lieke is een kutquote:Op zondag 6 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
Huub gaat zo nog ff televisie maken![]()
Lieke vind het weer zielig
huubje ging ook direct naar liekes bed toe om verhalen te vertellen..hij had ieder andere miljonair slachtoffer kunnen maken van zijn avonturen...maar hij koos lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:54 schreef lorence1 het volgende:
en lieke zeikt huub weer af
Een Kutwijf met een hoofdletter K, die er geen hol van snapt wat ze nou eigenlijk in die kooi doetquote:
Ze liep de aandacht ook niet te trekken door met de muziek keihard aan in haar bed te liggen, rond het tijdstip dat de heren terugverwacht werdenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:55 schreef agter het volgende:
[..]
huubje ging ook direct naar liekes bed toe om verhalen te vertellen..hij had ieder andere miljonair slachtoffer kunnen maken van zijn avonturen...maar hij koos lieke.
Dat ze hem daar nou niet dankbaar voor is....dat snap ik niet...
alles wat met sl te maken heeft is kutquote:Op zondag 6 januari 2008 03:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een Kutwijf met een hoofdletter K, die er geen hol van snapt wat ze nou eigenlijk in die kooi doet![]()
ze houd van hardruck?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze liep de aandacht ook niet te trekken door met de muziek keihard aan in haar bed te liggen, rond het tijdstip dat de heren terugverwacht werden
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
alles wat met sl te maken heeft is kut
Slieko
Slettie
SeLene
SteamLock
SoundLock....
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:56 schreef cindy10 het volgende:
als lieke aan zn kop gaat zeuren als hij echt een stuk in zn kraag heeft.....![]()
kan dit nog een lange nacht worden
ik ook niet veelquote:Op zondag 6 januari 2008 03:59 schreef agter het volgende:
versta er niets van...
Ja, want hij vind dat belangrijker (en dat wist ze al vanaf het begin) en zonder de kijkcijfers hadden ze allemaal allang thuis gezeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef BsJanssen het volgende:
oh mijn god!! Huub doet alles voor de kijkcijfers!!
Hij zegt nu net dat hij aggressief tegen Lieke blijft doen want het scoort als een tierelier!
Dus ....quote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook.... maar ook 2 flessen wijn achter de kiezen
Dat zit toch niet lekker ??quote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
tja als ik zou moeten kiezen tussen winnen,of vriendelijk blijiven tegen degene die me weg wilde stemmen??quote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef BsJanssen het volgende:
Hij zegt nu net dat hij aggressief tegen Lieke blijft doen want het scoort als een tierelier!
Mooi zo, dat zijn teksten die Lieke zeker moeilijk trektquote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef BsJanssen het volgende:
jammie, lekker!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Da's ook niet veelquote:Op zondag 6 januari 2008 04:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ahaaa, Huub heeft dus gezegt dat hij 2.500 euro zou krijgen als hij met Nadia zou neuken...
7 januari krijgen ze allemaal hun oliebollen uitbetaald.
Heerlijk zo'n lazarus Huub
Even een zonde door mezelf te quoten. Maar zegt Huub erbij, dat was geen leugen, want zo werkt het hier niet...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ahaaa, Huub heeft dus gezegt dat hij 2.500 euro zou krijgen als hij met Nadia zou neuken...
7 januari krijgen ze allemaal hun oliebollen uitbetaald.
Heerlijk zo'n lazarus Huub
yep dat zei hijquote:Op zondag 6 januari 2008 04:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Even een zonde door mezelf te quoten. Maar zegt Huub erbij, dat was geen leugen, want zo werkt het hier niet...
Daar zou ik het niet voor doenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jij had het er niet voor over begrijp ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |