precies ik hoop ook dat het gaat gebeuren, staan ze alledrie mooi voor lulquote:Op zondag 6 januari 2008 03:34 schreef miesy het volgende:
[..]
niet alleen lieke, ook brian en amanda, met hun oh zo mooie relatie.
de 3 schijnheilen van dgk.
hoop dat ze vette sex hebben die eindigt met de grootste kater!
Brian eczeem?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:35 schreef lorence1 het volgende:
[..]
emmm de uitslag van hun soa test.......
ah...... daar gaan ze al, ik dacht al bijna dat ze ziek warenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
Geen sex vannacht? Proberen ze Claire nog wat te sparen?
op z'n minst een soa, ja.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:35 schreef lorence1 het volgende:
[..]
emmm de uitslag van hun soa test.......
gelukkig!!! dacht even dat er een verrassing zou komenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... daar gaan ze al, ik dacht al bijna dat ze ziek waren
werd eerst een beetje misselijk van het idee, maar nu steeds blijerquote:Op zondag 6 januari 2008 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
precies ik hoop ook dat het gaat gebeuren, staan ze alledrie mooi voor lul
Een Huub en Jaap die het geheel compleet voor lul zetten door er foto's van te maken en er lompe grappen over maken. Brian helemaal para en ramt hier en daar wat bewoners voor hun kanis. Briant exitquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:42 schreef miesy het volgende:
[..]
werd eerst een beetje misselijk van het idee, maar nu steeds blijer
waarschijnlijk batterij wissel.... duracel hequote:Op zondag 6 januari 2008 03:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... daar gaan ze al, ik dacht al bijna dat ze ziek waren
Behalve dan dat Huub en Jaap, en de danseressen zo terug komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
Er valt weinig meer te melden....
[ afbeelding ]
als wij nou toch eens allemaal bij de febo zouden werken he......quote:Op zondag 6 januari 2008 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een Huub en Jaap die het geheel compleet voor lul zetten door er foto's van te maken en er lompe grappen over maken. Brian helemaal para en ramt hier en daar wat bewoners voor hun kanis. Briant exit
Double L presents Amandaquote:Op zondag 6 januari 2008 03:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda duikt onder de deken.... effe pijpen?
Whehe, ik rapte hem zomaar opquote:Op zondag 6 januari 2008 03:41 schreef Yavido het volgende:
Double L presents Netty
Hee! Deze rolmops wat door moet gaan voor een vrouw, zo dik als yabba de hut maar Brian trouw.
Wat flauw, weer zo'n leugenachtige bitch, een snitch, een verrader, net Flens, een witch.
Een moeder, een loeder, een broeder voor het spel. Net als het weer veranderd haar karakter snel.
Ooit was ze getrouwd, samen met een man, in de ban van de liefde en sex. Maar tegenwoordig is elke kerel haar ex.
Wie o wie is de vader van brian, niemand kent hem, zelfs niet zijn stem. Is het weer zo'n bajesklant, want dan vind ik het niet interessant. Doe mij dan maar geen vader, geen verrader, of wel dan? Nettie klinkt als reclame voor netkousen van de neckerman......
Okee, dit was echt de laatsteDouble L sucks
dit kan zoveel mooie beelden leveren.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een Huub en Jaap die het geheel compleet voor lul zetten door er foto's van te maken en er lompe grappen over maken. Brian helemaal para en ramt hier en daar wat bewoners voor hun kanis. Briant exit
Als de FEBO nou toch eens wat vaker hier ideeen zou stelen, dan zouden de kijkcijfers een stuk hoger zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 03:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als wij nou toch eens allemaal bij de febo zouden werken he......
prachtscripts worden werkelijkheid
(droomt lekker verder)
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Double L presents Amanda
..... laat maar
en toch wens ik ze een menselijk 2008quote:Op zondag 6 januari 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vind netty die moeder van brian het lelijkste, geniepigste mormel wat ik ooit heb gezien,
(op natasia na dan, maar die zag er dan nog nét effe beter uit)
vreselijke familie
Klassiekertje iddquote:Op zondag 6 januari 2008 03:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
dat nummer bestaat al doubel L (Lil' Louis) met het nummer French Kiss
zou er niet eens voor betaald willen worden,quote:Op zondag 6 januari 2008 03:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als wij nou toch eens allemaal bij de febo zouden werken he......
prachtscripts worden werkelijkheid
(droomt lekker verder)
Kenneth vind ik echt nog veel enger en ook sneakier. Op zich is dat dan weer fijn, dat Brian in de kooi zit. Stel je voor dat het Kenneth was geweest.... brrrrr ...quote:Op zondag 6 januari 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vind netty die moeder van brian het lelijkste, geniepigste mormel wat ik ooit heb gezien,
(op natasia na dan, maar die zag er dan nog nét effe beter uit)
vreselijke familie
Ik moest er erg om lachen... dat dan weer wel....quote:Op zondag 6 januari 2008 03:41 schreef Yavido het volgende:
Double L presents Netty
Hee! Deze rolmops wat door moet gaan voor een vrouw, zo dik als yabba de hut maar Brian trouw.
Wat flauw, weer zo'n leugenachtige bitch, een snitch, een verrader, net Flens, een witch.
Een moeder, een loeder, een broeder voor het spel. Net als het weer veranderd haar karakter snel.
Ooit was ze getrouwd, samen met een man, in de ban van de liefde en sex. Maar tegenwoordig is elke kerel haar ex.
Wie o wie is de vader van brian, niemand kent hem, zelfs niet zijn stem. Is het weer zo'n bajesklant, want dan vind ik het niet interessant. Doe mij dan maar geen vader, geen verrader, of wel dan? Nettie klinkt als reclame voor netkousen van de neckerman......
Okee, dit was echt de laatsteDouble L sucks
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:48 schreef miesy het volgende:
[..]
zou er niet eens voor betaald willen worden,
just for fun!
tja, maar het nadeel is dat die broer nu wel vrij op straat loopt,quote:Op zondag 6 januari 2008 03:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kenneth vind ik echt nog veel enger en ook sneakier. Op zich is dat dan weer fijn, dat Brian in de kooi zit. Stel je voor dat het Kenneth was geweest.... brrrrr ...
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, maar het nadeel is dat die broer nu wel vrij op straat loopt,
levensgevaarlijk..........
hé, hé, eindelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 03:50 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op naar het hoogtepunt van deze nacht
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kenneth vind ik echt nog veel enger en ook sneakier. Op zich is dat dan weer fijn, dat Brian in de kooi zit. Stel je voor dat het Kenneth was geweest.... brrrrr ...
Gelukkig is Almere best ver van Rotterdamquote:Op zondag 6 januari 2008 03:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, maar het nadeel is dat die broer nu wel vrij op straat loopt,
levensgevaarlijk..........
Ik ben nog in overleg met de matties van Brian, maarja aangezien ik al door Kenneth word bedreigd is de release van het nieuwe album nog even uitgesteld. Maar wees gerust, de Tilburgse carnavalmaffia zit niet stil!quote:Op zondag 6 januari 2008 03:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik moest er erg om lachen... dat dan weer wel....![]()
![]()
![]()
En wanneer kwam ie nu uit...
kommie uit rotterdam dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig is Almere best ver van Rotterdam
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik ben nog in overleg met de matties van Brian, maarja aangezien ik al door Kenneth word bedreigd is de release van het nieuwe album nog even uitgesteld. Maar wees gerust, de Tilburgse carnavalmaffia zit niet stil!
Prins carnaval beraamt een aanslag op de familie Kubatz.... De hoofden van de 5 families hebben zojuist besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |