Ja, vroeg me ook al af waarom ze opeens zo'n wife-beaters-hempje aan had...quote:Op zondag 6 januari 2008 03:15 schreef lorence1 het volgende:
vond het ook wel frapant dat amanda zei dat ze met lieke wel kon omdat die wat mannelijk is en lieke vanavond in een jeans met wit hempje en smpet opliep
Daar zal heus wel een riante premie aan vastzitten voor haar. Dus ALS ze tot een trio overgaat is ze hetzelfe waar ze al die meiden die met Huub meekomen van beschuldigt... een hoer. Maar ik blijf hopen dat ze zich hier niet voor laat gebruiken...quote:Op zondag 6 januari 2008 03:12 schreef uniekhoorn het volgende:
En Lieke weet heus al wel dat ze met A en B in bed moet liggen
Natuurlijk is dat script ook met Lieke doorgesproken. Net als het al met Amanda was besproken, anders zou ze niet in 1 minuut haar mening radikaal veranderen van NOOIT naar GEWELDIG.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Pauper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't zijn allemaal hoeren...... alleen huub komt er tenminste voor uitquote:Op zondag 6 januari 2008 03:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Pauper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet, ik denk dat Brian dit toch uit spel-technisch oogpunt doet om Huub te naaien.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:11 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft geen grenzen wat seks betreft en dat geeft ie ook gewoon toe. Brian heeft altijd
van die verhalen dat hij en Amanda zo`n oprechte relasie hebben, maar dan toch een trio.
En dat allemaal voor de kijkcijfers, waar ze Huub van beschuldigen.
waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daar zal heus wel een riante premie aan vastzitten voor haar. Dus ALS ze tot een trio overgaat is ze hetzelfe waar ze al die meiden die met Huub meekomen van beschuldigt... een hoer. Maar ik blijf hopen dat ze zich hier niet voor laat gebruiken...
zou ie niet eerst zijn soa testje moeten afwachten?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:20 schreef webextreme.nl het volgende:
kan het nog nepper allemaal, alsof huub het nog wat boeit, terwijl ie lekker in de auto terug zit met een paar mooie dames
'Lief' is bij uitzondering vooral dat z'n zender nergens te bekennen is.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian maakt er een muziekfeestje van in de slaapkamer, echt superlief van hem
[ afbeelding ]
huub had gezegd dat ie met claire ging feesten als die terug was ivm verjaardagquote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is wel duidelijk dat ze wakker moeten blijven totdat huub en jaap terug zijn,
weet alleen nog niet precies waarom.........
Spel? Spel-technisch? Het zijn gewoon instrukties die hij van de redaktie krijgt. Z`n eigen input daarin is 0,0quote:Op zondag 6 januari 2008 03:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, ik denk dat Brian dit toch uit spel-technisch oogpunt doet om Huub te naaien.
Ik snap nog steeds niet waarom hij en Amanda nu opeens zo aktief met het spel bezig zijn.
Nou, ik ben hem ook erg dankbaarquote:Op zondag 6 januari 2008 03:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian maakt er een muziekfeestje van in de slaapkamer, echt superlief van hem
[ afbeelding ]
Als ik een aanvulling mag maken: Lief is het ook niet voor Mikey, die probeert te slapen...Lijkt me gewoon super irritant als er iemand naast je bed gitaar blijft spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Lief' is bij uitzondering vooral dat z'n zender nergens te bekennen is.
iddquote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Lief' is bij uitzondering vooral dat z'n zender nergens te bekennen is.
Echt niet, hij zat een uur of 2 bij de Febo en kwam ineens zomaar heeeeel spontaan met een trioverhaal. Niks geen fantasie van Brian.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef agter het volgende:
Laten we eerst maar afwachten of al deze gedachten over trio's daarwerkelijk gaan plaatsvinden...misschien is het wel gewoon brian zijn fantasie.
Als die trio er komt dan moet Brian dus roeren in het kwakkie van Huub hahahaha..quote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is wel duidelijk dat ze wakker moeten blijven totdat huub en jaap terug zijn,
weet alleen nog niet precies waarom.........
Nee joh, want Brian maakt sfeer en is gezelligquote:Op zondag 6 januari 2008 03:23 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik een aanvulling mag maken: Lief is het ook niet voor Mikey, die probeert te slapen...Lijkt me gewoon super irritant als er iemand naast je bed gitaar blijft spelen.
Ik val er anders bijna bij in slaapquote:Op zondag 6 januari 2008 03:23 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik een aanvulling mag maken: Lief is het ook niet voor Mikey, die probeert te slapen...Lijkt me gewoon super irritant als er iemand naast je bed gitaar blijft spelen.
de enige die flink wordt genaaid met dit plan is Lieke, die wordt ontmaskerd voor de hoer die ze isquote:Op zondag 6 januari 2008 03:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Spel? Spel-technisch? Het zijn gewoon instrukties die hij van de redaktie krijgt. Z`n eigen input daarin is 0,0
Er is geen spel! De redaktie bepaald wie er wanneer uitgaat, het draait allemaal om tv momentjes creeren. En Brian, Amanda en Lieke die dus een hekel aan elkaar hebben worden nu dus gebruikt door de redaktie om met elkaar een triotje te hebben. Zogenaamd om huub te naaien, maar het is gewoon voor de tv uitzending, met het spel heeft het niets te maken.
Hoesoooo nietquote:
palma voorop!quote:Op zondag 6 januari 2008 03:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de enige die flink wordt genaaid met dit plan is Lieke, die wordt ontmaskerd voor de hoer die ze is
en zal er flink op aangepakt worden
tja, eigen schuld......... dikke bult
Zie wel voor het eerst in lange tijd een zender in het bakje bij Brian en Amanda zitten. Ben geshocked !!!quote:Op zondag 6 januari 2008 03:25 schreef agter het volgende:
Brian, zender!!!!
en dat ie dus heel gretig is om ''zijn vriendinnetje'' te prostitueren als het hem zo uitkomtquote:Op zondag 6 januari 2008 03:27 schreef Mika25 het volgende:
Er zit trouwens wel 1 voordeel aan een trio met die 3. De geloofwaardigheid van de "oprechte relatie" tussen B&A zal dan in 1 keer aan gruzelementen zijn. Zelfs de meest domme DGK kijker zal daar dan niet meer intrappen. Brian zal dan meteen op 1 hoogte staan met Huub als het om seks aankomt, vooral omdat de tv kijker nog wel zal herrinneren hoe smerig Brian Lieke vindt...
Van Stadskanaalquote:Op zondag 6 januari 2008 03:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoesoooo niet![]()
Hoever is Stadskanaal nou helemaal...
Nou dat ligt er maar net aan, voor mij is het wat minder ver dan voor H en Jquote:Op zondag 6 januari 2008 03:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoesoooo niet![]()
Hoever is Stadskanaal nou helemaal...
Zou je denken? Ik denk dat de kijker zich dit niet eens meer kan herinneren. Althans de gemiddelde kijker, niet de die-hard fans van DGK.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:27 schreef Mika25 het volgende:
Er zit trouwens wel 1 voordeel aan een trio met die 3. De geloofwaardigheid van de "oprechte relatie" tussen B&A zal dan in 1 keer aan gruzelementen zijn. Zelfs de meest domme DGK kijker zal daar dan niet meer intrappen. Brian zal dan meteen op 1 hoogte staan met Huub als het om seks aankomt, vooral omdat de tv kijker nog wel zal herrinneren hoe smerig Brian Lieke vindt...
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou huub en jaap kom op........ maak die tent effe wakker
Het is nacht, stille wegen, vette bak.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Van Stadskanaal
Naar Eemnes
Afstand 184 km.
Reisduur 02:00
zal me niks verbazen als hij er geld voor krijgt voor een goed doelquote:Op zondag 6 januari 2008 03:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk dat de kijker zich dit niet eens meer kan herinneren. Althans de gemiddelde kijker, niet de die-hard fans van DGK.
Daarbij, Brian weet het uit te leggen als een soort verrijking van de relatie met Amanda cq 'speltechnisch'![]()
Dus bij voorbaat al 2 excusen om het weer recht te breien t.o.v. de kijker. Het is een slang!
kan ie alsnog overmaken naar stichting aapquote:Op zondag 6 januari 2008 03:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als hij er geld voor krijgt voor een goed doel
Een goed doel in Bonaire.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:31 schreef lorence1 het volgende:
zal me niks verbazen als hij er geld voor krijgt voor een goed doel
idd, help mama nettie naar nederland stichtingquote:Op zondag 6 januari 2008 03:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een goed doel in Bonaire.![]()
De financien van dat goede doel zullen wel door de Kubatzjes beheert worden
niet alleen lieke, ook brian en amanda, met hun oh zo mooie relatie.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de enige die flink wordt genaaid met dit plan is Lieke, die wordt ontmaskerd voor de hoer die ze is
en zal er flink op aangepakt worden, en niet alléén door huub, ik denk dat amanda en brian zich
ook net zo makkelijk weer tegen haar keren
tja, eigen schuld......... dikke bult
quote:Op zondag 6 januari 2008 03:34 schreef Yavido het volgende:
Goed doel, moet Double L daar ook een rap over schrijven? Nee toch?
ik gun het die familie ZO ÉCH NIET om rijker te worden aan dit programma hé,quote:Op zondag 6 januari 2008 03:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een goed doel in Bonaire.![]()
De financien van dat goede doel zullen wel door de Kubatzjes beheert worden
emmm de uitslag van hun soa test.......quote:Op zondag 6 januari 2008 03:34 schreef miesy het volgende:
[..]
niet alleen lieke, ook brian en amanda, met hun oh zo mooie relatie.
de 3 schijnheilen van dgk.
hoop dat ze vette sex hebben die eindigt met de grootste kater!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |