Ik heb de streams maar weer uitgezet, dat geklaag en gezeik over elkaar begint me echt de strot uit te hangen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:49 schreef Varen het volgende:
Gesprek gaat weer verder over.....Huub.
Lieke vindt dat Huub een hele negatieve instelling heeft, Huub is stoer bij b.v. de danseressen, maar zonder aandacht een losgeslagen projectiel
Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".
Mensen hier op Fok zeggen daarop: "Hahaha, huub zegt wat we allemaal denken".
Ook goeie morgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Top die filmpjes Varen!![]()
Met eigen ogen zien en met eigen oren horen...![]()
Goedemorgen..
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Lieke: ik hoop dat je moeder ziek wordt en je weg moet.
Ik geloof dat ons ouwe Huubke terug is...
uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:08 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is Sharon van haar werk aan het houden met haar bullshit gelul...Sharon komt daar toch om op te ruimen en schoon te maken en niet om klankbord voor Lieke te zijn...
Huub staat bekend om zijn harde uitspraken..lekker tegen schenen schoppen...mensen op de kast jagen...
Toen Lieke vertelde dat als haar moeder ernstig ziek blijkt te zijn ze haar koffers pakt..toen dacht ik ook ff..yeah..Lieke weg..maar echt no way dat ik wie dan ook een ernstige ziekte toewens..ook Lieke's moeder niet..
Huub wenst Lieke haar moeder ook geen ernstige ziekte...bij Huub is het grootspraak..superblablabla...uitspraken doen die mensen schokken...en nee..dat is niet lief...
Zijn Amanda en Brian lief?...nee dus..die doen alleen lief..maar die hebben echt volledige schijt aan anderen..
quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
De rest was vast even oostindisch doof.
Nee hoor,er kwamen zelf opmerkingen als:''hij zegt wat velen denken''quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
De rest was vast even oostindisch doof.
Ja, ik ben het intussen ook een paar keer tegengekomen. Ongelooflijk. Daar kun je gewoon niets zinnigs meer op zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]ik heb het meer gelezen, en dan ook nog even de vermelding erbij dat Huub slechts zegt wat wij allemaal denken
Ik praat het niet goed..ik schrijf toch dat ik het niet lief van hem vind?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.
Zo'n goedpraterij vind ik op zich al ziek......
Omdat het Huub is en omdat het grootspraak is moet het maar geaccepteerd worden en goedgevonden worden?
No way
Gelukkig was Sharon nog maagd op haar 18e.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
En we gaan weer verder. Sharon heeft het over de meisjes die met Huub meegaan. Ze snapt die meisjes niet. En Huub ook niet.
Lieke: Huub huub enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |