abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55818462
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:49 schreef Varen het volgende:
Gesprek gaat weer verder over.....Huub.
Lieke vindt dat Huub een hele negatieve instelling heeft, Huub is stoer bij b.v. de danseressen, maar zonder aandacht een losgeslagen projectiel
Ik heb de streams maar weer uitgezet, dat geklaag en gezeik over elkaar begint me echt de strot uit te hangen.
pi_55818467
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik snap je eerste zin niet
Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".

Mensen hier op Fok zeggen daarop: "Hahaha, huub zegt wat we allemaal denken".
pi_55818491
Lieke: zo lief, Brian en Amanda hadden Quintin uitgenodigd
Die Vrijdagmorgen was dat met Huub gebeurd, Lieke had haar hart gelucht bij Amanda.
En ze verteld de rest van het Quintin verhaal.
het water roept
pi_55818500
Top die filmpjes Varen!

Met eigen ogen zien en met eigen oren horen...

Goedemorgen..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55818519
Sharon vindt het heel lief van Brian en Amanda
Lieke vindt dat Quintin supergoed kan maseren.
Jaap was ook heel leuk, die kwam af en toe even kijken en bracht ijs, heel leuk, heel lief
Sharon en Lieke vinden Jaap veel leuker, als Huub er niet bij is
het water roept
pi_55818545
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hmm het zijn twee zinnen in aanhalingstekens he. Dus Huub zei: "dan moeten moeders maar ziek worden".

Mensen hier op Fok zeggen daarop: "Hahaha, huub zegt wat we allemaal denken".
okeeej
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55818555
Lieke vindt dat Jaap heel goed bezig is, hij is een prima gozer.
Jaap verteld Lieke veel dingen in vertrouwen. Jaap weet dat Lieke een zittenblijver is en met Huub weet hij het niet.
Sharon: Leuk, Jaap en Lieke in de finale
het water roept
pi_55818568
Lieke gaat binnenkort een Mister Gouden Kooi doen.
Ze gaat samen met Jaap, Brian en Amanda er een video boodschap voor op nemen.
het water roept
pi_55818584
Lieke barst de laatste tijd van de ideeen.
het water roept
pi_55818625
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Top die filmpjes Varen!

Met eigen ogen zien en met eigen oren horen...

Goedemorgen..
Ook goeie morgen.
Moeder van Lieke wordt morgen geopereerd
Poliklinisch, ze weten wat er zit. Mama Lieke heeft het al 2 keer eerder gehad. Het was weg en is weer terug gekomen
het water roept
  zondag 6 januari 2008 @ 11:07:48 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55818650
quote:
Op zondag 6 januari 2008 04:13 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Lieke: ik hoop dat je moeder ziek wordt en je weg moet.

Ik geloof dat ons ouwe Huubke terug is...
Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
De rest was vast even oostindisch doof.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55818654
Lieke is Sharon van haar werk aan het houden met haar bullshit gelul...Sharon komt daar toch om op te ruimen en schoon te maken en niet om klankbord voor Lieke te zijn...

Huub staat bekend om zijn harde uitspraken..lekker tegen schenen schoppen...mensen op de kast jagen...

Toen Lieke vertelde dat als haar moeder ernstig ziek blijkt te zijn ze haar koffers pakt..toen dacht ik ook ff..yeah..Lieke weg..maar echt no way dat ik wie dan ook een ernstige ziekte toewens..ook Lieke's moeder niet..
Huub wenst Lieke haar moeder ook geen ernstige ziekte...bij Huub is het grootspraak..superblablabla...uitspraken doen die mensen schokken...en nee..dat is niet lief...

Zijn Amanda en Brian lief?...nee dus..die doen alleen lief..maar die hebben echt volledige schijt aan anderen..
--Einstein
pi_55818663
Lieke had 2 jaar lang een kieste, Sharon nierstenen
het water roept
pi_55818674
En vandaag gaat Huubje weer achter Lieke aanhuppelen, dat hij het allemaal niet zo meende en dat het hem spijt over Liekes moeder, Bla bla bla dit en dat, weet je.
Kortom, vandaag krijgen we de slijmbal Huub weer te zien.
En hij zal ook wel weer geheugenverlies hebben, daar hebben alcoholisten nogal last van.
En weer een boete van 100 000 + 1000 van zijn borg af.
Het verweer van alco Huubje zal wel weer zijn : Ik was lam.
Alco Huub is wel een goede naam voor hem.
pi_55818712
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:08 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is Sharon van haar werk aan het houden met haar bullshit gelul...Sharon komt daar toch om op te ruimen en schoon te maken en niet om klankbord voor Lieke te zijn...

Huub staat bekend om zijn harde uitspraken..lekker tegen schenen schoppen...mensen op de kast jagen...

Toen Lieke vertelde dat als haar moeder ernstig ziek blijkt te zijn ze haar koffers pakt..toen dacht ik ook ff..yeah..Lieke weg..maar echt no way dat ik wie dan ook een ernstige ziekte toewens..ook Lieke's moeder niet..
Huub wenst Lieke haar moeder ook geen ernstige ziekte...bij Huub is het grootspraak..superblablabla...uitspraken doen die mensen schokken...en nee..dat is niet lief...

Zijn Amanda en Brian lief?...nee dus..die doen alleen lief..maar die hebben echt volledige schijt aan anderen..
uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.

Zo'n goedpraterij vind ik op zich al ziek......
Omdat het Huub is en omdat het grootspraak is moet het maar geaccepteerd worden en goedgevonden worden?
No way
pi_55818722
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heeft hij dat echt gezegd? Opvallend dat jij de enige was die er melding van maakte.
ik heb het meer gelezen, en dan ook nog even de vermelding erbij dat Huub slechts zegt wat wij allemaal denken
pi_55818726
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee hoor,er kwamen zelf opmerkingen als:''hij zegt wat velen denken''
Ik weet niet wat voor mensen dat zijn maar dan ben je naar mijn mening toch wel de weg kwijt.
  zondag 6 januari 2008 @ 11:15:28 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55818753
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

ik heb het meer gelezen, en dan ook nog even de vermelding erbij dat Huub slechts zegt wat wij allemaal denken
Ja, ik ben het intussen ook een paar keer tegengekomen. Ongelooflijk. Daar kun je gewoon niets zinnigs meer op zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55818754
Zo, weer heel wat gebeurd vanacht. Gelukkig dat er mensen zijn die dit voor ons, die lekker op een oor liggen, bij houden. Bedankt alle. Na het terug lezen van de topic over de gebeurtenissen van vanacht, kan ik me er wel wat bij voorstellen dat er over dit gedoe nog heel lang na gepraat gaat worden vandaag. Dus ook niet zo heel gek dat Lieke het a-sociale gedrag van een door gedraaide, aan alcohol verslaafde mafkees (Huub), ook door praat. Het bigint nu toch echt tijd te worden dat RTL in gaat grijpen.
pi_55818772
Gesprek tussen Lieke en Sharon gaat verder over nare ziektes en dementie verhalen
het water roept
pi_55818773
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:12 schreef Verida het volgende:

[..]

uitspraken doen die de mensen schokken wordt nu goedgepraat omdat het nou eenmaal Huub is en omdat we allemaal weten dat Huub het niet meent maar dat het grootspraak is.

Zo'n goedpraterij vind ik op zich al ziek......
Omdat het Huub is en omdat het grootspraak is moet het maar geaccepteerd worden en goedgevonden worden?
No way
Ik praat het niet goed..ik schrijf toch dat ik het niet lief van hem vind?
--Einstein
pi_55818782
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:40 schreef Varen het volgende:
En we gaan weer verder. Sharon heeft het over de meisjes die met Huub meegaan. Ze snapt die meisjes niet. En Huub ook niet.
Lieke: Huub huub enz.
Gelukkig was Sharon nog maagd op haar 18e. Hoeveel kinderen had ze toen al?
Go hard or go home
pi_55818787
Claire is ook wakker
het water roept
pi_55818822
het water roept
pi_55818838
Sharon hoeft zeker niet te werken vandaag?
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')