brian zei... huub is lekker dronken dus ik ga nu verder (IETS IN die strekking)quote:Op zondag 6 januari 2008 05:09 schreef tipsch het volgende:
Zijn we weer. Brian ging de dronken Huub aanpakken, las ik elders?
Ik hoorde het hem zeggen.. Hij zal wel de door de Febo opgedragen zinnen gaan zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:09 schreef tipsch het volgende:
Zijn we weer. Brian ging de dronken Huub aanpakken, las ik elders?
Heb ik ook gehoord. Was vreemd dat zijn microfoon nog te horen was terwijl hij ondertussen naar beneden liep. Huub is lekker dronken dus nu ga ik hem pakken.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:11 schreef lorence1 het volgende:
[..]
brian zei... huub is lekker dronken dus ik ga nu verder (IETS IN die strekking)
en de vele leugens van lieke komen door de door huub gelezen briefen aan het licht!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:10 schreef riri het volgende:
Huub speelt hele vieze spelletjes...
Heb het hele gesprek opgenomen..hoop ook dat er een filmpje van is gemaakt vanaf de terugkomst van Huub en Jaap
Huub moest de brief die hij van Lieke had afgepakt die ze aan de anderen wou laten lezen teruggeven.
Nope, Huub manipuleerd het zo, dat Lieke's geloofwaardigheid teniet word gedaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 05:13 schreef riri het volgende:
Ik zeg je...Huub graaft zijn eigen graf met zijn gekonkel...hij is helemaal de verkeerde weg ingeslagen....het één op één gesprek van hem tegen Lieke maakte heel veel duidelijk....met andere bewoners erbij verdraait hij alles...Lieke confronteert hem daarmee en brengt Huub daardoor in een heel lastig pakket
Lol... ik deed het ook net.. met naar de klok kijkend... oops het is al erg vroeg....quote:
Dat waren al weer 5 zinnen teveel van Liekequote:Op zondag 6 januari 2008 05:12 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje over Huub die uit de school klapt:
Dronken Huub klapt uit de school - agressie voor kijkcijfers!
Ja, Brian klonk aardig opgefokt....quote:Op zondag 6 januari 2008 05:15 schreef riri het volgende:
Brian zei dat hij Huub nu met zaken ging confronteren nu hij dronken was....
Huub liep naar de private waar Lieke was en zei..."nu ga ik haar helemaal ziek maken"
toen kwam er een streamlock
Dank!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:12 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje over Huub die uit de school klapt:
Dronken Huub klapt uit de school - agressie voor kijkcijfers!
Nee...Huub zei dingen die Lieke in een brief had geschreven naar mariel....Lieke zei dat ze die brief nog had en haalde hem op om het aan de andere bewoners te laten lezen...Huub griste hem Lieke uit de hand en liep ermee weg...ze vroeg hem nadrukkelijk die brief terug te geven maar hij liep zenuwachtig die brief lezend weg...Lieke is toen meteen gaan bellen en zei daarop tegen Huub dat hij die brief meteen terug moest geven van achterquote:Op zondag 6 januari 2008 05:15 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Huub manipuleerd het zo, dat Lieke's geloofwaardigheid teniet word gedaan...
Volgens mij komt het door de dagelijkse backup van de database dat Fok! er elke dag rond deze tijd een half uurtje uitligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:16 schreef akveor het volgende:
FOK LAG ER WERR UIT
Sorry ik heb niet alles meegekregen ik was aan het pokeren.
Lieke's brieven lagen in een kluis. Huub zegt die brieven gelezewn te hebben,
Er was wat gehakketak van Lieke's kant dat je niet aan iemands persoonlijke spullen mag komen. Huub's verweer is dat ie dat wel mag lezen..
Toen had ik een gaatje... en was er een streamlock.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 05:17 schreef lorence1 het volgende:
nou weg met die streamlock
het zijn toch alleen maar randdebielen die op dit tijdstip nog kijken![]()
zonder huuub had je al lang in je nest gelegenquote:Op zondag 6 januari 2008 05:19 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor schandalig dit!
Huub gaat weer door streamlock gered worden, terwijl hij zegt nu ga ik haar bang maken.
Zielig dat iemand zo maar persoonlijk bezit uit een kluis wegpakt
Hij heeft haar dus weer in haar gezicht gelikt en ook aan haar persoonlijke brieven gezeten.
Zijn er voor Huub ook nog regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |