PRACHTIG!!! Eindelijk eens een aktie tegen hemquote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub noemt Kenneth: kansloze conyo broer![]()
Kenneth heeft Brian gisteren dus alles over Clair verteld tijdens het optreden.
Volgens Huub is dat dus de reden dat Brian niet meer mee mag met de optredens
Hij zei dat hij zelfs daar over heeft gelogen..je weet dat ze nooit geld geven op die manier Lieke....quote:Op zondag 6 januari 2008 04:18 schreef diedirk het volgende:
Gaat weer goed FEBO/Redactie , Huub verklapt nu dat hij 2500 kreeg als hij iets met Nadi zou doen..
Dronken Huub stelt zich boven DGK en verneukt binen korte tijd het hele concept..
EN waarom kreet Huub geen sanctie na het geen afstand verhaal?
Leef de regels eens na
Blijf het trouwens erg raar vinden al die optredens , ze krijgen daar zelfs spelinfo.
Daar zat ik ook al aan te denken... !quote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk ik ook, als een soort 2e sylvia
I love itquote:Op zondag 6 januari 2008 04:25 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! Eindelijk eens een aktie tegen hem
Ik vind dat Kenneth nu ook de toegang tot de villa ontzegt moet wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:26 schreef lorence1 het volgende:
het brian verhaal onthult..... ik hoop dat huub nog lang opblijft
Alleen de villa?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind dat Kenneth nu ook de toegang tot de villa ontzegt moet worden
wow!quote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Precies... Huub is geen Nowliver, geen Voller.... HIJ S EEN FOKKER..quote:Op zondag 6 januari 2008 04:23 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfs hier betrap ik mensen die zo denken.
velen denken het
huub zegt het
Begin het ook steeds meer te zien.quote:
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-ledenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, dat zal hem niet gaan worden. Ben al verbaasd dat er nu geen SL is. Maar Brian hiermee confronteren is zeker weten een no go vanuit de FEBOquote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-leden
tijdens de optredens. Niet dat Brian daarom niet meer mag optreden.
Hoop dat de FEBO zich hier eens aan gaat houden. En ik hoop dat Huub hier
eindelijk Brian eens mee gaat confronteren morgen.
maar uiteindelijk blijft hij nog steeds de eerlijkste van het groepje.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:26 schreef riri het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zelfs daar over heeft gelogen..je weet dat ze nooit geld geven op die manier Lieke....
Hij geeft gewoon toe dat hij alles aan elkaar liegt .
Het spel gaat helemaal op de loop met Huub...
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub zei, dat er daardoor geen kontakt meer mag met familie-leden
tijdens de optredens. Niet dat Brian daarom niet meer mag optreden.
Wat zeggen ze? (Kan er echt niet naar luisteren...)quote:
Eerstvolgende keer dat Lieke ongesteld is, doen ze datquote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
hoe gaat hen nu met dat geweldige trio?
die is er niet.
Volgens mij zitten ze anders bijna klaar te komen met hun gezamelijke haat jegens Huub...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
die is er niet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Huub is geen Nowliver, geen Voller.... HIJ S EEN FOKKER..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat brian niet heeft gezegd dat lieke zich de villa in heeft geneukt tijdens dat etentje met die chocofondue...chantalquote:Op zondag 6 januari 2008 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? (Kan er echt niet naar luisteren...)
Het verst in haar leven misschien, maar niet in de kooiquote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef riri het volgende:
Het is natuurlijk war dat Brian en Amanda ook alles doen vor het geld...althans Brian meer nog dan Amanda en dat hij Amanda zelfs stuurt in het spel om dingen te bereiken...ook die opzet weer om haar met Lieke te laten zoenen.
Lieke is te eerlijk en denkt dat anderen ook eerlijk zijn in het spel,Huub vertrouwd ze niet meer om de zaken die hij haar geflikt heeft...ze denkt dat Brian en Amanda nu eerlijk tegen haar zijn maar die spelen natuurlijk ook een spel.
Toch denk ik dat zij het verst komt omdat ze het meest dicht bij haar zelf blijft..die anderen zijn voortdurend bezig met manipuleren
Dealquote:Op zondag 6 januari 2008 04:35 schreef lorence1 het volgende:
zouden jullie mij op de hoogte willen houden van wat er bij huub etc gezegd wordt.... luister ik naar het gezeik van BAL....
Brian heeft hierin mazzel. Als ie het had doorgezet ging ie compleet voor schut...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:32 schreef agter het volgende:
die is er niet.
Het is maar waar ze van houd... lol enhet spel spelen... of mekkeren wat d'r allemaal wel niet wordt aangedaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:39 schreef diedirk het volgende:
Het is me wel heel duidleijk dat die naieve nieuwe er echt voor huub inzit
De bewoners draaien zo over zaken dat ze straks in hun eigen leugens verstrikt raken....dat bedoel ik...zij blijft het meest bij haarzelf zonder allerlei leugens te verzinnen...denk dat ze daarom at the end het verst komtquote:Op zondag 6 januari 2008 04:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het verst in haar leven misschien, maar niet in de kooi
omg...en lieke wou haar nog wel beschermenquote:Op zondag 6 januari 2008 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Huub het nou toch weer voor mekaar en gaat hij naast Clair slapen
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Huub het nou toch weer voor mekaar en gaat hij naast Clair slapen
8 maanden neuken voor dekking is natuurlijk geen leugen?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:41 schreef riri het volgende:
[..]
De bewoners draaien zo over zaken dat ze straks in hun eigen leugens verstrikt raken....dat bedoel ik...zij blijft het meest bij haarzelf zonder allerlei leugens te verzinnen...denk dat ze daarom at the end het verst komt
gooien ze lieke eruit?quote:Op zondag 6 januari 2008 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat d'r moeder meekijkt....
Owww Jaap zegt dat ze naast Lieke ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |