Aldus de man zonder fotoboekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Pauper met je Ralph "kraagje omhoog" Lauren polo.!!!
Jij zeikt die foto's weer af, dat maakt jou toch echt nog een kléin stukje kanslozerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Mensen die foto's van zichzelf op een forum zetten.!!
Met zo'n foto vraag je er gewoon om.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij zeikt die foto's weer af, dat maakt jou toch echt nog een kléin stukje kanslozer
Dat, en dat kraagje omhoog.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Een wit shirt onder je polo kan natuurlijk niet
Dat is geen concert, dat is een setquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:30 schreef Muzic.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste. Foto genomen tijdens concert van David Guetta!
Tiesto in...quote:Op zondag 6 januari 2008 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is geen concert, dat is een set! DJ's geven geen concerten.
Ja, dat is de naamquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is de naam! Armin only is toch ook niet ladingdekkend
Dat kan absoluut wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Een wit shirt onder je polo kan natuurlijk niet
Ah daar hebben ze ook Lonsdale Kidsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Devolution het volgende:
Genoeg slowchat![]()
[ afbeelding ]
Terrasje in Den Bosch
Nee echt niet Jordyquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef VlaDje het volgende:
xMyrtheding is n leuk meisje
ik heb zo geen goede foto van mezelfalleen verneukte drankfotos van de pub-meet,
en fotos van mezelf maken vind ik
neuken?quote:Op zondag 6 januari 2008 09:53 schreef xMyrthe het volgende:
[..]
![]()
wel bedankt hejj
das iig beter voor me zelfvertrouwen
Het is koudquote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee echt niet Jordy
Pronk met je borsthaar of met je kippenborst
T-shirts onder polo of overhemd zijn voor sado's
Breezahfotoquote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zondagochtend denkerig kijken.
quote:
Ja want als je er niet uitziet als corpsbal of emo dan ben je een Lonsdale jongerequote:
Heey Guusjeee!!! Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zondagochtend denkerig kijken.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Guusjeee!!! Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe!!!!!!!!!!!!!!
STOER HOOR MET JE BJORN BORGquote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef xMyrthe het volgende:
Foto's is wel de bedoeling ja
kzal wel es kijken wat nog wel een beetje leuke foto is .. xD
[ afbeelding ]
zoiets !?
Wel als je buurman een kraagje draagt met rood-wit-blauw motief.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:58 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja want als je er niet uitziet als corpsbal of emo dan ben je een Lonsdale jongere![]()
![]()
Myrthe, je bent een leuke meid maar ik mis iets...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef xMyrthe het volgende:
Foto's is wel de bedoeling ja
kzal wel es kijken wat nog wel een beetje leuke foto is .. xD
[ afbeelding ]
zoiets !?
Beetje vet op de botten iddquote:Op zondag 6 januari 2008 21:01 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Myrthe, je bent een leuke meid maar ik mis iets...
Hédatkenik!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Devolution het volgende:
Genoeg slowchat![]()
[ afbeelding ]
Terrasje in Den Bosch
haha jaa maar hoeveel ik ook eet ik kom niet aan .. wel vaagquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Myrthe, dit is het fototopic. Als je over andere dingen, of jezelf, wil praten, dan kan dat in het speciale kletstopic, dat ook in dit forum te vinden is. Puber & Tiener Kletstopic is het momenteel, maar misschien is die al dicht als je dit leest.
Kunnen we nu weer gewoon ontopic blijven, en lekker foto's posten.
Mail, PM, postduif.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bitch niet zo, ik probeer dat mokkel hier te scoren ja dan moet je mij dat ook gunnen
tsjieeee ik kan niet eens een reden geven ofzo en het is al niet goed -.-quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Myrthe, dit is het fototopic. Als je over andere dingen, of jezelf, wil praten, dan kan dat in het speciale kletstopic, dat ook in dit forum te vinden is. Puber & Tiener Kletstopic is het momenteel, maar misschien is die al dicht als je dit leest.
Kunnen we nu weer gewoon ontopic blijven, en lekker foto's posten.
Ja, niet leuk dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en om het goede voorbeeld te geven:
[ afbeelding ]
Evil look met medePUBerts.
Soesjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
leuke dames zo samenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
LOOOOOOOOLquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Jasza het volgende:
Ai, mensne die foto van je nemen als je er geen zin in hebt, maarja reactievermogen van een koe heb ik dus was iets telaat haha :
[ afbeelding ]
Roodkapjequote:
Je let goed op, doch ben je hypocriet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Hoezo ben ik hypocriet?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je let goed op, doch ben je hypocriet.
Die is zeker lelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
BOERKHA REQUEST PLZquote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Haha nou bedankt voor het complimentquote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Verwijderd op verzoek betrokkene.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Kutpauperquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje voor de teleurgestelde fans
Nee, de foto is het nét niet helemaal...quote:
Nounou, zo kannie wel weer hèquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Lalallalietsmetziektes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, zo kannie wel weer hèAlsof jij zo charmant op je foto's staat
Lieve schat, je bent gewoon jaloers. Op een newbie nog wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
Stekeltjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
[ afbeelding ]
quote:
rofl jij denkt echt dat je lekker bent met die stekeltjes lmfaoquote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stekeltjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:58 schreef OreO het volgende:
[..]
rofl jij denkt echt dat je lekker bent met die stekeltjes lmfao
Le Puber & Tiener Kletstopiquequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef Margot06 het volgende:
( Gefeliciteerd met het lezen van mijn eerste bericht)
XD ik ben dus hier zo'n beetje nieuw en ik heb geen flauw idee waar ik kan beginnen dus doe ik het maar hier. )
[ afbeelding ]
Dus hai XD
Nop toevallig hangt er totaal geen fuck van AFCA in me kamerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk Ajaxbehang
Ohhhh Hooligaaannn heee heeeeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nop toevallig hangt er totaal geen fuck van AFCA in me kamer
Gewoon postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef Margot06 het volgende:
Ik heb nog een walibi halloween foto, maar daar word je ook niet vrolijk van. ( stomme pasfoto's van tegenwoordig waar geen glimlach meer gezien mag worden. )
haha, erg charmantquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:02 schreef Margot06 het volgende:
[ afbeelding ] Wie het waagt om mij uit te lachen steft binnen 7 dagen.
pfff, come and get mequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:53 schreef Margot06 het volgende:
You wil die in 7 days (a)
beter maak je een fobo of ga je verder in het kletstopique, want dit mag niet van de modsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef Margot06 het volgende:
Als je naar lowlands gaat kom je er niet levend vanaf
Dang.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:02 schreef Margot06 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:02 schreef Margot06 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Coole mensen in een coole omgevingquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
gek doen op wintersport
aahhhw Ome vladiequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Coole mensen in een coole omgeving, de beste man wil zelf ook nog wat bijdragen aan dit topic
dus hier een foto van mij en m'n kleine nichtje:
[ afbeelding ]
Ook echt met 30 euriquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje voor de teleurgestelde fans
Mannen met veel op de foto hebben e en kleine piemel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook echt met 30 euri
Ik had minimaal 300 verwacht![]()
Dat is bedoeld als aanvulling op wat ik zei neem ik aan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mannen met veel op de foto hebben e en kleine piemel.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is bedoeld als aanvulling op wat ik zei neem ik aan?
Daarom ,maar nu geen SC meer anders mod-mod op ons dakquote:
Welke mods??quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom ,maar nu geen SC meer anders mod-mod op ons dak
Je kijkt eerder verbaasd dan serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mijn broer zei dat ik serieus moest kijken
Je bent best wel een eindbaas, zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:21 schreef carmiie het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje geleden alweer
Onder invloed van bier
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef morgane het volgende:
Aan de oorbellen te zien is het een vrouwelijk persoon![]()
(al zegt dat tegenwoordig ook niet alles)
wrong = rightquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:28 schreef Cneel het volgende:
Beetje foute zonnebril xD
waarom met handschoenen aan?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:42 schreef nijnja het volgende:
Nijn aan het dansen (oranje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het thema die avond was apres ski, niet heel erg maargoed toch maar iets gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
waarom met handschoenen aan?
en het was passo double? Salsa?
Masterlijke reactie.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:13 schreef Rutgerr het volgende:
Bier en tieten maar dat wijf heeft geen tieten! Ik ga even reeele acties uithalen lekker stuko met husgenoten veel plezier broeders!
Droppingquote:Op maandag 11 februari 2008 16:14 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
30km gelopen, steenkoud, en ik was het zat
Koele kikker ben je wel :yquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef -foreveryoung- het volgende:
dit ben iiiiik dan. [ afbeelding ]
imageschack doet t niet op fok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:31 schreef -foreveryoung- het volgende:
dit ben iiiiik dan. [ afbeelding ]
ziet er heeeerlijk uit! waar waren jullie?quote:
zell am seequote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziet er heeeerlijk uit! waar waren jullie?
Dan zou ik die andere link ook maar weghalen. Die foto kun je namelijk nog wel zien. (via een kleine omweg)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef -foreveryoung- het volgende:
heb me bedacht. wil hier geen foto, hehe. sorry voor het gedoee
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
Haha, dat kapsel en die snor doen me aan iemand denken
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
Mijn motorpak heeft geen stekels hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef OreO het volgende:
[..]
Check die player in zijn motorpak met stekeltjes
Günther ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
Post dan een foto van je zelf. Lekker makkelijk om iedereen af te kraken terwijl je zelf zeker zo lelijk bent als de pest.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat een lelijke pubers hier zeg.
Hoi schoolgenootquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:49 schreef _Mosquito_ het volgende:
[ afbeelding ] dit ben ik zonder bril nog
Daar moest ik ook al aan denkenquote:
WTF ! Freddy Mercury, HE'S ALIVE !!1!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:33 schreef LucasBergman het volgende:
omgeen oude doos foto
geweldig
![]()
[ [url=
mercury hield zeker van hele jonge mannen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF ! Freddy Mercury, HE'S ALIVE !!1!!!!
He die ken ikquote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel jong misschien niet, maar wel mannen (&vrouwen)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
mercury hield zeker van hele jonge mannen.
Je hebt je horloge over je vest aan...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
maar weer ff wat pics want het topique bloeid dood![]()
[ afbeelding ]
op de bank beetje hangen haha
[ afbeelding ]
Ik en leonne bij ons in de keuken lekker broodjes smeren whahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kiek en ikke![]()
[ afbeelding ]
En de laatste foto weergezellig op school
ik met wit vestje aan dus
![]()
zodit was weer genoeg voorlopig
![]()
![]()
![]()
Zo onderscheid je je van anderen en trek je de aandacht van sportschooltypes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt je horloge over je vest aan...
Waarom
Jullie lijken allemaal zo op elkaar! Maar heb je echt altijd een fototoestel bij je of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik en leonne bij ons in de keuken lekker broodjes smeren whahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kiek en ikke![]()
[ afbeelding ]
En de laatste foto weergezellig op school
ik met wit vestje aan dus
![]()
zodit was weer genoeg voorlopig
![]()
![]()
![]()
haha vrijwel altijd ja hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef booo het volgende:
[..]
Jullie lijken allemaal zo op elkaar! Maar heb je echt altijd een fototoestel bij je of zo?
How cute^^quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[ afbeelding ]
..................
jup, das frankrijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:14 schreef nijnja het volgende:
Welkom
Lille, das toch Frankrijk
Ja NL en Rekenen heb ik maar Topo
Meiden die bier drinken!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef Merel1808 het volgende:
Toastjes maken is heul moeilijk:
[ afbeelding ]
En de Titanic is een heel zielige film:
[ afbeelding ]
Boomplantfeestjes zijn tof
quote:Op zondag 6 april 2008 20:36 schreef Rosa-de-posa het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsenBen ik nu heel erg dom?
Ja maar dan komt er te staan 'voeg url in'.. ik nie snappe niequote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef hoerezooi het volgende:
[..]klik gewoon op de [ afbeelding ] knop als je een reactie toevoegd
![]()
Hahah, oh, ik dacht al zoiets ja. Maar nee, even serieus. Hoe?quote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Stille hint dat je een nakende foto van jezelf moet toevoegen.
vooruit dan maarquote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef Rosa-de-posa het volgende:
[..]
Hahah, oh, ik dacht al zoiets ja. Maar nee, even serieus. Hoe?
aargh, je zegt ook echt ' die upload je via een site als deze' en dan staat er niks meer.. damn. Fok is het gewoon niet waard om mijn prachtige foto's te mogen hebben. Tssk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
vooruit dan maarmaar nie verder vertelle he. Je hebt je foto op je pc die upload je dan via een site als deze:
vervolgens krijg je van die site een link speciaal voor in forums of je gaat naar eigenschappen van die afbeelding ( op die upload site na het uploaden ) en kopieert de locatie en die plak je vervolgens in fok als hij om een url vraagt.en nu niet stiekem gaan doen alsof je het nog steeds niet snapt want de grootste mngeaulen hier op fok weten een plaatje tevoorschijn te toveren dus jij zkr
![]()
k hier danquote:Op zondag 6 april 2008 21:32 schreef Rosa-de-posa het volgende:
[..]
aargh, je zegt ook echt ' die upload je via een site als deze' en dan staat er niks meer.. damn. Fok is het gewoon niet waard om mijn prachtige foto's te mogen hebben. Tssk.
`Hoiquote:
Als je nou soort van normaal Nederlands praat, kunnen de mensen van buutn Twente het ook volgen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:31 schreef kerluttwente het volgende:
k vind wa da k wa de mooiste fotos heb:P
Heel nice.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:50 schreef Frederiqueske het volgende:
mja maar weer wat piccies dan..
[ afbeelding ]
rechts uiteraard![]()
[ afbeelding ]
![]()
Je ziet er inderdaad niet uit als Aart, gelukkig!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
1 droge foto
verwacht na het weekend wel leuke foto's van m'n feestje
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
1 droge foto
Mooie meisje naast mequote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
1 droge foto
Kijk hem eens tof doen danquote:Op zondag 13 april 2008 15:29 schreef Blaxje het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net een dikke lip, die tong. Die focus is gefaked trouwens.![]()
Je bent hip.quote:Op zondag 13 april 2008 15:29 schreef Blaxje het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net een dikke lip, die tong. Die focus is gefaked trouwens.![]()
In mijnes kamer.quote:Op maandag 14 april 2008 12:51 schreef lauwert het volgende:
[..]
Kijk hem eens tof doen dan
Maar waar sta je daar ?
Ik weet niet wie die man is, maar hij weet wel hoe het hoort! Kraagje omhoog, aviators. Props voor deze man.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:05 schreef Blaxje het volgende:
[ afbeelding ]
"Mijn zonnebril is verser" Aldus Jordy.
Hoi Jordyquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:37 schreef Batistuta. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die man is, maar hij weet wel hoe het hoort! Kraagje omhoog, aviators. Props voor deze man.
die 2e van linksbovenquote:
Hockeyquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:12 schreef koffiegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sta op 2e foto vermoeid bij
dacht ik plaats ook eens foto's ook al ben ik 20.
Jouw schoenen zijn te hipquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:43 schreef Melkuniels het volgende:
Even eos 350d uitproberen en lightroom.
[ afbeelding ]
Fluit jij bij Bloemendaal?? of welke hockeyclub is het ??quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:12 schreef koffiegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sta op 2e foto vermoeid bij
dacht ik plaats ook eens foto's ook al ben ik 20.
haha das inderdaad bloemendaal waar het was, maar nee ik fluit in principe overal in mijn district. Ben nu bondsscheidsrechter.quote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Fluit jij bij Bloemendaal?? of welke hockeyclub is het ??
![]()
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Enooorme Valeriokop rechtsbovenin. Heerlijk.
Valt best meequote:Op donderdag 24 april 2008 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je lijkt opLange Frans
vanuit die hoek.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je lijkt opLange Frans
vanuit die hoek.
oe oe, kom een keer bij ons fluiten hahahaquote:Op zondag 20 april 2008 22:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
haha das inderdaad bloemendaal waar het was, maar nee ik fluit in principe overal in mijn district. Ben nu bondsscheidsrechter.
wat staat er nou op je shirt??/ Slayer??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |