hmm das wel handigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet 2 uur van te voren inenmen, je hebt gewoon echt behoefte om te slapen, en je word rond een uurtje of half 11 wakker
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Maar Jordy, de 21e is NiD in Hollywood, dus ik wil even kijken of er meer mensen willen. Zo ja, dan kan ik nog vrij vragen
Partyflock kun je kijken, de nightguide gaat maar tot een paar dagen na vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?
Voor gratisj?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Haha vet... een bedrijf wil het zitje van m'n motor bekleden om de graphics op het zitje mooi over te laten lopen in de graphics op de tank... blijven zelfs een extra dag geopend om dat voor elkaar te krijgen
Partyflockquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?
hmm dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef VlaDje het volgende:
http://partyflock.nl/city/10:Rotterdam.html
Weet ik nietquote:
En dan nog nieuwe zijschildjes en voorvorkbeschermers en stickers voor die achtergrondjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar ik heb er nu een paar uur werk in zitten, dus ik ben bereid om er voor te betalen als het goed gebeurt
Er moet iets van het schuim afgehaald worden, en dat moet heel netjes gedaan worden...
Boodschappenlijstje voor de rest:
FMF SST expansiepijp YZ250 '05 (¤250)
FMF Titanium 2 demper YZ250 '05 (¤130)
GYTR Frameguards YZ250 '05 (¤110)
Holeshot device (¤120)
Transponder (¤175)
En dan nog nieuwe telefoon
Wat heb jij met NiD?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Maar Jordy, de 21e is NiD in Hollywood, dus ik wil even kijken of er meer mensen willen. Zo ja, dan kan ik nog vrij vragen
Dan is er nog IETS aan Hollywoodquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat heb jij met NiD?
Ik vind het prima.
Wat voor telefoon ga je halen?
Nope is dope.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:51 schreef VlaDje het volgende:
wat is het NiD?
Waarom geen Outland?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan is er nog IETS aan Hollywood
En telefoon wordt een N95 8GB
mn pa heeft ze gewoon bij de apotheek gehaald,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
hmm das wel handigwaar ken je die halen?
N95 8GB heeft nieuwe energiebesparende features in het OS ingebakken, en een batterij met extra capaciteit. Hij gaat ongeveer 50% langer meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom geen Outland?
Tof dingBesef je enkel wel dat de batterijen daarvan waardeloos zijn
Ja we moeten ff kijken met Bart. Ik smste hem vanochtend al voor vrijdag, maar was vergeten dat jullie dan naar die puppy gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
N95 8GB heeft nieuwe energiebesparende features in het OS ingebakken, en een batterij met extra capaciteit. Hij gaat ongeveer 50% langer meeVerder ook groter scherm, meer geheugen (RAM en flash) en andere kleurstelling.
Outland kan ook, maar omdat ik voor de 21e nu nog vrij kan vragen vraag ik het daarom. Als het op een vrijdag of zaterdagavond is kan ik sowieso naar outland. Behalve dit weekend, en het weekend daarop kan ook niet.
Die puppy? Je kan nog het een en ander leren van hemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja we moeten ff kijken met Bart. Ik smste hem vanochtend al, maar was vergeten dat jullie dan naar die puppy gaan
Ja me ma zei dat het niet echt goed voor je is maarjaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
mn pa heeft ze gewoon bij de apotheek gehaald,
Melat matine voor het behoud van een natuurlijk dag en nacht ritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |