Ja, niet leuk dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en om het goede voorbeeld te geven:
[ afbeelding ]
Evil look met medePUBerts.
Soesjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
leuke dames zo samenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
LOOOOOOOOLquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Jasza het volgende:
Ai, mensne die foto van je nemen als je er geen zin in hebt, maarja reactievermogen van een koe heb ik dus was iets telaat haha :
[ afbeelding ]
Roodkapjequote:

Je let goed op, doch ben je hypocriet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Hoezo ben ik hypocriet?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je let goed op, doch ben je hypocriet.
Die is zeker lelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
BOERKHA REQUEST PLZquote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Haha nou bedankt voor het complimentquote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Verwijderd op verzoek betrokkene.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Kutpauperquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje voor de teleurgestelde fans
Nee, de foto is het nét niet helemaal...quote:
Nounou, zo kannie wel weer hèquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Lalallalietsmetziektes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, zo kannie wel weer hèAlsof jij zo charmant op je foto's staat
Lieve schat, je bent gewoon jaloers. Op een newbie nog wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
Stekeltjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |