mercury hield zeker van hele jonge mannen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF ! Freddy Mercury, HE'S ALIVE !!1!!!!
He die ken ikquote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
Heel jong misschien niet, maar wel mannen (&vrouwen)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
mercury hield zeker van hele jonge mannen.
Je hebt je horloge over je vest aan...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
maar weer ff wat pics want het topique bloeid dood![]()
[ afbeelding ]
op de bank beetje hangen haha
[ afbeelding ]
Ik en leonne bij ons in de keuken lekker broodjes smeren whahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kiek en ikke![]()
[ afbeelding ]
En de laatste foto weergezellig op school
ik met wit vestje aan dus
![]()
zodit was weer genoeg voorlopig
![]()
![]()
![]()
Zo onderscheid je je van anderen en trek je de aandacht van sportschooltypes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt je horloge over je vest aan...
Waarom
Jullie lijken allemaal zo op elkaar! Maar heb je echt altijd een fototoestel bij je of zo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik en leonne bij ons in de keuken lekker broodjes smeren whahaha![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kiek en ikke![]()
[ afbeelding ]
En de laatste foto weergezellig op school
ik met wit vestje aan dus
![]()
zodit was weer genoeg voorlopig
![]()
![]()
![]()
haha vrijwel altijd ja hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef booo het volgende:
[..]
Jullie lijken allemaal zo op elkaar! Maar heb je echt altijd een fototoestel bij je of zo?
How cute^^quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[ afbeelding ]
..................
jup, das frankrijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:14 schreef nijnja het volgende:
Welkom
Lille, das toch Frankrijk
Ja NL en Rekenen heb ik maar Topo
Meiden die bier drinken!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef Merel1808 het volgende:
Toastjes maken is heul moeilijk:
[ afbeelding ]
En de Titanic is een heel zielige film:
[ afbeelding ]
Boomplantfeestjes zijn tof
quote:Op zondag 6 april 2008 20:36 schreef Rosa-de-posa het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsenBen ik nu heel erg dom?
Ja maar dan komt er te staan 'voeg url in'.. ik nie snappe niequote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef hoerezooi het volgende:
[..]klik gewoon op de [ afbeelding ] knop als je een reactie toevoegd
![]()
Hahah, oh, ik dacht al zoiets ja. Maar nee, even serieus. Hoe?quote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Stille hint dat je een nakende foto van jezelf moet toevoegen.
vooruit dan maarquote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef Rosa-de-posa het volgende:
[..]
Hahah, oh, ik dacht al zoiets ja. Maar nee, even serieus. Hoe?
aargh, je zegt ook echt ' die upload je via een site als deze' en dan staat er niks meer.. damn. Fok is het gewoon niet waard om mijn prachtige foto's te mogen hebben. Tssk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:27 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
vooruit dan maarmaar nie verder vertelle he. Je hebt je foto op je pc die upload je dan via een site als deze:
vervolgens krijg je van die site een link speciaal voor in forums of je gaat naar eigenschappen van die afbeelding ( op die upload site na het uploaden ) en kopieert de locatie en die plak je vervolgens in fok als hij om een url vraagt.en nu niet stiekem gaan doen alsof je het nog steeds niet snapt want de grootste mngeaulen hier op fok weten een plaatje tevoorschijn te toveren dus jij zkr
![]()
k hier danquote:Op zondag 6 april 2008 21:32 schreef Rosa-de-posa het volgende:
[..]
aargh, je zegt ook echt ' die upload je via een site als deze' en dan staat er niks meer.. damn. Fok is het gewoon niet waard om mijn prachtige foto's te mogen hebben. Tssk.
`Hoiquote:
Als je nou soort van normaal Nederlands praat, kunnen de mensen van buutn Twente het ook volgen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:31 schreef kerluttwente het volgende:
k vind wa da k wa de mooiste fotos heb:P
Heel nice.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:50 schreef Frederiqueske het volgende:
mja maar weer wat piccies dan..
[ afbeelding ]
rechts uiteraard![]()
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |