Aldus de man zonder fotoboekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Pauper met je Ralph "kraagje omhoog" Lauren polo.!!!
Jij zeikt die foto's weer af, dat maakt jou toch echt nog een kléin stukje kanslozerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Mensen die foto's van zichzelf op een forum zetten.!!
Met zo'n foto vraag je er gewoon om.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij zeikt die foto's weer af, dat maakt jou toch echt nog een kléin stukje kanslozer
Dat, en dat kraagje omhoog.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Een wit shirt onder je polo kan natuurlijk niet
Dat is geen concert, dat is een setquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:30 schreef Muzic.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste. Foto genomen tijdens concert van David Guetta!
Tiesto in...quote:Op zondag 6 januari 2008 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is geen concert, dat is een set! DJ's geven geen concerten.
Ja, dat is de naamquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is de naam! Armin only is toch ook niet ladingdekkend
Dat kan absoluut wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Een wit shirt onder je polo kan natuurlijk niet
Ah daar hebben ze ook Lonsdale Kidsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Devolution het volgende:
Genoeg slowchat![]()
[ afbeelding ]
Terrasje in Den Bosch
Nee echt niet Jordyquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 04:11 schreef VlaDje het volgende:
xMyrtheding is n leuk meisje
ik heb zo geen goede foto van mezelfalleen verneukte drankfotos van de pub-meet,
en fotos van mezelf maken vind ik
neuken?quote:Op zondag 6 januari 2008 09:53 schreef xMyrthe het volgende:
[..]
![]()
wel bedankt hejj
das iig beter voor me zelfvertrouwen
Het is koudquote:Op zondag 6 januari 2008 04:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee echt niet Jordy
Pronk met je borsthaar of met je kippenborst
T-shirts onder polo of overhemd zijn voor sado's
Breezahfotoquote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zondagochtend denkerig kijken.
quote:
Ja want als je er niet uitziet als corpsbal of emo dan ben je een Lonsdale jongerequote:
Heey Guusjeee!!! Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zondagochtend denkerig kijken.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Guusjeee!!! Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng oe oe!!!!!!!!!!!!!!
STOER HOOR MET JE BJORN BORGquote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef xMyrthe het volgende:
Foto's is wel de bedoeling ja
kzal wel es kijken wat nog wel een beetje leuke foto is .. xD
[ afbeelding ]
zoiets !?
Wel als je buurman een kraagje draagt met rood-wit-blauw motief.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:58 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja want als je er niet uitziet als corpsbal of emo dan ben je een Lonsdale jongere![]()
![]()
Myrthe, je bent een leuke meid maar ik mis iets...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef xMyrthe het volgende:
Foto's is wel de bedoeling ja
kzal wel es kijken wat nog wel een beetje leuke foto is .. xD
[ afbeelding ]
zoiets !?
Beetje vet op de botten iddquote:Op zondag 6 januari 2008 21:01 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Myrthe, je bent een leuke meid maar ik mis iets...
Hédatkenik!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:49 schreef Devolution het volgende:
Genoeg slowchat![]()
[ afbeelding ]
Terrasje in Den Bosch
haha jaa maar hoeveel ik ook eet ik kom niet aan .. wel vaagquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Myrthe, dit is het fototopic. Als je over andere dingen, of jezelf, wil praten, dan kan dat in het speciale kletstopic, dat ook in dit forum te vinden is. Puber & Tiener Kletstopic is het momenteel, maar misschien is die al dicht als je dit leest.
Kunnen we nu weer gewoon ontopic blijven, en lekker foto's posten.
Mail, PM, postduif.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bitch niet zo, ik probeer dat mokkel hier te scoren ja dan moet je mij dat ook gunnen
tsjieeee ik kan niet eens een reden geven ofzo en het is al niet goed -.-quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Myrthe, dit is het fototopic. Als je over andere dingen, of jezelf, wil praten, dan kan dat in het speciale kletstopic, dat ook in dit forum te vinden is. Puber & Tiener Kletstopic is het momenteel, maar misschien is die al dicht als je dit leest.
Kunnen we nu weer gewoon ontopic blijven, en lekker foto's posten.
Ja, niet leuk dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en om het goede voorbeeld te geven:
[ afbeelding ]
Evil look met medePUBerts.
Soesjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
leuke dames zo samenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
ik met een vriendin op oudjaarsdag. i'm the blondie by the way.
LOOOOOOOOLquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Jasza het volgende:
Ai, mensne die foto van je nemen als je er geen zin in hebt, maarja reactievermogen van een koe heb ik dus was iets telaat haha :
[ afbeelding ]
Roodkapjequote:
Je let goed op, doch ben je hypocriet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Hoezo ben ik hypocriet?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je let goed op, doch ben je hypocriet.
Die is zeker lelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
BOERKHA REQUEST PLZquote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Voor de verandering post ik eens niet een foto van mijzelf, maar van een ander, veel trouwer gebruiker.
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Haha nou bedankt voor het complimentquote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, da's gewoon Kate Nash in haar jongere jaren
Verwijderd op verzoek betrokkene.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:08 schreef Blaxje het volgende:
Aanschouw.
[ afbeelding ]
Kutpauperquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Borkydude het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje voor de teleurgestelde fans
Nee, de foto is het nét niet helemaal...quote:
Nounou, zo kannie wel weer hèquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Lalallalietsmetziektes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nee, de foto is het nét niet helemaal...
maar je steekt ook wel heel debiel je tong uit![]()
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, zo kannie wel weer hèAlsof jij zo charmant op je foto's staat
Lieve schat, je bent gewoon jaloers. Op een newbie nog wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
Stekeltjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik foto's heb die zo uit een josti plakboek kunnen komen, maar ik steek nergens mijn tong zo uit![]()
Maar als we toch kutfoto's mogen posten omdat MouzurX dan wel op je geilt;
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |