in deze topic reeks zijn het wel bekende afkortingenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Die wijven met die gorillaAlsof het vergelijkbaar is met een kat of hond
![]()
De TT wordt hoe langer hoe meer geheimtaal: DWDD, MvN, MMH![]()
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb nog niet gekeken vandaag. Is Piet Paulusma eigenlijk ooit te gast geweest bij DWDD?
Het is toch wel geweldig, twee van die 'wereldwinkelwijven' die geilen op een Gorilla die ze totaal verkeerd begrijpen ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Die wijven met die gorillaAlsof het vergelijkbaar is met een kat of hond
![]()
De TT wordt hoe langer hoe meer geheimtaal: DWDD, MvN, MMH![]()
quote:De presentatie is maandag in handen van Isolde Hallensleben. Haar tafelheer is Frank Lammers.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Rob van Gijzel, burgemeesterskandidaat voor de vijfde stad van Nederland, Eindhoven;
- Marcel Musters over de vertel-voorstelling 'Smoeder';
- Willie Wartaal heeft een nieuwe single: 'Konijntje';
- Arie Boomsma over het EO-programma '40 dagen zonder seks'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Claudia de Breij is ziek.
Omdat Isolde nog fris (zichzelf) isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Veerboot het volgende:
"Claudia de Breij is ziek."
"De presentatie is maandag in handen van Isolde Hallensleben."
Waarom niet gewoon Matthijs? Er is vanavond toch geen live-uitzending van Holland Sport?
quote:
Toen ben ik maar weggezapt, EO-mooiboys met een of ander gejat idee uit een film vind ik niet zo interessant.quote:
Die film is vanavond ook nog op tv.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toen ben ik maar weggezapt, EO-mooiboys met een of ander gejat idee uit een film vind ik niet zo interessant.
Wat een walgelijk wijf zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
- Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst over de acties van politieagenten. Zij eisen meer loon maar de minister houdt haar poot stijf.
Ik ben benieuwd hoe ze het bij wie is de mol doet..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij is ze slimmer dan we op tv zien.
Er zijn gewoon een aantal gezichten op tv die te vaak verschijnen. De klad gaat er een beetje in zitten. Bij van Nieuwkerk en de Leeuw is dat verschrikkelijk overvoerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Matthijs steeds vervelender worden...
Georgina is leuk
Die vent van de Bovagreklame gaat stukjes over Afrika vertonen. Ga-ran-tiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef borisz het volgende:
- Humor en Afrika. Met absurde filmpjes willen de programmakers Peter Sterk en Fedor van Rossem een ander beeld van de Derde Wereld neerzetten.
Daar heb ik wel eens een paar stukjes gezien. Roomraiders ofzoiets maar dan in Afrika
..."Hij heeft niet eens een kast om uit te komen"...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke filmpjes hoor.![]()
Wat een politiek correct gelul weer bij DWDD.
Vind je? Die neger moet voor zijn homosexualiteit uitkomen, bij wijze van clicheherkenning, ook al heeft ie geen kast om uit te komen, maar je mag een vrouw best omduwen als ze een kan water op haar hoofd heeft. Het zijn tenslotte ook gewone mensen, net als wij...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke filmpjes hoor.![]()
Wat een politiek correct gelul weer bij DWDD.
Zit ze daar inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het bij wie is de mol doet..
Was dat niet 'Groot licht' ofzoiets?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Die twee gasten met die filmpjes in Afrika, hadden die niet vroeger ook een item in dat programma met Yvon Jaspers en zo'n Belg? Weet niet meer precies hoe dat heette, maar weet nog wel dat ik dat altijd best leuk vond als klein kindje
Ja, en ze zou nog best wel eens de mol kunnen zijn.quote:
Dat mensje is allicht zo dom dat als ze de Mol zou zijn dat ze nog minder opdrachten doet mislukken dan degenen die de Mol niet zijn maar hun best doen om de rest te doen denken dat ze de mol zijn ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en ze zou nog best wel eens de mol kunnen zijn.
Geloof het welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Die twee gasten met die filmpjes in Afrika, hadden die niet vroeger ook een item in dat programma met Yvon Jaspers en zo'n Belg? Weet niet meer precies hoe dat heette, maar weet nog wel dat ik dat altijd best leuk vond als klein kindje
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Loes Luca.
Te gast zijn:
- Voor Jos Engelen is 2008 het jaar van de waarheid: dit jaar moet de allergrootste deeltjesversneller ter wereld in werking treden. Jos is verantwoordelijk voor de bouw en het in werking stellen van deze grootste machine ooit door de mens gebouwd, 100 meter onder grond van het Zwitserse Genève.
- Antoinette Hertsenberg over de Loden Leeuw en het grote succes van 'Radar'.
- Een wereldprimeur in De Wereld Draait Door! Topkok Pierre Wind heeft een methode bedacht om muziek te vertalen in culinaire hoogstandjes. Hij demonstreert zijn vinding met de hulp van singer-songwriter Leine, vorig jaar winnares van de Grote Prijs van Nederland.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Ik zat ook met m'n handen voor m'n mond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die Marrokaan met dat lammetje!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
Zeer interessant stuk over CERN.
ja vond ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke gasten waren het weer vandaag.![]()
Loes Luca deed het ook erg goed als tafelgast, goede vragen die ze stelde en ook leuk betrokken.
Je houdt het toch niet voor mogelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die Marrokaan met dat lammetje!
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
- Filmregisseur Jean van de Velde vertrekt binnenkort naar Oeganda en Zuid-Afrika, voor het maken van een nieuwe film.
- Jaap Jongbloed over het programma 'Het mooiste meisje van de klas'.
- Sierk Vojacek is TV Producent in China.
- Van het boek 'De Vliegeraar' zijn al één miljoen boeken verkocht. Dat belooft wat voor de verfilming, die vandaag in première gaat. De Afghaan Haroon Parvani over de invloed van de film op Afghanistan.
Daarnaast de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Bingoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was dat niet 'Groot licht' ofzoiets?
Dat was maar éénmalig hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Je bent niet de enige.
Dat hij een eigen blad heeft...
Het was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me wezenloos geërgerd aan die mevrouw met haar anti-Heesters-actie. 'Ik ben een goed mens en Heesters is een ploert' (duh!), daar kwam 't op neer. Wat een pedante troela
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
- Frits Wester, die vanaf 15 januari wekelijks vice-premier Wouter Bos live gaat interviewen voor RTL Z;
- Jef Rademakers over de documentaire ‘Een lichtzinnig leven’ die binnenkort op Cultura wordt uitgezonden.
- Kunstenares Tinkebell over hamsterkunst.
- En Carlo Boszhart en Irene Moors zijn te gast.
Verder natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Userette..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
- Kunstenares Tinkebell over hamsterkunst.
helquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uit welke inrichting komt zij?
Ja, tof dat Tinkebell te gast was. Jammer dat ze niet meer op Fok komt.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, tof dat Tinkebell te gast was. Jammer dat ze niet meer op Fok komt.
"Je hebt je kat zelf dood gemaakt?"
- "Ja, ik heb 'm de nek omgedraaid."
"Was ie dan ziek?"
- "Hij was depressief."
ja de humor moet toch van carlo komen, kijk life&cooking nooit maar heb de wereld slaat door weleens gezien en daar is het toch weer te merken, net als met pittige tijden het geval wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
Eigenlijk is Irene toch maar een saaie muts. Een leuke muts wel, maar toch een saaie.
Echt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Haha Jef Rademakers is geniaal
op zich wel..maar de zgn persiflages van Mathijs en Mac-Marie zijn toch eerder een karikatuur zoals Irene zelf een keertje zachtjes zei. Leuk gedaan, maar meer ook niet. Carlo probeert zijn onvermogen te compenseren door luider en wilder te doen. Werkt totaal niet wat mij betreft. En Irene probeert een beetje mee te liften.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:10 schreef planethugo het volgende:
ja de humor moet toch van carlo komen
Op zich doet die Carlo het wel goed, alleen doet hij elke week hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef Carna9e het volgende:
[..]
op zich wel..maar de zgn persiflages van Mathijs en Mac-Marie zijn toch eerder een karikatuur zoals Irene zelf een keertje zachtjes zei. Leuk gedaan, maar meer ook niet. Carlo probeert zijn onvermogen te compenseren door luider en wilder te doen. Werkt totaal niet wat mij betreft. En Irene probeert een beetje mee te liften.
Niet beter/groter maken dan het is, wat dus wel gebeurde gisteren door Marc-Marie en ook Mathijs. Viel me een beetje tegen want normaal hebben ze er een goede kijk op en zeggen ze dat ook gewoon.
Was dat Frankquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Veerboot het volgende:
Haha, Frank als Bassie bij Jensen
http://nl.youtube.com/watch?v=qCsOsfzLbI4
was koefnoen beter...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:26 schreef Jovatov het volgende:
Op zich doet die Carlo het wel goed, alleen doet hij elke week hetzelfde.
In het topic hier: What to do with your cat?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ach ja, TinkebellIk kan me die FOK!-rel nog wel herinneren. Het meisje beweert dus nog steeds dat ze haar eigen kat de nek heeft omgedraaid, maar daar geloof ik geen snars van. Het beestje zal zijn aangereden of zo en toen heeft ze haar eigen verhaal (en een tas
) ervan gemaakt.
Mooi hoe M-M zich niet verontschuldigde maar twee keer heel droog "Oh" zei toen het malle meisje vertelde dat ze destijds "verdrietig" van zijn commentaar was geworden.
Trouwens erg sportief om Carlo en Irene uit te nodigen! Zal niet makkelijk zijn geweest voor Van Nieuwkerk, met zijn immense ego. In feite zei hij dat ook
Nouja, als Irene er niet zou zijn bij Life&Cooking zou het ook drie keer niks zijn, me dunkt. Zij is meer de interviewster en Carlo de grappenmaker. Stukje serieus en een stukje van het tegenovergestelde dus. Precies goed. Teveel Carlo is niet leuk, teveel Irene ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja de humor moet toch van carlo komen, kijk life&cooking nooit maar heb de wereld slaat door weleens gezien en daar is het toch weer te merken, net als met pittige tijden het geval was
en die tinkerbell... wat een domme trien, echt zo iemand die zichzelf kunstenaar noemt maar eigenlijk helemaal niks voorstelt
quote:De presentatie is maandag in handen van Claudia de Breij. Haar tafelheer is Joep van Deudekom.
- Alle mannen van NUHR - Peter Heershop, Viggo Waas, Eddie B. Wahr en Joep van Deudekom - zijn te gast. Ze vertellen over hun 20-jarig jubileum.
- De nieuwste rage wordt misschien wel de babydinosaurusrobot Pleo, een robot als huisdier. De eerste twee exemplaren zijn inmiddels in Nederland.
- Ze eten mensenvlees en vliegen ’s nachts naar de Tweede Wereld: in Congo raken steeds meer kinderen behekst. Guido Kleeme interviewde deze kindheksen en maakte er een theatervoorstelling van.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Was het maar zo.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat Claudia de Breij met zwangerschapsverlof was?
Nee joh, net 14 weken zwangerquote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Kan ze ook niet met vervroegd zwangerschapsverlof dan?
Shit, inderdaad! http://www.pleoworld.com/quote:Op maandag 14 januari 2008 20:14 schreef ChickenMan het volgende:
Omg, zo'n Pleo is tof!
* mee eens bent *quote:Maar DWDD is sowieso wat aan kracht aan het verliezen de laatste tijd, het kan mij om één of andere reden steeds minder boeien, het begint gezapig te worden.
En na vandaag nog meer beledigd na het ontvangen van de Loden Leeuw.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
Henny!Hij was echt wel zwaar beledigd.
quote:De presentatie is dinsdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Bert Visscher.
- Ondernemer Hennie van der Most, bekend van grote projecten als de omgebouwde kerncentrale Pretpark Wunderland Kalkar, heeft een sensationeel plan om nieuwe banen te creëren.
- Alle verhalen van Edgar Allan Poe, uitvinder van de detective en pionier van het horror- én het sciencefiction-verhaal, zijn opnieuw vertaald en prachtig gebundeld. Schrijfster Mensje van Keulen is groot fan.
- Oud-profvoetballers René en Willy van de Kerkhof doen mee aan de Arctic Challenge Tour. Ze moeten met de auto binnen zes dagen de poolcirkel zien te bereiken.
Verder de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
quote:We moeten om 12 uur bij de start zijn en vanaf daar zien we het wel.
quote:De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Martin Bril.
- Peer Mascini wil dat 'Studio Sport' weer de voetbalsamenvattingen gaat uitzenden.
- Actrice Thekla Reuten over haar internationale carrière met o.a. Colin Farrell en Ralph Fiennes.
- de Nederlandse band Voicst gaat binnenkort toeren en er komt een nieuwe cd uit.
- Joost Prinsen staat in het voorjaar in het theater en hij komt met een nieuw seizoen 'Met het mes of tafel'.
Verder de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Ongetwijfeld. Ik zag het vanmorgen op TVquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef Dos37 het volgende:
Jan de Hoop stopt uitzending wegens gepruts
Vanavond te zien lijkt me
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef pekel het volgende:
Laat het maar mooi ben de commercieëlen, vind het veel beter daar![]()
Ouderwetse instelling van mensen...
Erg hè, van zoveel Hollandse kneuterigheid zou je bijna gaan emigreren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
onee niet weer dat gezwam over voetbal bij de NOS
en dat is nog eens oud ook nog, Jack Spijkerman deed dat vroeger ook altijd bij Spijkers met Koppen op de radioquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Giel Beelen doet nu op woensdags in zijn radio programma het item "De Radio Draait Door" en allemachtig, wat is dat enorm onleukIk had bij geen enkel fragment wat hij liet horen de drang tot minstens glimlachen
Giel Beelen is niet grappig IMO (mompelt iets over dat ie wat mij betreft lekker mag gaan wegrotten bij 538), en is dat nooit geweest ook. En DRDD is echt een misbaksel.
DWDD is echter briljant, en Matthijs van Nieuwkerk ownt de keet.
quote:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Georgina Verbaan.
- Herman Koch, juryvoorzitter van de Inkspotprijs, de Nederlandse prijs voor politieke cartoons.
- Zanger Henny Vrienten zingt in de voorstelling 'In de ban van Bannink' en werkte jaren met hem samen.
- Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven over het Jaar van het Religieuze Erfgoed waarvan morgen de aftrap plaatsvindt.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Daar ben ik het mee eens ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:38 schreef CG het volgende:
Zijn er mensen het met mij eens als ik zeg dat ik Fokke en Sukke steeds slechter vind worden? Het ligt er allemaal zo dik bovenop en altijd dezelfde onderwerpen (islam, Wilders etc.).
Mijn favoriet van het Koninklijk Huis (als je dan toch een favoriet moet hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:42 schreef Zotheid het volgende:
Klopt. Wat is Pieter van Vollenhoven een nuchtere man zeg. Hij kwam erg vriendelijk en down to earth op mij over.
quote:De presentatie in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc-Marie Huijbregts.
- Derek de Lint, Alwien Tulner en Leon Voorberg komen vertellen over de spannende nieuwe tv-serie 'Deadline'
- Annet Malherbe over haar zingende gastoptreden bij 'The boys in the band' .
En de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef jmac het volgende:
Zo, de cameraman heeft 't leukste meisje uit 't publiek ook gevonden tijdens de tv draait door
Ik heb ook het idee dat het bergafwaarts gaat. Maar zijn wij als kijkers nou zo veeleisend geworden of laat de redactie (na het winnen van de Televizierring?) het afwetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:56 schreef arneaux het volgende:
Ik vind de aflevering sowieso minder worden eerlijk gezegd.
Dertig seconden van je tijd. Gimme a breakquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Fokke en Sukke moeten gewoon weg
Ja dan loopt elk programma erna ook uit hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:18 schreef Voxtrot het volgende:
Persoonlijk begin ik me te irriteren aan Mathijs die altijd maar de gasten afkapt en nooit laat uitspreken..
Is het echt zo'n ramp als ze 5 minuten uitlopen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Voxy Voxtrot met je elastieke benen
Broer zoekt vrouw? Meesterlijke parodie. 'Geen klik', 'geen chemie', al die clichés die ook in het origineel voorkomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Jakhalzen was trouwens matigjes vandaag
Meesterlijke parodiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar we dwalen af![]()
[..]
Broer zoekt vrouw? Meesterlijke parodie. 'Geen klik', 'geen chemie', al die clichés die ook in het origineel voorkomen.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is columnist Rob Wijnberg.
- Presentator Patrick Lodiers over het BNN-programma 'Over mijn lijk'. Dit is het laatste jaar dat hij het programma presenteert.
- Jack de Vries, de nieuwe staatssecretaris van Defensie.
- Acteurs Will van Kralingen en Huub Stapel over het toneelstuk 'De Goede Dood' dat woensdag in Leiden in première gaat.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Claudia de Breij is verhinderd.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:36 schreef DrDentz het volgende:
who the fuck is Rob Wijnberg
quote:Rob Wijnberg (1982) is opinieredacteur en columnist van NRC Handelsblad en nrc.next. Hij heeft filosofie gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam.
Zijn loopbaan in de journalistiek begon in 2001 met een vaste column in Dagblad De Telegraaf. Ook schreef hij de rubriek ‘Het Schoolplein’ voor de jongerenpagina, waarvoor hij wekelijks middelbare scholieren uit heel Nederland interviewde over de actualiteit. In 2005 verscheen zijn eerste lange essay in De Groene Amsterdammer, getiteld ‘Waarom het de jeugd niet meer kan boeiuh’. Het essay werd vertaald in het Frans door het opinietijdschrift Le Courrier International. Samen met het vervolgessay ‘Creality-tv’ vormden de publicaties de opmaat voor het politiek-maatschappelijke pamflet ‘Boeiuh – Het stille protest van de jeugd’. Dit debuut verscheen op 22 maart 2007 bij uitgeverij Prometheus en heeft inmiddels de vierde druk behaald.
Sinds november 2007 schrijft Wijnberg wekelijks een filosofisch essay op de Zin-pagina's van nrc.next en een column op de opiniepagina. In februari 2008 verschijnt bij Prometheus zijn tweede boek getiteld 'In Dubio - Vrijheid van meningsuiting als het recht om te twijfelen' - over de aard en grenzen van meningsvrijheid in het huidige tijdsgewricht.
Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben maar het is toch wel triest.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Tim86 het volgende:
gewoon een zwerver nu met allemaal regereringscomplotten tegen hem in zijn hoofd
ja is ook zo..NL gaat sowieso niet goed om met sporthelden..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben maar het is toch wel triest.
Dat was niet echt gepast van Patrick om ineens over zijn show te pratenquote:Wel ongepast van Patriek Lodiers om het gesprek te beëindigen met een verwijzing naar 'De Nieuwste show' z'n show zal wel heel slecht lopen als hij op deze manier kijkers bij elkaar moet sprokkelen.![]()
Echt ongelooflijk dat hij dat deed! Ik twijfel nu enorm aan zijn integriteit.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel ongepast van Patriek Lodiers om het gesprek te beëindigen met een verwijzing naar 'De Nieuwste show' z'n show zal wel heel slecht lopen als hij op deze manier kijkers bij elkaar moet sprokkelen.
Ik was 11 toen maar ongetwijfeld heb ik het gezien.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Dit is echt een Tong80-item. Rudi Lubbers vs. Mohammed Ali 1973.
Gezien Tong? (die wedstrijd)
Police Squad was het, tv-serie voorloper op de Naked Gun filmsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef Silenus het volgende:
Hahah, welke filmfragment van Leslie Nielsen lieten ze daar zien? Heb dat even gemist en die film ken ik niet.
Ik was 6 dus ik heb later alleen flarden van die wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ik was 11 toen maar ongetwijfeld heb ik het gezien.
Ha, die vent stond 2 weken geleden met dat verhaal al in het (zaterdag) Parool.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:36 schreef roburt het volgende:
de bewaker viel met zijn hoofd op de claxon
quote:Te gast zijn onder voorbehoud:
- Vandaag verschijnt de brief die Ingrid Betancourt in oktober vorig jaar schreef in haar moeder in boekvorm. Het voorwoord is geschreven door Arjan Erkel, de medewerker van Artsen zonder grenzen zie zelf ooit 20 maanden in Dagestan ontvoerd geweest is en net als Ingrid Betancourt toestemming van zijn ontvoerders kreeg om een brief te sturen naar zijn ouders.
- Frank Boeijen en Bennie Jolink over het tienjarig jubileum van de Vrienden van Amstel, dat deze week wordt gevierd in Ahoy.
- Rutger Wolfson, directeur van het International Film Festival Rotterdam.
- Afgelopen weekend haalde hij alle kranten. Sjef Meijman organiseerde een disco voor mensen en hun favoriete huiskamerplant.
Dat was idd erg jammer. Minpuntje voor Candy.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Candy Dulfer altijd best hoog zitten maar het viel me nu op dat ze ook wel erg graag over zichzelf en haar band praat... bij dat onderwerp van Vrienden van Amstel... hoogtepunten noemen van je eigen band en dat optreden van Prince en Beyonce... "ik was daar toevallig ook bij"
Zeker wel. Ze heeft er juist nooit wat aan laten doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Candy heeft heel haar bek laten verbouwen. Zulke tanden heb je niet van jezelf
Wees er maar trots op!quote:
yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zei Frank bij de jakhalzen dat Frits nu bij de coniferen van de AVRO hoorde?
Nijmeegsquote:
ja was gister!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Hebben ze het filmpje van de vrouw die haar dochter niet herkende ook laten zien?
Was maandagavond op de EO. Die vrouw en haar man waren verhuisd naar Uganda (geloof ik) en hun dochter kwam hen na een jaar bezoeken. Die vrouw stond een beetje om zich heen te kijken en haar dochter sprak haar in het Engels aan. De moeder herkende haar dochter niet. Even later sprak de dochter haar in het Nederlands aan. Ook toen herkende de moeder haar dochter nog niet ("Oh, je bent Nederlands!"). Pas toen ze door de presentatrice bij haar arm werd gepakt, zag ze het. Voor wie het wil zien, klik hier. Vanaf 36 min.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad uit Nijmegen @rubbereend
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
- Charles van Commenée over zijn rol als Chef de Mission van het Nederlands Olympisch Team;
- Dirigent en componist Micha Hamel maakte met de tragische operette ‘Snow White’ een moderne bewerking van het sprookje van Sneeuwwitje;
- Koos Postema ontvangt op 28 februari de Beeld en Geluid Oeuvre Award.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:36 schreef rubbereend het volgende:
als we maar niet de hele tijd over een boycot gaan zwammen
Ja, hier lag iedereen dubbelquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef lachejonge het volgende:
Haha, 'een gezonde fitte dertiger van twintig'.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Aaf Brandt Corstius.
- VVD-fractievoorzitter Mark Rutte, de VVD bestaat vandaag precies 60 jaar en dat wordt dit weekend gevierd.
- Sander de Kramer is al meer dan 10 jaar hoofdredacteur van Straatmagazine Rotterdam. Volgens hem is ieder mens maar één stap verwijderd van dakloos zijn. In zijn nieuwste boek ‘Van miljonair tot krantenjongen’ geeft hij tientallen, vaak schrijnende, voorbeelden van die stelling.
- Binnenkort verschijnt de dvd met al het werk van Carel Verbrugge, beter bekend als Willy Alberti. De Tenore Napolitano zoals hij ook wel liefkozend werd genoemd, laat een enorm repetoire na. Willeke Alberti, Tonny Alberti en zijn zoon Dennis en de vrouw van Willy, Ria komen erover praten.
- De Amsterdamse Klezmerband Mazzeltov.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'
Lekker op z'n Vara's een feestje proberen te versteren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
dat afgrijselijke duo Jakhalzen
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Op de laatste vrijdag van de maand staat ‘De Wereld Draait Door’ in het teken van de media. Met de gasten wordt teruggekeken op de mediagebeurtenissen van de maand januari.
Te gast zijn:
- schrijver Joost Zwagerman;
- ‘Studio Sport’-presentatrice Dione de Graaff;![]()
- presentator Jeroen Pauw.
Dat alles onder muzikale begeleiding van de band Moke.
Daarnaast de beste fragmenten van 'De TV Draait Door' en de vaste rubrieken 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'.
Dat blonde haar bij Sadegi staat ook voor geen meterquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:52 schreef Kokstra het volgende:
Nou nou, Aanbrandt Korstius en Levi en Sadegi, ik haak af
daarom hebben ze voor jou Dione er tegenover neer gezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:17 schreef tong80 het volgende:
Nou genieten met Jeroen pauw. Val niet in slaap.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
daarom hebben ze voor jou Dione er tegenover neer gezet
Inderdaad, Ria Valk in plaats van Ria Visserquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, even een verspreking van Matthijs zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |