in deze topic reeks zijn het wel bekende afkortingenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Die wijven met die gorillaAlsof het vergelijkbaar is met een kat of hond
![]()
De TT wordt hoe langer hoe meer geheimtaal: DWDD, MvN, MMH![]()
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb nog niet gekeken vandaag. Is Piet Paulusma eigenlijk ooit te gast geweest bij DWDD?
Het is toch wel geweldig, twee van die 'wereldwinkelwijven' die geilen op een Gorilla die ze totaal verkeerd begrijpen ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Die wijven met die gorillaAlsof het vergelijkbaar is met een kat of hond
![]()
De TT wordt hoe langer hoe meer geheimtaal: DWDD, MvN, MMH![]()
quote:De presentatie is maandag in handen van Isolde Hallensleben. Haar tafelheer is Frank Lammers.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Rob van Gijzel, burgemeesterskandidaat voor de vijfde stad van Nederland, Eindhoven;
- Marcel Musters over de vertel-voorstelling 'Smoeder';
- Willie Wartaal heeft een nieuwe single: 'Konijntje';
- Arie Boomsma over het EO-programma '40 dagen zonder seks'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'De Jakhalzen' en 'Fokke & Sukke'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Claudia de Breij is ziek.
Omdat Isolde nog fris (zichzelf) isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Veerboot het volgende:
"Claudia de Breij is ziek."
"De presentatie is maandag in handen van Isolde Hallensleben."
Waarom niet gewoon Matthijs? Er is vanavond toch geen live-uitzending van Holland Sport?
quote:
Toen ben ik maar weggezapt, EO-mooiboys met een of ander gejat idee uit een film vind ik niet zo interessant.quote:
Die film is vanavond ook nog op tv.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toen ben ik maar weggezapt, EO-mooiboys met een of ander gejat idee uit een film vind ik niet zo interessant.
Wat een walgelijk wijf zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
- Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst over de acties van politieagenten. Zij eisen meer loon maar de minister houdt haar poot stijf.
Ik ben benieuwd hoe ze het bij wie is de mol doet..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij is ze slimmer dan we op tv zien.
Er zijn gewoon een aantal gezichten op tv die te vaak verschijnen. De klad gaat er een beetje in zitten. Bij van Nieuwkerk en de Leeuw is dat verschrikkelijk overvoerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind Matthijs steeds vervelender worden...
Georgina is leuk
Die vent van de Bovagreklame gaat stukjes over Afrika vertonen. Ga-ran-tiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef borisz het volgende:
- Humor en Afrika. Met absurde filmpjes willen de programmakers Peter Sterk en Fedor van Rossem een ander beeld van de Derde Wereld neerzetten.
Daar heb ik wel eens een paar stukjes gezien. Roomraiders ofzoiets maar dan in Afrika
..."Hij heeft niet eens een kast om uit te komen"...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke filmpjes hoor.![]()
Wat een politiek correct gelul weer bij DWDD.
Vind je? Die neger moet voor zijn homosexualiteit uitkomen, bij wijze van clicheherkenning, ook al heeft ie geen kast om uit te komen, maar je mag een vrouw best omduwen als ze een kan water op haar hoofd heeft. Het zijn tenslotte ook gewone mensen, net als wij...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke filmpjes hoor.![]()
Wat een politiek correct gelul weer bij DWDD.
Zit ze daar inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het bij wie is de mol doet..
Was dat niet 'Groot licht' ofzoiets?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Die twee gasten met die filmpjes in Afrika, hadden die niet vroeger ook een item in dat programma met Yvon Jaspers en zo'n Belg? Weet niet meer precies hoe dat heette, maar weet nog wel dat ik dat altijd best leuk vond als klein kindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |