quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, tof dat Tinkebell te gast was. Jammer dat ze niet meer op Fok komt.
"Je hebt je kat zelf dood gemaakt?"
- "Ja, ik heb 'm de nek omgedraaid."
"Was ie dan ziek?"
- "Hij was depressief."
ja de humor moet toch van carlo komen, kijk life&cooking nooit maar heb de wereld slaat door weleens gezien en daar is het toch weer te merken, net als met pittige tijden het geval wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
Eigenlijk is Irene toch maar een saaie muts. Een leuke muts wel, maar toch een saaie.
Echt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Haha Jef Rademakers is geniaal
op zich wel..maar de zgn persiflages van Mathijs en Mac-Marie zijn toch eerder een karikatuur zoals Irene zelf een keertje zachtjes zei. Leuk gedaan, maar meer ook niet. Carlo probeert zijn onvermogen te compenseren door luider en wilder te doen. Werkt totaal niet wat mij betreft. En Irene probeert een beetje mee te liften.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:10 schreef planethugo het volgende:
ja de humor moet toch van carlo komen
Op zich doet die Carlo het wel goed, alleen doet hij elke week hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef Carna9e het volgende:
[..]
op zich wel..maar de zgn persiflages van Mathijs en Mac-Marie zijn toch eerder een karikatuur zoals Irene zelf een keertje zachtjes zei. Leuk gedaan, maar meer ook niet. Carlo probeert zijn onvermogen te compenseren door luider en wilder te doen. Werkt totaal niet wat mij betreft. En Irene probeert een beetje mee te liften.
Niet beter/groter maken dan het is, wat dus wel gebeurde gisteren door Marc-Marie en ook Mathijs. Viel me een beetje tegen want normaal hebben ze er een goede kijk op en zeggen ze dat ook gewoon.
Was dat Frankquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:59 schreef Veerboot het volgende:
Haha, Frank als Bassie bij Jensen
http://nl.youtube.com/watch?v=qCsOsfzLbI4
was koefnoen beter...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:26 schreef Jovatov het volgende:
Op zich doet die Carlo het wel goed, alleen doet hij elke week hetzelfde.
In het topic hier: What to do with your cat?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ach ja, TinkebellIk kan me die FOK!-rel nog wel herinneren. Het meisje beweert dus nog steeds dat ze haar eigen kat de nek heeft omgedraaid, maar daar geloof ik geen snars van. Het beestje zal zijn aangereden of zo en toen heeft ze haar eigen verhaal (en een tas
) ervan gemaakt.
Mooi hoe M-M zich niet verontschuldigde maar twee keer heel droog "Oh" zei toen het malle meisje vertelde dat ze destijds "verdrietig" van zijn commentaar was geworden.
Trouwens erg sportief om Carlo en Irene uit te nodigen! Zal niet makkelijk zijn geweest voor Van Nieuwkerk, met zijn immense ego. In feite zei hij dat ook
Nouja, als Irene er niet zou zijn bij Life&Cooking zou het ook drie keer niks zijn, me dunkt. Zij is meer de interviewster en Carlo de grappenmaker. Stukje serieus en een stukje van het tegenovergestelde dus. Precies goed. Teveel Carlo is niet leuk, teveel Irene ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja de humor moet toch van carlo komen, kijk life&cooking nooit maar heb de wereld slaat door weleens gezien en daar is het toch weer te merken, net als met pittige tijden het geval was
en die tinkerbell... wat een domme trien, echt zo iemand die zichzelf kunstenaar noemt maar eigenlijk helemaal niks voorstelt
quote:De presentatie is maandag in handen van Claudia de Breij. Haar tafelheer is Joep van Deudekom.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Alle mannen van NUHR - Peter Heershop, Viggo Waas, Eddie B. Wahr en Joep van Deudekom - zijn te gast. Ze vertellen over hun 20-jarig jubileum.
- De nieuwste rage wordt misschien wel de babydinosaurusrobot Pleo, een robot als huisdier. De eerste twee exemplaren zijn inmiddels in Nederland.
- Ze eten mensenvlees en vliegen ’s nachts naar de Tweede Wereld: in Congo raken steeds meer kinderen behekst. Guido Kleeme interviewde deze kindheksen en maakte er een theatervoorstelling van.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |