Ja, en ze zou nog best wel eens de mol kunnen zijn.quote:
Dat mensje is allicht zo dom dat als ze de Mol zou zijn dat ze nog minder opdrachten doet mislukken dan degenen die de Mol niet zijn maar hun best doen om de rest te doen denken dat ze de mol zijn ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en ze zou nog best wel eens de mol kunnen zijn.
Geloof het welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Die twee gasten met die filmpjes in Afrika, hadden die niet vroeger ook een item in dat programma met Yvon Jaspers en zo'n Belg? Weet niet meer precies hoe dat heette, maar weet nog wel dat ik dat altijd best leuk vond als klein kindje
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Loes Luca.
Te gast zijn:
- Voor Jos Engelen is 2008 het jaar van de waarheid: dit jaar moet de allergrootste deeltjesversneller ter wereld in werking treden. Jos is verantwoordelijk voor de bouw en het in werking stellen van deze grootste machine ooit door de mens gebouwd, 100 meter onder grond van het Zwitserse Genève.
- Antoinette Hertsenberg over de Loden Leeuw en het grote succes van 'Radar'.
- Een wereldprimeur in De Wereld Draait Door! Topkok Pierre Wind heeft een methode bedacht om muziek te vertalen in culinaire hoogstandjes. Hij demonstreert zijn vinding met de hulp van singer-songwriter Leine, vorig jaar winnares van de Grote Prijs van Nederland.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Ik zat ook met m'n handen voor m'n mond.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die Marrokaan met dat lammetje!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
Zeer interessant stuk over CERN.
ja vond ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuke gasten waren het weer vandaag.![]()
Loes Luca deed het ook erg goed als tafelgast, goede vragen die ze stelde en ook leuk betrokken.
Je houdt het toch niet voor mogelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die Marrokaan met dat lammetje!
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Filmregisseur Jean van de Velde vertrekt binnenkort naar Oeganda en Zuid-Afrika, voor het maken van een nieuwe film.
- Jaap Jongbloed over het programma 'Het mooiste meisje van de klas'.
- Sierk Vojacek is TV Producent in China.
- Van het boek 'De Vliegeraar' zijn al één miljoen boeken verkocht. Dat belooft wat voor de verfilming, die vandaag in première gaat. De Afghaan Haroon Parvani over de invloed van de film op Afghanistan.
Daarnaast de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Bingoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was dat niet 'Groot licht' ofzoiets?
Dat was maar éénmalig hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Je bent niet de enige.
Dat hij een eigen blad heeft...
Het was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me wezenloos geërgerd aan die mevrouw met haar anti-Heesters-actie. 'Ik ben een goed mens en Heesters is een ploert' (duh!), daar kwam 't op neer. Wat een pedante troela
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Frits Wester, die vanaf 15 januari wekelijks vice-premier Wouter Bos live gaat interviewen voor RTL Z;
- Jef Rademakers over de documentaire ‘Een lichtzinnig leven’ die binnenkort op Cultura wordt uitgezonden.
- Kunstenares Tinkebell over hamsterkunst.
- En Carlo Boszhart en Irene Moors zijn te gast.
Verder natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Userette..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
- Kunstenares Tinkebell over hamsterkunst.
helquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uit welke inrichting komt zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |