quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is columnist Rob Wijnberg.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Presentator Patrick Lodiers over het BNN-programma 'Over mijn lijk'. Dit is het laatste jaar dat hij het programma presenteert.
- Jack de Vries, de nieuwe staatssecretaris van Defensie.
- Acteurs Will van Kralingen en Huub Stapel over het toneelstuk 'De Goede Dood' dat woensdag in Leiden in première gaat.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Claudia de Breij is verhinderd.

quote:Op maandag 21 januari 2008 16:36 schreef DrDentz het volgende:
who the fuck is Rob Wijnberg
quote:Rob Wijnberg (1982) is opinieredacteur en columnist van NRC Handelsblad en nrc.next. Hij heeft filosofie gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam.
Zijn loopbaan in de journalistiek begon in 2001 met een vaste column in Dagblad De Telegraaf. Ook schreef hij de rubriek ‘Het Schoolplein’ voor de jongerenpagina, waarvoor hij wekelijks middelbare scholieren uit heel Nederland interviewde over de actualiteit. In 2005 verscheen zijn eerste lange essay in De Groene Amsterdammer, getiteld ‘Waarom het de jeugd niet meer kan boeiuh’. Het essay werd vertaald in het Frans door het opinietijdschrift Le Courrier International. Samen met het vervolgessay ‘Creality-tv’ vormden de publicaties de opmaat voor het politiek-maatschappelijke pamflet ‘Boeiuh – Het stille protest van de jeugd’. Dit debuut verscheen op 22 maart 2007 bij uitgeverij Prometheus en heeft inmiddels de vierde druk behaald.
Sinds november 2007 schrijft Wijnberg wekelijks een filosofisch essay op de Zin-pagina's van nrc.next en een column op de opiniepagina. In februari 2008 verschijnt bij Prometheus zijn tweede boek getiteld 'In Dubio - Vrijheid van meningsuiting als het recht om te twijfelen' - over de aard en grenzen van meningsvrijheid in het huidige tijdsgewricht.

Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben maar het is toch wel triest.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Tim86 het volgende:
gewoon een zwerver nu met allemaal regereringscomplotten tegen hem in zijn hoofd

ja is ook zo..NL gaat sowieso niet goed om met sporthelden..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben maar het is toch wel triest.

Dat was niet echt gepast van Patrick om ineens over zijn show te pratenquote:Wel ongepast van Patriek Lodiers om het gesprek te beëindigen met een verwijzing naar 'De Nieuwste show' z'n show zal wel heel slecht lopen als hij op deze manier kijkers bij elkaar moet sprokkelen.![]()

Echt ongelooflijk dat hij dat deed! Ik twijfel nu enorm aan zijn integriteit.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel ongepast van Patriek Lodiers om het gesprek te beëindigen met een verwijzing naar 'De Nieuwste show' z'n show zal wel heel slecht lopen als hij op deze manier kijkers bij elkaar moet sprokkelen.

Ik was 11 toen maar ongetwijfeld heb ik het gezien.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Dit is echt een Tong80-item. Rudi Lubbers vs. Mohammed Ali 1973.
Gezien Tong? (die wedstrijd)

Police Squad was het, tv-serie voorloper op de Naked Gun filmsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef Silenus het volgende:
Hahah, welke filmfragment van Leslie Nielsen lieten ze daar zien? Heb dat even gemist en die film ken ik niet.

Ik was 6 dus ik heb later alleen flarden van die wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ik was 11 toen maar ongetwijfeld heb ik het gezien.

Ha, die vent stond 2 weken geleden met dat verhaal al in het (zaterdag) Parool.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:36 schreef roburt het volgende:
de bewaker viel met zijn hoofd op de claxon

quote:Te gast zijn onder voorbehoud:
- Vandaag verschijnt de brief die Ingrid Betancourt in oktober vorig jaar schreef in haar moeder in boekvorm. Het voorwoord is geschreven door Arjan Erkel, de medewerker van Artsen zonder grenzen zie zelf ooit 20 maanden in Dagestan ontvoerd geweest is en net als Ingrid Betancourt toestemming van zijn ontvoerders kreeg om een brief te sturen naar zijn ouders.
- Frank Boeijen en Bennie Jolink over het tienjarig jubileum van de Vrienden van Amstel, dat deze week wordt gevierd in Ahoy.
- Rutger Wolfson, directeur van het International Film Festival Rotterdam.
- Afgelopen weekend haalde hij alle kranten. Sjef Meijman organiseerde een disco voor mensen en hun favoriete huiskamerplant.

Dat was idd erg jammer. Minpuntje voor Candy.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Candy Dulfer altijd best hoog zitten maar het viel me nu op dat ze ook wel erg graag over zichzelf en haar band praat... bij dat onderwerp van Vrienden van Amstel... hoogtepunten noemen van je eigen band en dat optreden van Prince en Beyonce... "ik was daar toevallig ook bij"

Zeker wel. Ze heeft er juist nooit wat aan laten doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Candy heeft heel haar bek laten verbouwen. Zulke tanden heb je niet van jezelf
Wees er maar trots op!quote:

yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zei Frank bij de jakhalzen dat Frits nu bij de coniferen van de AVRO hoorde?

Nijmeegsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |