En ze had ze voor het uitkiezen joh!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
let me guess, you was one of them?
Te laat..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Hahaa okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Campzone, elk jaar in de zomervakantie, grootste outdoor LAN party van iig Europa en er komt gelukkig steeds meer meiden bij
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderlingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa okeeTja ik ben niet zo vd computers en de spelletjes enzo
Toch is het wel gezellig..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Loontjah het volgende:
Het laatste woordje bevalt mij niet van de TT.
Ik pas!
Hmm okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderling
Van mijn lang zal ze leven niet meer!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Lui die een weekend leven van een tray Aldi energydrink
ik heb aan m'n vriend toch echt genoeg hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En ze had ze voor het uitkiezen joh!
En FiPo!
al 3xquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef Trigalti het volgende:
Ben jij op CZ geweest dan etc?
is ook niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa okeeTja ik ben niet zo vd computers en de spelletjes enzo
quote:
ach d'r zullen genoeg nerds zitten die niet bij hun pc zijn weg te slaan, maar niet iedereen is zo hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Loontjah het volgende:
Het laatste woordje bevalt mij niet van de TT.
Ik pas!
kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderling
Wow.. deze post zal wat werk gekost hebben..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb aan m'n vriend toch echt genoeg hoor
[..]
al 3xdit jaar voor de 4de keer
[..]
is ook niet verplicht hoor
[..]
![]()
[..]
ach d'r zullen genoeg nerds zitten die niet bij hun pc zijn weg te slaan, maar niet iedereen is zo hoor
[..]
klopten gezellig is het zeker
nee ze zijn verhuist naar Oirschot in Brabantquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Is dat nog steeds op het Waliby terein, want daar ga ik liever met Lowlands heen!
daar dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou het serieus best wel een keer willen proberen.
Al is het een dagje.
Waar was het ook alweer ?
even te lui om te google-en
valt mee ik gebruik quickquote van Baggerlayoutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wow.. deze post zal wat werk gekost hebben..
Maarja.. zoals ik al zei.. ik ben 1 jaar geweest..
Maar denk dat echte vakantie toch meer iets voor mij is..
Ik ben meer van lang leve de lol! In de vorm van stappen en zuipen enz..
Heb geen baggerlayout.. Vandaar..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ze zijn verhuist naar Oirschot in Brabant
[..]
daar dusvlakbij Best (wij halen onze boodschappen in Best, dat kan beeeest
)
[..]
valt mee ik gebruik quickquote van Baggerlayout
Dan moet je natuurlijk vertellen wat JIJ een andere leuke setting vindquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Aldi red bulldat vind ik echt een tof vooroordeel!
Maar het lijkt mij ook niks, kaheem heeft 2 x vroeger met een lan mee gedaan en dat vond die al niks. Wil best soms een spelletje doen, maar dan doe ik het thuis. ALs ik er uit ga dan wil ik mijn computer niet eens in de buurt hebben. Ik geloof best dat je het er gezellig kan hebben, maar eigenlijk kan dat overal wel als je er zin in hebt.
Als ik dan toch voor gezelligheid ga doe ik het liever in een andere 'voor mij leukere' setting!
Doe dat maar eens ja..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef Loontjah het volgende:
Ohw, dat is niet eens zo ver weg.
Ik zal vanavond eens geintresseerd zoeken.
alles waar geen bepuiste onderkruibels met een harde rondlopen omdat hun computer wel de nieuwste shooter in hi-res kan draaien..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk vertellen wat JIJ een andere leuke setting vind
ik heb hyves, daar mag je reagerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hans waarom kan ik niet in je fobo reageren?
Ik ben ook al 2 x in Turkije geweest! Waar ben jij geweest? In in Alanya en Bodrumquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik ga er ook niet meer naar toe, ik ben meer van de zomer vakantieafgelopen jaar naar turkije geweest en was stuk leuker dan in de modder zitten
Neequote:
wat nou nee, je gaat toch niet zeggen dat je geen hyves hebt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 x in Turkije geweest! Waar ben jij geweest? In in Alanya en Bodrum
[..]
Nee
Ik heb nu in mijn eigen fobo gereageerd
Dat valt reuze mee toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:55 schreef Loontjah het volgende:
Alanya been there done that twice..
Geweldig stuk land..
Behalve de kerels
ik ben dan ook wel een nerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:46 schreef HansU het volgende:
LAN party's zijn voor neds, ik schaam me al dat ik weet wat het is..
lekker gegeten trouwens
vooral als het hard regent lijkt het me gezellig met al die figuren die nooit buiten komen. Komen ze helemaal niet achter hun pc vandaan..quote:
ben je er wel eens geweest?quote:
Ben eens een dagje op bezoek geweest bij een maat van me die daar met een shitload aan andere vrienden zat... Not my bag... zullen we het daar op houdenquote:
Qua mooie setting binnen Friesland is het niet het Fierljeppen waar ik een harde paal van krijg (al werkt het wel met harde palen!). Het skutsjesilen daarentegen is wel iets wat ik apprecieer. Met vrachtschepen van 75 jaar of ouder, die compleet overtuigt zijn (meer zeil dan de boot ooit voor gebouwd is), wedstrijd varen. Door de grote van deze boten blijft dit een ‘voor mij’ indrukwekkend gezicht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk vertellen wat JIJ een andere leuke setting vind
Al fierljeppend ?
ah okquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben eens een dagje op bezoek geweest bij een maat van me die daar met een shitload aan andere vrienden zat... Not my bag... zullen we het daar op houden
bullshitquote:Verder zit ik heel graag op het water, eigenlijk onder de meeste omstandigheden wel. Maar zomers onder het genot van een biertje, in het zonnetje, met een mooie bruine teint (iets wat ze op campzone ook niet kennen) is dat wel erg fijn.
Dit is wel de juiste manier, want mondeling zijn ze vaak niet zo sterk. Vandaar ook die computers dan kan alles via IRC afgehandelt worden!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef HansU het volgende:
[..]
kom je nu serieus op voor nerdo nederland?
nee hoor, heb het al eerder gezegd: er zijn idd nerds die heel CZ alleen in hun tentje zitten om te gamen. Maar dat is echt niet bij iedereen het geval, dus om meteen iedereen over 1 kam te scheren vind ik nogal stom om het netjes te zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef HansU het volgende:
[..]
kom je nu serieus op voor nerdo nederland?
Dat is het voordeel aan Lowlands, het is ook gezellig als het regent, iedereen loopt toch alsnog wel rond. Alleen is niemand te herkennen als iedereen dezelfde poncho aan heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef HansU het volgende:
[..]
vooral als het hard regent lijkt het me gezellig met al die figuren die nooit buiten komen. Komen ze helemaal niet achter hun pc vandaan..
zomer = genieten van de zon, punt uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké Etc. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zomers voor de lol ergens heen ga met mijn computer. Kamperen is voor mij tot daar aan toe, maar dan wil ik geen PC mee en dan wil ik al helemaal niet dat er meer komen met zo'n ding!
Alanyaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 x in Turkije geweest! Waar ben jij geweest? In in Alanya en Bodrum
dat kan ik me best voorstellen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké Etc. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zomers voor de lol ergens heen ga met mijn computer. Kamperen is voor mij tot daar aan toe, maar dan wil ik geen PC mee en dan wil ik al helemaal niet dat er meer komen met zo'n ding!
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?quote:Zaken als Lowlands (3 dagen lang muziek, film, theater, eten, drinken en een sfeer waar geen agressie bij voorkomt) vond ik vroeger geweldig.
Ik doe nooit zo aan poncho's enzo. Maar de sfeer is er sowieso goed, al gaat het festival (net als een pinkpop) natuurlijk compleet de mieten kant op. Helaas is dit nu eenmaal de trend en is Britpop bijvoorbeeld enorm populair, misschien keert het tij ooit weder!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan Lowlands, het is ook gezellig als het regent, iedereen loopt toch alsnog wel rond. Alleen is niemand te herkennen als iedereen dezelfde poncho aan heeft.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit is wel de juiste manier, want mondeling zijn ze vaak niet zo sterk. Vandaar ook die computers dan kan alles via IRC afgehandelt worden!
Ik vind een poncho toch wel prettig. Zeker als het ook niet zo warm is. En ik vind op Lowlands altijd genoeg dat ik leuk vind (afgelopen jaar 33 of 34 acts gezien waarvan het meerendeel zeker de moeite was).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe nooit zo aan poncho's enzo. Maar de sfeer is er sowieso goed, al gaat het festival (net als een pinkpop) natuurlijk compleet de mieten kant op. Helaas is dit nu eenmaal de trend en is Britpop bijvoorbeeld enorm populair, misschien keert het tij ooit weder!
Ik denk dat daar de grote misser zit, ik vind het heerlijk om met dit weer een game op te starten. Maar zomers met mooi weer dan komt deze jongen daar echt niet aan toe hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?
Vind juist het tegenovergestelde wel mooi, dat mensen daar heen gaan nog oordelen over nerds. Je moet toch sowieso een nerd zijn voordat je naast een tent, een slaapzak, bier en aldi redbull een pc durft in te pakken voor een weekje kamperen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor, heb het al eerder gezegd: er zijn idd nerds die heel CZ alleen in hun tentje zitten om te gamen. Maar dat is echt niet bij iedereen het geval, dus om meteen iedereen over 1 kam te scheren vind ik nogal stom om het netjes te zeggen
Daar heeft ze een puntquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Etcetera het volgende:
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?
jij denkt dat we overdag ook al gamen? vaak veel te warm. 's avonds en ' s nachts wordt er volgens mij meer gegamedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de grote misser zit, ik vind het heerlijk om met dit weer een game op te starten. Maar zomers met mooi weer dan komt deze jongen daar echt niet aan toe hoor!
de 1e turk die kan versieren moet nog uitgevonden worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n turk zat toen aan te pappen met mijn vriendin.
Wou die turk zijn vriend aan mij koppelen.
Dus hij naar mij toe:
HIj: "Watss your name ??"
Ik: "Truus, nice to meet you!"
Hij: "Beautifull girl, beautifull name"
Toen voelde ik mij weer lelijk..
inderdaad, ik vind je nu toch een nerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij denkt dat we overdag ook al gamen? vaak veel te warm. 's avonds en ' s nachts wordt er volgens mij meer gegamed
maar hell, waarom zou ik nog moeite doen om het uit te leggen?
ik weet niet maar het uitgaansleven daar is een puinhoop. Gelukkig was er bij ons een beachparty met een Nederlandse DJ dus was daar 90% nederlandsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n turk zat toen aan te pappen met mijn vriendin.
Wou die turk zijn vriend aan mij koppelen.
Dus hij naar mij toe:
HIj: "Watss your name ??"
Ik: "Truus, nice to meet you!"
Hij: "Beautifull girl, beautifull name"
Toen voelde ik mij weer lelijk..
Hmm, ja bij ons ging bij het uitgaan het animatieteam van het hotel waar ik in verbleef mee. Die spraken Turks dus die vervelende mannen waren zo wegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:09 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Alanya
Maar die jongens daar ( 3/4e turk ) zijn onbeleefd en brutaal bij het stappen. had er met 1 ruzie zon klein manneke. Hij zat te zeggen dat het zijn dansplek washij was 1 kop kleiner dus ik lache. Uur later kwam ie terug met 8 vriendjes van hem. Toen zijn we met zen 4e maar gegaan
ja, 3 of 6 sheets per velletje geprint ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Misschien vragen naar een dom antwoord..
Want domme vragen bestaan niet..
Wat bedoelen ze met handout's bij een presentatie?
Zijn dat de sheets op papier?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Mja das dan weer in het voordeel. Maar ik ga er niet meer naar doe aankomende jaren. Heb het daar wel een beetje gezien met die gekkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja bij ons ging bij het uitgaan het animatieteam van het hotel waar ik in verbleef mee. Die spraken Turks dus die vervelende mannen waren zo weg
Dat was wel ideaal!
in vergelijking met de gemiddelde vrouw zal ik zeker weten een nerd zijn, dus dat interesseert me niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind je nu toch een nerd
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Mja das dan weer in het voordeel. Maar ik ga er niet meer naar doe aankomende jaren. Heb het daar wel een beetje gezien met die gekken
er is een verschil met nerd en geekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in vergelijking met de gemiddelde vrouw zal ik zeker weten een nerd zijn, dus dat interesseert me niet erg hoor
Ja, met daarachter lijntjes tekst. Zodat de leraren per dia commentaar kunnen geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
de wereld is groter dan Turkye hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weer
Hoop ik!
haha veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weer
Hoop ik!
ah, geek it is thanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
er is een verschil met nerd en geekjij bent een geek geen nerd. Geeks zijn nog sociaal gericht vergeleken met nerds
Wiki feitje:
Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie, computers en/of wetenschap combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. Dit in tegenstelling tot een geek, die zich in sociaal opzicht wel kan aanpassen. Het wordt vaak gezien als een bepaald type persoonlijkheid. De term 'nerd' wordt vaak ten onrechte gebruikt, terwijl men eigenlijk geek bedoelt, als een soort vriendschappelijke benaming.
Ben ik echt met je eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
de wereld is groter dan Turkye hoor.
Zelf ga ik liever nooit 2 keer naar de zelfde bestemming. Zo zie ik gewoon meer van de wereld
jij bent er niet, dat is al 1 minderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar hoe groot is het percentage autisten op campzone?
Ja is ook zo. Egypte ofzo wil ik ook nog eens naar toequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Zelf ga ik liever nooit 2 keer naar de zelfde bestemming. Zo zie ik gewoon meer van de wereld
Dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, welke nerd heeft dat verzonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
er is een verschil met nerd en geekjij bent een geek geen nerd. Geeks zijn nog sociaal gericht vergeleken met nerds
Wiki feitje:
Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie, computers en/of wetenschap combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. Dit in tegenstelling tot een geek, die zich in sociaal opzicht wel kan aanpassen. Het wordt vaak gezien als een bepaald type persoonlijkheid. De term 'nerd' wordt vaak ten onrechte gebruikt, terwijl men eigenlijk geek bedoelt, als een soort vriendschappelijke benaming.
met een beperkt budget kan je overal komen tegenwoordig. www.ryanair.nl in combinatie met een goedkoop hostel, altijd prima vakanties waarin je veel leuke mensen kan ontmoetenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.
Maar met een beperkt budget zit je in Turkije toch wel erg goed moet ik zeggen
Maar ben al wel op meer plekken geweest hoor
Juist...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor, heb het al eerder gezegd: er zijn idd nerds die heel CZ alleen in hun tentje zitten om te gamen. Maar dat is echt niet bij iedereen het geval, dus om meteen iedereen over 1 kam te scheren vind ik nogal stom om het netjes te zeggen
throw the nerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Juist...
Ik moet zeggen dat ik op CZ bijna niet achter de computer gezeten heb..
Veel te veel andere leukere activiteiten..
een vriend van ons die heeft het in 2006 gepresteerd om pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc aan te sluitenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Juist...
Ik moet zeggen dat ik op CZ bijna niet achter de computer gezeten heb..
Veel te veel andere leukere activiteiten..
Mwah ik ben meer vd luxequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef HansU het volgende:
[..]
met een beperkt budget kan je overal komen tegenwoordig. www.ryanair.nl in combinatie met een goedkoop hostel, altijd prima vakanties waarin je veel leuke mensen kan ontmoeten
in me laatste Ryan air vakantie zat ik met zijn tweetjes in een villa met 2 keukens, 3 badkamers en 10 slaapkamers. Luxe genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef HansU het volgende:
[..]
throw the nerd
nerd touw trekken
koekhappen voor nerds
beauty and the nerd
en de altijd spannende show: welke nerd heeft een sexleven!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus Arjan, als je kans wil maken zou ik maar vast een baan gaan zoeken..
Kan wel leuk zijn, maar ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk!
@ Etc. Je hoeft niet boos te worden omdat we het niet eens zijn, beetje lief blijven!
ik ben niet boos, ik doe wat jij doet: een oordeel vellen over iets waar je niks van weetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk!
@ Etc. Je hoeft niet boos te worden omdat we het niet eens zijn, beetje lief blijven!
ctrl z!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Loontjah het volgende:
Oh my god, ik heb Powerpoint verneukt.
Nu staan alle letters op elkaar gestapeld.
Help
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Loontjah het volgende:
Oh my god, ik heb Powerpoint verneukt.
Nu staan alle letters op elkaar gestapeld.
Help
Jawelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
in me laatste Ryan air vakantie zat ik met zijn tweetjes in een villa met 2 keukens, 3 badkamers en 10 slaapkamers. Luxe genoeg?
Ik zou ook graag eens rond willen trekken, denk niet dat er veel mensen mee willen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen vakanties toch.
Ik vind stedentrips ook geweldig moet ik zeggen.
Maar helaas denken veel van mijn vrienden daar dan weer anders over!
dan vraag je of je met mij mee magquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen vakanties toch.
Ik vind stedentrips ook geweldig moet ik zeggen.
Maar helaas denken veel van mijn vrienden daar dan weer anders over!
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou ook graag eens rond willen trekken, denk niet dat er veel mensen mee willen..
Waar ga je heen dan?quote:
Kijk zijn onderschrift..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaan
[..]
Waar ga je heen dan?
Ik ga mee!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef Okiedokie86 het volgende:
Hehe rondtrekken alias roadtrip is geweldigben ik ook nog altijd een x van plan
You...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef Loontjah het volgende:
Ctrl Z doet ie niet, want dan gaat hij dingen ongedaan maken van de dingen die ik al ongedaan heb gedaan dussss.
Wat een hell. Als ik een andere .pps open doet ie hetzelfde. Dat wordt dus thuis verder werken.
me 1e trippie is naar Italie, maar daar ga ik op bezoek bij een vriendin, die zal een Fokkertje niet zo appricierenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaan
[..]
Waar ga je heen dan?
Gezellig!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef Trigalti het volgende:
Ik moet zodadelijk nog naar Eindhoven op en neer...
Even wat spulletjes wegbrengen..
Mij ook alsjeblieft. Wat een trage baggerdag vandaag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Gezellig!
Pik je me dan eventjes op ?
Dag dagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das toch van 2007?
Maar mensen, ik ga der vandoor
Mwah, ik zit hier een beetje doelloos te control-c control-v'en. Al de hele godganse dag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Lol Wendy, houd de moed er in.
Het is bijna weekend..
En het regent weer
Wat koste een vliegtuig dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef HansU het volgende:
blijven er ook nog mensen?
zag net staan dat je vanuit nederland een busretourtje naar Praag kan boeken voor ¤59 euro.
Best te doen
Bij de dolfijnen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Loontjah het volgende:
Mijn grootste uitstapje met school ever was een schoolreisje naar Harderwijk
Ik wil ook iets avontuurlijks doen
waarschijnlijk het zelfde, maar dan ben je weer een paar x een 10 tje kwijt om in het centrum of op het vliegveld te komen. Dat tikt meestal flink aan.quote:
de mijn zonder twijfel Londen, ben er 2x geweest met school (je mocht eigenlijk maar 1x maar een jaar later was 11 september net gebeurd, en hebben veel mensen afgezegd. toen mochten wij nog een keer) en Parijs. maar Londen vond ik veel gaver dan Parijsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Loontjah het volgende:
Mijn grootste uitstapje met school ever was een schoolreisje naar Harderwijk
Ik wil ook iets avontuurlijks doen
London ben ik te lang niet meer geweest!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijn zonder twijfel Londen, ben er 2x geweest met school (je mocht eigenlijk maar 1x maar een jaar later was 11 september net gebeurd, en hebben veel mensen afgezegd. toen mochten wij nog een keer) en Parijs. maar Londen vond ik veel gaver dan Parijs
Weet ik niet. Dan denk ik dat ik er liever met wat andere mensen heen ga zodat ik niet zo gebonden ben aan het stramien wat school aan zo'n uitje bind. De kosten blijven toch ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Beters, die kans zou ik altijd aanpakken.
Ik hoor jou alleen maar over vriendinnetjes, klasgenootjes, en dates..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef HansU het volgende:
[..]
London ben ik te lang niet meer geweest!
binnenkort maar is een vriendinnetje mee naar toe nemen ofzo
Dat is waar, maar met een bus zit je altijd zo'n breuk!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef HansU het volgende:
[..]
waarschijnlijk het zelfde, maar dan ben je weer een paar x een 10 tje kwijt om in het centrum of op het vliegveld te komen. Dat tikt meestal flink aan.
gewoon doen ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou graag met mijn vader naar Engeland willen.
Hij houdt er ook wel van die tripjes.
Misschien eens een keer aankaarten dan.
met de trein ofzo bedoel je, zou ook kunnen jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een bus zit je altijd zo'n breuk!
Verder is het openbaar vervoer in tsjechië niet duur, weet niet of dat een optie is?
voor 2 tientjes heeft ie het kunnen laten fixxen in nederland, pak is verder uitstekend geloof ik. Zelf de stof en voering gekozen enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Van vliegveld naar stad is meestal goed met de trein te doen toch.
Wanneer zo'n pak meteen stuk gaat is het inderdaad jammer, maar een vriend van mij heeft een stuk of 3 maatpakken die er echt heel net en goed uitzien. Dat is dan wel weer tof.
niet bij Ryanair vluchten, Brussel Charleoi, Milan Bergamo, Faro enzo moet je eerst met een bus naar het station...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Van vliegveld naar stad is meestal goed met de trein te doen toch.
Wanneer zo'n pak meteen stuk gaat is het inderdaad jammer, maar een vriend van mij heeft een stuk of 3 maatpakken die er echt heel net en goed uitzien. Dat is dan wel weer tof.
echt iets zien kan alleen met de auto, mijn echte coole reizen die ik echt NOOIT meer zal vergeten waren dan ook allemaal met de auto.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Maarja het is zo mooi goedkoop en het maakt de reis ook al een stuk leuker!
Zo coolquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
voor 2 tientjes heeft ie het kunnen laten fixxen in nederland, pak is verder uitstekend geloof ik. Zelf de stof en voering gekozen enzo
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd linkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou dat niet aandurven hoor, om in zo'n vreemd land te gaan rijden.
Belgie en Duitsland wil ik nog wel proberen als het maar binnen de 50 km over de grens van NL zit.
Daarna vind ik het eng worden.
Amsterdam is wel link met al die tramrailzen ja, maar is niet moeilijk ofzo. Gewoon goed opletten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik durf niet eens in Amsterdam te rijden
Schijtbalk dat ik ben.
@wendy, die simon is zeker snel naar EHV gesjeest, die zal ons wel vergeten.
what happened?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd link
Hehe of aangeredenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Schijtbalk dat ik ben.
Toen ik 6 - 4 - 2004 mijn rijbewijs haalde wist ik al, nog 3 maandjes jongen dan zit je in Praag. Dat was geweldig mooi. Met een cabriotje naar Tsjechië voor een weekje, in een huisje net buiten Praag. Midden in de bossen op een 40 km rijden, daar is echt niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd link
klinkt gevaarlijk jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen ik 6 - 4 - 2004 mijn rijbewijs haalde wist ik al, nog 3 maandjes jongen dan zit je in Praag. Dat was geweldig mooi. Met een cabriotje naar Tsjechië voor een weekje, in een huisje net buiten Praag. Midden in de bossen op een 40 km rijden, daar is echt niks mis mee.
Het enige wat ik daar raar vond aan het verkeer, was de vreemde afslag die we hadden richting ons huis. Dit was een driesprong, ergens midden op een doorgaande 90 km weg (richting Brno) waar het hartstikke druk was. Het afslaan zag er dan ook als volgt uit:
De afslag komt eraan dus je zet alarmlichten aan, je drukt een tijdje later vol op de rem en hoopt ongeveer bij de 3 sprong zover in snelheid gemindert te zijn dat je af slaan kunt. Dan stuur je zo snel mogelijk in en geef je vol gas om maar zo snel mogelijk bij de weg vandaan te zijn!
(Als je van de andere kant kwam moest je nog wat geluk met tegenliggers hebben).
quote:
Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Schijtbalk dat ik ben.
ze dansen rondjes rond je pakje en lachen je uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil wel eens weten wat ze daar nou uitvreten bij TNT.
Mijn pakketje ligt al 2 volle dagen in het sorteercentrum?
Niet veel constateer ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil wel eens weten wat ze daar nou uitvreten bij TNT.
Mijn pakketje ligt al 2 volle dagen in het sorteercentrum?
Had allang binnen kunnen zijn, ik zou bellenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Te gek voor woorden.
24 december opgestuurd
04 nog niks binnen, schijtleijers daar.
nee, dat is puur om je te misleidenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef Loontjah het volgende:
Ik neem dat ze dat Track&trace gebeuren ook wel up-to-date houden.
Hehe die hebben ze echtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
pakje zal al wel vermist zijn of op de stapel: hebben we ff geen tijd voor liggen.
Hoezo geen tijd voor?? Het is hun werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
pakje zal al wel vermist zijn of op de stapel: hebben we ff geen tijd voor liggen.
ja en?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoezo geen tijd voor?? Het is hun werk
ik heb hem al, hij is mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ben ik verdomme alsnog vergeten mijn OV op te halen, ik had het kaartje en een pasfoto al in mijn portomonnee gedaan, ben 2 keer langs het Postkantoor gelopen, maar nee, het is niet gelukt.
te zwaar voor non whiskey drinkers denk ik. Als het voor jezelf of voor een feestje is moet je bij de Gall & Gall vragen naar een milde whiskey.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
Vraagje voor de mensen die graag wat drinken:
is dit goed te drinken?
Ik vind van welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
Vraagje voor de mensen die graag wat drinken:
is dit goed te drinken?
Ik zit te twijfelen of ik even snel naar het Postkantoor zal gaan, het is praktisch om de hoek... Ach, ik doe het gewoon.quote:
Even heen dude, niet zeiken, maar lopen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik even snel naar het Postkantoor zal gaan, het is praktisch om de hoek... Ach, ik doe het gewoon.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Open ik gisteravond een topic, kan ik er vandaag zelf niet eens in posten [afbeelding]
als zeeuw moet dat toch kunnen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Open ik gisteravond een topic, kan ik er vandaag zelf niet eens in posten
Hoeft niet perse, het moet in onberispelijke staat bij jou aankomen. Zoniet, dan is het bedrijf waar je besteld heeft je verplicht een nieuwe te regelen. Dan is het de zaak tussen het bedrijf en het postkantoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef HansU het volgende:
ik vrees van niet, dat kost klauwen met geld
feliquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:45 schreef Loontjah het volgende:
Sow, helft van mijn diploma is binnen.
Net bedrijfsbeoordeling gehad.
95% goed
5 % goed / voldoende
Stageverslag zag er goed uit, dus dat is ook binnen.
Nu nog goed presenteren, en stagedagen volmaken.
Dan hebben we weer een gediplomeerde bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef Loontjah het volgende:
Pff mag ook wel na 6,5 jaar [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:
Netjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Joepie, The freewheelin' Bob Dylan en Songs of the dead van Qotsa in de brievenbus gevonden. Het is een mooie dag voor mijn cd-collectie.
Ik heb nu in dit topic al meer gepost dan in het vorige topic, dat ik nota bene zelf had gemaakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef HansU het volgende:
[..]
als zeeuw moet dat toch kunnen!
worstel en kom boven!
Bij mij ook één foutjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Ik bestel er echt veel tegenwoordig, en in alle jaren nog maar 1 keer een foutje, waren ze het vergeten in te pakken ofzo, ook geen ramp dus.
mooi manquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:31 schreef Qunix het volgende:
Nog even snel reageren....
Ben nu druk met verslagen schrijven en een presentatie voorbereiden. Als alles goed loopt ben ik nog deze maand klaar met mijn studie.
ik geloof dat het in heel Europa koud isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Koud, er ligt een klein laagje sneeuw..
Zelfs in Spanje is het koud voor de tijd van het jaar...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat het in heel Europa koud is
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga ook lekker mijn bed in
Ghetto...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, alles prima
Geen warm water? Wat is dat dan?
Straight from the ghettoquote:
Oh my god.quote:Annette (57)
gisteren, 17:16
Zeg Hans jij bent wel heel erg begaan met het aantal lezers van mijn blog he? Als je ook al je vrienden gaat inschakelen Wel ineens veel reacties ja! Haha, ik word ooit nog wel eens beroemd met schrijven. (Moet mijn leven misschien eerst wat spannender worden )
Is ze nog steeds elke dag aan het bloggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh my god.
HansU, kan je haar niet even een keer kei hard neuken.
Dan krijgen we tenminste weer spannende blogs te lezen...
Hallo ReMquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ook maar ff een toevoeging doen op deze zaterdag
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh my god.
+1 voor de zeer geniale opmerkingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh my god.
Misschien moet je ingelogd of vriend zijn om de reactie te kunnen lezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zien jullie die reacties trouwens??
Hyves n00b
zit jij ook bij VW Speed??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ben wel ingelogd [ afbeelding ]
ebut.hyves.nl
Wou net vragen, Haaksbergen, ken je dan Bart ook, met die groene Golf 4quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit jij ook bij VW Speed?? [afbeelding] [afbeelding]
bij connecties zie ik staan dat je ook een vriendje bent van mijn kameraad, Bart / BA met z'n Golf 4 TDI en Golf 2 1.3i die nu als project gaat dienen [afbeelding] [afbeelding]
quote:Chauffeur is onderweg 05-01-2008 Venlo , pakkettendistributie
die snap ik nietquote:
groot gelijk, met zulke dingen moet je er bovenop zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net ff klachtenformulier van Connexxion ingevuld. Op woensdag 2 januari was de bus veel te vroeg, waardoor ik 'em gemist had en op donderdag was ik express wat vroeger gekomen, maar toen was de bus ook weer drie minuten te vroeg
yup, dat ben ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:54 schreef Okiedokie86 het volgende:
http://remcore1986.hyves.nl/ <- jij?
maar een vriendjesverzoek heb ik nog nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:20 schreef PieterBas het volgende:
Waarschijnlijk heeft OkieDokie je gevonden op Hyves
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Oh my god.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef Loontjah het volgende:
Ja camera is binnen.
Ze hebben geen defect kunnen vinden, maar hij doet het nu wel weer.
Dat is mooi, dat ie het weer doetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef Loontjah het volgende:
Ja camera is binnen.
Ze hebben geen defect kunnen vinden, maar hij doet het nu wel weer.
Nee, ik las op NOS Headlines een stukje over de nieuwe dance hypes voor 2008.. en swaffelen.. en Melbourne Shuffle zouden wel eens de nieuwe hypes kunnen zijn. Oftewel de Melbourne Shuffle gaat het einde betekenen voor de hardstyle in Nederlandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB heeft geen leven en gaat dan het internet afstruinen op zoek naar andere mensen die ook geen leven hebben
In die shoarmatent van jullie daarzo, Jeruzalem.quote:
Nog belachelijker dan Jumpenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ik las op NOS Headlines een stukje over de nieuwe dance hypes voor 2008.. en swaffelen.. en Melbourne Shuffle zouden wel eens de nieuwe hypes kunnen zijn. Oftewel de Melbourne Shuffle gaat het einde betekenen voor de hardstyle in Nederland [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |