Dat is het voordeel aan Lowlands, het is ook gezellig als het regent, iedereen loopt toch alsnog wel rond. Alleen is niemand te herkennen als iedereen dezelfde poncho aan heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef HansU het volgende:
[..]
vooral als het hard regent lijkt het me gezellig met al die figuren die nooit buiten komen. Komen ze helemaal niet achter hun pc vandaan..
zomer = genieten van de zon, punt uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké Etc. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zomers voor de lol ergens heen ga met mijn computer. Kamperen is voor mij tot daar aan toe, maar dan wil ik geen PC mee en dan wil ik al helemaal niet dat er meer komen met zo'n ding!
Alanyaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 x in Turkije geweest! Waar ben jij geweest? In in Alanya en Bodrum
dat kan ik me best voorstellen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké Etc. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik zomers voor de lol ergens heen ga met mijn computer. Kamperen is voor mij tot daar aan toe, maar dan wil ik geen PC mee en dan wil ik al helemaal niet dat er meer komen met zo'n ding!
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?quote:Zaken als Lowlands (3 dagen lang muziek, film, theater, eten, drinken en een sfeer waar geen agressie bij voorkomt) vond ik vroeger geweldig.
Ik doe nooit zo aan poncho's enzo. Maar de sfeer is er sowieso goed, al gaat het festival (net als een pinkpop) natuurlijk compleet de mieten kant op. Helaas is dit nu eenmaal de trend en is Britpop bijvoorbeeld enorm populair, misschien keert het tij ooit weder!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan Lowlands, het is ook gezellig als het regent, iedereen loopt toch alsnog wel rond. Alleen is niemand te herkennen als iedereen dezelfde poncho aan heeft.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit is wel de juiste manier, want mondeling zijn ze vaak niet zo sterk. Vandaar ook die computers dan kan alles via IRC afgehandelt worden!
Ik vind een poncho toch wel prettig. Zeker als het ook niet zo warm is. En ik vind op Lowlands altijd genoeg dat ik leuk vind (afgelopen jaar 33 of 34 acts gezien waarvan het meerendeel zeker de moeite was).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe nooit zo aan poncho's enzo. Maar de sfeer is er sowieso goed, al gaat het festival (net als een pinkpop) natuurlijk compleet de mieten kant op. Helaas is dit nu eenmaal de trend en is Britpop bijvoorbeeld enorm populair, misschien keert het tij ooit weder!
Ik denk dat daar de grote misser zit, ik vind het heerlijk om met dit weer een game op te starten. Maar zomers met mooi weer dan komt deze jongen daar echt niet aan toe hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?
Vind juist het tegenovergestelde wel mooi, dat mensen daar heen gaan nog oordelen over nerds. Je moet toch sowieso een nerd zijn voordat je naast een tent, een slaapzak, bier en aldi redbull een pc durft in te pakken voor een weekje kamperen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor, heb het al eerder gezegd: er zijn idd nerds die heel CZ alleen in hun tentje zitten om te gamen. Maar dat is echt niet bij iedereen het geval, dus om meteen iedereen over 1 kam te scheren vind ik nogal stom om het netjes te zeggen
Daar heeft ze een puntquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Etcetera het volgende:
geldt ook op CZ: een heerlijke relaxte sfeer, waar iedereen elkaar accepteert en respecteert. en als je het leuk vind om te gamen waarom zou je die twee dingen niet combineren?
jij denkt dat we overdag ook al gamen? vaak veel te warm. 's avonds en ' s nachts wordt er volgens mij meer gegamedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de grote misser zit, ik vind het heerlijk om met dit weer een game op te starten. Maar zomers met mooi weer dan komt deze jongen daar echt niet aan toe hoor!
de 1e turk die kan versieren moet nog uitgevonden worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n turk zat toen aan te pappen met mijn vriendin.
Wou die turk zijn vriend aan mij koppelen.
Dus hij naar mij toe:
HIj: "Watss your name ??"
Ik: "Truus, nice to meet you!"
Hij: "Beautifull girl, beautifull name"
Toen voelde ik mij weer lelijk..
inderdaad, ik vind je nu toch een nerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij denkt dat we overdag ook al gamen? vaak veel te warm. 's avonds en ' s nachts wordt er volgens mij meer gegamed
maar hell, waarom zou ik nog moeite doen om het uit te leggen?
ik weet niet maar het uitgaansleven daar is een puinhoop. Gelukkig was er bij ons een beachparty met een Nederlandse DJ dus was daar 90% nederlandsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:13 schreef Loontjah het volgende:
Zo'n turk zat toen aan te pappen met mijn vriendin.
Wou die turk zijn vriend aan mij koppelen.
Dus hij naar mij toe:
HIj: "Watss your name ??"
Ik: "Truus, nice to meet you!"
Hij: "Beautifull girl, beautifull name"
Toen voelde ik mij weer lelijk..
Hmm, ja bij ons ging bij het uitgaan het animatieteam van het hotel waar ik in verbleef mee. Die spraken Turks dus die vervelende mannen waren zo wegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:09 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Alanya
Maar die jongens daar ( 3/4e turk ) zijn onbeleefd en brutaal bij het stappen. had er met 1 ruzie zon klein manneke. Hij zat te zeggen dat het zijn dansplek washij was 1 kop kleiner dus ik lache. Uur later kwam ie terug met 8 vriendjes van hem. Toen zijn we met zen 4e maar gegaan
ja, 3 of 6 sheets per velletje geprint ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Misschien vragen naar een dom antwoord..
Want domme vragen bestaan niet..
Wat bedoelen ze met handout's bij een presentatie?
Zijn dat de sheets op papier?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Mja das dan weer in het voordeel. Maar ik ga er niet meer naar doe aankomende jaren. Heb het daar wel een beetje gezien met die gekkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja bij ons ging bij het uitgaan het animatieteam van het hotel waar ik in verbleef mee. Die spraken Turks dus die vervelende mannen waren zo weg
Dat was wel ideaal!
in vergelijking met de gemiddelde vrouw zal ik zeker weten een nerd zijn, dus dat interesseert me niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind je nu toch een nerd
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Mja das dan weer in het voordeel. Maar ik ga er niet meer naar doe aankomende jaren. Heb het daar wel een beetje gezien met die gekken
er is een verschil met nerd en geekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in vergelijking met de gemiddelde vrouw zal ik zeker weten een nerd zijn, dus dat interesseert me niet erg hoor
Ja, met daarachter lijntjes tekst. Zodat de leraren per dia commentaar kunnen geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |