Bij de dolfijnen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Loontjah het volgende:
Mijn grootste uitstapje met school ever was een schoolreisje naar Harderwijk
Ik wil ook iets avontuurlijks doen
waarschijnlijk het zelfde, maar dan ben je weer een paar x een 10 tje kwijt om in het centrum of op het vliegveld te komen. Dat tikt meestal flink aan.quote:
de mijn zonder twijfel Londen, ben er 2x geweest met school (je mocht eigenlijk maar 1x maar een jaar later was 11 september net gebeurd, en hebben veel mensen afgezegd. toen mochten wij nog een keer) en Parijs. maar Londen vond ik veel gaver dan Parijsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Loontjah het volgende:
Mijn grootste uitstapje met school ever was een schoolreisje naar Harderwijk
Ik wil ook iets avontuurlijks doen
London ben ik te lang niet meer geweest!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijn zonder twijfel Londen, ben er 2x geweest met school (je mocht eigenlijk maar 1x maar een jaar later was 11 september net gebeurd, en hebben veel mensen afgezegd. toen mochten wij nog een keer) en Parijs. maar Londen vond ik veel gaver dan Parijs
Weet ik niet. Dan denk ik dat ik er liever met wat andere mensen heen ga zodat ik niet zo gebonden ben aan het stramien wat school aan zo'n uitje bind. De kosten blijven toch ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Beters, die kans zou ik altijd aanpakken.
Ik hoor jou alleen maar over vriendinnetjes, klasgenootjes, en dates..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef HansU het volgende:
[..]
London ben ik te lang niet meer geweest!
binnenkort maar is een vriendinnetje mee naar toe nemen ofzo
Dat is waar, maar met een bus zit je altijd zo'n breuk!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef HansU het volgende:
[..]
waarschijnlijk het zelfde, maar dan ben je weer een paar x een 10 tje kwijt om in het centrum of op het vliegveld te komen. Dat tikt meestal flink aan.
gewoon doen ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou graag met mijn vader naar Engeland willen.
Hij houdt er ook wel van die tripjes.
Misschien eens een keer aankaarten dan.
met de trein ofzo bedoel je, zou ook kunnen jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een bus zit je altijd zo'n breuk!
Verder is het openbaar vervoer in tsjechië niet duur, weet niet of dat een optie is?
voor 2 tientjes heeft ie het kunnen laten fixxen in nederland, pak is verder uitstekend geloof ik. Zelf de stof en voering gekozen enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Van vliegveld naar stad is meestal goed met de trein te doen toch.
Wanneer zo'n pak meteen stuk gaat is het inderdaad jammer, maar een vriend van mij heeft een stuk of 3 maatpakken die er echt heel net en goed uitzien. Dat is dan wel weer tof.
niet bij Ryanair vluchten, Brussel Charleoi, Milan Bergamo, Faro enzo moet je eerst met een bus naar het station...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Van vliegveld naar stad is meestal goed met de trein te doen toch.
Wanneer zo'n pak meteen stuk gaat is het inderdaad jammer, maar een vriend van mij heeft een stuk of 3 maatpakken die er echt heel net en goed uitzien. Dat is dan wel weer tof.
echt iets zien kan alleen met de auto, mijn echte coole reizen die ik echt NOOIT meer zal vergeten waren dan ook allemaal met de auto.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Maarja het is zo mooi goedkoop en het maakt de reis ook al een stuk leuker!
Zo coolquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
voor 2 tientjes heeft ie het kunnen laten fixxen in nederland, pak is verder uitstekend geloof ik. Zelf de stof en voering gekozen enzo
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd linkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou dat niet aandurven hoor, om in zo'n vreemd land te gaan rijden.
Belgie en Duitsland wil ik nog wel proberen als het maar binnen de 50 km over de grens van NL zit.
Daarna vind ik het eng worden.
Amsterdam is wel link met al die tramrailzen ja, maar is niet moeilijk ofzo. Gewoon goed opletten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik durf niet eens in Amsterdam te rijden
Schijtbalk dat ik ben.
@wendy, die simon is zeker snel naar EHV gesjeest, die zal ons wel vergeten.
what happened?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |