de wereld is groter dan Turkye hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weer
Hoop ik!
haha veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga, met een beetje geluk, dit jaar weer
Hoop ik!
ah, geek it is thanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
er is een verschil met nerd en geekjij bent een geek geen nerd. Geeks zijn nog sociaal gericht vergeleken met nerds
Wiki feitje:
Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie, computers en/of wetenschap combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. Dit in tegenstelling tot een geek, die zich in sociaal opzicht wel kan aanpassen. Het wordt vaak gezien als een bepaald type persoonlijkheid. De term 'nerd' wordt vaak ten onrechte gebruikt, terwijl men eigenlijk geek bedoelt, als een soort vriendschappelijke benaming.
Ben ik echt met je eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
de wereld is groter dan Turkye hoor.
Zelf ga ik liever nooit 2 keer naar de zelfde bestemming. Zo zie ik gewoon meer van de wereld
jij bent er niet, dat is al 1 minderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar hoe groot is het percentage autisten op campzone?
Ja is ook zo. Egypte ofzo wil ik ook nog eens naar toequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Zelf ga ik liever nooit 2 keer naar de zelfde bestemming. Zo zie ik gewoon meer van de wereld
Dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, welke nerd heeft dat verzonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
er is een verschil met nerd en geekjij bent een geek geen nerd. Geeks zijn nog sociaal gericht vergeleken met nerds
Wiki feitje:
Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie, computers en/of wetenschap combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden. Dit in tegenstelling tot een geek, die zich in sociaal opzicht wel kan aanpassen. Het wordt vaak gezien als een bepaald type persoonlijkheid. De term 'nerd' wordt vaak ten onrechte gebruikt, terwijl men eigenlijk geek bedoelt, als een soort vriendschappelijke benaming.
met een beperkt budget kan je overal komen tegenwoordig. www.ryanair.nl in combinatie met een goedkoop hostel, altijd prima vakanties waarin je veel leuke mensen kan ontmoetenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.
Maar met een beperkt budget zit je in Turkije toch wel erg goed moet ik zeggen
Maar ben al wel op meer plekken geweest hoor
Juist...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor, heb het al eerder gezegd: er zijn idd nerds die heel CZ alleen in hun tentje zitten om te gamen. Maar dat is echt niet bij iedereen het geval, dus om meteen iedereen over 1 kam te scheren vind ik nogal stom om het netjes te zeggen
throw the nerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Juist...
Ik moet zeggen dat ik op CZ bijna niet achter de computer gezeten heb..
Veel te veel andere leukere activiteiten..
een vriend van ons die heeft het in 2006 gepresteerd om pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc aan te sluitenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Juist...
Ik moet zeggen dat ik op CZ bijna niet achter de computer gezeten heb..
Veel te veel andere leukere activiteiten..
Mwah ik ben meer vd luxequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef HansU het volgende:
[..]
met een beperkt budget kan je overal komen tegenwoordig. www.ryanair.nl in combinatie met een goedkoop hostel, altijd prima vakanties waarin je veel leuke mensen kan ontmoeten
in me laatste Ryan air vakantie zat ik met zijn tweetjes in een villa met 2 keukens, 3 badkamers en 10 slaapkamers. Luxe genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef HansU het volgende:
[..]
throw the nerd
nerd touw trekken
koekhappen voor nerds
beauty and the nerd
en de altijd spannende show: welke nerd heeft een sexleven!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus Arjan, als je kans wil maken zou ik maar vast een baan gaan zoeken..
Kan wel leuk zijn, maar ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk!
@ Etc. Je hoeft niet boos te worden omdat we het niet eens zijn, beetje lief blijven!
ik ben niet boos, ik doe wat jij doet: een oordeel vellen over iets waar je niks van weetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is wel heel leuk!
@ Etc. Je hoeft niet boos te worden omdat we het niet eens zijn, beetje lief blijven!
ctrl z!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Loontjah het volgende:
Oh my god, ik heb Powerpoint verneukt.
Nu staan alle letters op elkaar gestapeld.
Help
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Loontjah het volgende:
Oh my god, ik heb Powerpoint verneukt.
Nu staan alle letters op elkaar gestapeld.
Help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |