Hehe of aangeredenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik durf niet eens in Amsterdam te rijden
Schijtbalk dat ik ben.
@wendy, die simon is zeker snel naar EHV gesjeest, die zal ons wel vergeten.
Toen ik 6 - 4 - 2004 mijn rijbewijs haalde wist ik al, nog 3 maandjes jongen dan zit je in Praag. Dat was geweldig mooi. Met een cabriotje naar Tsjechië voor een weekje, in een huisje net buiten Praag. Midden in de bossen op een 40 km rijden, daar is echt niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb in hartje Parijs, Antwerpen, Berlijn, Kopenhagen enzo gereden, ik merk weinig verschil met nederland. Enkel de Antwerpse Ring blijft altijd link
klinkt gevaarlijk jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toen ik 6 - 4 - 2004 mijn rijbewijs haalde wist ik al, nog 3 maandjes jongen dan zit je in Praag. Dat was geweldig mooi. Met een cabriotje naar Tsjechië voor een weekje, in een huisje net buiten Praag. Midden in de bossen op een 40 km rijden, daar is echt niks mis mee.
Het enige wat ik daar raar vond aan het verkeer, was de vreemde afslag die we hadden richting ons huis. Dit was een driesprong, ergens midden op een doorgaande 90 km weg (richting Brno) waar het hartstikke druk was. Het afslaan zag er dan ook als volgt uit:
De afslag komt eraan dus je zet alarmlichten aan, je drukt een tijdje later vol op de rem en hoopt ongeveer bij de 3 sprong zover in snelheid gemindert te zijn dat je af slaan kunt. Dan stuur je zo snel mogelijk in en geef je vol gas om maar zo snel mogelijk bij de weg vandaan te zijn!
(Als je van de andere kant kwam moest je nog wat geluk met tegenliggers hebben).
quote:
Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik durf niet eens in Amsterdam te rijden
Schijtbalk dat ik ben.
@wendy, die simon is zeker snel naar EHV gesjeest, die zal ons wel vergeten.
ze dansen rondjes rond je pakje en lachen je uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil wel eens weten wat ze daar nou uitvreten bij TNT.
Mijn pakketje ligt al 2 volle dagen in het sorteercentrum?
Niet veel constateer ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil wel eens weten wat ze daar nou uitvreten bij TNT.
Mijn pakketje ligt al 2 volle dagen in het sorteercentrum?
Had allang binnen kunnen zijn, ik zou bellenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Te gek voor woorden.
24 december opgestuurd
04 nog niks binnen, schijtleijers daar.
nee, dat is puur om je te misleidenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef Loontjah het volgende:
Ik neem dat ze dat Track&trace gebeuren ook wel up-to-date houden.
Hehe die hebben ze echtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
pakje zal al wel vermist zijn of op de stapel: hebben we ff geen tijd voor liggen.
Hoezo geen tijd voor?? Het is hun werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:07 schreef HansU het volgende:
[..]
pakje zal al wel vermist zijn of op de stapel: hebben we ff geen tijd voor liggen.
ja en?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoezo geen tijd voor?? Het is hun werk
ik heb hem al, hij is mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ben ik verdomme alsnog vergeten mijn OV op te halen, ik had het kaartje en een pasfoto al in mijn portomonnee gedaan, ben 2 keer langs het Postkantoor gelopen, maar nee, het is niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |