Jawelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
in me laatste Ryan air vakantie zat ik met zijn tweetjes in een villa met 2 keukens, 3 badkamers en 10 slaapkamers. Luxe genoeg?
Ik zou ook graag eens rond willen trekken, denk niet dat er veel mensen mee willen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen vakanties toch.
Ik vind stedentrips ook geweldig moet ik zeggen.
Maar helaas denken veel van mijn vrienden daar dan weer anders over!
dan vraag je of je met mij mee magquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen vakanties toch.
Ik vind stedentrips ook geweldig moet ik zeggen.
Maar helaas denken veel van mijn vrienden daar dan weer anders over!
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou ook graag eens rond willen trekken, denk niet dat er veel mensen mee willen..
Waar ga je heen dan?quote:
Kijk zijn onderschrift..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaan
[..]
Waar ga je heen dan?
Ik ga mee!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef Okiedokie86 het volgende:
Hehe rondtrekken alias roadtrip is geweldigben ik ook nog altijd een x van plan
You...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef Loontjah het volgende:
Ctrl Z doet ie niet, want dan gaat hij dingen ongedaan maken van de dingen die ik al ongedaan heb gedaan dussss.
Wat een hell. Als ik een andere .pps open doet ie hetzelfde. Dat wordt dus thuis verder werken.
me 1e trippie is naar Italie, maar daar ga ik op bezoek bij een vriendin, die zal een Fokkertje niet zo appricierenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik helaas geen tijd/geld voor in mijn studentenbestaan
[..]
Waar ga je heen dan?
Gezellig!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef Trigalti het volgende:
Ik moet zodadelijk nog naar Eindhoven op en neer...
Even wat spulletjes wegbrengen..
Mij ook alsjeblieft. Wat een trage baggerdag vandaag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Gezellig!
Pik je me dan eventjes op ?
Dag dagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das toch van 2007?
Maar mensen, ik ga der vandoor
Mwah, ik zit hier een beetje doelloos te control-c control-v'en. Al de hele godganse dag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Lol Wendy, houd de moed er in.
Het is bijna weekend..
En het regent weer
Wat koste een vliegtuig dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef HansU het volgende:
blijven er ook nog mensen?
zag net staan dat je vanuit nederland een busretourtje naar Praag kan boeken voor ¤59 euro.
Best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |