Doe maar ff...dan schenk ik m'n laatste drinkie van vandaag in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Vlotte Ing!
Oh, ik ga die lijst ff terugzoeken. Nou ja, 'effe'...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:03 schreef Morretje het volgende:
Ok, ff een dierentuinresearch gedaan:
open in januari:
Artis, Amsterdam(¤17,70)
Beekse Bergen, Hilvarenbeek(¤11,50)
Burgers Zoo, Arnhem (¤16,50)
Dierenpark Amersfoort (¤16,50)
Best zoo (¤9,00)
Dierenpark Emmen (¤17,00)
Dierenpark Wissel, Epe (¤11,00)
Dierenrijk, Nuenen (¤9,95)
Diergaarde Blijdorp (¤16,50)
Ouwehands Dierenpark, Rhenen (¤17,50)
Zeehondencreche, Pieterburen (¤2,00)
Nu nog ff kijken wat voor iedereen een beetje haalbaar is
Ik heb het hier in mijn gezamelijke online agenda gezet. Er staat: Fok! dierentuinmeet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Zondag 17 feb zet ik in elk geval met potloodin de agenda
quote:
Neuj...ik heb een recalcitrante bui vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:24 schreef MissBliss het volgende:
De tt moet veranderd worden
We'll gettogether... soooomedayyy
Tnx...jullie ookquote:
Oh, dát nummerquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Wie zit er nu de film te kijken met Matthew Perry en Salma Hayek?
En hoe heet dat nummer van Gloria Estefan dat net voorbij kwam? [afbeelding]
Het gaat zo:
La la lala laaaaaaa
Laaaaaa la lala laaaaaaaaaa
En dan in het Spaans...
Welterustenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Senesta!!!
Ik ga nu snurken, maar kijk jij ook even in je agenda of je zondag 17 februari met ons naar een dierentuin zou willen en kunnen? En Sanne ook uiteraard, als je dat wilt!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ah, deze was het: http://www.youtube.com/watch?v=WgPtI-debFQ
En hoor het refrein! La la lala laaaaaaaa, laaaaaaa la lala laaaaaaa.
Het klopt echt hoor
Voor, in of na de spaanstalige periode?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:53 schreef senesta het volgende:
Ik ben ooit naar een concert van Gloria Estefan geweest
Hoe gaat het met de kotertjes? Wanneer komen ze?quote:
Hier kun je naar hartelust foto's spammenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef Sanne het volgende:
Leuk! Hier ga ik vaker langskomen. [afbeelding]
Ervoor volgens mij, het was een concert van de "Into the light" toer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor, in of na de spaanstalige periode?
Dat concert heb ik volgens mij ook gezien. Het was in Thialf Heerenveen. Ik was behoorlijk onder de indruk! Ik was niet echt Gloria Estefan-fanquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ervoor volgens mij, het was een concert van de "Into the light" toer.
Heeft ze dat album niet zowel in het engels als in het spaans uitgebracht?
Het was de eerste toer nadat ze haar rug had gebroken.
Maar het was een heel goed concert
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:56 schreef ilsepielse het volgende:
Oh, ik had gisteren hetzelfde. Mijn cliënt zat nog lekker vakantie te vieren in d'r vakantiehuisje. Half uur tegen de wind in, en toen maar weer terug...
Toen maar samen met poes de kerstboom afgetuigd.
Hoorde net op het weerbericht dat de gevoelstemperatuur door de koude wind wel -10 kan zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:38 schreef Morretje het volgende:
Potverdikke nog aan toe.. Fiets ik ruim 20 minuten in de kou tegen de wind in, kom ik daar: Het kind wat je moet begeleiden is er helemaal niet...![]()
Kon ik weer naar huis fietsen... Met de wind mee, dat dan weer wel.
Gelukkig hebben we hier thuis ook genoeg te doen, m'n broertje komt de geiser vervangen, en de kamer moet nodig schoon, nadat de kerstboom er uit gegooid is..
Joah, zo voelde het eig ook wel.. Moet ook nodig weer naar de kapper, dan kan ik tenminste weer een muts op. Nu met een staart blijft er dan niet zoveel van m'n kapsel over..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoorde net op het weerbericht dat de gevoelstemperatuur door de koude wind wel -10 kan zijn.
Gewoon muts ophoudenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Joah, zo voelde het eig ook wel.. Moet ook nodig weer naar de kapper, dan kan ik tenminste weer een muts op. Nu met een staart blijft er dan niet zoveel van m'n kapsel over..
Niet netjes - Hoooooooi allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Maes het volgende:
Bobbie wil niet naar buiten, ze vind het te koud![]()
Hoooooooi Greysie
Tuurlijk kan ik dan, zoniet dan toch maarquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Greys het volgende:
Hoi![]()
![]()
Bink ligt ook alleen maar te ronken op de bank nu!
Maes, kan jij ook zondag de 17e februari voor de meetinggettogether?
Ik moet straks weer naar de fysio. Heb geen zin
Morretje sluit zich daar bij aan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dan, zoniet dan toch maar
Ga nou maar naar die leuke fysioman hij is er om jou te helpen(luister naar je wijze oude vriendin
)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik had al maanden heel erg last van mijn rug MB, ik leek wel een oud wijf!
Maar ik ben niet zo dokter-rennerig, dus veel te lang mee gewacht en toen riep de dokter iets van 'Euh ja, maar waarom ga je dan naar mij en niet naar de fysio?'. Weet ik veel dat je daar rechtstreeks heen kunt/mag?En nu doet ie steeds dingen waardoor er van alles KRAK zegt en het helpt wel, maar ik vind het eng
![]()
Nou, ze heeft gewoon af en toe bitch-dagen. Als we haar teveel natvoer geven is dat, dan mauwt ze gewoon héél de dag door, heel irritantquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
En Ziggy leert het al, zo te merken![]()
![]()
MAUW = SNOEPIE
En jij trapt er al aardig in!![]()
![]()
Bobbie is niet de kat, maar de hond?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef Maes het volgende:
Ik moest net de kat noodgedwongen blikvoer geven, normaal krijgt ze dat alleen als avondeten. Ik had gisteravond de laatste brokjes in haar bakje gedaan en moet nu nog boodschappen doen.
De deur naar de gang (waar onze kat haar eten heeft staan) was open blijven staan en ja hoor u raadt het al: Bobbie schrokop had alles opgegeten
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Greys het volgende:
Hellooooooo
Ilsepielse die samen met de kat de boom gaat aftuigen.
Wat klinkt dat bruut!Foto's!
Oh en sorry voor gisteravond Nok, dat je dankzij mij je nachtrust moest inkorten
Het is gewoon een verwend nestquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Goh, zou Ziggy soms een eigen willetje en een lekker sterk karakter hebben?![]()
![]()
![]()
Ziggy heeft zoiets van 'Ik heb in het asiel gezeten, nu heb ik een lekker warm huisje, NOW GIMME MORE cuz I'm lovable!'
Bobbie is een hondJE, waar ze het allemaal laat ik heb geen idee. Ik geef hond en kat gescheiden eten maar kat maakt deuren open en niet weer dicht. Ja logisch dat het hondje dan denkt hmmmm lekker hapje dat zal maar eens even op gaan etenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bobbie is niet de kat, maar de hond?
Ik ook niet, mijn zus was er gek van en ik vond het wel een leuk uitje met haar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat concert heb ik volgens mij ook gezien. Het was in Thialf Heerenveen. Ik was behoorlijk onder de indruk! Ik was niet echt Gloria Estefan-fan
Oh..quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Herders zijn![]()
Gistermiddag heeft de brandweer hier een herder uit de lokale zwemplas gered. Beestje lag tussen de ijsschotsjes.
Meneer Ingetje was vrij en had het geheel gefilmd. Ik kreeg gewoon natte oogjes van dat arme dier wat in het water stond te rillen en gillen.![]()
Gelukkig istie eruit gehaald en heeft onze DA hem opgehaald.![]()
Hoe oud is Elco Senes?
Op die leeftijd nog!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Neuj...ze is al 15 en half, dement, bejaard en schijnzwanger![]()
Maar tis zo een poppie
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharenquote:
Jahquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharen
poezen wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]Whehe wat grappig!
dat hebben katten volgens mij niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Heeft jouw poes al grijze haren dan Nok?
quote:
Wie JIJ?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet zo onderhand toch wel dat ik zo dubbelzinnig als de pest ben, of niet dan?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet zo onderhand toch wel dat ik zo dubbelzinnig als de pest ben, of niet dan?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:49 schreef Morretje het volgende:Mijn broertje is een handigerd!! De geiser hangt, hij is ook bijna klaar. Morgen nog een pijp naar buiten.. En dan lekker douchen!!
Mwoa, morgen aan het eind van de ochtend istie wel klaar denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en tot die tijd?
Blijven stinken of met koud water?
Morgenmiddag... Mooi 's ochtends nog ff tijd om naar de kapper te gaan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Dat soort inspanningen kunnen wel heel relaxed zijn
Lijkt me best leuk. Ga je vanavond al of morgen?
Ben beniuwd naar je kapselquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:33 schreef Morretje het volgende:
Ach ja... Dat maakt me niet uit.. Kan ik in elk geval een muts fatsoenlijk op en af doen.![]()
Heb er al een boel afgehaald net. Weet nog niet of ik ze echt zo kort wil of niet. Ik denk er nog een urrtje over na.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Nok, wel heel leuk dat heel korte!
Het stond je goed in elk geval!
Ik haat datquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Ja dat is ook heel gaaf Qwea, maar dan moet je wel elke dag enorm met gel en lak en schuim en fohn in de weer en als je je muts afzet heb je een eh... ander kapsel
Been there, done that
De winkels zijn dichtquote:
Ik wil het gewoon uit kunnen kammen en het in een staart kunnen doen. Bij speciale gelegenheden moet het met hooguit 10 minuutjes fohnen en gellen ook goed zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Ja dat is ook heel gaaf Qwea, maar dan moet je wel elke dag enorm met gel en lak en schuim en fohn in de weer en als je je muts afzet heb je een eh... ander kapsel
Been there, done that
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon uit kunnen kammen en het in een staart kunnen doen. Bij speciale gelegenheden moet het met hooguit 10 minuutjes fohnen en gellen ook goed zitten.
Wat een werk om elke morgen je ontplofte haar weer in model te moeten doen, die tijd breng ik liever slapend door![]()
Oeh...en morgen taart van Rewimo![]()
Wel lief dat Guus ratjes als huisdiertjes wilde hebben
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Artis, lekker dichtbij
Knip je je haar zelf, Nokwanda?
Portugal en jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga het hardop durven zeggen...
Rewimo, wat voor vlag is dat?![]()
![]()
Ik weet het echt niet!
En ben je morgen jarig?
Wat handigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben geen kapster, maar heb het ooit geleerd bij een vriendin En ik merk al dat ik nog veel kanten met dit kapsel op kan.
Blijf toch twijfelen tussen dat hele korte en dit, maar voor de komende dagen is het iig dit. Daarna zie ik wel weer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Ravage het volgende:
edit.. (Morretje doet ff niet handig met accounts)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Helleu
Wij zijn weer terug uit [ afbeelding ]
En werden verwelkomd met de lucht van twee dode ratten en een muisBrave Guus
Het idee van ratten in huis vind ik trouwens niet bepaald geweldig. Ben er niet bang voor of zo, maar vind het ook geen fijn idee dat ze ergens binnen kunnen komen (de kattenren was op slot dus Guus moet ze in huis gevangen hebben
).
O en zorg dat je morgen hier in de SC aanwezig bent. Ik heb taart
Ben benieuwd naar wat het geworden is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef Morretje het volgende:
Nok, dat kapsel is mooi!!!!!!!!!!
Ik zal na het weekend wel ff een foto plaatsen, heb m'n toestel wel mee, maar de kabel natuurijk niet..
Oh, enne, ik heb vanmiddag m'n nieuwe telefoon gekregen! Kan ook Fok!ken op m' telefoon, alleen werkt de mobiele lay-out van Fok! nu niet zo best. Dus maar ff van Ravages laptop af nu...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:54 schreef nokwanda het volgende:
WB en taart.
Ik ben er pas laat. Bewaar je een stukje?
De FOK!Awards 2007 *O*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou heel erg gek als ik daar geen F&F of Senesta ofzo ik kan ontdekken?
Bij deze dan maar he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Ja Ing, je moet ons allemaal bedanken![]()
Ik heb Senesta al gevonden, las er drie keer overheen, in hetzelfde rijtje als jij!
Ik zat bij de crew te zoeken!
Trusten en heel veel plezier morgen Q!
* Ingetje79 trekt snel de fles Sheridan's uit de kastquote:
We hebben in Crew en FOK! geen award gewonnen, maar ik heb samen met Ingetje en nog een aantal een aardige user award gewonnen in het users gedeeltequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou heel erg gek als ik daar geen F&F of Senesta ofzo ik kan ontdekken?
Hoef je voor mij niet te doen hoor. ik zie het toch nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 trekt snel de fles Sheridan's uit de kasten trekt nog snel ff de stofzuiger door de kamer en doet een doekje door de plee
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Ing, gefeliciteerd![]()
![]()
Maar waar staat Senesta nou?
Oh Nok, Double Jeopardy, toffe film, net begonnen op Net 5.
(Ik fungeer tegenwoordig als de tv gids van Nok)
Baileys gok ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef Morretje het volgende:
Jakkes Ing!! Was Baileys of de worm dan slimmer dan jouw slinkse ontwormmethode???
quote:
* Ingetje79 denkt dat Ravage wat anders wilquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef Morretje het volgende:
Ravage fkuistert Morretje in: Doei zeggen...
Denk dat ie z'n laptop terug wil..![]()
![]()
Morretje gaat slapen!![]()
Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-objectquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:16 schreef MissBliss het volgende:
Ieks Ingetje, wat een walgelijk verhaal![]()
Van die aarsmade he
Oh ieuwquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-object
Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ieuw [ afbeelding ]
Wat walgelijk!
En wat zielig hoe hij aan zn eind gekomen is zeg
Jack Russels?? Jeetje, dat had ik niet verwacht... Sowieso ben ik niet echt een hondenfanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in AmsterdamIk heb het nu over Belgie, waar we de helft van de tijd wonen...Toen Brammetje net dood was wenste ik die honden weleens van alles akeligs toe, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling, om te verzuipen in de stront.....
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:06 schreef Greys het volgende:
REWIMO, KOM MAAR DOOR MET DIE TAART
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Conleche, heb je de foto's al gevonden?Ben benieuwd! Dat korte donkerbruine, was dat een beetje Demi Moore-achtig à la Ghost ofzo? Ik kan zo één twee drie die Franse actrice niet bedenken die je bedoelt namelijk
En die lok ja, die kwam van de week ook op oude foto's voorbij in een leuk programma dat "Het mooiste meisje van de klas" heette.
Wat dacht je?quote:
Hele ochtend in de keuken gestaan gok ik?quote:
Ja, die vrouw was echt stikjaloers, maar wel knapper dan al die Nederlandse dames bij elkaar!! En hij deed idd leuk/lief tegen d'r, hoewel ik 'm er wel van verdenk dattie die Playboy nog eens tevoorschijn gaat halen op een onbewaakt ogenblikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Zooooooo die ziet er LEKKER uit zeg!![]()
Met chocolade overgoten, draag mij maar weg
Conleche, ik kijk er eigenlijk niet eens meer van op dat jij dat programma ook gezien hebt!
Birke was inderdaad niet zo heel erg goed opgedroogd, maar dat kwam vooral door dat irritant kinderlijke stemmetje inderdaad. Ze had nog wel een geweldige kop met haar zeg
Heb jij ook zo gelachen toen haar Italiaanse vriendje ging zitten zwijmelen bij die Playboy waar ze in had gestaan en die gezichten die zijn Italiaanse vrouw toen trok?![]()
Ik vond het wel een leuke vent, zeker ook hoe hij daarna reageerde naar zijn vrouw
HaHa, mieretiet is wel een goeie! (Ik had op m'n elfde al beginnende borstjes, maar daar was ik niets blij meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Greys het volgende:
Mieretiet ja, die heb ik ook heel wat gehoord vroegah!![]()
Ik heb ook een ontzettend luie dag vandaag
De vaatwasser inruimen is het nuttigst dat ik gedaan heb
Maar we eten vanavond bij schoonouders, dus we worden gevoederd
Als ik maar wel Idols mag kijken dan daar en met hun laptop op schoot mee mag schrijven op Fok
Ja daar was even wat twijfel over, omdat ik niet wist of Peter vandaag of morgen naar Belgie zou gaan, maar hij is net vertrokken, dus ik heb het Idolsrijk alleen. (Als ie er is vind ik het een beetje aso om de TV zodanig naar de computer te draaien dat ik tegelijkertijd kan kijken en typen, want dan ziet hij alleen de zijkant van de tvquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Nou daar heb ik dus inderdaad aan zitten denken he, mijn eigen laptop meenemen
Maar dan ben ik helemaal een IDO-holicGa jij ook kijken en meetetteren in het IDO-forum vanavond?
Hihi, ik zie je al helemaal zitten met je handdoek om*brrrrrrrrrrrrrrr*
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
Crosspostje: Greys doet "Do, a deer, a female deer" bij de Sound of Music meezing bioscoop
[ afbeelding ]
't kleed wel afquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:02 schreef Greys het volgende:
Uhuh(Het jaar daarvoor was ik bij de Sound Of Music als Edelweiss verkleed, gelukkig zijn daar geen foto's van!
![]()
[ afbeelding ]
Die had ik gezien, dus daar had ik het over!! Tot strakkies!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik had eerst een andere foto staan, die was wat onduidelijker maar daar vind ik het slanker lijken dan die foto hierboven hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Twee kinderen omgekomen door brand
05 januari 2008, 17:33 (plaats uw reactie)
HOORN (ANP) - Door een brand in een schuur aan de Juniusstraat in Hoorn zijn zaterdagmiddag twee kinderen van 2 en 3 jaar oud om het leven gekomen. Over de oorzaak is nog niets bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt
Doen alsof het een zonde is om blij te zijn met je eigen lichaam levert je bij deze mijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:27 schreef Greys het volgende:
Oh bah, die smiley impliceert misschien dat ik nu REUZE blij ben met hoe ik er uit zie
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel
wil het me nieteens voorstellenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Q![]()
Geslaagd voor de ringen?
En weer 2 kindjes dood...het zal je gebeuren![]()
[..]
Ja, best wel.quote:
Heb je katten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een krans met vogelvoerdingen gekregen om in de tuin te hangen
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef nokwanda het volgende:
Heb je katten?
Heb je een leuke dag gehad?
Mag ik de vruchtjes van de taart jatten?
Is jequote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Q![]()
Geslaagd voor de ringen?
En weer 2 kindjes dood...het zal je gebeuren![]()
[..]
Die van ons zijn goed getraind daarvoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:19 schreef Sanne het volgende:
Mijn kat doet niet aan uitslapen op zondag. Dus baasje ook niet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van ons zijn goed getraind daarvoor.
Alleen vanochtend waren de brokjes op en dan worden we getrakteerd op een MIAUWWWW-concert inclusief Lord of the Dance-show op m'n buik
Wordt nog wel erger als die twee kleine rockers over een paar weken komenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:19 schreef Sanne het volgende:
Mijn kat doet niet aan uitslapen op zondag. Dus baasje ook niet.
Schattigquote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond een zak ongebrande pinda's in de dop in de voorraadkast. Dus nu ben ik pindaslingers aan het rijgen
Waarom heb je ze niet ff aangesproken dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:20 schreef Qwea het volgende:
wij zagen eric en dat andere hondje weer lopen
dus ze zijn uit het asiel en wonen blijkbaar hier in de buurtmaar ze liepen ALWEER los
Op zich niet zo erg dat ze er zicht op hebben toch. Geeft de vogeltjes een kans om zich a la Tweety kapot te lachenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schattig![]()
We hebben hier op het kleine terras ook pinda's hangen, maar het loopt nog niet echt storm.
Op het grote terras hoeven we het niet te hangen, want dan hebben de katten er in de ren het zicht op.
Neuj, dan heb ik straks 4 hysterische stuiterkatten die niets anders doen als ren in, tegen gaas op springen, ren weer uit, naar de voordeur rennen, kamer in rennen en vervolgens de ren weer in en dan een herhaling van hiervoorgenoemde. Dat kost me m'n inboedelquote:Op zondag 6 januari 2008 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op zich niet zo erg dat ze er zicht op hebben toch. Geeft de vogeltjes een kans om zich a la Tweety kapot te lachen
Omdat we naakt warenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet ff aangesproken dan?
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat we naakt waren, want we gingen douchen. Toen we klaar waren gingen we ze zoeken maar toen waren ze al weg
Bij ons is de ren aan de voorkant van het huis, de vogeltjes voeren we aan de achterkantquote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Neuj, dan heb ik straks 4 hysterische stuiterkatten die niets anders doen als ren in, tegen gaas op springen, ren weer uit, naar de voordeur rennen, kamer in rennen en vervolgens de ren weer in en dan een herhaling van hiervoorgenoemde. Dat kost me m'n inboedel
done that once. Nou ja... geen badjas maar een omslagdoek over een heel kort nachthemd waar verder niks onder zat. Logeerhondje liep de straat op en ik erachteraan. Ik zweer dat die hond me gewoon uitlachte. Telkens als ik iets dichterbij kwam was het grijns en ren. Opeens was er een kuil in de weg waar een aantal lui van de NUON bezig waren en ineens uit de kuil omhoog kwamen en zich zeer goed hebben geammuseerd. Had die hele klotekuil nieteens opgemerkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon badjas aan en de straat oprennen
exact hetzelfde. Zonder baasje.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Greys het volgende:Nok, dat had ik ook wel willen zien! Foto's?
Qwea, was er nou wel of niet een eigenaar bij die twee honden dan?
Of liepen ze weer alleen? En het waren precies dezelfde honden, met dat kleintje er ook weer bij?
Ik zat helaas te eten..........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh, en gelieve de komende tijd even niet op mijn post-history te klikken![]()
![]()
Maar d'r ook in pósten Greys én het hier dan komen vermelden!! What were you thinking??quote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Vré-se-lijk he?????
Op zulke momenten is het gewoon eventjes heel jammer om vrouw te zijn, want vrouwen zijn gewoon te nieuwsgierig om NIET op dat soort active topics te klikken
Nee, dat moest erbij komen!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
Ach, die post zegt niet "Wanneer kan ik je bellen voor een afspraak" ofzo
Misschien moet je ze toch ff waarschuwen, ivm zwakke magen enzo.........(ik ben niet snel shocked, maar het was ook zo onaantrekkelijk)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het gewoon delen met mijn SC-vriendinnetjes
Bedoel je die foto van de stoel en die kerel eronder? Of zijn er nog goordere exemplaren?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
Lieve meisjes met zwakke magen, gelieve niet naar blz 2 te gaan in HET topic, als je niet tegen vieze foto's kunt(Let op, dan gaan ze JUIST klikken op blz. 2 he, leer mij deze vrouwen kennen
).
Kijk, Ing ziet het practische er al van in
Browniesquote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Het is zeker een beetje gek in deze context om nu te melden dat ik bij de thee een overheerlijke brownie () heb van de Bijenkorf!? Heeft iemand van jullie die wel eens gegeten? Dat is het lekkerste dat er bestaat op zoet-gebied gewoon
Doe es antwoordenquote:Bedoel je die foto van de stoel en die kerel eronder? Of zijn er nog goordere exemplaren?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Het is zeker een beetje gek in deze context om nu te melden dat ik bij de thee een overheerlijke brownie () heb van de Bijenkorf!? Heeft iemand van jullie die wel eens gegeten? Dat is het lekkerste dat er bestaat op zoet-gebied gewoon
ik heb ze ranziger gezien heurquote:Op zondag 6 januari 2008 20:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ben ik nog shockter: Jaaaa, ik vond het goor en vies 't Zal de leeftijd zijn
Naja netzoals de vorige keer. Beetje mager maar niet keimagerquote:Op zondag 6 januari 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Zagen ze er wel een beetje goed doorvoed uit enzo?
Zelf uitlaten snap ik wel. Bij MM achter op het gras daar doen hondjes het ook. Maar deze zijn al bijna doodgereden. En dat meerdere malen. En ik snap het niet ; als je je hond uit het asiel haalt omdat mensen hem blijkbaar daar naartoe hebben gebracht, dan laat je hem/hun toch niet fucking nog maar weer gewoon los lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Ing, die foto bedoelde ik ja, dat ie onder die kont ligt
Conleche, ik vind de manier waarop hij 'praat' eigenlijk enger en ranziger dan die foto![]()
Ik klikte uiteraard op je linkje () en bedankt, nu ben ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt en me er van bewust dat die brownie idd niet helemaal bij mijn goede voornemens past. Ik heb ook nog een kapsalonnetje gegeten vanavond
![]()
Q, ik had dat ook bij mijn vorige huis, dat daar altijd hele dagen een klein wit rondje los liep. Die mocht zichzelf uitlaten. Tot ik hem een keer urenlang in de hozende regen voor zijn (dichte) voordeur zag zitten. Hij liet zich niet vangen helaas, anders had ik hem meegenomen. Toen heb ik de politie gebeld. Die kregen hem ook niet te pakken. Maar die zijn later wel bij die 'dame' langsgeweest van wie het hondje was en ze hebben me nog keurig teruggebeld ookDat het hondje verder heel goed verzorgd wordt, dat hij dol is op zijn vrouwtje, dat hij net naar de kapper was geweest en dat zijn baasje was geschrokken dat mensen het gek vonden dat het hondje zichzelf moest uitlaten
Waar kijk je naar? BzV?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
verkeerde post gequote...
Ja enkel de straat weet ze. Niet het huisjequote:Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Bel de Dierenbescherming Q, en leg het verhaal uit!
Lekker aandikken, vooral over het feit dat ze een gevaar voor het verkeer zijn en het verkeer voor hen. En ook de politie daarover bellen, als je zus weet waar die mensen wonen! Echt, meteen doen morgen!
Dat verzoek om niet te kijken stond natuurlijk garant voor een view. Ik zit ook net lekker ana de pocorn. Lach me ziekquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
Dat topic blijft nu voor eeuwig in je AT staan![]()
Ik heb zelden zoiets ranzigs gezien...........
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het gewoon delen met mijn SC-vriendinnetjes
Wat dapper dat je die brownie nu nog kunt binnenhoudenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Ing, die foto bedoelde ik ja, dat ie onder die kont ligt
Conleche, ik vind de manier waarop hij 'praat' eigenlijk enger en ranziger dan die foto![]()
Ik klikte uiteraard op je linkje () en bedankt, nu ben ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt en me er van bewust dat die brownie idd niet helemaal bij mijn goede voornemens past. Ik heb ook nog een kapsalonnetje gegeten vanavond
![]()
Q, ik had dat ook bij mijn vorige huis, dat daar altijd hele dagen een klein wit rondje los liep. Die mocht zichzelf uitlaten. Tot ik hem een keer urenlang in de hozende regen voor zijn (dichte) voordeur zag zitten. Hij liet zich niet vangen helaas, anders had ik hem meegenomen. Toen heb ik de politie gebeld. Die kregen hem ook niet te pakken. Maar die zijn later wel bij die 'dame' langsgeweest van wie het hondje was en ze hebben me nog keurig teruggebeld ookDat het hondje verder heel goed verzorgd wordt, dat hij dol is op zijn vrouwtje, dat hij net naar de kapper was geweest en dat zijn baasje was geschrokken dat mensen het gek vonden dat het hondje zichzelf moest uitlaten
BzV? Help me even?quote:
nee hoor.Hij wil JOUquote:Op zondag 6 januari 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
BzV? Help me even?
Meneer Greys zit Terminator 3 te kijken
Nok, stoer he!![]()
Heb je gezien dat Ing al bijna een date met hem heeft onderhand?
Volgens mij vindt hij haar leuk
o kutje, nou moet ik toch weer ff kijken!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Conleche!
Liquidootje zit in het poeptopic aantekeningen te maken voor ons triootje zegtie
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Nou ja zeg!!!! Dames!![]()
![]()
Morretje was vandaag na het weekend te duf om te Fok!ken, bedje roept nu ook alweer aardig.. Weekend was leuk, maar als vanuds slecht geslapen met meerdere snurkende mannen en een meneer Morretje die uit pure nood ergens anders ging liggen..![]()
Morgen bellen met Makatsi of we Anton kunnen ophalenMeneer Morretje heeft de naam uitgebreid: Antonov AN 225..
![]()
![]()
Ik hoop morgen meer te kunnen melden!!!
Geen date, kan gewoon langslopen wanneer ik wil. Ze zijn vanaf 9u geopendquote:Op zondag 6 januari 2008 21:54 schreef Morretje het volgende:
Kapsel is idd ok geworden. Lijkt wel op wat ik had voordat ik het langer liet groeien, maar net ietsie anders. Is toch wel het type kapsel dat het beste bij me past... al zeg ik het zelf. Morgen post ik wel ff een kapselfoto..
Q: hoe laat heb je een date met Shirley morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |