SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste crewbeslissing van dit jaar:
Nuongirl toch weer toelaten tot de crew 5
![]()
De rest van de beste crewbeslissingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste moderator:
mike 10
![]()
Meest populaire moderator:
remlof 13
![]()
Minst populaire moderator:
floripas 4
![]()
Meest respectvolle moderator:
Buzzer 7
![]()
De strengste, doch rechtvaardigste moderator:
remlof 8
![]()
Meest behulpzame/betrokken moderator:
RayMania 5
![]()
De vriendelijkste moderator:
remlof 3
![]()
De fanatiekste moderator:
remlof 5
![]()
Populairste Subsite
Forum
![]()
Impopulairste Subsite
Sport
![]()
Beste suggestie voor FOK!:
sneller worden 8
![]()
De andere beste suggesties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeiendste forum:
VBL 7
![]()
Populairste forum:
ONZ 10
![]()
Impopulairste forum:
KLB 2
![]()
Best gemodereerde forum:
FTR 11
LET OP:
Heb je wat gewonnen en wil je een mooie award-avatar? Stuur dan vóór maandag 7 januari 23.59 uur een PM'etje naar Muck, dan krijg je hem zsm![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 05-01-2008 15:58:57 ]Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Alle winnaars: gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
en degenen die op mij gestemd hebben: dank jullie wel![]()
![]()
*pinkt traantje wegIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
oh en ik wil bij deze ook Fiets bedanken voor de samenwerking![]()
we zullen de baby FOK!-je noemenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Gefeliciteerd allemaal![]()
Muck en S-F
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Impopulairste was in deze synoniem voor 'persoonlijk minst gewaardeerd'. Schijnt.quote:
Niemand die het wist, maar goed.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.![]()
feliquote:![]()
me ook heel blij is met de overwinning
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
feli![]()
me ook heel blij is met de overwinning
Dat een bosmongool beste FP-Mod kan worden![]()
Love is a difficult thing, but you can not without it!![]()
ik mijn 2 ook, maar we moeten even op de maker wachtenquote:
ik denk dat ie in de kroeg zit
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
sun-tjee-sur...quote:
nee, doesn't ring a bellIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Gefeliciteerd iedereen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik verwacht foutloze berichten vanaf nu.quote:All-round beste Nieuwsposter:DJMO 26
![]()
Gefeliciteerd allemaal.