quote:
* Ingetje79 denkt dat Ravage wat anders wilquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef Morretje het volgende:
Ravage fkuistert Morretje in: Doei zeggen...
Denk dat ie z'n laptop terug wil..![]()
![]()
Morretje gaat slapen!![]()
Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-objectquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:16 schreef MissBliss het volgende:
Ieks Ingetje, wat een walgelijk verhaal![]()
Van die aarsmade he
Oh ieuwquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-object
Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ieuw [ afbeelding ]
Wat walgelijk!
En wat zielig hoe hij aan zn eind gekomen is zeg
Jack Russels?? Jeetje, dat had ik niet verwacht... Sowieso ben ik niet echt een hondenfanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in AmsterdamIk heb het nu over Belgie, waar we de helft van de tijd wonen...Toen Brammetje net dood was wenste ik die honden weleens van alles akeligs toe, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling, om te verzuipen in de stront.....
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:06 schreef Greys het volgende:
REWIMO, KOM MAAR DOOR MET DIE TAART
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Conleche, heb je de foto's al gevonden?Ben benieuwd! Dat korte donkerbruine, was dat een beetje Demi Moore-achtig à la Ghost ofzo? Ik kan zo één twee drie die Franse actrice niet bedenken die je bedoelt namelijk
En die lok ja, die kwam van de week ook op oude foto's voorbij in een leuk programma dat "Het mooiste meisje van de klas" heette.
Wat dacht je?quote:
Hele ochtend in de keuken gestaan gok ik?quote:
Ja, die vrouw was echt stikjaloers, maar wel knapper dan al die Nederlandse dames bij elkaar!! En hij deed idd leuk/lief tegen d'r, hoewel ik 'm er wel van verdenk dattie die Playboy nog eens tevoorschijn gaat halen op een onbewaakt ogenblikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Zooooooo die ziet er LEKKER uit zeg!![]()
Met chocolade overgoten, draag mij maar weg
Conleche, ik kijk er eigenlijk niet eens meer van op dat jij dat programma ook gezien hebt!
Birke was inderdaad niet zo heel erg goed opgedroogd, maar dat kwam vooral door dat irritant kinderlijke stemmetje inderdaad. Ze had nog wel een geweldige kop met haar zeg
Heb jij ook zo gelachen toen haar Italiaanse vriendje ging zitten zwijmelen bij die Playboy waar ze in had gestaan en die gezichten die zijn Italiaanse vrouw toen trok?![]()
Ik vond het wel een leuke vent, zeker ook hoe hij daarna reageerde naar zijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |