abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:54:57 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55784299
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef Morretje het volgende:
Eet ie dan ook nog toevallig rijst??

Daar leek het wel op ja, totdat het begon te krioelen op m'n duim
Meneer Ingetje zal aan een verantwoord bord aardappels met witte kool...met de nadruk op ZAT
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_55784300
Ravage fkuistert Morretje in: Doei zeggen...

Denk dat ie z'n laptop terug wil..

Morretje gaat slapen!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:55:40 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55784323
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef Morretje het volgende:
Ravage fkuistert Morretje in: Doei zeggen...

Denk dat ie z'n laptop terug wil..

Morretje gaat slapen!
* Ingetje79 denkt dat Ravage wat anders wil

Trusten
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2008 @ 23:19:21 #179
163650 Greys
pi_55785040
Doeiiiiii Morretje (en Ravage)

Double Jeopardy is een spannende film!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:09:05 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55786333
En daar gaat de award
Die modjes van tegenwoordig kunnen niet eens fatsoenlijk tellen

* Ingetje79 gaat zo lekker slapen, morgen een giga-opruimdag op de planning staan
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:16:18 #181
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55788237
Ieks Ingetje, wat een walgelijk verhaal Van die aarsmade he
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55788256
Ik vond dat korte haar helemaal niet slecht Greys en blond stond je ook verbazingwekkend goed!! Ik heb twee keer kort haar gehad, 1x toen ik een jaar of 12 was, met zo'n Human League lok. (alleen voor de ouderen onder ons zal dat een zucht van herkenning opleveren ) En daarna nog een x zo'n 10 jaar geleden en toen had ik het ook direct donkerbruin geverfd. Was net zo'n Franse actrice waar ik de naam ff van kwijt ben. Ik vond het prachtig, maar ik was geloof ik de enige (Ik ben me ervan bewust dat een foto nu op z'n plaats zou zijn, maar ik ben momenteel niet waar de foto's wel zijn...)

Ik ben uit eten gegaan, dus ik weet niet hoe de hond zich heeft gehouden op de hete pinda, maar volgens mij maakt ie het goed. Gelukkig maar! Welterusten!
pi_55788479
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:16 schreef MissBliss het volgende:
Ieks Ingetje, wat een walgelijk verhaal Van die aarsmade he
Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-object
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:32:27 #184
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55788584
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Onze kat Brammetje (begin dit jaar vermoord door de honden van de buren) had ook een keer een worm. Die was bijna een halve meter met van die tussenstukjes, weet niet hoe ik dat anders moet zeggen; hij had 'm uitgekotst en het beest leefde nog! Was echt te vies! De dierenarts vond het jammer dat we hem niet hadden meegenomen als studie-object
Oh ieuw
Wat walgelijk!
En wat zielig hoe hij aan zn eind gekomen is zeg
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55788722
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:32 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh ieuw [ afbeelding ]
Wat walgelijk!
En wat zielig hoe hij aan zn eind gekomen is zeg
Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in Amsterdam Ik heb het nu over Belgie, waar we de helft van de tijd wonen...Toen Brammetje net dood was wenste ik die honden weleens van alles akeligs toe, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling, om te verzuipen in de stront.....
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:52:19 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55788850
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Het waren 2 Jack Russeltjes die hem hebben opgejaagd en ingesloten. Ben niet zo'n fan van dat hondenras sindsdien. Maar 1 van die 2 honden is ook weer heel ellendig aan zijn eind gekomen: die is verdronken in de beerput van weer andere buren. (voordat je denkt; Huh, beerputten in Amsterdam Ik heb het nu over Belgie, waar we de helft van de tijd wonen...Toen Brammetje net dood was wenste ik die honden weleens van alles akeligs toe, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling, om te verzuipen in de stront.....
Jack Russels?? Jeetje, dat had ik niet verwacht... Sowieso ben ik niet echt een hondenfan Behalve de kleinere types.. Ik vind ze eng. Maar dat einde van dat hondje is ook weer niet tof nee
Ziggy played guitar
pi_55789725
Rewimo, Gefeliciteerd

Tot later allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2008 @ 09:06:15 #188
163650 Greys
pi_55789831
REWIMO, KOM MAAR DOOR MET DIE TAART
Van harte gefeliciteerd!!!

Conleche, heb je de foto's al gevonden? Ben benieuwd! Dat korte donkerbruine, was dat een beetje Demi Moore-achtig à la Ghost ofzo? Ik kan zo één twee drie die Franse actrice niet bedenken die je bedoelt namelijk En die lok ja, die kwam van de week ook op oude foto's voorbij in een leuk programma dat "Het mooiste meisje van de klas" heette.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55790076
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 09:06 schreef Greys het volgende:
REWIMO, KOM MAAR DOOR MET DIE TAART
Van harte gefeliciteerd!!!

Conleche, heb je de foto's al gevonden? Ben benieuwd! Dat korte donkerbruine, was dat een beetje Demi Moore-achtig à la Ghost ofzo? Ik kan zo één twee drie die Franse actrice niet bedenken die je bedoelt namelijk En die lok ja, die kwam van de week ook op oude foto's voorbij in een leuk programma dat "Het mooiste meisje van de klas" heette.
Goeiemorgen!
Ja dat programma heb ik gezien en ik vind dat wat toen het mooiste meisje was, het minst goed opgedroogd is en jij? En dat piepstemmetje hielp ook niet echt mee

Ik kan nog niet bij m'n foto's, want die liggen in het opknap-huis en ik slaap momenteel in het atelier van Peter. (Dat klinkt primitiever dan het is hoor, want het is gewoon een appartement midden op de gracht, veel mooier eigenlijk dan m'n eigen huisje)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:01:17 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55790457
Mogguh

Wat weer een akelige verhalen over doodgebeten katten en verdronken hondjes.

En van harte Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 11:13:41 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55790574
Ja, daar is ie dan:

Eet smakelijk allemaal!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:22:16 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55790662

Zelfgemaakt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 11:27:47 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55790730
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:

Zelfgemaakt?
Wat dacht je?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:29:38 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55790750
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat dacht je?
Hele ochtend in de keuken gestaan gok ik?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:30:09 #195
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55792780
Gefeliciteerd, rewimo!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2008 @ 14:55:16 #196
163650 Greys
pi_55794656
Zooooooo die ziet er LEKKER uit zeg! Met chocolade overgoten, draag mij maar weg

Conleche, ik kijk er eigenlijk niet eens meer van op dat jij dat programma ook gezien hebt!
Birke was inderdaad niet zo heel erg goed opgedroogd, maar dat kwam vooral door dat irritant kinderlijke stemmetje inderdaad. Ze had nog wel een geweldige kop met haar zeg
Heb jij ook zo gelachen toen haar Italiaanse vriendje ging zitten zwijmelen bij die Playboy waar ze in had gestaan en die gezichten die zijn Italiaanse vrouw toen trok? Ik vond het wel een leuke vent, zeker ook hoe hij daarna reageerde naar zijn vrouw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55795291
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Zooooooo die ziet er LEKKER uit zeg! Met chocolade overgoten, draag mij maar weg

Conleche, ik kijk er eigenlijk niet eens meer van op dat jij dat programma ook gezien hebt!
Birke was inderdaad niet zo heel erg goed opgedroogd, maar dat kwam vooral door dat irritant kinderlijke stemmetje inderdaad. Ze had nog wel een geweldige kop met haar zeg
Heb jij ook zo gelachen toen haar Italiaanse vriendje ging zitten zwijmelen bij die Playboy waar ze in had gestaan en die gezichten die zijn Italiaanse vrouw toen trok? Ik vond het wel een leuke vent, zeker ook hoe hij daarna reageerde naar zijn vrouw
Ja, die vrouw was echt stikjaloers, maar wel knapper dan al die Nederlandse dames bij elkaar!! En hij deed idd leuk/lief tegen d'r, hoewel ik 'm er wel van verdenk dattie die Playboy nog eens tevoorschijn gaat halen op een onbewaakt ogenblik

Wat ik echt ongelofelijk vond dat de ene vriendin al om 7 uur op de stoep stond bij de ander om zich vervolgens anderhalf uur op te tutten voor school . Man, ik stond pas 5 minuten voordat ik weg moest op.

* conleche bedenkt zich ineens dat de reden waarom ze vroeger wel Bets Flodder werd genoemd iets te maken kan hebben met ongekamde haren en slaapkorrels in ogen .....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2008 @ 15:25:33 #198
163650 Greys
pi_55795409
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen, bij jou!
Ze noemden mij altijd OF "gespierde spijker" omdat ik tot heel laat geen voor- of achterkant had en met mijn spillebenen toch persé een strakke spijkerbroek aan wilde. OF ze noemden me centenbakkie omdat ik zo'n hele akelige beugel had waardoor je onderlip meer naar voren komt

Tis later nog best aardig goedgekomen met de voorkant en de achterkant en de tanden, overigens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2008 @ 15:27:14 #199
163650 Greys
pi_55795449
Oh bah, die smiley impliceert misschien dat ik nu REUZE blij ben met hoe ik er uit zie
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:46:18 #200
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55795992
Ja, JIJ hebt geen klagen over je voorkant

Gelukkig werd ik vanochtend wakker met dezelfde opruimwoede als gisteravond, maar nu is bijna alles klaar en heb ik heul geen zin meer om boodschappen te gaan doen. En ook dat is hard nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')