quote:
Wie JIJ?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet zo onderhand toch wel dat ik zo dubbelzinnig als de pest ben, of niet dan?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet zo onderhand toch wel dat ik zo dubbelzinnig als de pest ben, of niet dan?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:49 schreef Morretje het volgende:Mijn broertje is een handigerd!! De geiser hangt, hij is ook bijna klaar. Morgen nog een pijp naar buiten.. En dan lekker douchen!!
Mwoa, morgen aan het eind van de ochtend istie wel klaar denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en tot die tijd?
Blijven stinken of met koud water?
Morgenmiddag... Mooi 's ochtends nog ff tijd om naar de kapper te gaan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Dat soort inspanningen kunnen wel heel relaxed zijn
Lijkt me best leuk. Ga je vanavond al of morgen?
Ben beniuwd naar je kapselquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:33 schreef Morretje het volgende:
Ach ja... Dat maakt me niet uit.. Kan ik in elk geval een muts fatsoenlijk op en af doen.![]()
Heb er al een boel afgehaald net. Weet nog niet of ik ze echt zo kort wil of niet. Ik denk er nog een urrtje over na.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Nok, wel heel leuk dat heel korte!
Het stond je goed in elk geval!
Ik haat datquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Ja dat is ook heel gaaf Qwea, maar dan moet je wel elke dag enorm met gel en lak en schuim en fohn in de weer en als je je muts afzet heb je een eh... ander kapsel
Been there, done that
De winkels zijn dichtquote:
Ik wil het gewoon uit kunnen kammen en het in een staart kunnen doen. Bij speciale gelegenheden moet het met hooguit 10 minuutjes fohnen en gellen ook goed zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Ja dat is ook heel gaaf Qwea, maar dan moet je wel elke dag enorm met gel en lak en schuim en fohn in de weer en als je je muts afzet heb je een eh... ander kapsel
Been there, done that
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon uit kunnen kammen en het in een staart kunnen doen. Bij speciale gelegenheden moet het met hooguit 10 minuutjes fohnen en gellen ook goed zitten.
Wat een werk om elke morgen je ontplofte haar weer in model te moeten doen, die tijd breng ik liever slapend door![]()
Oeh...en morgen taart van Rewimo![]()
Wel lief dat Guus ratjes als huisdiertjes wilde hebben
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Artis, lekker dichtbij
Knip je je haar zelf, Nokwanda?
Portugal en jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
Oke, ik ga het hardop durven zeggen...
Rewimo, wat voor vlag is dat?![]()
![]()
Ik weet het echt niet!
En ben je morgen jarig?
Wat handigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben geen kapster, maar heb het ooit geleerd bij een vriendin En ik merk al dat ik nog veel kanten met dit kapsel op kan.
Blijf toch twijfelen tussen dat hele korte en dit, maar voor de komende dagen is het iig dit. Daarna zie ik wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |