Niet netjes - Hoooooooi allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Maes het volgende:
Bobbie wil niet naar buiten, ze vind het te koud![]()
Hoooooooi Greysie
Tuurlijk kan ik dan, zoniet dan toch maarquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Greys het volgende:
Hoi![]()
![]()
Bink ligt ook alleen maar te ronken op de bank nu!
Maes, kan jij ook zondag de 17e februari voor de meetinggettogether?
Ik moet straks weer naar de fysio. Heb geen zin
Morretje sluit zich daar bij aan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dan, zoniet dan toch maar
Ga nou maar naar die leuke fysioman hij is er om jou te helpen(luister naar je wijze oude vriendin
)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik had al maanden heel erg last van mijn rug MB, ik leek wel een oud wijf!
Maar ik ben niet zo dokter-rennerig, dus veel te lang mee gewacht en toen riep de dokter iets van 'Euh ja, maar waarom ga je dan naar mij en niet naar de fysio?'. Weet ik veel dat je daar rechtstreeks heen kunt/mag?En nu doet ie steeds dingen waardoor er van alles KRAK zegt en het helpt wel, maar ik vind het eng
![]()
Nou, ze heeft gewoon af en toe bitch-dagen. Als we haar teveel natvoer geven is dat, dan mauwt ze gewoon héél de dag door, heel irritantquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
En Ziggy leert het al, zo te merken![]()
![]()
MAUW = SNOEPIE
En jij trapt er al aardig in!![]()
![]()
Bobbie is niet de kat, maar de hond?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef Maes het volgende:
Ik moest net de kat noodgedwongen blikvoer geven, normaal krijgt ze dat alleen als avondeten. Ik had gisteravond de laatste brokjes in haar bakje gedaan en moet nu nog boodschappen doen.
De deur naar de gang (waar onze kat haar eten heeft staan) was open blijven staan en ja hoor u raadt het al: Bobbie schrokop had alles opgegeten
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Greys het volgende:
Hellooooooo
Ilsepielse die samen met de kat de boom gaat aftuigen.
Wat klinkt dat bruut!Foto's!
Oh en sorry voor gisteravond Nok, dat je dankzij mij je nachtrust moest inkorten
Het is gewoon een verwend nestquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
Goh, zou Ziggy soms een eigen willetje en een lekker sterk karakter hebben?![]()
![]()
![]()
Ziggy heeft zoiets van 'Ik heb in het asiel gezeten, nu heb ik een lekker warm huisje, NOW GIMME MORE cuz I'm lovable!'
Bobbie is een hondJE, waar ze het allemaal laat ik heb geen idee. Ik geef hond en kat gescheiden eten maar kat maakt deuren open en niet weer dicht. Ja logisch dat het hondje dan denkt hmmmm lekker hapje dat zal maar eens even op gaan etenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bobbie is niet de kat, maar de hond?
Ik ook niet, mijn zus was er gek van en ik vond het wel een leuk uitje met haar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat concert heb ik volgens mij ook gezien. Het was in Thialf Heerenveen. Ik was behoorlijk onder de indruk! Ik was niet echt Gloria Estefan-fan
Oh..quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Herders zijn![]()
Gistermiddag heeft de brandweer hier een herder uit de lokale zwemplas gered. Beestje lag tussen de ijsschotsjes.
Meneer Ingetje was vrij en had het geheel gefilmd. Ik kreeg gewoon natte oogjes van dat arme dier wat in het water stond te rillen en gillen.![]()
Gelukkig istie eruit gehaald en heeft onze DA hem opgehaald.![]()
Hoe oud is Elco Senes?
Op die leeftijd nog!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Neuj...ze is al 15 en half, dement, bejaard en schijnzwanger![]()
Maar tis zo een poppie
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharenquote:
Jahquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Jah, en hij krijgt ook steeds meer grijze snorharen
poezen wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]Whehe wat grappig!
dat hebben katten volgens mij niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Heeft jouw poes al grijze haren dan Nok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |