Doe maar ff...dan schenk ik m'n laatste drinkie van vandaag in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Vlotte Ing!
Oh, ik ga die lijst ff terugzoeken. Nou ja, 'effe'...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:03 schreef Morretje het volgende:
Ok, ff een dierentuinresearch gedaan:
open in januari:
Artis, Amsterdam(¤17,70)
Beekse Bergen, Hilvarenbeek(¤11,50)
Burgers Zoo, Arnhem (¤16,50)
Dierenpark Amersfoort (¤16,50)
Best zoo (¤9,00)
Dierenpark Emmen (¤17,00)
Dierenpark Wissel, Epe (¤11,00)
Dierenrijk, Nuenen (¤9,95)
Diergaarde Blijdorp (¤16,50)
Ouwehands Dierenpark, Rhenen (¤17,50)
Zeehondencreche, Pieterburen (¤2,00)
Nu nog ff kijken wat voor iedereen een beetje haalbaar is
Ik heb het hier in mijn gezamelijke online agenda gezet. Er staat: Fok! dierentuinmeet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Zondag 17 feb zet ik in elk geval met potloodin de agenda
quote:
Neuj...ik heb een recalcitrante bui vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:24 schreef MissBliss het volgende:
De tt moet veranderd worden
We'll gettogether... soooomedayyy
Tnx...jullie ookquote:
Oh, dát nummerquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Wie zit er nu de film te kijken met Matthew Perry en Salma Hayek?
En hoe heet dat nummer van Gloria Estefan dat net voorbij kwam? [afbeelding]
Het gaat zo:
La la lala laaaaaaa
Laaaaaa la lala laaaaaaaaaa
En dan in het Spaans...
Welterustenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Senesta!!!
Ik ga nu snurken, maar kijk jij ook even in je agenda of je zondag 17 februari met ons naar een dierentuin zou willen en kunnen? En Sanne ook uiteraard, als je dat wilt!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ah, deze was het: http://www.youtube.com/watch?v=WgPtI-debFQ
En hoor het refrein! La la lala laaaaaaaa, laaaaaaa la lala laaaaaaa.
Het klopt echt hoor
Voor, in of na de spaanstalige periode?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:53 schreef senesta het volgende:
Ik ben ooit naar een concert van Gloria Estefan geweest
Hoe gaat het met de kotertjes? Wanneer komen ze?quote:
Hier kun je naar hartelust foto's spammenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef Sanne het volgende:
Leuk! Hier ga ik vaker langskomen. [afbeelding]
Ervoor volgens mij, het was een concert van de "Into the light" toer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor, in of na de spaanstalige periode?
Dat concert heb ik volgens mij ook gezien. Het was in Thialf Heerenveen. Ik was behoorlijk onder de indruk! Ik was niet echt Gloria Estefan-fanquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ervoor volgens mij, het was een concert van de "Into the light" toer.
Heeft ze dat album niet zowel in het engels als in het spaans uitgebracht?
Het was de eerste toer nadat ze haar rug had gebroken.
Maar het was een heel goed concert
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:56 schreef ilsepielse het volgende:
Oh, ik had gisteren hetzelfde. Mijn cliënt zat nog lekker vakantie te vieren in d'r vakantiehuisje. Half uur tegen de wind in, en toen maar weer terug...
Toen maar samen met poes de kerstboom afgetuigd.
Hoorde net op het weerbericht dat de gevoelstemperatuur door de koude wind wel -10 kan zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:38 schreef Morretje het volgende:
Potverdikke nog aan toe.. Fiets ik ruim 20 minuten in de kou tegen de wind in, kom ik daar: Het kind wat je moet begeleiden is er helemaal niet...![]()
Kon ik weer naar huis fietsen... Met de wind mee, dat dan weer wel.
Gelukkig hebben we hier thuis ook genoeg te doen, m'n broertje komt de geiser vervangen, en de kamer moet nodig schoon, nadat de kerstboom er uit gegooid is..
Joah, zo voelde het eig ook wel.. Moet ook nodig weer naar de kapper, dan kan ik tenminste weer een muts op. Nu met een staart blijft er dan niet zoveel van m'n kapsel over..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoorde net op het weerbericht dat de gevoelstemperatuur door de koude wind wel -10 kan zijn.
Gewoon muts ophoudenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Joah, zo voelde het eig ook wel.. Moet ook nodig weer naar de kapper, dan kan ik tenminste weer een muts op. Nu met een staart blijft er dan niet zoveel van m'n kapsel over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |