Hoe de FOK!user awards te winnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef EL_REY het volgende:
hoe kan je winnen?
Da's bij de crew. Je bent veel meer geliefd onder de users.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef Maisnon het volgende:
ah yes, ik heb 1 stemdankjewel immortalsean
Van mij ook een paarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef Maisnon het volgende:
ah yes, ik heb 1 stemdankjewel immortalsean
Volgend jaar moet je alleen wel wat meer modwerk doen jaquote:
vriendjespolitiek, op FOK, en dat zou zo niet moeten zijn, al die stemmes moeten een ban krijgen, en de mods die zich opgeven ook, zijn we er mooi vanaf.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dit soort verkiezingen zijn net zo erg als bij het songfestival. Niets meer als vriendjespolitiek, en des te erger als je verliest, aangezien het dan bewijs is dat je niet populair/berucht genoeg bent.
Haha, ja ik mod nu weer fulltime hoor, ik had even een sabbatical op een tijd die niet goed uitkwamquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je alleen wel wat meer modwerk doen jawaarom mod je zo weinig heb je het druk
quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:03 schreef master_X het volgende:
ik heb nog geen reactiehehe ik ben te slecht voor een award hehe
ja is goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
ik maak vandaag mijn lijstje maak jij er dan ook 1
3 stemmen![]()
cool heb ook stem nu hoor ik er al echt bijquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
ik maak vandaag mijn lijstje maak jij er dan ook 1
3 stemmen![]()
Idd Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jij wint de bagger award![]()
btw je pic is weer normaal![]()
Ajax
PRIJZENquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wedde ze al de uitsloagen
"Optimist van het jaar"?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef cerror het volgende:
Ik heb zo'n lichtgroen vermoeden dat ik heul misschien nog kan winnen in een categorie ook.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef cerror het volgende:
Ik heb zo'n lichtgroen vermoeden dat ik heul misschien nog kan winnen in een categorie ook.
*pinkt een traantje wegquote:De vriendelijkste/ aardigste user:
Ook deze award gaat ik 7 stukken
-Vaduz-, Chipszak, Ingetje79, Paultjuhhh, Senesta, Enter en DrsPoema hadden allen 2 stemmen
Daar verder dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |