ik ga even kijken waar ze zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben al wat aan het lezen geslagen.
Rubbereend, waar zijn alle foto's met beste onderschriften heen?
Ok mooi!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef rubbereend het volgende:
en daar zijn zewas iets misgegaan met knippen/plakken
ja en is 3/4 van je werkquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok mooi!
Want dat scheelt nogal wat
kun je nagaan, nu zijn we met dik 2,6 miljoen posts één van de grootste voetbalfora in Nederland. Misschien wel de grootste.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:47 schreef JeroenV het volgende:
Leuk ja, ik weet nog wel toen het open ging. Was best verbaast dat er voor voetbal een apart forum kwam.
Als ik zo eens teruglees in het welkomstopic van 1-1-2003 waren er wel meer die er niet erg veel vertrouwen in hadden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:47 schreef JeroenV het volgende:
Leuk ja, ik weet nog wel toen het open ging. Was best verbaast dat er voor voetbal een apart forum kwam.
Eens lezen als ik me verveel
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?quote:[b]Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef golfer het volgende:[/b
We hebben nog een tijdje lang de groeistuipen in allerlei stats bijgehouden om te zien welk ander al veel langer bestaand forumonderdeel van FOK! we voorbij gingen streven.
Vast wel door 1 van de huidige mods te produceren, dat overzichtje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef JeroenV het volgende:
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?
deze topics liepen toen ook: De 900.000 posts voorbij *) dat waren toen enorme mijlpalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo eens teruglees in het welkomstopic van 1-1-2003 waren er wel meer die er niet erg veel vertrouwen in hadden.
We hebben nog een tijdje lang de groeistuipen in allerlei stats bijgehouden om te zien welk ander al veel langer bestaand forumonderdeel van FOK! we voorbij gingen streven.
grootste subfora?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?
Maar die bestaan al (veel) langer?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste subfora?
Onzin 8.345.044
GC 3.532.465
KLB 2.743.135
VBL 2.617.422
MUZ 2.408.639
en naar mijn weten lopen we in op KLB
naar mijn weten wel ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar die bestaan al (veel) langer?
Je was ook een trouw deelnemer in het begin, en geen verkeerde ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Bjoro het volgende:
Zit ik toch met 3 foto-onderschriften in de vermelding
prachtig topic trouwens
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
eenvoor de makers en ben ik ooit mod geweest?
Dan winnen we het van alle fora, behalve van ONZ.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:17 schreef Grulez het volgende:
En een vergelijkende stat over de afgelopen 5 jaar?
ik denk dat we qua postings per dag/week alleen onder doen voor ONZ en DGKquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan winnen we het van alle fora, behalve van ONZ.
als Tony Eyk maar thuis blijft met z'n pianoquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Klassewerk. Ik zal het eens gaan lezen
Nee hoor, geen bezaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef rubbereend het volgende:
iemand er bezwaar tegen als er teksten gebruikt voor publicatie op andere delen van FOK!? Met zo'n mooi topic moeten we natuurlijk wel een beetje pronken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
Geweldig topic. Heb een paar dingen gelezen de rest volgt morgen.
Harry de Beuker
Dat sijn me toch een poar lekkere jetsers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Harry, ik ga je snel aan de borst nemen
Hij bedoelt het vast liefquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:36 schreef SCH het volgende:
Ik ga het vanavond eens rustig lezen. Vind het niet zo netjes van Harry dat ie me een dikke relnicht noemt.
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die VI-vragenstrijd loopt niet meer? Eigenlijk wel jammer
Wilfred stelt nu wel wat meer vragen denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.
Maar je kan zo opnieuw beginnen.
Ziet er erg leuk uit allemaal!
de show met babs duurde maar een uurtje, - reclame - wedstrijdbeelden bleef er weinig spreektijd over.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
Wilfred deed het in de eerste jaren erg veel ja, vragen stellen. Later wilde hij ook zichzelf iets meer profileren en ging hij ook eigen vragen stellen.
Kunnen we wel weer doen ja. Wanneer is de volgende uitzending?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.
Maar je kan zo opnieuw beginnen.
Ziet er erg leuk uit allemaal!
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef dndiek het volgende:
Er staan leuke stukjes bij, al mis ik er wel één
Ik sta ook niet bij de m toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
Ja, en sorry dat ik Da_Sandman en kaap ben ik vergeten bij de M en WeebI bij de W.
De link die je daar geeft, die gaat ook weer terug naar Kanu volgens mij. Jammer, want ik was wel benieuwd wat je bedoelde.quote:De tijd dat LoekB nog onder zijn eigen naam durfde te posten, zonder zich zorgen te maken over zijn niet-bestaande imago, chelloboy zich nog in de DAM-van-VBL-rol schikte, en Cart_man nog een echte internethoolie was in plaats van een zure realist die snakt naar culthelden. De tijd dat zelfs de raskenner methodmich uit een groepje van kneusjes nog de beste kneus wist te kiezen. Verbazingwekkend genoeg maakte Ajax destijds ook dezelfde keuze.
Nee, dat zag er leuk uit hoor. Leuke foto's ook gekozen met Bossie samen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mich, nog commentaar op het onderschrift-stuk? Of ben je daar nog niet aan toe?
verrek ja, er is iets misgegaan met overnemenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, uit het stuk van twi over Ajax:
[..]
De link die je daar geeft, die gaat ook weer terug naar Kanu volgens mij. Jammer, want ik was wel benieuwd wat je bedoelde.
Dat heb ik ook hier. Vooral het moment van registeren, de hulp van tong en als hoogtepunt deze quote:quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de bijdrage van Beschouw wel erg grappig trouwens, zorgde voor een glimlach op m'n gezicht. Niets ten nadele van de rest hoor, ik ben nog niet klaar met lezen.
quote:Het mooiste in de afgelopen twee jaar was de onderscheiding die me ten deel viel: de Klaas-Jan Huntelaar Award als beste nieuwkomer. Een (inmiddels) 50-jarige debutant die aan de haal gaat met zo’n prijs; geweldig.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:45 schreef buzzer het volgende:
De eerste schouderklop voor 2008 is gelijk een ferme!
Zoals bekend gaat rubbereend afscheid nemen als mod op VBL, maar hij wilde het 5 jarig jubileum graag nog als mod meemaken. En we hebben allemaal kunnen zien waarom:
Het VBL 5 jaar jubileum topic
Het jubileumtopic is echt een geweldig document geworden waar heel wat uurtjes terugleesplezier in gaan zitten. De schouderklop is dan ook voor de vele uren werk die het heeft gekost om dit document te maken.
Heel veel uitzoekwerk, het benaderen van oud-mods, het maken van een ABC, het doorspitten van ellenlange lijsten oude topics..
rubbereend: deze gouden schouderklop is voor jou!
quote:en uiteraard mag een ieder die zich heeft ingezet om dit topic te vullen en vorm te geven meedelen in deze schouderklop!
die had ik nogniet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef rubbereend het volgende:
je vergeet de edit erbij te zetten![]()
[..]
Prachtig gedaan, ik begin zowaar zin te krijgen om weer mee te doen. (heb het na best wat succesvolle inzendingen laten varen, te weinig inspiratie)quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mich, nog commentaar op het onderschrift-stuk? Of ben je daar nog niet aan toe?
Erg leuk stuk geworden, met terechte onderschriften bij de top.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
nog commentaar op het onderschrift-stuk? Of ben je daar nog niet aan toe?
Gewoon weer meedoen... Of je doet gewoon soms mee, alleen als je inspiratie hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prachtig gedaan, ik begin zowaar zin te krijgen om weer mee te doen. (heb het na best wat succesvolle inzendingen laten varen, te weinig inspiratie)
Staat er toch ook, SCHatjequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:37 schreef twi het volgende:
Fulton was toch ook voor SCH (de club, niet de wannabe-ex-relnicht)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:39 schreef twi het volgende:
Oi, ja, hey, ik heb net zoveel zitten lezen, mag ik ook eens een keer een paar woordjes overslaan?
Ik dacht al, dat stond er net niet. Maar ik durfde je niet te beschuldigen, m'n KT-geheugen liet me een beetje in de steek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
er stond VBL-fan waar ik Heerenveen-fan bedoelde, heb ik ge-edit na jouw post
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef twi het volgende:
Wat een lap tekst
Overigens moet deze link nog worden toegevoegd aan het tekstje recht tegen het gevoel onderaan de 4e alinea
Oh zo herkenbaar Vaduzquote:Als eerste heb ik me in het VBL-kwis topic gemengd. Ene tong80 en ene methodmich waren elkaar daar aan het bestoken met vragen. Toen ik daar terechtkwam dacht ik dat m’n kennis bijzonder groot was. Maar dat viel me even tegen. De vragen uit het verleden waren niet aan me besteed en ook op een aantal actuele moest ik het antwoord schuldig blijven. En stelde ik een vraag, het antwoord was zo gegeven. De andere topics had ik ook snel gevonden.
Whehe, die wedstrijd blijft echt bij ons in het geheugen. Ook in beschreef het in mijn stukkiequote:Ik kan me een wedstrijden van Ajax tegen Weder herinneren, dndiek was net begonnen en kreeg meteen een vuurdoop. Het ging er zo heftig aan toe dat Raymania en dndiek constant de topics hebben zitten doorlezen en editten en ik mocht de notes bijhouden en zorgen voor mailtjes/PM’s en de banverzoeken bij de FA’s. Ziektes, doodverwensingen en andere onvreindelijkheden vlogen je om de oren.
quote:In die tijd had ik nu vloeiend Russisch kunnen spreken. Of een boek kunnen schrijven. Of zelf goed kunnen voetballen.
Leuk in dat topic is ook deze quote van DGquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef twi het volgende:
Wat een lap tekst
Overigens moet deze link nog worden toegevoegd aan het tekstje recht tegen het gevoel onderaan de 4e alinea
Hoe vaak Appelsientje buiten Hools in VBL heeft gepost.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:13 schreef rubbereend het volgende:
zijn er nog wensen voor speciale/bijzondere stats? Bruce heeft beloofd stats te maken ter gelegenheid van het 5 jarig bestaan
Ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie in de meeste topics in VBL gepost heeft, als dat mogelijk is. (liefst zonder HOOLS)
Mij noemen ze ook wel eens een wandelende voetbalencyclopedie, maar dan wuif ik dat altijd maar weg met de opmerking "nou, op internet zitten gasten..."quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar Vaduz. Ik had precies hetzelfde. Met vrienden alles weten en een database genoemd worden, maar in dat topic...
[..]
Whehe, die wedstrijd blijft echt bij ons in het geheugen. Ook in beschreef het in mijn stukkie.
[..].
nou met zo'n voorsprong alles weggeven, mag je je heus wel voor schamen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
Er zijn altijd mensen die toch weer meer weten of in elk geval meer weten van de vragen die op dat moment gevraagd worden. Wat ook wel weer leuk is als je met zulke quizzen meedoet. Stimulans om een volgende keer te winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
Ik zal wel dom zijn, achterlopen en van niks weten..., maar wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Haha, Tong deed lang geleden eens mee aan een TV voetbalquiz. Daar is een tape van, die door heel Nederland heeft gecirculeerd rond diverse VBL-usersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, achterlopen en van niks weten..., maar wat is er gebeurd dan?
Dat kan tong vast wel zelf even doen, die band digitaliseren en online zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:59 schreef Grulez het volgende:
Iemand kan daar vast wel een digitale versie van online zetten
Ik ben het zeker niet.quote:
hehe ja daar doelde ik op iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan tong vast wel zelf even doen, die band digitaliseren en online zetten.
Ik ben blij dat dat ook een keer gezegd wordt, al die omhoog gevallen Ajacieden (Daggla) die het Feyenoord-topic zagen als een bron van gescheld en slecht Nederlands, maar er verder nooit keken. Heb ik me soms best aan geërgerd.quote:ee, Feyenoord hoort natuurlijk ook bij VBL. Is na het Ajax-topic het grootst lopende clubtopic waar ook weer een vaste groep users in posten. Het is een reeks die veel rustiger is dan het Ajax-topic; minder gescheld, meer normale discussies. Zelfs tijdens het dramatische vorige seizoen viel het allemaal best mee.
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:19 schreef RayMania het volgende:
Mag ook wel eens gezegd worden hè.
Komen er trouwens nog leuke statistieken van Bruce aan?. Ik zou wel eens van elke maand het aantal geopende topics en geplaatste posts willen zien. Dus van van 2003 t/m 2007, 60 maanden maakt dat totaal. Zou daar wel een grafiek van willen maken, kun je de trend zien hoe VBL is gegroeid
.
Ik bedoelde dat ik het grafiekje dan maak als jij de stats zou willen postenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.
Zijn er nog meer verzoekjes ?
Stats van reeksen alleen als de topicnummers aangeleverd worden
Absoluut, zal vast mooi staan, zo'n 2e plek in de prijzenkast...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Leuk in dat topic is ook deze quote van DG
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 11
Ik ben benieuwd of hij na de CL finale van 2006 er nog steeds zo over denkt.
Het jaar dat AFC de CL finale was geen leuk jaar voor jou als AFC supporter? Dat je een CL finale zag van je club betekende niks voor je?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut, zal vast mooi staan, zo'n 2e plek in de prijzenkast...
Leuk en aardig maar ben zelden zo ziek geweest, achteraf was ik er liever in de halve uitgevlogen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Het jaar dat AFC de CL finale was geen leuk jaar voor jou als AFC supporter? Dat je een CL finale zag van je club betekende niks voor je?
Had Lehman die pingel maar niet moeten houdenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar ben zelden zo ziek geweest, achteraf was ik er liever in de halve uitgevlogen.
maw, tot de halve finale was het leuk.
Of Riquelme had 'm niet zo slap in moeten schieten.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Had Lehman die pingel maar niet moeten houden
Ik ook niet, vraag maar een een pubbezoeker die het slachtoffer werd van mijn vreugde-explosiequote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of Riquelme had 'm niet zo slap in moeten schieten.
Maar ja, op dat moment vond ik dat toch echt niet zo erg
We zouden in de Voetbalfoto Onderschriftcompetitie wel een overzicht willen van wie er nu het meest gepost heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.
Zijn er nog meer verzoekjes ?
Stats van reeksen alleen als de topicnummers aangeleverd worden
Ik dook toen gelukkig op tijd wegquote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook niet, vraag maar een een pubbezoeker die het slachtoffer werd van mijn vreugde-explosie![]()
Zo misschien? [FOK!] Voetbal forum bestaat vijf jaar!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ik op HIER klik om reacties te lezen krijg ik ERROR
Ik heb ze zien staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We zouden in de Voetbalfoto Onderschriftcompetitie wel een overzicht willen van wie er nu het meest gepost heeft.
In de OP daarvan staan alle topics, dus als ik je die PM, zou je dan een overzichtje willen maken?
Ok, top!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien staan.
PM is niet nodig, ik sloop ze daar wel uit.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Doe de halve finales van 2005 van resp. psv en az eens in het overzichttoen werd er ook enorm veel gepost.
Ik heb meer dan eens de CL finale 2005 topics nog eens nagelezen ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb dat later eens terug zitten lezen, kreeg weer kippenvel. Beleefde alles in het stadion weer opnieuw
En ik het Villarreal v Arsenal topic, al die jankerds over de defensieve speeltstijl van Arsenal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens de CL finale 2005 topics nog eens nagelezen ...
(die van 2007 iets minder vaak)
Dat had ik met de kwartfinale tegen Lyonquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb dat later eens terug zitten lezen, kreeg weer kippenvel. Beleefde alles in het stadion weer opnieuw
Heb je ook niet van jezelfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:12 schreef rubbereend het volgende:
volgende mijlpaal is 22 juni, dan bestaan we volgens mij 2000 dagen![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |