kun je nagaan, nu zijn we met dik 2,6 miljoen posts één van de grootste voetbalfora in Nederland. Misschien wel de grootste.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:47 schreef JeroenV het volgende:
Leuk ja, ik weet nog wel toen het open ging. Was best verbaast dat er voor voetbal een apart forum kwam.
Als ik zo eens teruglees in het welkomstopic van 1-1-2003 waren er wel meer die er niet erg veel vertrouwen in hadden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:47 schreef JeroenV het volgende:
Leuk ja, ik weet nog wel toen het open ging. Was best verbaast dat er voor voetbal een apart forum kwam.
Eens lezen als ik me verveel
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?quote:[b]Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef golfer het volgende:[/b
We hebben nog een tijdje lang de groeistuipen in allerlei stats bijgehouden om te zien welk ander al veel langer bestaand forumonderdeel van FOK! we voorbij gingen streven.
Vast wel door 1 van de huidige mods te produceren, dat overzichtje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef JeroenV het volgende:
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?
deze topics liepen toen ook: De 900.000 posts voorbij *) dat waren toen enorme mijlpalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo eens teruglees in het welkomstopic van 1-1-2003 waren er wel meer die er niet erg veel vertrouwen in hadden.
We hebben nog een tijdje lang de groeistuipen in allerlei stats bijgehouden om te zien welk ander al veel langer bestaand forumonderdeel van FOK! we voorbij gingen streven.
grootste subfora?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weet ik ook nog wel ja. Is daar van heden dage ook nog een statistiekje van?
Maar die bestaan al (veel) langer?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
grootste subfora?
Onzin 8.345.044
GC 3.532.465
KLB 2.743.135
VBL 2.617.422
MUZ 2.408.639
en naar mijn weten lopen we in op KLB
naar mijn weten wel ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar die bestaan al (veel) langer?
Je was ook een trouw deelnemer in het begin, en geen verkeerde ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:29 schreef Bjoro het volgende:
Zit ik toch met 3 foto-onderschriften in de vermelding
prachtig topic trouwens
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
eenvoor de makers en ben ik ooit mod geweest?
Dan winnen we het van alle fora, behalve van ONZ.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:17 schreef Grulez het volgende:
En een vergelijkende stat over de afgelopen 5 jaar?
ik denk dat we qua postings per dag/week alleen onder doen voor ONZ en DGKquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan winnen we het van alle fora, behalve van ONZ.
als Tony Eyk maar thuis blijft met z'n pianoquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Klassewerk. Ik zal het eens gaan lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |