wat dacht je van de index?quote:Op maandag 24 januari 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:
is er ook een lijst ergens ofzo?
liefst een waarop we kunnen zien heoveel posts we nog moeten om de andere fora in te halen.
Vroeg toen Arcee nog lijstjes maaktequote:
tis ongeveer 75.000 posts naar TVR, da's nog enorm veelquote:Op maandag 24 januari 2005 17:20 schreef Spideyman het volgende:
is er ook een lijst ergens ofzo?
liefst een waarop we kunnen zien heoveel posts we nog moeten om de andere fora in te halen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
topictitel weer aangepast.
Echte feestje houden we als we de miljoen bereikt hebben als 'tijdelijk' forum.
Ja, eerste proefforum dat tijdelijk zou bestaan om zijn bestaansrecht te bewijzen.quote:
en zoveel proeffora zijn er daarna niet meer geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, eerste proefforum dat tijdelijk zou bestaan om zijn bestaansrecht te bewijzen.
Gestart 1-1-2003 en nu al, al die veel langer bestaande vastgeroeste fora voorbij, qua postaantallen.![]()
Waar zie je die postaantallen per fora eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zoveel proeffora zijn er daarna niet meer geweest
Die is maar 2e hoor, in de VBL-posters lijst.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:50 schreef Kluupkluup het volgende:
aan tong80 mag wel een grote taart gestuurd worden
http://forum.fok.nlquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar zie je die postaantallen per fora eigenlijk?
Lopen wij in, of zij uit?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
volgende doel om in te halen is FTR die hebben iets van 789.744 posts dus nog zo;n 60.000 posts te gaan.
dr staat me iets bij van cijfers die ooit in het vorige deel zijn gepost dat we inliepen maar k heb geen actuele cijfersquote:
k weet t niet, anders moet je ff in t vorige topic kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:39 schreef pfaf het volgende:
Ja, volgens mij liepen we na ONZ en MUZ het hardst van allemaal, maar ik wist het ook niet precies meer. Ik weet ook niet of Doc het nog bijhoudt. ( hij deed dat toch? )
Meer posten dus mensen!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
de achterstand is nu ongeveer 58.763 posts, dus we lopen in, k zal over een aantal dagen nog eens kijken.
Onzin voorbijquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
en wat is nu de doelstelling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |