Mij noemen ze ook wel eens een wandelende voetbalencyclopedie, maar dan wuif ik dat altijd maar weg met de opmerking "nou, op internet zitten gasten..."quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar Vaduz. Ik had precies hetzelfde. Met vrienden alles weten en een database genoemd worden, maar in dat topic...
[..]
Whehe, die wedstrijd blijft echt bij ons in het geheugen. Ook in beschreef het in mijn stukkie.
[..].
nou met zo'n voorsprong alles weggeven, mag je je heus wel voor schamen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
Er zijn altijd mensen die toch weer meer weten of in elk geval meer weten van de vragen die op dat moment gevraagd worden. Wat ook wel weer leuk is als je met zulke quizzen meedoet. Stimulans om een volgende keer te winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
Ik zal wel dom zijn, achterlopen en van niks weten..., maar wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Haha, Tong deed lang geleden eens mee aan een TV voetbalquiz. Daar is een tape van, die door heel Nederland heeft gecirculeerd rond diverse VBL-usersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zal wel dom zijn, achterlopen en van niks weten..., maar wat is er gebeurd dan?
Dat kan tong vast wel zelf even doen, die band digitaliseren en online zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:59 schreef Grulez het volgende:
Iemand kan daar vast wel een digitale versie van online zetten
Ik ben het zeker niet.quote:
hehe ja daar doelde ik op iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan tong vast wel zelf even doen, die band digitaliseren en online zetten.
Ik ben blij dat dat ook een keer gezegd wordt, al die omhoog gevallen Ajacieden (Daggla) die het Feyenoord-topic zagen als een bron van gescheld en slecht Nederlands, maar er verder nooit keken. Heb ik me soms best aan geërgerd.quote:ee, Feyenoord hoort natuurlijk ook bij VBL. Is na het Ajax-topic het grootst lopende clubtopic waar ook weer een vaste groep users in posten. Het is een reeks die veel rustiger is dan het Ajax-topic; minder gescheld, meer normale discussies. Zelfs tijdens het dramatische vorige seizoen viel het allemaal best mee.
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:19 schreef RayMania het volgende:
Mag ook wel eens gezegd worden hè.
Komen er trouwens nog leuke statistieken van Bruce aan?. Ik zou wel eens van elke maand het aantal geopende topics en geplaatste posts willen zien. Dus van van 2003 t/m 2007, 60 maanden maakt dat totaal. Zou daar wel een grafiek van willen maken, kun je de trend zien hoe VBL is gegroeid
.
Ik bedoelde dat ik het grafiekje dan maak als jij de stats zou willen postenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.
Zijn er nog meer verzoekjes ?
Stats van reeksen alleen als de topicnummers aangeleverd worden
Absoluut, zal vast mooi staan, zo'n 2e plek in de prijzenkast...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Leuk in dat topic is ook deze quote van DG
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 11
Ik ben benieuwd of hij na de CL finale van 2006 er nog steeds zo over denkt.
Het jaar dat AFC de CL finale was geen leuk jaar voor jou als AFC supporter? Dat je een CL finale zag van je club betekende niks voor je?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut, zal vast mooi staan, zo'n 2e plek in de prijzenkast...
Leuk en aardig maar ben zelden zo ziek geweest, achteraf was ik er liever in de halve uitgevlogen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Het jaar dat AFC de CL finale was geen leuk jaar voor jou als AFC supporter? Dat je een CL finale zag van je club betekende niks voor je?
Had Lehman die pingel maar niet moeten houdenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar ben zelden zo ziek geweest, achteraf was ik er liever in de halve uitgevlogen.
maw, tot de halve finale was het leuk.
Of Riquelme had 'm niet zo slap in moeten schieten.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Had Lehman die pingel maar niet moeten houden
Ik ook niet, vraag maar een een pubbezoeker die het slachtoffer werd van mijn vreugde-explosiequote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of Riquelme had 'm niet zo slap in moeten schieten.
Maar ja, op dat moment vond ik dat toch echt niet zo erg
We zouden in de Voetbalfoto Onderschriftcompetitie wel een overzicht willen van wie er nu het meest gepost heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan wel eens zo'n overzichtje maken. Of het in een mooi grafiekje komt weet ik nog niet.
Zijn er nog meer verzoekjes ?
Stats van reeksen alleen als de topicnummers aangeleverd worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |