quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:39 schreef twi het volgende:
Oi, ja, hey, ik heb net zoveel zitten lezen, mag ik ook eens een keer een paar woordjes overslaan?
Ik dacht al, dat stond er net niet. Maar ik durfde je niet te beschuldigen, m'n KT-geheugen liet me een beetje in de steek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
er stond VBL-fan waar ik Heerenveen-fan bedoelde, heb ik ge-edit na jouw post
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef twi het volgende:
Wat een lap tekst
Overigens moet deze link nog worden toegevoegd aan het tekstje recht tegen het gevoel onderaan de 4e alinea
Oh zo herkenbaar Vaduzquote:Als eerste heb ik me in het VBL-kwis topic gemengd. Ene tong80 en ene methodmich waren elkaar daar aan het bestoken met vragen. Toen ik daar terechtkwam dacht ik dat m’n kennis bijzonder groot was. Maar dat viel me even tegen. De vragen uit het verleden waren niet aan me besteed en ook op een aantal actuele moest ik het antwoord schuldig blijven. En stelde ik een vraag, het antwoord was zo gegeven. De andere topics had ik ook snel gevonden.
Whehe, die wedstrijd blijft echt bij ons in het geheugen. Ook in beschreef het in mijn stukkiequote:Ik kan me een wedstrijden van Ajax tegen Weder herinneren, dndiek was net begonnen en kreeg meteen een vuurdoop. Het ging er zo heftig aan toe dat Raymania en dndiek constant de topics hebben zitten doorlezen en editten en ik mocht de notes bijhouden en zorgen voor mailtjes/PM’s en de banverzoeken bij de FA’s. Ziektes, doodverwensingen en andere onvreindelijkheden vlogen je om de oren.
quote:In die tijd had ik nu vloeiend Russisch kunnen spreken. Of een boek kunnen schrijven. Of zelf goed kunnen voetballen.
Leuk in dat topic is ook deze quote van DGquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef twi het volgende:
Wat een lap tekst
Overigens moet deze link nog worden toegevoegd aan het tekstje recht tegen het gevoel onderaan de 4e alinea
Hoe vaak Appelsientje buiten Hools in VBL heeft gepost.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:13 schreef rubbereend het volgende:
zijn er nog wensen voor speciale/bijzondere stats? Bruce heeft beloofd stats te maken ter gelegenheid van het 5 jarig bestaan
Ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie in de meeste topics in VBL gepost heeft, als dat mogelijk is. (liefst zonder HOOLS)
Mij noemen ze ook wel eens een wandelende voetbalencyclopedie, maar dan wuif ik dat altijd maar weg met de opmerking "nou, op internet zitten gasten..."quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar Vaduz. Ik had precies hetzelfde. Met vrienden alles weten en een database genoemd worden, maar in dat topic...
[..]
Whehe, die wedstrijd blijft echt bij ons in het geheugen. Ook in beschreef het in mijn stukkie.
[..].
nou met zo'n voorsprong alles weggeven, mag je je heus wel voor schamen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
Er zijn altijd mensen die toch weer meer weten of in elk geval meer weten van de vragen die op dat moment gevraagd worden. Wat ook wel weer leuk is als je met zulke quizzen meedoet. Stimulans om een volgende keer te winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit verslagen. Was wel gelijk op tv te zien. Maar toen tweede worden was niet erg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |