Ik dook toen gelukkig op tijd wegquote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook niet, vraag maar een een pubbezoeker die het slachtoffer werd van mijn vreugde-explosie![]()
Zo misschien? [FOK!] Voetbal forum bestaat vijf jaar!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ik op HIER klik om reacties te lezen krijg ik ERROR
Ik heb ze zien staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We zouden in de Voetbalfoto Onderschriftcompetitie wel een overzicht willen van wie er nu het meest gepost heeft.
In de OP daarvan staan alle topics, dus als ik je die PM, zou je dan een overzichtje willen maken?
Ok, top!quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien staan.
PM is niet nodig, ik sloop ze daar wel uit.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Doe de halve finales van 2005 van resp. psv en az eens in het overzichttoen werd er ook enorm veel gepost.
Ik heb meer dan eens de CL finale 2005 topics nog eens nagelezen ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb dat later eens terug zitten lezen, kreeg weer kippenvel. Beleefde alles in het stadion weer opnieuw
En ik het Villarreal v Arsenal topic, al die jankerds over de defensieve speeltstijl van Arsenal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens de CL finale 2005 topics nog eens nagelezen ...
(die van 2007 iets minder vaak)
Dat had ik met de kwartfinale tegen Lyonquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb dat later eens terug zitten lezen, kreeg weer kippenvel. Beleefde alles in het stadion weer opnieuw
Heb je ook niet van jezelfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:12 schreef rubbereend het volgende:
volgende mijlpaal is 22 juni, dan bestaan we volgens mij 2000 dagen![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |