Nee hoor, geen bezaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef rubbereend het volgende:
iemand er bezwaar tegen als er teksten gebruikt voor publicatie op andere delen van FOK!? Met zo'n mooi topic moeten we natuurlijk wel een beetje pronken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
Geweldig topic. Heb een paar dingen gelezen de rest volgt morgen.
Harry de Beuker
Dat sijn me toch een poar lekkere jetsers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Harry, ik ga je snel aan de borst nemen
Hij bedoelt het vast liefquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:36 schreef SCH het volgende:
Ik ga het vanavond eens rustig lezen. Vind het niet zo netjes van Harry dat ie me een dikke relnicht noemt.
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die VI-vragenstrijd loopt niet meer? Eigenlijk wel jammer
Wilfred stelt nu wel wat meer vragen denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.
Maar je kan zo opnieuw beginnen.
Ziet er erg leuk uit allemaal!
de show met babs duurde maar een uurtje, - reclame - wedstrijdbeelden bleef er weinig spreektijd over.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
Wilfred deed het in de eerste jaren erg veel ja, vragen stellen. Later wilde hij ook zichzelf iets meer profileren en ging hij ook eigen vragen stellen.
Kunnen we wel weer doen ja. Wanneer is de volgende uitzending?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwam ook sinds Babs steeds minder vragen ging stellen geloof ik.
Maar je kan zo opnieuw beginnen.
Ziet er erg leuk uit allemaal!
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef dndiek het volgende:
Er staan leuke stukjes bij, al mis ik er wel één
Ik sta ook niet bij de m toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
Ja, en sorry dat ik Da_Sandman en kaap ben ik vergeten bij de M en WeebI bij de W.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |