Klopt Siebrenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
It is eins toch prate kinne?
Se probjerje mei de tiidwurden by te bringen!
Haha, nee, dêr mei dat stiekem ek netquote:
At ik yn myn studintenhûs ik mar 1 fout yn 'e tiidwurden meitsje, dan wur ik er op oan sprutsen. Alinne mei 3 tiidwurden binne se nog wol wat nofluk!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Eins soeden je jeself in taal goed measter mutte meitsje meitsje moatte. Faaks ha ik der nog wol ris nocht yn!
Fuck ik koe er net ut komme hoe it no siit, bin self slecht yn dy riechels! Dean meitjse ris in cursus tiidwurden foar begjinners!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kin dy mei it Frysk wol helpe hear
Ik bin ik wol in grut foarstander fan stoken, dus eins bin ik wol foar! Ik sal hjoen wol even sjen at we ik fryske cursus boeken thus hawwe lizzen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:50 schreef Dangel het volgende:
Kin dat net yn TTK?It Frysk stiekem langsaam oan oer it hiele foarum ferspriede
We binnen net foar neat in officiele taal
En ik mei graag stoke, dat ek
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bin ik ek wol in grut foarstander fan stoken, dus eins bin ik wol foar! Ik sal sil hjoen jûn wol even sjen sjin at as we ik fryske Fryske [haadletter] cursus boeken kursusboeken [ien wurd, en mei k is moaier
] thus thús hawwe lizzen! hawwe TE lizzen of lizzen hawwe
Siz dan ek even hoe it sit mei dy tiidwurden, want ik sjoch no wol dat ik se fout dyn ha mar wit net werom!quote:
Tankewol.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ik doch it altiid op gefoel, mar sil myn broerke even freegje nei in pear simpele rigels om dat goed te dwaan. Dy studearret Frysk oan de Uni fan Grins, dus tink dat hy it ús wol fertelle kin
Dus dat hearst jûn of moarn fan my!
Dy eerste trije rigels haw ik op de basisskoalle al leert en sil se nea wer ferjitte. Fryskquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, sil fannewike wol even sjin as ik in spoedkursuske skriuwe kin
Pear oare simpele rigels om mei te begjinnen:
- Wurden yn it Frysk eindigje noait op in 'g', altiid op 'ch'
- Wurden yn it Frysk begjinne noait mei in 'v'
- Wurden yn it Frysk begjinne noait mei in 'z'
- De ienniche twa wurden yn it Frysk mei in 'ê' klank [bygelyks: dêr en wêr] sûnder 'dakje op de e' binne bern en gers.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Moai dat der in bytsje snie fallen is
Dizze poster hinget hjir yn 'e wenkeamer!quote:"Kin ik jo efkes te wurd?"
"Jawis wol! Mar wol yn 't Frysk"
"Frysk, as it heal kin!"
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef KaheemSaid het volgende:jawis, hjoed is it al restig, dat is tige spiitig.
Wa smst hjir eins frysk?
Ja ikke, ik fien it sa raar om hollansk te smsen of mailen mei minsken wer ik Frysk mei praat, dus ik doch it gewoan yn ut Frysk mei Friezen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef KaheemSaid het volgende:jawis, hjoed is it al restig, dat is tige spiitig.
Wa smst hjir eins frysk?
Nee. Sa bin ik net. Do wol dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Rabje jo dan al yn it frysk?
Sprekst dan ek Frysk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:44 schreef KaheemSaid het volgende:
MSN mei Friezen, ja!
E-mail mei Friezen, ja!
SMS mei Friezen, ja!
Safolle at kin yn it frysk (al ken ik it eins net skriuwe)
Ik sprek ik wol wat Frysk, mar doch de tiidwurden fout! Der mut nog oan wurke wurde(dit is wol goed, net?).quote:
Dy is goed jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sprek ik wol wat Frysk, mar doch de tiidwurden fout! Der mut nog oan wurke wurde(dit is wol goed, net?).
Skriuwen klopt hearquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:57 schreef ArtemisQ het volgende:
Ik praat gjin frysk mar ik fyn t wol 'n moaie taal. Tis best wol lestig om t te skriuwen (??). Ik fyn t jammer dat myn ouders my gjin frysk hawwe leren leart hawwe.
Lês wol Fryske boeken, bin allinne de lêste tiid mei in Ingelske serie dwaande, ek leukquote:Douwe Wallinga (Rense Westra) wint in de jaren '30 de meest felbegeerde Friese paardenrenprijs de Gouden swipe. Als hij met zijn vriend Wilco in de kroeg zijn overwinning viert, komt zijn zoon Ate (Steven de Jong) de overwinningsroes verstoren met de beschuldiging dat Wilco in ruil voor een lening seks met Ate's moeder gehad heeft. Ate trekt bij zijn oom Ids in. Lange tijd praten vader en zoon niet met elkaar, totdat Douwe's vrouw toegeeft dat Ate gelijk had. De beide mannen verzoenen zich, maar als Ate verliefd wordt op de dochter van zijn vaders knecht (Maaike Schuurmans) ontstaat er weer een ruzie, die beslecht zal worden op de drafbaan.
Harry Potter en de stien fan 'e wizenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:29 schreef Mof het volgende:
Lêze hjimme ek yn it Frysk?
Ik haw krekt de klassieker 'De Gouden Swipe' fan Abe Brouwer út. Hie hjerd dat eins eltse Fries die wol yn 'e kast sou moatte hawwe. Ik begryp no wêrom![]()
Hawwe hjimme miskien nog oare oanrieders?
hulde foar dizze man!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:59 schreef 2cv het volgende:
Ik wol der ek by !
Dizze kear sil ik besykje allinnich in it Frysk te posten yn dit topic.
Wolkom!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:59 schreef 2cv het volgende:
Ik wol der ek by !
Dizze kear sil ik besykje allinnich in it Frysk te posten yn dit topic.
Tis mear geskikt foar KPD.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat foar ferske Alex...
Gjin Negroes?quote:
Noh, echt der fan wêze wit ik net, mar past wol wat by dy ha ik fernommen út eardere erfaringenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Bin ik sa fan de seksferskes dan Dean? Ik ken Meindert net.
Snel nei Ljouwert of nei Grins ta,
foar in negerin of in poalske ofsa.
Hy rint wat doelleas troch de buorren,
hjoed gjin nocht om him ôf te skuorren.
Gewoan de ynstellings ûnder de knop opsjes wizigjequote:Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef Lybo het volgende:
nog efkes hiel wat stoms, werom kin ik net ien mien eerste post smileys ensa tavoege?
Ik mat altiid bericht wiezigje, en dan stean der underoan wol allegear smileys, t is sa makkelijk as t fuort ien ien kear kin....
Three-ality is goed. Dat fûn ik al doe't se Liet wûnen en no noch steeds.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef Lybo het volgende:
Kinne jimme Three-ality ek?
Die binne sa ferskrikkelijk goed!
Se hawweno al 2 kear een nummer makke foar Omrop Fryslan, mei Remon en Soel.
Dizze binne ek te delheljen via www.fryskemp3.nl
Groetnis!
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoan de ynstellings ûnder de knop opsjes wizigje
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Winterclip: Threeality met "Winter mei dy"
is metien fan fan de froulje nei het sjin fan de fotoquote:Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Kinst fia preview wol dwaan. Of de sneltoetsen even út de holle leare
Ik kin Three-ality wol, wol leuke froulju
Dy middelste
[ afbeelding ]
As er mar earne hinget wêr't minsken him sjin kinnequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik he self in fryske flagge mar dy hinget yn uttert!
Dat liket der op!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Sekers te witten, myn suske hat um yn har hûs op 'e Uithof!
Hast in sjabloon of sa sawat foar dy pompebleden ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
Yn Joure, en op'e Jouwer inderdaad
En de Fryske flage mei bêst wat op gevoel hear, hingt ek fan in opperflak ôf ommers
As't der mar om tinkst dat der 7 pompeblêden binne. Middelste baan 3, oare twa banen elts twa stiks.
Us karre foar de band
[ afbeelding ]
Is dat net itselde?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef 2cv het volgende:
Opel = bagger. Echt, ik gean nog leaver mei in strontpream op tsjillen nei myn wurk dan yn in opel.
Soender Blues, neffens mei jit it ferske gewoan Opel Manta fan us aller Piter. It ferske is selfs ynternasionaal want er sit ingelsk yn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Dangel het volgende:
Opel Manta Bleus?
Citroën hat gjin ferskes nedichquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Kreatief mei Dean syn zus. Werom bist do no sa negatief oer Opel, der is selfs in geweldig ferske skreon oer dit bjusterbarlikke automerk!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
sjoch nei freon alex, dy skeurt um soender ferskes wol total loss
Ik ek. En faker dan Alex !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik he oars nog nooit in Opel of in Mercedes total loss rieden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ek. En faker dan Alex !
Mar do bist net sa stom dast net begrypst dat in ferske gjin ferskil makket. Toch ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Byna krekt sa sneu as dyn subtitel en underskriftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:18 schreef nagel72 het volgende:
och wat sneu ....
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Stand:
Alexxxxx: 1 citroën deuk in gereden
1 citroën total loss gereden
2cv: 1 citroën 2 keer total loss gereden
1 citroén deuk in gereden
2 keer total loss ride is net san toer toch, by in ald citroen stiet in spiegel erauw al foar total loss toch?quote:
Dit mut wol in hiel goed stikje wurde sa te sjen!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
Sil ik even stikje oer tiidwurden meitsje foar jim
Faaks soe it wol mooi wezze at er in topic yn it taal subforum iepene wurd mei oender oare dat er yn. Dat soe in mooier plak wezze as jir tocht ik sa! Of net ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe...
Te drok, te ferjiteftich, te dom om it te ûnthâlden
Mar it stiet yn de aginda, faaks kom ik der fannemidje noch wol even oan ta
Sa ken it ek, do bist fansels alder dus ik freagje it dei!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef Deansensitized het volgende:
Noja, kinne earst wolris sjin as it hjir wat oanslacht, dan miskien wat oanfulle en kombineare mei oare taalkundige saken en dan in Fryske les topic opstarte ofsa
Net te beskeiden, al ist wol in moai typerend foar it Fryske folk dat je wat beskeidener binne!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
It is mar in idee hear
En âlder wol net altiid sizze wizer hé
Echt niet! Die gore hollanders moetenin hun eigen land blijven!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Tuurlijk. Wij zijn erg gastvrij
Dat dochst alquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef F-liss het volgende:
Hallo allemaal, wij willen volgend jaar naar Friesland verhuizen.
Wij is man, vrouw en twee kinderen.
We zijn er niet erg bekend, het is dus een "sprong in het diepe" we hebben er erg veel zin in.
Kan ik hier mee komen leuten?
Welkom alvast!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef F-liss het volgende:
Hallo allemaal, wij willen volgend jaar naar Friesland verhuizen.
Wij is man, vrouw en twee kinderen.
We zijn er niet erg bekend, het is dus een "sprong in het diepe" we hebben er erg veel zin in.
Kan ik hier mee komen leuten?
Ik ken dy, do bist sa netquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeee ik ben echt sa! De holle der af fan alle hollanders!
(dat ik sels ien importeart ha hawwe it net oer!)
Ik ha my bleate hannenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik haw 3 fryske flaggen en twa bilen!
Tenminste, je komt toch niet uit Groningen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef Mof het volgende:
[..]
Welkom alvast!
Wees maar niet al te bang voor dat 'stugge' imago, dat doen wij Friezen alleen voor de toeristen. Vinden ze leuk.
En ast et woist vertellen waar je dan woont???quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Mar ast et echt wolst wite, hjir by my yn de strjitte stean nog twa moaie huzen fry.
groningers zijn wel ok... zijn gewoon afvallige Friezen... het zijn de hollanders waar ik niks van moet hebben.. en k woon op de Martenawei in Cornjum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef F-liss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik kom niet uit groningen! Ik kom vanuit Noord Holland.
Ik zal mijn best doen een inburgeringscursus te volgen kom maar op alexxx woar beginnen we?:D
Wat zal je daar doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal ze de groeten daar van je doen, ik vetrek nu naar IJlst....
Ze komt mear yn de topics oer Ljouwert en Snitsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Oke, dat is een goede bezigheid. Ken der niet maar toch!
Wattes?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Mof het volgende:
Deale!
Van de randstad naar FRiesland is het altijd ERG, ERG ver... Van Friesland naar de randstad is maar een klein stukje. Houd dat goed in gedachten. Serieus, je bent welkom. Maar ga niet boos worden op mensne die je in het Fries aanspreken, maar volg een cursus zodat je ze kunt verstaan... We verwachten echt niet van je dat je meteen volleerd Frysk spreekt als je hier komt wonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef F-liss het volgende:
Natúúrlijk kom ik niet om andermans levensstijl af te gaan zeiken who the fuck am I om dat te gaan doen?
Ik wil me gewoon méér thuis voelen, mijn kinderen een (t)huis geven waar ze naar buiten kunnen om lekker te spelen met andere kinderen, op straat. En ze op laten groeien dat wanneer je buurvrouw van tegenover niet meer goed te been is en je gaan naar de winkels dat je even vraagt of je wat mee kunt nemen voor haar, dat soort van leven. Dat individualistische in de randstad (en ja ook daar buiten al) staat me gewoon tegen, en gaat me merk ik telkens meer tegenstaan.
En de persoon die je in de eerste situatie schetste daar kan ik me écht niet in vinden, we zijn een gewoon doorsnee gezin, werkende man (fabriek), parttime werkende vrouw (zorg) en twee kinderen. Alhoewel helemaal doorsnee zijn we niet want wij beseffen ons wat voor een geluk we hebben. En daar willen we graag van genieten, en dat lijkt tegenwoordig uitzonderlijk te zijn als ik om me heen kijk.
Zo nu weten jullie een beetje meer van me,
Waarom verhuisden jullie (ooit) naar Friesland (ff voor de import) en wat waren de reacties?
Bij mij zijn er veel mensen erg negatief en die doen alsof ik naar een onbewoonbaar eiland ga verhuizen ofzoheel jammer, maar goed het gaat om onszelf
Iedereen ferplicht "bûter brea en griine tsiis" poste, oars freegje ik een ban oan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:27 schreef 2cv het volgende:
It is in skande !
Boter brood en groene kaasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iedereen ferplicht "bûter brea en griine tsiis" poste, oars freegje ik een ban oan!
"Meevallen"of "wel aardig" betekent in Friesland leuk, leuk betekent eerder geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef F-liss het volgende:
Meevalt of leuk wordt?
Ja...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dogge al die holanders hjir fies te praten? [afbeelding] 1.1 miljoen topics op fok wer je holansk kinneprate, en jim dogge et hjir [afbeelding] [afbeelding]
en dan wordt dit topic gesloten Verhuizen naar !!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dogge al die holanders hjir fies te praten?1.1 miljoen topics op fok wer je holansk kinneprate, en jim dogge et hjir
![]()
Famke, stel do wolst ne Dutslan ferhuzje, en de iepenst op een DUTSK forum een HOLLANSK topic, hoe tinkst dan dat se oer dy tinke? En Dat is een terecht slotsje fan M. Der binne hjir elke wike wol een pear topics oer ferhuzjen nei een bepaalde streek... Sykje eerst efkes et topic oer dy streek op... En as dat een streek mei een eigen taal is, lear dan fergemie earst dy taal! Et is net sa dat we frywillig by nederlan binne kommen of sa hjer! Dat se us die taal troch de strot wolle douwe is buten Fryslân ok, mar thus wol ik myn EIGEN taal kinne prate!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en dan wordt dit topic gesloten Verhuizen naar !!!
lekkere reclame op deze manier voor friesland.![]()
krijg steeds meer begrip voor de liwwadder, die passen zich niet aan maar zijn voor mensen van buiten de provincie wel te verstaan!
Lokkich gjin foaroardielen yn dat topicquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en dan wordt dit topic gesloten Verhuizen naar !!!
lekkere reclame op deze manier voor friesland. [afbeelding]
krijg steeds meer begrip voor de liwwadder, die passen zich niet aan maar zijn voor mensen van buiten de provincie wel te verstaan!
Online oersetter ofsa...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan soe ik as ik dy wie moandei gelyk mar nei de afuk gean.
Stiens.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:28 schreef F-liss het volgende:
Ja idd zo'n vertaalsite, hihiik ga over op het hollands hoor, bak er toch niks van
Wat ik graag zou willen in mijn toekomstige woonplek?
* speelruimte voor de kinderen
* het moet er veilig zijn
* lekker aardig wat groen
* met OV binnen korte tijd in Leeuwarden (liefst binnen 15 min)
* Leuke vriendelijke mensen om ons heen
Ik moet werken moandeiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan soe ik as ik dy wie moandei gelyk mar nei de afuk gean.
Burgumquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef F-liss het volgende:
Oh wat leuk [afbeelding]
We schrijven nu steeds in bij 2 woningbouwverenigingen
www.wonenwaarjewilt.nl
www.woneninfriesland.nl
En reageren op alles wat een beetje in en om Leeuwarden heen is, en ook een beetje regio Drachten, kennisen van ons wonen daar en die zeiden dat het daar ook fijn wonen is.
We hopen einde van dit jaar te kunnen verhuizen, anders begin volgend jaar.
Is er in Stiens ook een zwembad? Ivm zwemles van mijn dochter [afbeelding] Of moet je dan naar Ljouward?
En een Tquote:
Voor de goedkopere klasseja. Duurdere klasse Camminghaburen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ljouwert, niet Ljouward
Westeinde is inderdaad wel een leuke wijk [voor zover ik het ken].
quote:
Fansels, mar ik ha gjin ynsjoch yn de bankpapieren fan F-liss noquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor de goedkopere klasseja. Duurdere klasse Camminghaburen.
ja stiens heeft (groot) zwembad, dus geen probleem. Denk dat Stiens niet zo'n gek idee is voor iemand die vlakbij de stad wil maar toch het 'dorpse' wil maar ook weer wil communiceren met de medemensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef F-liss het volgende:
We hopen einde van dit jaar te kunnen verhuizen, anders begin volgend jaar.
Is er in Stiens ook een zwembad? Ivm zwemles van mijn dochterOf moet je dan naar Ljouward?
hmmm misschien dan eens rond Franeker eo. rondkijken, daar is wat meer leegstandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef F-liss het volgende:
We willen eerst huren (tot max 610,-) en dan wanneer we ingeburgerd zijn, hihi dan kopen wanneer we daar een (vast) contract hebben.
Dan willen we kopen tot +/- ¤ 150.000,-
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Aldlân is de Stienser randstedelingenghetto [afbeelding]
och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op moatte tillen?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
daarna ben ik al gestopt met lezen![]()
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef F-liss het volgende:
Ljouwert
Dan val je denk ik in de categorie van of de kleine huizen of de voormalige huurhuizen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef F-liss het volgende:
We willen eerst huren (tot max 610,-) en dan wanneer we ingeburgerd zijn, hihi dan kopen wanneer we daar een (vast) contract hebben.
Dan willen we kopen tot +/- ¤ 150.000,-
Persoanlik soe ik de Jouwer oanriedsjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.
Ik zou naar Heerenveen gaan, heb je tenminste een station, zit je een stuk dichterbij de randstad. In het centrum kun je eigenlijk alles wel halen. En de SC zit er natuurlijk. En als je dan toch in Leeuwarden wil zijn is het een kwartier met de trein.
Ljouwert is idd net sa folle oan nee. Soe er dea ûnwennig wurde ot ik der soe gean wennienquote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.
Ik zou naar Heerenveen gaan, heb je tenminste een station, zit je een stuk dichterbij de randstad. In het centrum kun je eigenlijk alles wel halen. En de SC zit er natuurlijk. En als je dan toch in Leeuwarden wil zijn is het een kwartier met de trein.
quote:
Ast dyn best dochst wol hjerquote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef Lybo het volgende:
[..]
Ik kin de Jouwer ek oanriede, prachtplak, fan alles te belibjen!![]()
Der is foar els wot te dwaan, alinnich bist net binnen 15 minuten ien Ljouwert...
Frieslân fyn ik no net echt combineren mei centraal, yn goeie blik op 'e kaart seit genoch.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ast dyn best dochst wol hjermei de auto dan... mar normaal is it 25 minuten.. en yn in oere sist mei de auto ek yn amsterdam... dus lekker centraal
Ik fyn it in hiele prestatie, it is san 35 kilometer en in knappe jonge dy dat mei gemiddeld 140 docht. Mar ja ik sal wol kritisch wezze.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef Dangel het volgende:
de Jouwer - Ljouwert yn eenketeier is gjinenkeltprobleemhjerMooie rallydykjes binnentroch....
No stean Citroënen (of ik nim oan dat Alexxxx mei de citroen wy) natuurlijk bekint om de alderoentigelukste sport prestaties en de bjusterbaarluk stugge auwfjerring!quote:
Neeeeequote:Op maandag 21 januari 2008 12:30 schreef nagel72 het volgende:
het mooiste plakje is oude leije
b.t.w mien hus is wol te keap
ik mei dy no al lije.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit om it allermachtigst trochriidende ferkear of omdast bang bist foar de minsken fan ljouwert? (of in 3e optie omdast by dean foar it bedriuw langs wolst)?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:40 schreef Dangel het volgende:
Ik wurkje yn ljouwert, mar ried 10 km om op de weromreis, om net troch ljouwert hinne te hoeven om nei hus ta....
it earste..en efkes ontspanne.. ik fynopfandy lytse dykjes ride zaligquote:Op maandag 21 januari 2008 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit om it allermachtigst trochriidende ferkear of omdast bang bist foar de minsken fan ljouwert? (of in 3e optie omdast by dean foar it bedriuw langs wolst)?
Drempels ? Wat binne dat ?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef Dangel het volgende:
De Citroen hoegde nette remmen foar de bochten.En ek net foar drempels...
Jaquote:
"och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op tille moatten?"quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op moatte tillen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
En daarom stuur ik mn sollicitatiebrieven nog gewoon in het Nederlands
Bist in pop!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik moedigje dy allinne mar oan Siebren!
Begjin fan de stage tink? Moai man! Doch him de groetenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gerben komt de 18e krekt [afbeelding]
ik freegje dyn namme dan wol wer risquote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Begjin fan de stage tink? Moai man! Doch him de groeten [ afbeelding ]
Fan Ebut dan, Dean kin der net![]()
Hie ik tiisdje ek lest fan. Haw it noch mar ien keer erger meimakke.quote:
Wiedest do der ek? It wie wol mooi!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
baggerje dus![]()
Moarn nei Piter Wilkens yn Grins
Ha 'm nog net leasn (ofsa) mar ik ha dat boek myn mem joent mei krystquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Hjoed de Fryske Suske en Wiske helle. Suske & Wiske - De Alvestêdestunt. In moai ferhaal is dat
do makkest my net wiis dat dat dyn bus isquote:Op maandag 18 februari 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw mijn Fryslân plu!
Dy bus is fan de man wer at ik mei oan it kletsen binquote:Op maandag 18 februari 2008 20:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
do makkest my net wiis dat dat dyn bus isOf is dat it ek net?
Seker netquote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
Like yn de earste ynstânsje Johan Vlemminx wol, mar dat sil wol net
helpt 't?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
de plakband achter is voor de show, maar de plakband op de bumper en de sierstrip was wel om de boel bij elkaar te houden
Ik ben maar één keer een onderdeel verlorenquote:
Laat dat bijna maar wegquote:Op maandag 18 februari 2008 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
OMG dat busje is er bijna nog erger aan toe dan Barely legal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |