Is dat net itselde?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef 2cv het volgende:
Opel = bagger. Echt, ik gean nog leaver mei in strontpream op tsjillen nei myn wurk dan yn in opel.
Soender Blues, neffens mei jit it ferske gewoan Opel Manta fan us aller Piter. It ferske is selfs ynternasionaal want er sit ingelsk yn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Dangel het volgende:
Opel Manta Bleus?
Citroën hat gjin ferskes nedichquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Kreatief mei Dean syn zus. Werom bist do no sa negatief oer Opel, der is selfs in geweldig ferske skreon oer dit bjusterbarlikke automerk!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
sjoch nei freon alex, dy skeurt um soender ferskes wol total loss
Ik ek. En faker dan Alex !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik he oars nog nooit in Opel of in Mercedes total loss rieden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ek. En faker dan Alex !
Mar do bist net sa stom dast net begrypst dat in ferske gjin ferskil makket. Toch ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Byna krekt sa sneu as dyn subtitel en underskriftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:18 schreef nagel72 het volgende:
och wat sneu ....
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Stand:
Alexxxxx: 1 citroën deuk in gereden
1 citroën total loss gereden
2cv: 1 citroën 2 keer total loss gereden
1 citroén deuk in gereden
2 keer total loss ride is net san toer toch, by in ald citroen stiet in spiegel erauw al foar total loss toch?quote:
Dit mut wol in hiel goed stikje wurde sa te sjen!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
Sil ik even stikje oer tiidwurden meitsje foar jim
Faaks soe it wol mooi wezze at er in topic yn it taal subforum iepene wurd mei oender oare dat er yn. Dat soe in mooier plak wezze as jir tocht ik sa! Of net ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe...
Te drok, te ferjiteftich, te dom om it te ûnthâlden
Mar it stiet yn de aginda, faaks kom ik der fannemidje noch wol even oan ta
Sa ken it ek, do bist fansels alder dus ik freagje it dei!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef Deansensitized het volgende:
Noja, kinne earst wolris sjin as it hjir wat oanslacht, dan miskien wat oanfulle en kombineare mei oare taalkundige saken en dan in Fryske les topic opstarte ofsa
Net te beskeiden, al ist wol in moai typerend foar it Fryske folk dat je wat beskeidener binne!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
It is mar in idee hear
En âlder wol net altiid sizze wizer hé
Echt niet! Die gore hollanders moetenin hun eigen land blijven!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Tuurlijk. Wij zijn erg gastvrij
Dat dochst alquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef F-liss het volgende:
Hallo allemaal, wij willen volgend jaar naar Friesland verhuizen.
Wij is man, vrouw en twee kinderen.
We zijn er niet erg bekend, het is dus een "sprong in het diepe" we hebben er erg veel zin in.
Kan ik hier mee komen leuten?
Welkom alvast!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef F-liss het volgende:
Hallo allemaal, wij willen volgend jaar naar Friesland verhuizen.
Wij is man, vrouw en twee kinderen.
We zijn er niet erg bekend, het is dus een "sprong in het diepe" we hebben er erg veel zin in.
Kan ik hier mee komen leuten?
Ik ken dy, do bist sa netquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeee ik ben echt sa! De holle der af fan alle hollanders!
(dat ik sels ien importeart ha hawwe it net oer!)
Ik ha my bleate hannenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik haw 3 fryske flaggen en twa bilen!
Tenminste, je komt toch niet uit Groningen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef Mof het volgende:
[..]
Welkom alvast!
Wees maar niet al te bang voor dat 'stugge' imago, dat doen wij Friezen alleen voor de toeristen. Vinden ze leuk.
En ast et woist vertellen waar je dan woont???quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Mar ast et echt wolst wite, hjir by my yn de strjitte stean nog twa moaie huzen fry.
groningers zijn wel ok... zijn gewoon afvallige Friezen... het zijn de hollanders waar ik niks van moet hebben.. en k woon op de Martenawei in Cornjum.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef F-liss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik kom niet uit groningen! Ik kom vanuit Noord Holland.
Ik zal mijn best doen een inburgeringscursus te volgen kom maar op alexxx woar beginnen we?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |