Fansels, mar ik ha gjin ynsjoch yn de bankpapieren fan F-liss noquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor de goedkopere klasseja. Duurdere klasse Camminghaburen.
ja stiens heeft (groot) zwembad, dus geen probleem. Denk dat Stiens niet zo'n gek idee is voor iemand die vlakbij de stad wil maar toch het 'dorpse' wil maar ook weer wil communiceren met de medemensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef F-liss het volgende:
We hopen einde van dit jaar te kunnen verhuizen, anders begin volgend jaar.
Is er in Stiens ook een zwembad? Ivm zwemles van mijn dochterOf moet je dan naar Ljouward?
hmmm misschien dan eens rond Franeker eo. rondkijken, daar is wat meer leegstandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef F-liss het volgende:
We willen eerst huren (tot max 610,-) en dan wanneer we ingeburgerd zijn, hihi dan kopen wanneer we daar een (vast) contract hebben.
Dan willen we kopen tot +/- ¤ 150.000,-
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Aldlân is de Stienser randstedelingenghetto [afbeelding]
och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op moatte tillen?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
daarna ben ik al gestopt met lezen![]()
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef F-liss het volgende:
Ljouwert
Dan val je denk ik in de categorie van of de kleine huizen of de voormalige huurhuizen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef F-liss het volgende:
We willen eerst huren (tot max 610,-) en dan wanneer we ingeburgerd zijn, hihi dan kopen wanneer we daar een (vast) contract hebben.
Dan willen we kopen tot +/- ¤ 150.000,-
Persoanlik soe ik de Jouwer oanriedsjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.
Ik zou naar Heerenveen gaan, heb je tenminste een station, zit je een stuk dichterbij de randstad. In het centrum kun je eigenlijk alles wel halen. En de SC zit er natuurlijk. En als je dan toch in Leeuwarden wil zijn is het een kwartier met de trein.
Ljouwert is idd net sa folle oan nee. Soe er dea ûnwennig wurde ot ik der soe gean wennienquote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je hierheen wilt verhuizen zou ik één plek zoveel mogelijk mijden en dat is Leeuwarden, wat een grafstad is dat zeg. Allemaal paupervolk en er hangt een kutsfeer.
Ik zou naar Heerenveen gaan, heb je tenminste een station, zit je een stuk dichterbij de randstad. In het centrum kun je eigenlijk alles wel halen. En de SC zit er natuurlijk. En als je dan toch in Leeuwarden wil zijn is het een kwartier met de trein.
quote:
Ast dyn best dochst wol hjerquote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef Lybo het volgende:
[..]
Ik kin de Jouwer ek oanriede, prachtplak, fan alles te belibjen!![]()
Der is foar els wot te dwaan, alinnich bist net binnen 15 minuten ien Ljouwert...
Frieslân fyn ik no net echt combineren mei centraal, yn goeie blik op 'e kaart seit genoch.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ast dyn best dochst wol hjermei de auto dan... mar normaal is it 25 minuten.. en yn in oere sist mei de auto ek yn amsterdam... dus lekker centraal
Ik fyn it in hiele prestatie, it is san 35 kilometer en in knappe jonge dy dat mei gemiddeld 140 docht. Mar ja ik sal wol kritisch wezze.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef Dangel het volgende:
de Jouwer - Ljouwert yn eenketeier is gjinenkeltprobleemhjerMooie rallydykjes binnentroch....
No stean Citroënen (of ik nim oan dat Alexxxx mei de citroen wy) natuurlijk bekint om de alderoentigelukste sport prestaties en de bjusterbaarluk stugge auwfjerring!quote:
Neeeeequote:Op maandag 21 januari 2008 12:30 schreef nagel72 het volgende:
het mooiste plakje is oude leije
b.t.w mien hus is wol te keap
ik mei dy no al lije.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit om it allermachtigst trochriidende ferkear of omdast bang bist foar de minsken fan ljouwert? (of in 3e optie omdast by dean foar it bedriuw langs wolst)?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:40 schreef Dangel het volgende:
Ik wurkje yn ljouwert, mar ried 10 km om op de weromreis, om net troch ljouwert hinne te hoeven om nei hus ta....
it earste..en efkes ontspanne.. ik fynopfandy lytse dykjes ride zaligquote:Op maandag 21 januari 2008 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit om it allermachtigst trochriidende ferkear of omdast bang bist foar de minsken fan ljouwert? (of in 3e optie omdast by dean foar it bedriuw langs wolst)?
Drempels ? Wat binne dat ?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef Dangel het volgende:
De Citroen hoegde nette remmen foar de bochten.En ek net foar drempels...
Jaquote:
"och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op tille moatten?"quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och jonkje dochs, hie ik earst dyn jurkje efkes op moatte tillen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
En daarom stuur ik mn sollicitatiebrieven nog gewoon in het Nederlands
Bist in pop!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik moedigje dy allinne mar oan Siebren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |