quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe tochst dat ik kaam dat de efterut et net mear docht PSM?
Dan hast it dochs net hielendal goed dien, Alexquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe tochst dat ik kaam dat de efterut et net mear docht PSM?
It Frysk paspoartquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:50 schreef MdMa98 het volgende:
hmm dit soort topics doen mij er aan herrinderen dat ik nog steeds mijn oma`s moet bezoeken in harns.. paspoort mee dus..
volgens mij ben ik daar geboren broer..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:50 schreef MdMa98 het volgende:
hmm dit soort topics doen mij er aan herrinderen dat ik nog steeds mijn oma`s moet bezoeken in harns.. paspoort mee dus..
jij!..frysk!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:52 schreef mijndochters het volgende:
[..]
volgens mij ben ik daar geboren broer..
moet ik nu een nieuw paspoort?
bij de bakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
jij!..frysk!
woar benne de suckerbrode?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:11 schreef mijndochters het volgende:
[..]
bij de bakker![]()
*mijndochters wacht op de immigratiedienst voor uitzetting de dijk over*
Jout neat jong ! Myn Frysk is ek beneden alle peil. Gewoan probjerje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef MdMa98 het volgende:
doe mij overigens maar seis en bier (zoiets?) mijn frysk is triest
It measte is hjir it (her)lezen net wurdich.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:16 schreef miss-piggy het volgende:
Ha de fryslân boppe topics efkes trochspit, mar bin bie dieltsje trije mar stoppegjin sin mear
Oja en tige tank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |