In je eerste 2 woorden geef je het al haarfijn aan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Yeahinho het volgende:
Achterlijke schijtclub!!
Waarom is er godverdomme een verplichte buscombi voor ons bij de bekerwedstrijd?!
Je denkt toch zeker niet dat ik me als vee in dat vakkie laat duwen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In je eerste 2 woorden geef je het al haarfijn aan.
Wees blij dat je nog broodjes en koffie krijgt voordat jullie huilend naar huis mogen.
Die kunnen kampioen worden...dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef Apoc2003 het volgende:
Op vi.nl valt zelfs te lezen dat Heerkes ook werkzaamheden blijft verrichten bij zijn oude club. Dit komt echt ontzettend amateuristisch over....
Dan kom je toch niet? Voor jou vast wel wat anderen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik me als vee in dat vakkie laat duwen?
Ik háát combi's.
quote:GERT HEERKENS HOOFDTRAINER HERACLES ALMELO
2 Januari 2008
Gert Heerkens is per direct benoemd tot hoofdtrainer bij de eredivisie club Heracles uit Almelo. Samen met assistent Henrie Kruzen zal Gert heerkens trachten Hercels te behouden voor de eredivisie.
Naast zijn hoofdtrainersschap bij Heracles blijft Gert Heerkens trainer van Germanicus tot het einde van dit seizoen.
Namens het bestuur en al haar leden feliciteren wij Gert Heerkens met de benoeming van hoofdtrainer bij Heracles. Wij wensen hem veel succes bij zowel Heracles als bij Germanicus.
Eens. Helemaal als Smit aangeeft dat er zich tientallen trainers gemeld hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef Apoc2003 het volgende:
Op vi.nl valt zelfs te lezen dat Heerkes ook werkzaamheden blijft verrichten bij zijn oude club. Dit komt echt ontzettend amateuristisch over....
Zet er maar bij in Rayquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:
Hier alle doelpunten van Heracles, tot nu toe. Kan in de OP gedaan worden, als jullie dat willen.
<knip>
Mooie OP hoor, Damzkieee.
Moet jij eens opletten hoe leeg het uitvak zal zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan kom je toch niet? Voor jou vast wel wat anderen.
Die laatste van Quansah was geen intikker maar een solo!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:
Hier alle doelpunten van Heracles, tot nu toe. Kan in de OP gedaan worden, als jullie dat willen.
24-08-2007 [ afbeelding ] Ragnar Klavan (Roda JC - Heracles Almelo) 1-1
01-09-2007 [ afbeelding ] Everton Ramos Da Silva (NAC Breda - Heracles Almelo) 0-1
22-09-2007 [ afbeelding ] Everton Ramos Da Silva (Sparta Rotterdam - Heracles Almelo) 1-1
30-09-2007 [ afbeelding ] Everton Ramos Da Silva (Heracles Almelo - AZ) 1-1
30-09-2007 [ afbeelding ] Rob Maas (Heracles Almelo - AZ) 2-1
20-10-2007 [ afbeelding ] Everton Ramos Da Silva (Heracles Almelo - Vitesse) 1-0
20-10-2007 [ afbeelding ] Rob Maas (Heracles Almelo - Vitesse) 2-2
27-10-2007 [ afbeelding ] Igor Gluscevic (Excelsior - Heracles Almelo) 0-1
08-12-2007 [ afbeelding ] Igor Gluscevic (Heracles Almelo - De Graafschap) 1-0
08-12-2007 [ afbeelding ] Kwame Quansah (Heracles Almelo - De Graafschap) 2-0
16-12-2007 [ afbeelding ] Eddy Bosnar (FC Utrecht - Heracles Almelo) 3-1
22-12-2007 [ afbeelding ] Kwame Quansah (Heracles Almelo - FC Groningen) 1-0
27-12-2007 [ afbeelding ] Kwame Quansah (Heracles Almelo - Willem II) 1-0
[ afbeelding ] = Schot, intikker.
[ afbeelding ] = Kopbal.
[ afbeelding ] = Vrije Trap.
[ afbeelding ] = Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo).
[ afbeelding ] = Afstandschot.
[ afbeelding ] = Strafschop.
[ afbeelding ] = Eigen Doelpunt.
Mooie OP hoor, Damzkieee.
Groot twijfeltje, in principe dolt hij maar 1 speler, geen hele verdediging. Eigenlijk is het een solo/intikkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die laatste van Quansah was geen intikker maar een solo!
Beukert
Bekendheid in Zuidoost-Drenthe.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit van die coach gehoord [afbeelding]
solo/intikker kan ik me in vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Groot twijfeltje, in principe dolt hij maar 1 speler, geen hele verdediging. Eigenlijk is het een solo/intikker.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet er maar bij in Ray![]()
Die OP heb ik niet gemaakt trouwens, ik heb hem alleen ge-update. Aantal foto's werkten niet meer en tekst was niet meer up-to-date.
Kom niet op de lange zijde zittenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe leeg het uitvak zal zijn.
En tuurlijk kom ik wel. Kutheracles.
Iddquote:
Niet om het één of het ander; maar toen is er toch niets noemenswaardigs gebeurd?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom niet op de lange zijde zitten
Bel maar effe naar Enschede met de vraag waarom.
nee hoor, elke verbetering wordt luidkeels toegejuichdquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Idd![]()
Vind je het erg dat ik het heb aangepast?
Martinquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een leuke aanstelling, als deze man kundig is waarom niet. Zijn onbekendheid nu zegt niet veel.
Jammer dat het hem niet gelukt is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
...en hielp ons bijna de klote op ook!
Maakt niet uit, bij jullie is het de trainers en het bestuur wel gelukt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het hem niet gelukt is.
Maar Martin Jol was ook direct eindverantwoordelijk toch? Deze man is alleen erbij gehaald omdat Heracles iemand met een papiertje moest hebben. Krüzen blijft bij ons tot het einde van het seizoen de man die de beslissingen neemt, hierdoor heeft Heracles tot de voorbereiding op het nieuwe seizoen de tijd om een hoofdtrainer te vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
MartinJol kwam ook als onbekende bij Roda binnen...
...en hielp ons bijna de klote op ook!
In Enschede (en alle supporters die daar zaten) hebben ze het er nog steeds overquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander; maar toen is er toch niets noemenswaardigs gebeurd?
Jongens, denk aan de kerstgedachtequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maakt niet uit, bij jullie is het de trainers en het bestuur wel gelukt.
Mijn excuses voor mijn late optreden, maar ik moest snel een nieuw deel openen vanwege de stemmingpeiling over Heerkes, the new boy on the block.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, TS, kun je de OP die op Wikipedia staat gebruiken?
No prob!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor mijn late optreden, maar ik moest snel een nieuw deel openen vanwege de stemmingpeiling over Heerkes, the new boy on the block.
Was idd eindverantwoordelijk. Maar het is ook publiekelijk geheim dat hij tijdens de gewonnen bekerfinale in 97 er voor de sier bijzat en twee selectiespelers de opstelling enz hebben bepaald...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar Martin Jol was ook direct eindverantwoordelijk toch? Deze man is alleen erbij gehaald omdat Heracles iemand met een papiertje moest hebben. Krüzen blijft bij ons tot het einde van het seizoen de man die de beslissingen neemt, hierdoor heeft Heracles tot de voorbereiding op het nieuwe seizoen de tijd om een hoofdtrainer te vinden.
Tja, hij kan sowieso naar ACV. Als het nu goed gaat, heeft hij kans dat zijn naam bekend raakt bij clubs in de JL bijvoorbeeld. Mislukt het, dan moet hij in de hoofdklasse gaan proberen interessant te worden voor BVO's. Bij ACV om te beginnen dan dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
TC Tubantia verwoord het trouwens wel goed: De kans dat Heerkes zijn carriere na dit seizoen besmeurd is voordat hij daadwerkelijk is begonnen is aanwezig.
Beide partijen lopen dus een groot risico.
Het lijkt me inderdaad geen man die te hard van stapel loopt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, hij kan sowieso naar ACV. Als het nu goed gaat, heeft hij kans dat zijn naam bekend raakt bij clubs in de JL bijvoorbeeld. Mislukt het, dan moet hij in de hoofdklasse gaan proberen interessant te worden voor BVO's. Bij ACV om te beginnen dan dus.
Dat werd tijd!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:35 schreef Breemz het volgende:
Oale Breemz der weer bie!
Ben benieuwd ten koste van wie het zal gaan, vrees zoals eerder gezegd dat Kwame weinig meer aan de bak zal komen.quote:Trainingskamp in het teken van andere tactiek
Door: Hendry Altena op 05-01-2008 21:37
Bron: Twentesport
Voor Heracles verloopt het trainingskamp in Mijas (Spanje) tot zover uitstekend. Trainer Hendrie Krüzen vindt dat de start van het nieuwe jaar voorspoedig is begonnen. De technische staf met Gert Heerkes erbij proberen voor de tweede seizoenshelft een andere tactiek op de mat te leggen. Trainer Hendrie Krüzen wil wat aanvallender gaan spelen met zijn ploeg en daar ligt de nadruk op tijdens het trainingskamp.
‘We willen in de toekomst wat aanvallender spelen, omdat we meer kansen moeten creëren. We hebben tot nu toe immers te weinig doelpunten gemaakt. Daarop ligt het accent deze week. We willen wat meer risico nemen, waarbij we natuurlijk achterin geconcentreerd moeten blijven', aldus Hendrie Krüzen. Ook voor de samenwerking met Gert Heerkes en Gerhard Wermink, die toegevoegd is aan de technische staf, is het trainingskamp ideaal.
Aanwinsten Gonzalo Garcia-Garcia en Martin Christensen zijn goed opgenomen binnen het team. 'Ze zijn goed opgevangen en van hun kant passen ze zich goed aan', vindt Hendrie Krüzen. 'Beide spelers zullen in onze nieuwe opzet een belangrijke rol gaan spelen.'
De ziekenboeg neemt steeds meer af. Kai Michalke is dan nog niet hersteld van een liesblessure, maar Ragnar Klavan zal vanaf morgen weer met de selectie trainen. Ook Rahim is op de goede weg terug na zijn ribblessure. Morgen(zondag) zal Heracles een oefenduel afwerken tegen de Belgische subtopper AA Gent. De wedstrijd begint om 15.00 uur in Spanje.
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed waarom Bosnar in de pikorde onder Rahim staat.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
3-1 voor tegen AA Gent
Eerste doelpunt van Lakic is een feit, en Ricky is terug
Maar Bosnar meteen al uit de basis gelaten nu Rahim weer fit is
Zeker een goed resultaat voor Heracles. AA Gent is een stugge tegenstander voor de Belgische opponenten.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook al is het maar een oefenwedstrijd, toch een heel net resultaat.
Belangrijker is dat we zondag winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zeker een goed resultaat voor Heracles. AA Gent is een stugge tegenstander voor de Belgische opponenten.
Waar is ze nu dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom ik er net achter Hanneke Mensink Heracles heeft verlaten![]()
Jammer dat ze alweer weg is bij Heerenveen
quote:
maar heb de nieuwe man al gesproken, en het kan misschien nogquote:Ex-internationals Nicole Delies en Hanneke Mensink, beiden speelsters van s.c. Heerenveen, zijn in overleg met laatstgenoemde BVO gestopt en keren terug naar hun oude club, hoofdklasser c.v.v. Oranje Nassau.
ImageDe verklaring die SC Heerenveen op haar website geeft luidt als volgt:
”Het spelen op eredivisieniveau in combinatie met werk en privé bleek in de praktijk een te zware belasting. Nicole Delies en Hanneke Mensink hebben daarom besloten afscheid te nemen van Heerenveen”.
bron tekst www.sc-heerenveen.nl
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd mannen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd!
Topdag voor de Griekse goden![]()
@Damzkieee: Woensdag gaat hem niet worden. Hopelijk volgende ronde een mooie loting!
Ik zou Heracles-Feyenoord ook wel leuk vinden, gooien wij ze er wel uitquote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heracles-Ajax zou lekker zijn. Maar goed, moeten wij ook eerst NAC maar ff zien te verslaan
Heracles-kakkies is ook mooi. In de competitie kan ik er niet heen, dus zou het mooi zijn als Heracles ze uit de beker schiet.
Succes, kansloos zijn jullie niet hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Godver, dit komt ons niet goed uit...
Mweh, toch welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Succes, kansloos zijn jullie niet hoor.
Ik hoop het ook, en als Heracles speelt als vandaag dan zijn ze zeker kansloos. Maar onbewust sluipt er toch wat onderschatting in vrees ik en dan kunnen we van iedereen verliezen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mweh, toch wel
topwedstrijd vandaag! Goede nieuwe spelers, het begint ergens op te lijken! Ik wil dat Heracles dit jaar boven Sparta, Excelsior en vooral VVV en De Graafschap eindigt, en dat is nog prima mogelijk! Hopenlijk zetten we de stijgende lijn door
haha, ik ben een optimistisch mens! En als fan mag ik ook best optimistisch zijn, en wat verwachten. Zolang de spelers maar beseffen dat een bekerwedstrijd tegen een van de sterkste clubs uit de eerste divisie geen walk over is. Maar ik denk dat ze dat bij Heracles nog wel weten, het is ook nog weer niet _zo_ lang geleden dat we daar zelf speelden (en in de beker aardig presteerden, ik denk aan 1-0 Ajax thuis in de gloriejaren van het grote Ajax, mijn mooiste, en koudste wedstrijd ooit ^_^)quote:Op zondag 13 januari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en als Heracles speelt als vandaag dan zijn ze zeker kansloos. Maar onbewust sluipt er toch wat onderschatting in vrees ik en dan kunnen we van iedereen verliezen.
Wat zonde dat ze Brood zolang hebben laten zitten, die drive naar voren is echt een verademing.
Paar ton lijkt me raar aangezien Heracles toch redelijk veel geld voor hem heeft betaal, verder denk ik dat hij al weg was geweest als het een paar ton zou zijn.quote:Fulham, Derby, FC Groningen en PSV volgen Boakye
Emmanuel Boakye (foto) mag zich in de serieuze belangstelling verheugen van nogal wat clubs uit binnen- en buitenland. De rechtsback van Jong Ghana, ook in het bezit van een Nederlands paspoort, staat in de serieuze belangstelling van Fulham en Derby County. Beide Engelse clubs weten dat hij een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat hij voor een relatief laag bedrag van een paar honderdduizend euro weg mag bij Heracles Almelo.
Boakye wil echter geen overhaaste beslissing nemen, wetende dat er ook in Nederland en Duitsland clubs zijn die hem op de voet volgen. Zo speelt er al een tijdje interesse in hem van PSV, dat overweegt om hem komende zomer in te lijven. Daarnaast denkt FC Groningen aan hem, voor het geval Bruno Silva vertrekt. De Trots van het Noorden volgde Boakye al toen hij nog onder contract bij Ajax stond.
De 22-jarige verdediger heeft voor zichzelf reeds uitgemaakt dat hij nog maximaal een halfjaar bij Heracles wil blijven.
www.sportweek.nl
Opzich deed Quansah het best goed gisteren, maar Boakye was voor mij de beste speler van 2007 bij ons, zonder twijfel.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:17 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me een prima opvolger voor Silva. Denk bovendien dat Boakye in de toekomst nog wel eens veel meer kan opleveren.
Maar goed, eerst maar eens afwachten of Silva daadwerkelijk vertrekt.
En Boakye moet ook nog Groningen willen natuurlijk.
Wel kut voor Heracles natuurlijk als dat gebeurd.![]()
Moet je Liesveld bedanken. Zoals Atte al zei "En dan kom je gelijk met een terechte strafschop waar ik eigenlijk van opkijk want je had niet verwacht dat die man ook maar iets voor ons zou fluiten vanavond."quote:Op maandag 14 januari 2008 12:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als jullie nu hadden gewonnen van Willem II!
Het is gewoon een uitstekende speler. Wel vaag dat Ajax hem weg doet en dan vervolgens voor een hoop geld Silva wil hebben. Boakye is in verdedigend opzicht niet slechter dan Silva. Maargoed, dat moeten ze zelf weten in A-Dam.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Opzich deed Quansah het best goed gisteren, maar Boakye was voor mij de beste speler van 2007 bij ons, zonder twijfel.
Idd.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet je Liesveld bedanken. Zoals Atte al zei "En dan kom je gelijk met een terechte strafschop waar ik eigenlijk van opkijk want je had niet verwacht dat die man ook maar iets voor ons zou fluiten vanavond."
Zelden heb ik iemand zo slecht/veel zien (af)fluiten. Waar zijn grens meerdere keren vrije trap voor ons vlagde gaf hij telkens voordeel Willem II. De 0-1 heb je denk ik wel meegekregen hoe Hadouir de bal kwijtraakt...
Dat had ik ook al in het Ajaxtopic gepost. Vreemd inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is gewoon een uitstekende speler. Wel vaag dat Ajax hem weg doet en dan vervolgens voor een hoop geld Silva wil hebben. Boakye is in verdedigend opzicht niet slechter dan Silva. Maargoed, dat moeten ze zelf weten in A-Dam.
quote:Ajax wil Robbert Schilder in de poging betrekken om Ragnar Klavan van Heracles Almelo over te nemen. De Almeloërs zien de linkspoot graag in Overrijssel terugkeren en willen, indien de juiste prijs wordt geboden, meewerken aan een vertrek van de Est. (Het Parool)
quote:Van den Bergh: "Heerkes past goed bij ons"
Gert Heerkes debuteerde zondag als hoofdtrainer van Heracles Almelo met een belangrijke zege op concurrent Sparta. Ricky van den Bergh was na afloop positief over zijn nieuwe oefenmeester.
"Het is een goede trainer en hij past goed bij ons", zegt de Heraclied in Sportweek. "We zijn goed begonnen onder hem met een super belangrijke overwinning. En we staan vier punten voor op de nummer laatst."
Met name op inzet heeft Heracles gewonnen, zo denkt Van den Bergh. "We waren veel feller dan Sparta. We zaten er vol bovenop. Na de 1-0 zakten we wel wat in, maar daarna hebben we de draad weer opgepakt."
quote:Ruud Brood moet wennen na ontslag bij Heracles
Ruud Brood (45) heeft, sinds hij een dag voor de kerstdagen van het bestuur van eredivisionist Heracles Almelo te horen kreeg dat hij het seizoen niet af mocht maken, zijn nieuwe dagritme nog niet helemaal te pakken. De muren van zijn sfeervolle eengezinswoning in Gorinchem-Oost komen soms nog letterlijk op hem af.
JAN VOLWERK
GORINCHEM
,,Ik heb sinds het begin van mijn carrière in het betaalde voetbal in 1983 tot een paar weken geleden bijna elke dag wel ergens op een voetbalveld gestaan. En dan zit je ineens thuis. Ik ga nu om de andere dag een poosje naar buiten om een beetje voor mezelf te lopen. Voor mijn gezin, mijn vrouw Cathy en onze drie kinderen Leroy, Roxanne en Ryan is het ook wennen.’’ Brood schiet in de lach en vervolgt met een brede glimlach om zijn mond: ,,Ja, zij zijn er sinds kort achter wie die man was die vroeger af en toe het vlees sneed. Gekheid natuurlijk, zo erg is het niet. Mijn gezin is altijd belangrijk geweest, maar nu ben ik ineens hele dagen thuis. En dat is anders.’’
Brood loopt nog niet met een stofzuiger door het huis. ,,Nee, dat niet. En mijn kinderen hoeven ook niet bang te zijn dat ik me nu ineens met hun opvoeding ga bemoeien. Maar we kunnen eind februari wel voor het eerst sinds mensenheugenis met vrienden op skivakantie. In het verleden mocht ik alleen uitzwaaien. Een ander voordeel is dat ik mijn dochter en mijn jongste zoon Ryan wat vaker kan zien voetballen bij GJS. En ik heb wat wedstrijden kunnen zien van het regionale zaalvoetbaltoernooi in De Oosterbliek hier om de hoek. Een mooi evenement.’’
Brood laat daar direct op volgen: ,,In mijn hart hoop ik natuurlijk dat er snel weer een nieuwe club komt. Nee, contacten zijn er nog niet. Mijn zaakwaarnemer heeft zijn handen nog vol aan de afwikkeling met Heracles. Als dat geregeld is, ga ik met hem wel om de tafel. Ik ben niet bang dat er niets meer komt. Ik ben dan nog wel pas 45, maar ik heb toch bij NAC, Helmond Sport en Heracles de nodige ervaring opgedaan. Ook op beleidsmatig gebied.’’
Brood maakt ook een zeer ontspannen indruk, maar elke keer als Heracles ter sprake komt, praat de oud-voetballer van Feyenoord, RBC, FC Den Bosch, Willem II en NAC nog steeds over ’wij’. Om zich vervolgens vijf seconden later weer te verontschuldigingen. ,,Niet zo vreemd. Ik ben niet met ruzie weggegaan. Ik heb daar anderhalf jaar intensief en met het grootste plezier gewerkt. Ik heb daar vrienden gemaakt. Tot en met de maandagmorgen voor Kerstmis was ik nog helemaal met Heracles bezig. Met de eerstvolgende cruciale wedstrijd tegen Willem II. Ik zag winstkansen. Bij ons kwamen weer een paar spelers terug, onder wie Ricky van den Bergh, en bij Willem II was Frank Demouge er niet bij. Ik was zelfs al een poosje aan het nadenken over het volgend seizoen. Onder anderen over nieuwe spelers die we misschien konden halen. Ik heb het ontslag die dag dan ook echt niet zien aankomen. Wel een paar weken daarvoor. Voor de thuiswedstrijd tegen VVV. Vanuit de media was er overdreven veel aandacht voor mijn persoon. De ontslagverhalen lagen al klaar als we zouden verliezen. Maar we wonnen die wedstrijd en het werd weer rustig.’’
,,Een vreemde gewaarwording dat ontslag,’’ verzucht Brood. ,,Ik heb nuchter en realistisch gereageerd. Maar daarna komt alles in een stroomversnelling. Je hebt even de tijd om je familie in te lichten, je doet je verhaal voor de cameras van TV Oost en je krijgt zo’n tien minuten om afscheid te nemen van spelers en leden van de technische staf met wie je zo lang hebt gewerkt. Ook de spelers waren verrast. Niemand wist ergens van.’’
Ruud Brood kijkt naar buiten en ziet dat de zon doorbreekt. ,,Ik ga zo mijn loopschoenen maar eens aantrekken.’’
Zijn vrouw heeft ook nog een ideetje. ,,En als je terugkomt, kun je misschien een poosje de vliering op. Daar liggen nog honderden niet geordende krantenknipsels over je voetballeven. Misschien kun je daar eens een systeem in aanbrengen.’’ ,,Alsjeblieft,’’ reageert Brood. ,,Dat mogen mijn kinderen later uitzoeken als ik echt ben gestopt. Er komen nog wel een paar dozen met knipsels bij.’’
Volgens mij 0-0, en volgens mij ging het over de wedstrijd tegen de Graafschap.quote:Voor de thuiswedstrijd tegen VVV. Vanuit de media was er overdreven veel aandacht voor mijn persoon. De ontslagverhalen lagen al klaar als we zouden verliezen. Maar we wonnen die wedstrijd en het werd weer rustig.’’
quote:HERACLES.NL - Heracles Almelo speelt vanavond om 20.00 uur thuis tegen FC Den Bosch. Heracles.nl blikte vooruit met trainer Gert Heerkes op de KNVB Bekerwedstrijd in de 8ste Finale.
Hoe staat de selectie ervoor?
Gert Heerkes: “Voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch hebben we te maken met enkele lichte klachten. Björn Daelemans, Ragnar Klavan, Kwame Quansah en Everton Ramos da Silva zullen woensdagavond niet in actie komen. De rest van de selectie is helemaal fit en kan spelen”.
Wat vind je van tegenstander FC Den Bosch?
“FC Den Bosch heeft een goede en degelijke ploeg. Het elftal heeft diepgaande middenvelders, een gevaarlijke topscorer en een ervaren verdediging. Wij zullen top moeten zijn en agressief moeten spelen, want FC Den Bosch zal weinig weggeven”.
Wat verwacht je van de wedstrijd?
“We zullen net als zondag fel moeten beginnen, om de wedstrijd naar onze hand te zetten. FC Den Bosch zal compact spelen en vanuit een gesloten organisatie plaagstootjes proberen uit te delen. We zullen in de kleine ruimte goed voetbal moeten laten zien”.
Motivatieprobleempje denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een drama waren jullie zeg. Niet één uitgespeelde kans gehad.
Maar goed, zoals DG altijd zegt, voetbalt draait niet om de schoonheid van het spel maar om de (doel)punten.
ahumquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een drama waren jullie zeg. Niet één uitgespeelde kans gehad.
Maar goed, zoals DG altijd zegt, voetbalt draait niet om de schoonheid van het spel maar om de (doel)punten.
Obvious. Maar van ons wordt verwacht dat wij wel best spelen EN winnen. Den Bosch had 2 goede kansen (Wauquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum![]()
Den Bosch was ook niet al te best
Kan me vergissen maar voetbal wordt toch mede mogelijk gemaakt door fouten van tegenstanders af te straffen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
. Den Bosch had 2 goede kansen (Wau), maar die werden gecreërd door fouten van ons.
Klopt, maar het ging om uitgespeelde mogelijkheden, en het gebrek daaraan bij Heracles.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan me vergissen maar voetbal wordt toch mede mogelijk gemaakt door fouten van tegenstanders af te straffen?
probeer jij eens mooi te voetballen tegen 11 verdedigers? dat gaat je niet lukken. net zoals praktisch elke wedstrijd van Oranje kut is, elke tegenstander heeft een muur van 10 spelers op 20 meter van de goal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Obvious. Maar van ons wordt verwacht dat wij wel best spelen EN winnen. Den Bosch had 2 goede kansen (Wau), maar die werden gecreërd door fouten van ons.
Voetbal hoeft niet per se mooi te zijn van een eredivisionist tegen een eerste divisionist maar "het grote publiek" verwacht wel een duidelijk overwicht en dat was niet aanwezig als ik alles zo lees.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
probeer jij eens mooi te voetballen tegen 11 verdedigers? dat gaat je niet lukken. net zoals praktisch elke wedstrijd van Oranje kut is, elke tegenstander heeft een muur van 10 spelers op 20 meter van de goal.
Overwicht was er duidelijk wel voor Heracles, op de 1e 20 minuten misschien na. Neemt niet weg dat qua kansenverhouding Den Bosch zeker (niet veel) onder deed voor Heracles.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voetbal hoeft niet per se mooi te zijn van een eredivisionist tegen een eerste divisionist maar "het grote publiek" verwacht wel een duidelijk overwicht en dat was niet aanwezig als ik alles zo lees.
Is in overleg met Den Bosch besloten hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
Verplichte combi voor Heracles, vertrek om half 2 's middags!
Terugpakken die klerelijers.
quote:Feyenoord verhuurt Michael Jansen tot het einde van dit seizoen aan Heracles Almelo, meldt Omroep Gelderland. Zowel Feyenoord als Heracles hebben tot dusver echter geen mededelingen gedaan.
De 23-jarige verdediger liet eerder deze week zijn contract bij Vitesse ontbinden. De Nijmegenaar tekende vrijdag voor een half jaar bij Feyenoord met een optie voor nog eens drie seizoenen. Hij mag de rest van het seizoen bij een andere Eredivisie-club aantonen dat hij het niveau nog aan kan.
“Aan een club waar hij zeker aan spelen toekomt”, bevestigde Peter Bosz de uitleenconstructie in de vrijdageditie van het Algemeen Dagblad. “Daarover zijn we in gesprek. Alleen door in de eredivisie wedstrijden te spelen, kan hij weer de speler worden die hij was. Een zeer talentvolle verdediger, die niet voor niets in de belangstelling stond van grote clubs.”
“Als hij weer helemaal de oude is, kan hij een waardevolle speler worden voor Feyenoord. Voldoet hij aan onze verwachtingen, dan leggen we hem langer vast en maakt hij volgend seizoen deel uit van de selectie. Met Jansen kijken we al iets verder vooruit. Hij is een sterke verdediger die zowel in het centrum als links achterin uit de voeten kan. We hebben veel vertrouwen in hem.”
Op 15 mei 2005 kwam Jansen voor het laatst binnen de lijnen. Tijdens een wedstrijd tegen Ajax kwamen hartproblemen aan het licht. Een lange tocht langs specialisten en instanties volgde. In het lichaam van Jansen werd vervolgens een defibrillator ingebracht, een kastje dat bij hartritmestoornissen corrigerend in actie komt.
Hij zou sowieso naar een club toe gaan waar hij aan spelen toekomt, dus hij zal niet bij jullie op de bank gaan zitten neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Blawh het volgende:
Het is nog niet bevestigd, maar ik vraag we af wat me met Jansen moeten eigenlijk. Hij is er een hele lange tijd uitgeweest en mist ritme op het hoogste nivo. Ik denk niet dat we zitten te wachten op een speler die maar een halfjaar bij ons gaat spelen en daarvan zeker 2 maand nodig heeft om ritme op te doen. Bovendien hebben we op linksback als linkscentraal achterin een dubbele bezetting.
Of zou dit betekenen dat Klavan nog deze maand vertrekt en dat Jansen dan gehaald is om 2 opties op linksback te houden?
Edit: Damzkie was met net voor.
Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat ie wel even zal moeten wennenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Topfit is anders dan wedstrijdfit he.
Wij hebben geen tijd om spelers te 'proberen' . De komende maand wordt bepalend voor lijfsbehoud.
Ik wou net zeggen, wij hebben spelers nodig die direct een versterking zijn. Looms doet het dit seizoen steeds gewoon erg goed en ik zie geen reden om hem te passeren voor iemand die iets van 2 jaar geen wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Topfit is anders dan wedstrijdfit he.
Wij hebben geen tijd om spelers te 'proberen' . De komende maand wordt bepalend voor lijfsbehoud.
Daarom precies. We kunnen eigenlijk het risico niet lopen. Maar goed. Als het niet te duur isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat ie wel even zal moeten wennen![]()
Maar t kan ook zijn dat ie er meteen staat, dat weet je toch niet? Niet dat ik t verwacht overigens.
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Blawh het volgende:
...knip...
Of zou dit betekenen dat Klavan nog deze maand vertrekt en dat Jansen dan gehaald is om 2 opties op linksback te houden?
Edit: Damzkie was met net voor.
Hmm. zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?
Er was toch interesse vanuit Feyenoord voor hem?
Dat zou kunnen, Feyenoord heeft een paar keer voor hem op de tribune gezeten en Bosz kent hem natuurlijk goed van zijn Heracles tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?
Er was toch interesse vanuit Feyenoord voor hem?
En het überhaupt mogelijk maken hem nu al over te nemen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Dat ze dan Jansen als 'buffer' voor ons een halfjaartje sturen, en zo de prijs wat lager krijgen?
Kan ook. Denk niet dat Smit nog graag spelers laat vertrekken in de winterstopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En het überhaupt mogelijk maken hem nu al over te nemen...
Wel als hij er geld voor krijgt. Salarissen moeten ook betaald wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan ook. Denk niet dat Smit nog graag spelers laat vertrekken in de winterstop
Voor kwartfinale beker!?quote:
Ik lees het nu ook. Heerlijk, niet kloppende berichtgeving. Daar kun je van op aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor kwartfinale beker!?
Jansen is trouwens helemaal nog niet rond.
Ja. En als Jansen niet komt dan lig ik daar ook niet wakker van, het lijkt me niet noodzakelijk om hem erbij te hebben.quote:
Begint lekker!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Blawh het volgende:
Lakic vanavond in de basis ipv Igor hoorde ik, eindelijk!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef Blawh het volgende:
Lakic was echt een verademing ja! Die krijgt de komende weken we vaker de kans. Garcia Garcia ook weer sterk. Het was geen beste pot, maar je ziet wel veel meer rust aan de bal en er waren kansen genoeg.
2e helft was ik bang dat Excelsior nog gelijk zou maken, achterin was het toch een paar keer gammel. Penal was trouwens ook erg slecht ingeschoten.
Maar 3 punten, het enige wat telt!![]()
![]()
quote:Eis 1,5 jaar cel voor 'zinloos voetbalgeweld'
Gepubliceerd op 22 januari 2008, 19:17
Laatst bijgewerkt op 22 januari 2008, 19:57
LEEUWARDEN -
Tegen vier aanhangers van de voetbalclub Heracles Almelo is dinsdag op de zitting van de Leeuwarder rechtbank een gevangenisstraf gevorderd van twee jaar, waarvan zes maanden voorwaardelijk.
Zij worden ervan beticht dat zij op zondag 7 oktober vorig jaar na afloop van het duel SC Heerenveen - Heracles Almelo (9-0) een 24-jarige inwoner van Boarnsterhim in de Kleine Kerkstraat ernstig hebben mishandeld.
De officier van justitie acht inwoners van Almelo (18 en 19), Westerhaar-Vriezenveensewijk (22) en Aadorp (25) - in zijn termen ,,voetbalvandalen'' - schuldig aan poging tot doodslag. De aanklager sprak van ,,volstrekt zinloos geweld''. Volgens hem is een ,,volstrekt willekeurig'' slachtoffer gekozen.
Tevens vorderde de officier dat hun in de proeftijd van twee jaar een stadion- en omgevingsverbod voor de thuis- en uitwedstrijden van SC Heerenveen en Heracles Almelo wordt opgelegd.
Nadat het slachtoffer door een van de mannen was getackeld, werd hij geschopt en geslagen, onder meer tegen het hoofd. Met zijn handen om zijn hoofd in een foetushouding liggend trachtte hij zich te beschermen.
Hij liep een ernstig pinkkwetsuur op. Bovendien was zijn lip doormidden. De officier vroeg betaling van ongeveer 2500 euro schadevergoeding, waaronder 2000 euro smartengeld. Uitspraak: 5 februari.
Klopt, doen wij ook altijd. Maar ik bedoel meer voor uitsupporters, dat die dan niet tussen het thuisvolk rondlopen, zoals bij Groningen, een aparte parkeerplaats aan de andere kant van die gracht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef DarkShine het volgende:
Op die Woonboulevard kom je de auto anders goed kwijt.
2 jaar gevangenisstraf en 2 jaar stadionverbodquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga al jaren op EV naar Heracles, met de trein. Nooit een probleem geweest.
Ik denk dat dit er meer mee te maken heeft:
[..]
Schandalig ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga al jaren op EV naar Heracles, met de trein. Nooit een probleem geweest.
Ik denk dat dit er meer mee te maken heeft:
[..]
Lachen ja!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Blawh het volgende:
Keek net nog een keer de samenvatting, Jan Smit na die 2-0![]()
Mannetje of 30-40 waren we, inclusief auto met spelers (Graafland, Voskamp, Braber, Altheer en van Haeften).quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Alles is een verplichte buscombi bij ons geloof ik
Heeft volgens mij ook wel wat met parkeergelegenheid te maken.
Ohja, wat had Excelsior meegebracht dan? 1 taxibusje met supporters15 man zat er ofzo
Heldquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mannetje of 30-40 waren we, inclusief auto met spelers (Graafland, Voskamp, Braber, Altheer en van Haeften).
Uhh ja officieel was het een autocombi, maar daar zijn ze bij ons nooit zo streng meequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helddat je meegaat.
Eigen vervoer?
Wat vond je van de wedstrijd?
quote:Lakic, die voor het eerst sinds maanden weer in de basis begon, zette Heracles al in de twaalfde minuut op een verdiende voorsprong. Na een foute terugspeelbal van Sieme Zijm, reageerde de Kroaat attent. Armen in de lucht, dit was weer eens wat anders dan dat gehang op de reservebank. "Ik ben veel te lang niet fit geweest. Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat ik me zo goed voelde als nu. Ik denk dat het anderhalf jaar geleden was, toen ik net bij Hertha BSC kwam", zei de huurling van de Duitse club. "Het was een slecht jaar, maar de laatste twee maanden heb ik het gevoel dat ik groei." Nee, er zat niemand op de tribune voor hem, vertelde hij. "Ik ben hier alleen." Everton sloeg zijn arm om hem heen: "Je bent niet alleen, het team is hier toch voor je."
Echt een toffe vent om mee te pratenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Blawh het volgende:
Keek net nog een keer de samenvatting, Jan Smit na die 2-0![]()
welgeteld 18 bij het begin, daarna werd het iets drukker (25 manquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Alles is een verplichte buscombi bij ons geloof ik
Heeft volgens mij ook wel wat met parkeergelegenheid te maken.
Ohja, wat had Excelsior meegebracht dan? 1 taxibusje met supporters15 man zat er ofzo
Persoonlijk gok ik op Excelsior, NEC en VVV, in willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:13 schreef Damzkieee het volgende:
*Pinkt traantje weg
@ Mindlight: Ik zou niet weten wie er degradeert. Willem2 wint gisteren weer met 4-0. Krankzinnige competitie dit.
Volgende keer verrekijker mee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
welgeteld 18 bij het begin, daarna werd het iets drukker (25 man)
Of hij krijgt zondag een rotschop van R. Maas of M. Loomsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef Dos37 het volgende:
VVV valt of staat bij Ambrabat mocht die nog vertrekken dan zie ik het somber in voor VVV,
Of Bosnar 5 minuten voor tijd laten invallen, die komt toch niet in de 1e 11 voor van Krüzen en Heerkes.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of hij krijgt zondag een rotschop van R. Maas of M. Looms
Zou nog niet eens zo dom zijn, meteen een concurrent minder
Goed plan, zolang hij er dan niet al 2 heeft inliggen natuurlijk ;-)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of Bosnar 5 minuten voor tijd laten invallen, die komt toch niet in de 1e 11 voor van Krüzen en Heerkes.
Nog iemand die daarheen gaat? Vroeg eruit.quote:De supporters die afreizen naar Venlo kunnen genieten van het geluid van de beroemde klapper. Net zoals bij AZ worden ook hier de klappers uitgedeeld. Ook is er nog het optreden van een carnavalsvereniging. De Prins zal de aftrap doen.
De wedstrijd begint in Venlo om 12.30 uur. Scheidsrechter is de heer Vink en hij wordt geassisteerd door de heren Inia en ten Hoove. Deze laatste is een oud lid van AVC Heracles en is daar ook begonnen met zijn loopbaan als scheidsrechter/grensrechter.
Net op tijd los om in Enschede niet met een nulletje of 5 onderuit te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dos37 het volgende:
Hulde zeg, zo win je bijna 2 jaar niet meer uit. En zo met 0-5
Dat zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 15:19 schreef denthemen het volgende:
zakelijk
Wtf?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Blawh het volgende:
Jan Smit: 'Wie weet wat er nog gaat gebeuren voor 31/01'
Hmm... Misschien zegt ie er vanavond nog wat over. Of anders morgen wel in TCTubantia.quote:
Misschien toch een deal tussen Ajax en Heracles inderdaad. Klavan naar Ajax en wij wat cash + Schilder. Toch zie ik liever Klavan dan Schilder, maar als je Klavan wilt verkopen dan moet het nu of in de zomer gebeuren, anders loopt hij na volgend seizoen voor niets weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm... Misschien zegt ie er vanavond nog wat over. Of anders morgen wel in TCTubantia.
Schilder leek mij het meest relevant, maar dan zal Klavan wel verkocht worden?
Mja, en schilder ervoor terug is niet echt verkeerd natuurlijk. Persoonlijk vind ik Klavan 3x niets voor Ajax, maar goed, ze moeten zelf maar weten wat ze willen kopen. Als kleine club heb je helaas niet zoveel te willen in de voetbalwereld ...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien toch een deal tussen Ajax en Heracles inderdaad. Klavan naar Ajax en wij wat cash + Schilder. Toch zie ik liever Klavan dan Schilder, maar als je Klavan wilt verkopen dan moet het nu of in de zomer gebeuren, anders loopt hij na volgend seizoen voor niets weg.
Klavan was in zijn eerste seizoen echt een openbaring op linksback, hij heeft de potentie zeer zeker, het komt er alleen te vaak nog niet uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, en schilder ervoor terug is niet echt verkeerd natuurlijk. Persoonlijk vind ik Klavan 3x niets voor Ajax, maar goed, ze moeten zelf maar weten wat ze willen kopen. Als kleine club heb je helaas niet zoveel te willen in de voetbalwereld ...
Als Verbeek komt dan komt Garcia Garcia voor 100% zeker niet langer dan een half jaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jan Smit zat vandaag bij Studio Voetbal, samen met oude maat Gert-Jan Verbeek! Van mij mag Verbeek wel terug naar Heracles. In mijn ogen heeft hij destijds de basis gelegd voor de promotie, en dus voor ons tot nu toe succesvolle eredivisie avontuur
Maar dat is wishful thinking ^_^
Stadion met 15-20.000 plaatsenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Verbeek komt dan komt Garcia Garcia voor 100% zeker niet langer dan een half jaar.Verbeek heeft ontzettend veel voor de club betekend en was idd grotendeels verantwoordelijk voor de succesvolle basis, maar ik denk niet dat hij zelf zit te wachten op Heracles.
En Smit had het over een nieuw stadion, zou wel jammer zijn omdat die wss bij de snelweg gaat komen. Minder makkelijk om op de fiets te komen voor mij.
12.000 - 15.000 om te beginnen lijkt me realistischer ja. Maar ze moeten dan wel zorgen dat er uitbreidingsmogelijkheden zijn, anders moet je dat stadion ook alweer verlaten na een jaar of 10 als het veel beter zou gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stadion met 15-20.000 plaatsen
niet wat te veel
Nee, is maar aan 2 zijden uit te breiden met een extra ring of verhoging. De andere kant ligt een parkeerplaats en een weg, dus onmogelijk. Dan krijg je zo'n half stadion.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Polman is amper uit te breiden tot iets fatsoenlijks volgens mij, toch?
Zin in een nederlaag?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
goed gedaan, nu al zin in heracles-feyenoord
Kijk eens wie ik quote.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Grapjas, Feyenoord is wel te pakken
Snelweg maakt voor mij weinig uit met de auto, scheelt alleen wel een paar stoplichten. Met de fiets is het dan wel een minuut of 5 verder fietsen vanaf huis en het is vanuit het stadion dan ook verder fietsen naar de stad.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, is maar aan 2 zijden uit te breiden met een extra ring of verhoging. De andere kant ligt een parkeerplaats en een weg, dus onmogelijk. Dan krijg je zo'n half stadion.
Om dat allemaal te verbouwen is duurder dan nieuwbouw.
Aan de snelweg is natuurlijk, dan ben ik met 5 minuten bij Heracles
Nu maar hopen dat de ambitie ons niet gaat opbreken, zoals ADO.
Trouwens, dat van Schilder had ik al voorspeld he
Volgende keer zit je gewoon in thuisvak, met EVquote:Op maandag 28 januari 2008 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als ze in dat eventuele nieuwe stadion maar wel voldoende parkeergelegenheid hebben. Kunnen wij tenminste op EV naar jullie toe komen.
Das ook primaquote:Op maandag 28 januari 2008 18:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgende keer zit je gewoon in thuisvak, met EV
Dat regel ik
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, beetje dronken worden in het sponsor home![]()
En biertjes drinken met jan smit
1 vraag. is de perskamer groter ?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.
Nop. In Februari zou het daar binnen ook wel niet zo gek zijn als vorig jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 vraag. is de perskamer groter ?
zit daar telkens in de bloedhitte
jawel, want komt omdat het te klein is, maar overvol isquote:Op maandag 28 januari 2008 18:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nop. In Februari zou het daar binnen ook wel niet zo gek zijn als vorig jaar.
oh hehe, sorryquote:
Jan Smit kennende zit dat wel goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.
Ik vind het wel jammer dat ze weer naar een ander stadion willen, vind dit wel een mooi en gezellig stadion. Geen grachten, geen hekken, maar wel lekker dicht op het veld. Ik hoop dat een eventueel nieuw stadion ook geen grachten en hekken heeft en dat de korte zijdes daar ook tot de grond doorgetrokken worden, het hele stadion dicht op het veld.
Ligt ook een beetje aan de gemeente, volgens mij heeft Heracles tot nu toe alles op eigen kracht gedaan. Bij een eventueel nieuw stadion kunnen ze daarom misschien wel een keer helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nieuwbouw levert wel het gevaar op dat je bij degradatie een enorm financieel probleem hebt (zie ADO).
quote:Schilder opnieuw verhuurd aan Heracles
(Novum) - Ajax verhuurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen aan Heracles Almelo. De 21-jarige middenvelder kwam ook vorig seizoen op huurbasis uit voor de Tukkers, maar in de zomer werd hij teruggehaald naar Amsterdam. Daar stond hij dit seizoen slechts drie keer in de basis.
Schilder maakte in februari 2006 als speler van Ajax zijn debuut in het betaald voetbal in de thuiswedstrijd tegen Willem II. Omdat hij in Amsterdam geen basisplaats wist te veroveren, ging hij in augustus van dat jaar op huurbasis naar Heracles. Daar speelde hij 31 competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Dit seizoen begon Schilder in de basis in de met 8-1 gewonnen openingswedstrijd bij De Graafschap, maar de laatste maanden kwam hij nauwelijks meer aan spelen toe. Heracles-voorzitter Jan Smit liet zondag in Studio Voetbal al weten de linkspoot graag opnieuw naar Almelo te halen.
www.nieuws.nl
Ben benieuwd ten koste van wie het zal gaan bij ons eigenlijk. Het middenveld Quansah, Maas en Garcia Garcia doet het aardig en ik vind Klavan in goede doen op linkshalf zeker net zo goed. We hebben in ieder geval mogelijkheden zat nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak. Wij hebben niets aan hem, omdat hij niet voor komt in de plannen van Koster. En voor jullie is het een topspeler. Veel plezier ermee.
Idd Bridjiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Breemz het volgende:
Wist het al even van Schilder, mooi nieuws hoewel hij op het moment geen directe versterking is lijkt mij. Middenveld steekt goed in elkaar nu!
@ Blawh,
Laat die Bridji maar lekker weg hoor, heb hem gisteren zien acteren bij de beloften leek helemaal nergens op!
Daelemans komt ook niet weer bij de selectie trouwens.
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef Blawh het volgende:
Toch speelde Bridji vorig seizoen op het eind een paar aardige wedstrijden, maar hij komt inderdaad tekort. Was het lievelingetje van Brood.
Ik snapte sowieso niet waarom die kwam, voordat Heracles hem contracteerde was hij al 2x eerder door de mand gevallen in de eredivisie.
was te verwachten...quote:Eddy Bosnar is vanmiddag naar Japan vertrokken om enkele dagen op proef te gaan bij een Japanse club. Welke club dit is, is nog niet bekend. Het is mogelijk dat Eddy Bosnar hierdoor per direct vertrekt uit Almelo.
De Australier kon onder trainer Heerkes geen basisplaats bemachtigen. Dit seizoen kwam hij onder trainer Ruud Brood tot 14 wedstrijden.
dat komt omdat ie nooit op zijn eigen positie speelde, het is een rechtbuiten, die steeds als half of back werd gebruikt, geen wonder dat ie nooit tot zijn recht kwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.
Daelemans idem dito. Nooit wat geweest ook.
ik had het over daerlemansquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef Breemz het volgende:
@incomlumnis
Gisteren, bij de beloften was hij weer spectaculair.. had medelijden met hem serieus..
paar keer alleen voor de keeper, echt NIET te missen kansen schiet hij over de bal of mist gewoon compleet, scoorde nog wel maar kijk niet hoe. Nee deze man komt in de ere-divisie nooit weer aan de bak!
Nec = 3 punten
Fct = 3 punten
Nog Fokkers naar Fct uit?
quote:Eddy Bosnar wellicht naar Japan
Heracles Almelo dreigt naast het aantrekken van Robbert Schilder ook een speler te verliezen.
Eddy Bosnar is nu op weg naar Japan om een overeenkomst te tekenen bij JEF United. De Japanse club speelt op het hoogste niveau in Japan. Bosnar moet nog wel medisch gekeurd worden en bij een gunstige afloop is de overgang een feit. De verdediger kon de laatste tijd niet meer rekenen op een basisplaats bij de Almeloers. De stoere verdediger kwam in juli 2007 bij Heracles en speelde 14 wedstrijden waarin hij één keer scoorde.
www.rtvoost.nl
zo gast vrije club is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
oh hehe, sorry
Maar Jorien is op dit forum wel pro heracles, en ik heb blijkbaar nog een beetje last van het calimero-effect
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo gast vrije club is altijd goed
Heerlijke catering ja, maar bij Heracles zorgt supportersvereniging Hart voor Heracles ervoor dat de gasten in het uitvak gratis koffie en broodjes krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
heh, bij Twente zijn de broodjes ook goed! Althans, toen ik er nog werkte wel ^_^
Warm vlees!
jij zit in het uitvakquote:
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zit in het uitvak![]()
Ik zit in de perskamer, loop rond in het sponsorhome.
En loop over het veld, vorig jaar die ereronde van zo oud speler ofzo
Contactenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?
Trouwens het afscheid was van Peter Reekers
Als je niet naar beneden scrollt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Contacten
Site ziet er raar uit, als of die overleden is
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef pfaf het volgende:
Vandaag een flink stuk in de Tubantia over de spagaat met betrekking tot uitbreiding cq nieuwbouw van het stadion...
2e pagina van het (Almelo) regiokaternquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.
Nu ben ik al aan het scannen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Telegraaf he, nadeel van nog bij je ouders wonen.Ik rijd zo wel even langs het tankstation.
Whehe dat wordt sowieso lastig, want wij hebben het Hengelo/Enschede/Hof van Twente katernquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
2e pagina van het (Almelo) regiokatern
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik dat zo lees kunnen we dus aan 2 kanten uitbreiden, en moet daarvoor ook nog eens de dakconstructie worden weggehaald. Alles wijst er dus op dat nieuwbouw optie 1 is. Maar dan staat het stadion er pas na pakweg 4, 5 jaar? Dan moeten we het dus nog al die tijd uitzingen in de Eredivisie met de huidige begroting?
Zo snel denk ik niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.
Toch 3 jaarquote:Heracles wil binnen drie jaar nieuw stadion
Het Polman Stadion van Heracles Almelo is in de ogen van de club aan vervanging toe. De Tukkers spelen pas negen seizoenen in de voetbaltempel, maar zijn inmiddels van mening dat het stadion niet meer volstaat.
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International onderzoekt de club momenteel de mogelijkheden voor een nieuw stadion. Dat zou dan aan het begin van het seizoen 2011/2012 in gebruik genomen moeten worden.
Het nieuwe stadion moet plaats gaan bieden aan ongeveer 15.000 supporters. Noodzaak, zo meent voorzitter Jan Smit. "Het is de enige manier om als club vooruit te komen. In deze situatie kan onze begroting niet verder groeien dan negen miljoen euro", aldus de preses
Worden 3 zware jaren dan nog. Met de huidige begroting loop je het risico om er keihard uit te vliegen voor 2011. Spelers als Friend, Lakic, Schilder en Garcia Garcia kun je niet ieder jaar huren. Ik hoop dat Lakic volgend jaar nog een keer kunnen huren, Hertha heeft volgens mij in de winterstop 3 nieuwe spitsen aangetrokken. Schilder zou misschien definitief overgenomen kunnen worden als Klavan en Boakye verkocht worden.quote:
Of halve finale thuis tegen Feyenoord en dan in de finale afrekenen met de tegenstander.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als het blijft zoals vorig seizoen, dan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?
Mochten we dus in de finale terecht komen tegen Feyenoord, dan zijn we dus verzekerd van Europees voetbal als Feyenoord kampioen wordt of de Play-Offs voor de Champions League.quote:Als NAC Breda de finale verliest, nemen zij deel aan de play-offs indien de huidige stand op de ranglijst gehandhaafd blijft. Wanneer de bekerfinale gaat tussen NAC Breda en Ajax, is het verdere resultaat van Ajax in de play offs ook nog van belang voor de club uit Breda. Mocht Ajax uiteindelijk de voorronde van de Champions League halen, dan gaat NAC als verliezend finalist alsnog Europa in. Haalt Ajax via de play-offs 'slechts' een UEFA Cup ticket, dan schuift het UEFA Cup-ticket door naar de competitie en kan NAC Breda alleen nog via de play-offs Europees voetbal halen.
helaasquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:43 schreef Blawh het volgende:
Feyenoord dus geen kampioen.
Op zich wel, maar nu moeten we ze in de bekerfinale ook nog vernederen.quote:
Sparta moet wel heel erg wanhopig een nieuwe spits kopen.quote:Sparta en Heracles praten over Gluscevic
EXCLUSIEF- Sparta Rotterdam hoopt met Igor Gluscevic alsnog een spits aan te trekken in deze transferperiode. De Servische aanvaller van Heracles Almelo ziet zo'n overstap wel zitten.
Probleem is echter dat Heracles de 33-jarige spits niet zo maar laat vertrekken. Sparta zou 150 duizend euro hebben geboden, maar de club uit Almelo wil meer geld ontvangen voor Gluscevic wiens contract bij de Tukkers aan het einde van dit seizoen afloopt.
Gluscevic is dan ook ontstemd over de handelwijze van Heracles. Hij kan in Rotterdam tekenen tot medio 2010 en zit in Almelo voornamelijk op de bank achter Gonzalo García-García, Srdjan Lakic en Everton. Hij speelde dit seizoen negentien keer mee en scoorde driemaal.
Bij Sparta zou Gluscevic worden herenigd met Foeke Booy, de coach met wie hij bij FC Utrecht al enkele jaren samenwerkte.
www.vi.nl
We houden onze (super)sub.quote:Update, 21.15
RTV Oost weet te melden dat de transfer niet doorgaat. Heracles en Sparta konden geen overeenstemming bereiken over de transfersom. Nico Jan Hoogma vindt Igor Gluscevic te belangrijk voor het team om hem te laten gaan.
Hij moet nog eerst tegen Feyenoord in de cupfinal scoren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak dat Igor bij Heracles blijft.
Beetje onrealistisch van Igor om te denken dat Heracles hem nu al een contract aan zal bieden.quote:Sparta Rotterdam heeft gepoogd spits Igor Gluscevic over te nemen van Heracles Almelo.
De overname gaat niet door, omdat beide clubs financieel niet tot overeenstemming konden komen. Bij Sparta zou een contract tot 2009 klaarliggen voor de Servische aanvaller, van wie het contract bij Heracles afloopt. Algemeen directeur Hoogma van Heracles zegt dat Gluscevic te belangrijk is voor de ploeg om hem te laten gaan. De Almelose club wil dit seizoen met de huidige spelersgroep afmaken. Gluscevic is zeer ontstemd over de handelswijze van Heracles. De 33-jarige aanvaller vindt dat Heracles hem ook een contract voor volgend seizoen had kunnen aanbieden als de club hem zo belangrijk vindt. Dat zit er nu nog niet in.
www.rtvoost.nl
Hij heeft al regelmatig tegen feyenoord gescoord ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij moet nog eerst tegen Feyenoord in de cupfinal scoren.![]()
Hij scoort bijna altijd tegen Feyenoord wist iemand me vorig seizoen te vertellen (dacht jij)
Was dat met Wamberto?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft al regelmatig tegen feyenoord gescoord ja.
En ook in de bekerfinale heeft hij wel eens gescoord (2keer) maar dat leverde hem gelukkig geen beker op. Gekkenhuissss
In 2002 ja. Wamberto in de laatste minuut en 3 minuten later scoorde Ibraquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was dat met Wamberto?. Als hij het dit jaar de winnende scoort krijgt hij een standbeeld.
Fucking hell, lang geleden alweer. Heb die bekerfinale nooit kunnen zien omdat ik toen in Engeland was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In 2002 ja. Wamberto in de laatste minuut en 3 minuten later scoorde Ibra
Het maakt niet uit wie de winnende scoort, diegene krijgt sowieso een standbeeld. Ik hoop op Schilder
We winnen wel inderdaad, met pijn en moeite voorspel ik een 2-0. Gewoon vanaf minuut weer op de aanval.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag NEC verslaan en je bent al een heel eind op de goede weg. Maar NEC draait de laatste tijd ook goed, dus wordt lastig. Toch ga ik voor een 2-1 overwinning.
Laten we de smartiedoos ook maar weer stilzijn net zoals vorig seizoen. Laat uitverkocht trouwens.quote:Informatie over kaartverkoop FC Twente – Heracles Almelo
HERACLES.NL - Beste supporters van Heracles,
Op www.heracles.nl wordt onder kaartverkoop/uitregistratie aangegeven dat ongeveer twee weken voorafgaand aan de wedstrijd gestart wordt met de kaartverkoop. Conform deze regel is de kaartverkoop voor de wedstrijd FC Twente – Heracles gestart op zaterdag 26 januari 2008. Op vrijdag 25 januari 2008 is daarnaast concrete informatie verschaft over de prijs van het kaartje, de vertrektijden van de bussen, etc.
De volgende keer zal voornoemde concrete informatie eerder worden verschaft. Dat is deze keer niet gebeurd omdat de betreffende concrete informatie zeer laat beschikbaar was en omdat de club gefocust was op de wedstrijd tegen VVV Venlo.
In tegenstelling tot hetgeen werd vermeld op sommige websites, waren de kaartjes op zaterdag 26 januari 2008 echter NIET uitverkocht. Pas maandagmiddag 28 januari 2008 werden de laatste kaartjes verkocht. Vervolgens werd op dinsdag 29 januari 2008 op www.heracles.nl vermeld dat er geen kaarten meer beschikbaar waren.
Bestuur en directie van Heracles Almelo raden supporters aan zich in dergelijke gevallen te baseren op de informatie die ter beschikking wordt gesteld op de officiële website van Heracles.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Incolumis het volgende:
de gemiddelde HAFC bezoeker zal wel problemen hebben om die tekst te lezen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Incolumis het volgende:
de gemiddelde HAFC bezoeker zal wel problemen hebben om die tekst te lezen
ja volgende week vrijdag, dus live op tvquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week is Twente-Heracles?
Goeie zaak. Zeker kijken danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag, dus live op tv
Ga je niet heen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag, dus live op tv
Zuur.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maandag in de pauze naar de Ticketbox gefietst, waren ze dicht. Ik ga dus ook niet
Leo Driessen
Vrijdagavondwedstrijden op RTL![]()
True, kon ook zijn dat je een deel ervan kon terugverdienen met hetgeen je doet/ deed voor die ene site.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh heb geen uitkaart, ga sowieso nooit naar uitwedstrijden, dat kost geld
Wie had er ooit gedacht dat we na overwinning op Willem 2, Sparta, Excelsior en VVV maar zo'n klein gat zouden hebben? Er moet weer gewonnen worden, ons programma is op papier loodzwaar.quote:''Ploegen zijn aan elkaar gewaagd''
HERACLES.NL - Morgenavond speelt Heracles Almelo in het eigen Polman Stadion tegen NEC. Voorafgaand aan de afsluitende training sprak Heracles.nl met trainer-coach Gert Heerkes.
Ben je tevreden met de selectie na het sluiten van de transfermarkt?
Gert Heerkes: ''Ja, ik ben zeker tevreden. Robbert Schilder is natuurlijk een echte voetballer. De voetballende kwaliteiten van het elftal nemen toe, evenals de concurrentie op het middenveld. Daardoor gaat automatisch ook het trainingsniveau omhoog. Een goede zaak dus.''
Over welke spelers kun je morgen tegen NEC niet beschikken?
''Karim Bridji en Everton Ramos da Silva zijn er door blessures niet bij en Eddy Bosnar is nog op stage in Japan. Voor de rest is iedereen inzetbaar.''
Wat vind je van tegenstander NEC?
''Ze hebben zich behoorlijk versterkt in de winterstop en ze zijn gesterkt door de winst op FC Utrecht en het gelijke spel tegen Ajax. Het is een ploeg die behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ze hebben veel snelheid op de vleugels en met Bas Sibum hebben ze een prima versterking gehaald op het gebied van strijdlust en mentaliteit, maar ook wat betreft voetballend vermogen. NEC is een goede ploeg die goed in elkaar zit.''
Wat verwacht je voor een wedstrijd?
''Ik verwacht wederom een spannende wedstrijd met twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Wij zullen proberen druk te zetten omdat we thuis spelen en hopelijk heeft dat een goed resultaat tot gevolg.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |