Nu ben ik al aan het scannen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Telegraaf he, nadeel van nog bij je ouders wonen.Ik rijd zo wel even langs het tankstation.
Whehe dat wordt sowieso lastig, want wij hebben het Hengelo/Enschede/Hof van Twente katernquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
2e pagina van het (Almelo) regiokatern
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik dat zo lees kunnen we dus aan 2 kanten uitbreiden, en moet daarvoor ook nog eens de dakconstructie worden weggehaald. Alles wijst er dus op dat nieuwbouw optie 1 is. Maar dan staat het stadion er pas na pakweg 4, 5 jaar? Dan moeten we het dus nog al die tijd uitzingen in de Eredivisie met de huidige begroting?
Zo snel denk ik niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.
Toch 3 jaarquote:Heracles wil binnen drie jaar nieuw stadion
Het Polman Stadion van Heracles Almelo is in de ogen van de club aan vervanging toe. De Tukkers spelen pas negen seizoenen in de voetbaltempel, maar zijn inmiddels van mening dat het stadion niet meer volstaat.
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International onderzoekt de club momenteel de mogelijkheden voor een nieuw stadion. Dat zou dan aan het begin van het seizoen 2011/2012 in gebruik genomen moeten worden.
Het nieuwe stadion moet plaats gaan bieden aan ongeveer 15.000 supporters. Noodzaak, zo meent voorzitter Jan Smit. "Het is de enige manier om als club vooruit te komen. In deze situatie kan onze begroting niet verder groeien dan negen miljoen euro", aldus de preses
Worden 3 zware jaren dan nog. Met de huidige begroting loop je het risico om er keihard uit te vliegen voor 2011. Spelers als Friend, Lakic, Schilder en Garcia Garcia kun je niet ieder jaar huren. Ik hoop dat Lakic volgend jaar nog een keer kunnen huren, Hertha heeft volgens mij in de winterstop 3 nieuwe spitsen aangetrokken. Schilder zou misschien definitief overgenomen kunnen worden als Klavan en Boakye verkocht worden.quote:
Of halve finale thuis tegen Feyenoord en dan in de finale afrekenen met de tegenstander.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als het blijft zoals vorig seizoen, dan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?
Mochten we dus in de finale terecht komen tegen Feyenoord, dan zijn we dus verzekerd van Europees voetbal als Feyenoord kampioen wordt of de Play-Offs voor de Champions League.quote:Als NAC Breda de finale verliest, nemen zij deel aan de play-offs indien de huidige stand op de ranglijst gehandhaafd blijft. Wanneer de bekerfinale gaat tussen NAC Breda en Ajax, is het verdere resultaat van Ajax in de play offs ook nog van belang voor de club uit Breda. Mocht Ajax uiteindelijk de voorronde van de Champions League halen, dan gaat NAC als verliezend finalist alsnog Europa in. Haalt Ajax via de play-offs 'slechts' een UEFA Cup ticket, dan schuift het UEFA Cup-ticket door naar de competitie en kan NAC Breda alleen nog via de play-offs Europees voetbal halen.
helaasquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:43 schreef Blawh het volgende:
Feyenoord dus geen kampioen.
Op zich wel, maar nu moeten we ze in de bekerfinale ook nog vernederen.quote:
Sparta moet wel heel erg wanhopig een nieuwe spits kopen.quote:Sparta en Heracles praten over Gluscevic
EXCLUSIEF- Sparta Rotterdam hoopt met Igor Gluscevic alsnog een spits aan te trekken in deze transferperiode. De Servische aanvaller van Heracles Almelo ziet zo'n overstap wel zitten.
Probleem is echter dat Heracles de 33-jarige spits niet zo maar laat vertrekken. Sparta zou 150 duizend euro hebben geboden, maar de club uit Almelo wil meer geld ontvangen voor Gluscevic wiens contract bij de Tukkers aan het einde van dit seizoen afloopt.
Gluscevic is dan ook ontstemd over de handelwijze van Heracles. Hij kan in Rotterdam tekenen tot medio 2010 en zit in Almelo voornamelijk op de bank achter Gonzalo García-García, Srdjan Lakic en Everton. Hij speelde dit seizoen negentien keer mee en scoorde driemaal.
Bij Sparta zou Gluscevic worden herenigd met Foeke Booy, de coach met wie hij bij FC Utrecht al enkele jaren samenwerkte.
www.vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |