Stadion met 15-20.000 plaatsenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Verbeek komt dan komt Garcia Garcia voor 100% zeker niet langer dan een half jaar.Verbeek heeft ontzettend veel voor de club betekend en was idd grotendeels verantwoordelijk voor de succesvolle basis, maar ik denk niet dat hij zelf zit te wachten op Heracles.
En Smit had het over een nieuw stadion, zou wel jammer zijn omdat die wss bij de snelweg gaat komen. Minder makkelijk om op de fiets te komen voor mij.
12.000 - 15.000 om te beginnen lijkt me realistischer ja. Maar ze moeten dan wel zorgen dat er uitbreidingsmogelijkheden zijn, anders moet je dat stadion ook alweer verlaten na een jaar of 10 als het veel beter zou gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stadion met 15-20.000 plaatsen
niet wat te veel
Nee, is maar aan 2 zijden uit te breiden met een extra ring of verhoging. De andere kant ligt een parkeerplaats en een weg, dus onmogelijk. Dan krijg je zo'n half stadion.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:28 schreef Yeahinho het volgende:
Polman is amper uit te breiden tot iets fatsoenlijks volgens mij, toch?
Zin in een nederlaag?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
goed gedaan, nu al zin in heracles-feyenoord
Kijk eens wie ik quote.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Grapjas, Feyenoord is wel te pakken
Snelweg maakt voor mij weinig uit met de auto, scheelt alleen wel een paar stoplichten. Met de fiets is het dan wel een minuut of 5 verder fietsen vanaf huis en het is vanuit het stadion dan ook verder fietsen naar de stad.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, is maar aan 2 zijden uit te breiden met een extra ring of verhoging. De andere kant ligt een parkeerplaats en een weg, dus onmogelijk. Dan krijg je zo'n half stadion.
Om dat allemaal te verbouwen is duurder dan nieuwbouw.
Aan de snelweg is natuurlijk, dan ben ik met 5 minuten bij Heracles
Nu maar hopen dat de ambitie ons niet gaat opbreken, zoals ADO.
Trouwens, dat van Schilder had ik al voorspeld he
Volgende keer zit je gewoon in thuisvak, met EVquote:Op maandag 28 januari 2008 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als ze in dat eventuele nieuwe stadion maar wel voldoende parkeergelegenheid hebben. Kunnen wij tenminste op EV naar jullie toe komen.
Das ook primaquote:Op maandag 28 januari 2008 18:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgende keer zit je gewoon in thuisvak, met EV
Dat regel ik
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, beetje dronken worden in het sponsor home![]()
En biertjes drinken met jan smit
1 vraag. is de perskamer groter ?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.
Nop. In Februari zou het daar binnen ook wel niet zo gek zijn als vorig jaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 vraag. is de perskamer groter ?
zit daar telkens in de bloedhitte
jawel, want komt omdat het te klein is, maar overvol isquote:Op maandag 28 januari 2008 18:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nop. In Februari zou het daar binnen ook wel niet zo gek zijn als vorig jaar.
oh hehe, sorryquote:
Jan Smit kennende zit dat wel goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sponsorhome is nu ook niet meer zo benauwd, wat een stuk is daar bijgekomen.
Ik vind het wel jammer dat ze weer naar een ander stadion willen, vind dit wel een mooi en gezellig stadion. Geen grachten, geen hekken, maar wel lekker dicht op het veld. Ik hoop dat een eventueel nieuw stadion ook geen grachten en hekken heeft en dat de korte zijdes daar ook tot de grond doorgetrokken worden, het hele stadion dicht op het veld.
Ligt ook een beetje aan de gemeente, volgens mij heeft Heracles tot nu toe alles op eigen kracht gedaan. Bij een eventueel nieuw stadion kunnen ze daarom misschien wel een keer helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nieuwbouw levert wel het gevaar op dat je bij degradatie een enorm financieel probleem hebt (zie ADO).
quote:Schilder opnieuw verhuurd aan Heracles
(Novum) - Ajax verhuurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen aan Heracles Almelo. De 21-jarige middenvelder kwam ook vorig seizoen op huurbasis uit voor de Tukkers, maar in de zomer werd hij teruggehaald naar Amsterdam. Daar stond hij dit seizoen slechts drie keer in de basis.
Schilder maakte in februari 2006 als speler van Ajax zijn debuut in het betaald voetbal in de thuiswedstrijd tegen Willem II. Omdat hij in Amsterdam geen basisplaats wist te veroveren, ging hij in augustus van dat jaar op huurbasis naar Heracles. Daar speelde hij 31 competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Dit seizoen begon Schilder in de basis in de met 8-1 gewonnen openingswedstrijd bij De Graafschap, maar de laatste maanden kwam hij nauwelijks meer aan spelen toe. Heracles-voorzitter Jan Smit liet zondag in Studio Voetbal al weten de linkspoot graag opnieuw naar Almelo te halen.
www.nieuws.nl
Ben benieuwd ten koste van wie het zal gaan bij ons eigenlijk. Het middenveld Quansah, Maas en Garcia Garcia doet het aardig en ik vind Klavan in goede doen op linkshalf zeker net zo goed. We hebben in ieder geval mogelijkheden zat nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak. Wij hebben niets aan hem, omdat hij niet voor komt in de plannen van Koster. En voor jullie is het een topspeler. Veel plezier ermee.
Idd Bridjiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Breemz het volgende:
Wist het al even van Schilder, mooi nieuws hoewel hij op het moment geen directe versterking is lijkt mij. Middenveld steekt goed in elkaar nu!
@ Blawh,
Laat die Bridji maar lekker weg hoor, heb hem gisteren zien acteren bij de beloften leek helemaal nergens op!
Daelemans komt ook niet weer bij de selectie trouwens.
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef Blawh het volgende:
Toch speelde Bridji vorig seizoen op het eind een paar aardige wedstrijden, maar hij komt inderdaad tekort. Was het lievelingetje van Brood.
Ik snapte sowieso niet waarom die kwam, voordat Heracles hem contracteerde was hij al 2x eerder door de mand gevallen in de eredivisie.
was te verwachten...quote:Eddy Bosnar is vanmiddag naar Japan vertrokken om enkele dagen op proef te gaan bij een Japanse club. Welke club dit is, is nog niet bekend. Het is mogelijk dat Eddy Bosnar hierdoor per direct vertrekt uit Almelo.
De Australier kon onder trainer Heerkes geen basisplaats bemachtigen. Dit seizoen kwam hij onder trainer Ruud Brood tot 14 wedstrijden.
dat komt omdat ie nooit op zijn eigen positie speelde, het is een rechtbuiten, die steeds als half of back werd gebruikt, geen wonder dat ie nooit tot zijn recht kwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.
Daelemans idem dito. Nooit wat geweest ook.
ik had het over daerlemansquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef Breemz het volgende:
@incomlumnis
Gisteren, bij de beloften was hij weer spectaculair.. had medelijden met hem serieus..
paar keer alleen voor de keeper, echt NIET te missen kansen schiet hij over de bal of mist gewoon compleet, scoorde nog wel maar kijk niet hoe. Nee deze man komt in de ere-divisie nooit weer aan de bak!
Nec = 3 punten
Fct = 3 punten
Nog Fokkers naar Fct uit?
quote:Eddy Bosnar wellicht naar Japan
Heracles Almelo dreigt naast het aantrekken van Robbert Schilder ook een speler te verliezen.
Eddy Bosnar is nu op weg naar Japan om een overeenkomst te tekenen bij JEF United. De Japanse club speelt op het hoogste niveau in Japan. Bosnar moet nog wel medisch gekeurd worden en bij een gunstige afloop is de overgang een feit. De verdediger kon de laatste tijd niet meer rekenen op een basisplaats bij de Almeloers. De stoere verdediger kwam in juli 2007 bij Heracles en speelde 14 wedstrijden waarin hij één keer scoorde.
www.rtvoost.nl
zo gast vrije club is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
oh hehe, sorry
Maar Jorien is op dit forum wel pro heracles, en ik heb blijkbaar nog een beetje last van het calimero-effect
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo gast vrije club is altijd goed
Heerlijke catering ja, maar bij Heracles zorgt supportersvereniging Hart voor Heracles ervoor dat de gasten in het uitvak gratis koffie en broodjes krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
heh, bij Twente zijn de broodjes ook goed! Althans, toen ik er nog werkte wel ^_^
Warm vlees!
jij zit in het uitvakquote:
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zit in het uitvak![]()
Ik zit in de perskamer, loop rond in het sponsorhome.
En loop over het veld, vorig jaar die ereronde van zo oud speler ofzo
Contactenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?
Trouwens het afscheid was van Peter Reekers
Als je niet naar beneden scrollt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Contacten
Site ziet er raar uit, als of die overleden is
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef pfaf het volgende:
Vandaag een flink stuk in de Tubantia over de spagaat met betrekking tot uitbreiding cq nieuwbouw van het stadion...
2e pagina van het (Almelo) regiokaternquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.
Nu ben ik al aan het scannen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Telegraaf he, nadeel van nog bij je ouders wonen.Ik rijd zo wel even langs het tankstation.
Whehe dat wordt sowieso lastig, want wij hebben het Hengelo/Enschede/Hof van Twente katernquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
2e pagina van het (Almelo) regiokatern
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik dat zo lees kunnen we dus aan 2 kanten uitbreiden, en moet daarvoor ook nog eens de dakconstructie worden weggehaald. Alles wijst er dus op dat nieuwbouw optie 1 is. Maar dan staat het stadion er pas na pakweg 4, 5 jaar? Dan moeten we het dus nog al die tijd uitzingen in de Eredivisie met de huidige begroting?
Zo snel denk ik niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
ALS er snel een besluit genomen wordt dan moet een nieuw stadion er over 1,5 - 2 jaar kunnen staan lijkt me. Ik denk dat we maximaal nog 2 jaar in het Polman stadion spelen als er een nieuw stadion komt.
Toch 3 jaarquote:Heracles wil binnen drie jaar nieuw stadion
Het Polman Stadion van Heracles Almelo is in de ogen van de club aan vervanging toe. De Tukkers spelen pas negen seizoenen in de voetbaltempel, maar zijn inmiddels van mening dat het stadion niet meer volstaat.
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International onderzoekt de club momenteel de mogelijkheden voor een nieuw stadion. Dat zou dan aan het begin van het seizoen 2011/2012 in gebruik genomen moeten worden.
Het nieuwe stadion moet plaats gaan bieden aan ongeveer 15.000 supporters. Noodzaak, zo meent voorzitter Jan Smit. "Het is de enige manier om als club vooruit te komen. In deze situatie kan onze begroting niet verder groeien dan negen miljoen euro", aldus de preses
Worden 3 zware jaren dan nog. Met de huidige begroting loop je het risico om er keihard uit te vliegen voor 2011. Spelers als Friend, Lakic, Schilder en Garcia Garcia kun je niet ieder jaar huren. Ik hoop dat Lakic volgend jaar nog een keer kunnen huren, Hertha heeft volgens mij in de winterstop 3 nieuwe spitsen aangetrokken. Schilder zou misschien definitief overgenomen kunnen worden als Klavan en Boakye verkocht worden.quote:
Of halve finale thuis tegen Feyenoord en dan in de finale afrekenen met de tegenstander.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
We moeten ons geld maar op de beker zetten dan, en hopen op een kampioenschap van feyenoord
Als het blijft zoals vorig seizoen, dan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Feyenoord via de playoffs UEFAcup haalt hebben we toch ook voldoende aan het verliezen van de finale? Of is dat niet (meer) zo?
Mochten we dus in de finale terecht komen tegen Feyenoord, dan zijn we dus verzekerd van Europees voetbal als Feyenoord kampioen wordt of de Play-Offs voor de Champions League.quote:Als NAC Breda de finale verliest, nemen zij deel aan de play-offs indien de huidige stand op de ranglijst gehandhaafd blijft. Wanneer de bekerfinale gaat tussen NAC Breda en Ajax, is het verdere resultaat van Ajax in de play offs ook nog van belang voor de club uit Breda. Mocht Ajax uiteindelijk de voorronde van de Champions League halen, dan gaat NAC als verliezend finalist alsnog Europa in. Haalt Ajax via de play-offs 'slechts' een UEFA Cup ticket, dan schuift het UEFA Cup-ticket door naar de competitie en kan NAC Breda alleen nog via de play-offs Europees voetbal halen.
helaasquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:43 schreef Blawh het volgende:
Feyenoord dus geen kampioen.
Op zich wel, maar nu moeten we ze in de bekerfinale ook nog vernederen.quote:
Sparta moet wel heel erg wanhopig een nieuwe spits kopen.quote:Sparta en Heracles praten over Gluscevic
EXCLUSIEF- Sparta Rotterdam hoopt met Igor Gluscevic alsnog een spits aan te trekken in deze transferperiode. De Servische aanvaller van Heracles Almelo ziet zo'n overstap wel zitten.
Probleem is echter dat Heracles de 33-jarige spits niet zo maar laat vertrekken. Sparta zou 150 duizend euro hebben geboden, maar de club uit Almelo wil meer geld ontvangen voor Gluscevic wiens contract bij de Tukkers aan het einde van dit seizoen afloopt.
Gluscevic is dan ook ontstemd over de handelwijze van Heracles. Hij kan in Rotterdam tekenen tot medio 2010 en zit in Almelo voornamelijk op de bank achter Gonzalo García-García, Srdjan Lakic en Everton. Hij speelde dit seizoen negentien keer mee en scoorde driemaal.
Bij Sparta zou Gluscevic worden herenigd met Foeke Booy, de coach met wie hij bij FC Utrecht al enkele jaren samenwerkte.
www.vi.nl
We houden onze (super)sub.quote:Update, 21.15
RTV Oost weet te melden dat de transfer niet doorgaat. Heracles en Sparta konden geen overeenstemming bereiken over de transfersom. Nico Jan Hoogma vindt Igor Gluscevic te belangrijk voor het team om hem te laten gaan.
Hij moet nog eerst tegen Feyenoord in de cupfinal scoren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak dat Igor bij Heracles blijft.
Beetje onrealistisch van Igor om te denken dat Heracles hem nu al een contract aan zal bieden.quote:Sparta Rotterdam heeft gepoogd spits Igor Gluscevic over te nemen van Heracles Almelo.
De overname gaat niet door, omdat beide clubs financieel niet tot overeenstemming konden komen. Bij Sparta zou een contract tot 2009 klaarliggen voor de Servische aanvaller, van wie het contract bij Heracles afloopt. Algemeen directeur Hoogma van Heracles zegt dat Gluscevic te belangrijk is voor de ploeg om hem te laten gaan. De Almelose club wil dit seizoen met de huidige spelersgroep afmaken. Gluscevic is zeer ontstemd over de handelswijze van Heracles. De 33-jarige aanvaller vindt dat Heracles hem ook een contract voor volgend seizoen had kunnen aanbieden als de club hem zo belangrijk vindt. Dat zit er nu nog niet in.
www.rtvoost.nl
Hij heeft al regelmatig tegen feyenoord gescoord ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij moet nog eerst tegen Feyenoord in de cupfinal scoren.![]()
Hij scoort bijna altijd tegen Feyenoord wist iemand me vorig seizoen te vertellen (dacht jij)
Was dat met Wamberto?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft al regelmatig tegen feyenoord gescoord ja.
En ook in de bekerfinale heeft hij wel eens gescoord (2keer) maar dat leverde hem gelukkig geen beker op. Gekkenhuissss
In 2002 ja. Wamberto in de laatste minuut en 3 minuten later scoorde Ibraquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was dat met Wamberto?. Als hij het dit jaar de winnende scoort krijgt hij een standbeeld.
Fucking hell, lang geleden alweer. Heb die bekerfinale nooit kunnen zien omdat ik toen in Engeland was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In 2002 ja. Wamberto in de laatste minuut en 3 minuten later scoorde Ibra
Het maakt niet uit wie de winnende scoort, diegene krijgt sowieso een standbeeld. Ik hoop op Schilder
We winnen wel inderdaad, met pijn en moeite voorspel ik een 2-0. Gewoon vanaf minuut weer op de aanval.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag NEC verslaan en je bent al een heel eind op de goede weg. Maar NEC draait de laatste tijd ook goed, dus wordt lastig. Toch ga ik voor een 2-1 overwinning.
Laten we de smartiedoos ook maar weer stilzijn net zoals vorig seizoen. Laat uitverkocht trouwens.quote:Informatie over kaartverkoop FC Twente – Heracles Almelo
HERACLES.NL - Beste supporters van Heracles,
Op www.heracles.nl wordt onder kaartverkoop/uitregistratie aangegeven dat ongeveer twee weken voorafgaand aan de wedstrijd gestart wordt met de kaartverkoop. Conform deze regel is de kaartverkoop voor de wedstrijd FC Twente – Heracles gestart op zaterdag 26 januari 2008. Op vrijdag 25 januari 2008 is daarnaast concrete informatie verschaft over de prijs van het kaartje, de vertrektijden van de bussen, etc.
De volgende keer zal voornoemde concrete informatie eerder worden verschaft. Dat is deze keer niet gebeurd omdat de betreffende concrete informatie zeer laat beschikbaar was en omdat de club gefocust was op de wedstrijd tegen VVV Venlo.
In tegenstelling tot hetgeen werd vermeld op sommige websites, waren de kaartjes op zaterdag 26 januari 2008 echter NIET uitverkocht. Pas maandagmiddag 28 januari 2008 werden de laatste kaartjes verkocht. Vervolgens werd op dinsdag 29 januari 2008 op www.heracles.nl vermeld dat er geen kaarten meer beschikbaar waren.
Bestuur en directie van Heracles Almelo raden supporters aan zich in dergelijke gevallen te baseren op de informatie die ter beschikking wordt gesteld op de officiële website van Heracles.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Incolumis het volgende:
de gemiddelde HAFC bezoeker zal wel problemen hebben om die tekst te lezen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Incolumis het volgende:
de gemiddelde HAFC bezoeker zal wel problemen hebben om die tekst te lezen
ja volgende week vrijdag, dus live op tvquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week is Twente-Heracles?
Goeie zaak. Zeker kijken danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag, dus live op tv
Ga je niet heen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag, dus live op tv
Zuur.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maandag in de pauze naar de Ticketbox gefietst, waren ze dicht. Ik ga dus ook niet
Leo Driessen
Vrijdagavondwedstrijden op RTL![]()
True, kon ook zijn dat je een deel ervan kon terugverdienen met hetgeen je doet/ deed voor die ene site.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh heb geen uitkaart, ga sowieso nooit naar uitwedstrijden, dat kost geld
Wie had er ooit gedacht dat we na overwinning op Willem 2, Sparta, Excelsior en VVV maar zo'n klein gat zouden hebben? Er moet weer gewonnen worden, ons programma is op papier loodzwaar.quote:''Ploegen zijn aan elkaar gewaagd''
HERACLES.NL - Morgenavond speelt Heracles Almelo in het eigen Polman Stadion tegen NEC. Voorafgaand aan de afsluitende training sprak Heracles.nl met trainer-coach Gert Heerkes.
Ben je tevreden met de selectie na het sluiten van de transfermarkt?
Gert Heerkes: ''Ja, ik ben zeker tevreden. Robbert Schilder is natuurlijk een echte voetballer. De voetballende kwaliteiten van het elftal nemen toe, evenals de concurrentie op het middenveld. Daardoor gaat automatisch ook het trainingsniveau omhoog. Een goede zaak dus.''
Over welke spelers kun je morgen tegen NEC niet beschikken?
''Karim Bridji en Everton Ramos da Silva zijn er door blessures niet bij en Eddy Bosnar is nog op stage in Japan. Voor de rest is iedereen inzetbaar.''
Wat vind je van tegenstander NEC?
''Ze hebben zich behoorlijk versterkt in de winterstop en ze zijn gesterkt door de winst op FC Utrecht en het gelijke spel tegen Ajax. Het is een ploeg die behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ze hebben veel snelheid op de vleugels en met Bas Sibum hebben ze een prima versterking gehaald op het gebied van strijdlust en mentaliteit, maar ook wat betreft voetballend vermogen. NEC is een goede ploeg die goed in elkaar zit.''
Wat verwacht je voor een wedstrijd?
''Ik verwacht wederom een spannende wedstrijd met twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Wij zullen proberen druk te zetten omdat we thuis spelen en hopelijk heeft dat een goed resultaat tot gevolg.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |