Ben benieuwd ten koste van wie het zal gaan bij ons eigenlijk. Het middenveld Quansah, Maas en Garcia Garcia doet het aardig en ik vind Klavan in goede doen op linkshalf zeker net zo goed. We hebben in ieder geval mogelijkheden zat nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie zaak. Wij hebben niets aan hem, omdat hij niet voor komt in de plannen van Koster. En voor jullie is het een topspeler. Veel plezier ermee.
Idd Bridjiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Breemz het volgende:
Wist het al even van Schilder, mooi nieuws hoewel hij op het moment geen directe versterking is lijkt mij. Middenveld steekt goed in elkaar nu!
@ Blawh,
Laat die Bridji maar lekker weg hoor, heb hem gisteren zien acteren bij de beloften leek helemaal nergens op!
Daelemans komt ook niet weer bij de selectie trouwens.
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef Blawh het volgende:
Toch speelde Bridji vorig seizoen op het eind een paar aardige wedstrijden, maar hij komt inderdaad tekort. Was het lievelingetje van Brood.
Ik snapte sowieso niet waarom die kwam, voordat Heracles hem contracteerde was hij al 2x eerder door de mand gevallen in de eredivisie.
was te verwachten...quote:Eddy Bosnar is vanmiddag naar Japan vertrokken om enkele dagen op proef te gaan bij een Japanse club. Welke club dit is, is nog niet bekend. Het is mogelijk dat Eddy Bosnar hierdoor per direct vertrekt uit Almelo.
De Australier kon onder trainer Heerkes geen basisplaats bemachtigen. Dit seizoen kwam hij onder trainer Ruud Brood tot 14 wedstrijden.
dat komt omdat ie nooit op zijn eigen positie speelde, het is een rechtbuiten, die steeds als half of back werd gebruikt, geen wonder dat ie nooit tot zijn recht kwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, dankzij het recht van de sterkste valt hij nu toch buiten de boot en zal hij na dit seizoen wel wieberen.
Daelemans idem dito. Nooit wat geweest ook.
ik had het over daerlemansquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef Breemz het volgende:
@incomlumnis
Gisteren, bij de beloften was hij weer spectaculair.. had medelijden met hem serieus..
paar keer alleen voor de keeper, echt NIET te missen kansen schiet hij over de bal of mist gewoon compleet, scoorde nog wel maar kijk niet hoe. Nee deze man komt in de ere-divisie nooit weer aan de bak!
Nec = 3 punten
Fct = 3 punten
Nog Fokkers naar Fct uit?
quote:Eddy Bosnar wellicht naar Japan
Heracles Almelo dreigt naast het aantrekken van Robbert Schilder ook een speler te verliezen.
Eddy Bosnar is nu op weg naar Japan om een overeenkomst te tekenen bij JEF United. De Japanse club speelt op het hoogste niveau in Japan. Bosnar moet nog wel medisch gekeurd worden en bij een gunstige afloop is de overgang een feit. De verdediger kon de laatste tijd niet meer rekenen op een basisplaats bij de Almeloers. De stoere verdediger kwam in juli 2007 bij Heracles en speelde 14 wedstrijden waarin hij één keer scoorde.
www.rtvoost.nl
zo gast vrije club is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
oh hehe, sorry
Maar Jorien is op dit forum wel pro heracles, en ik heb blijkbaar nog een beetje last van het calimero-effect
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo gast vrije club is altijd goed
Heerlijke catering ja, maar bij Heracles zorgt supportersvereniging Hart voor Heracles ervoor dat de gasten in het uitvak gratis koffie en broodjes krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
heh, bij Twente zijn de broodjes ook goed! Althans, toen ik er nog werkte wel ^_^
Warm vlees!
jij zit in het uitvakquote:
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zit in het uitvak![]()
Ik zit in de perskamer, loop rond in het sponsorhome.
En loop over het veld, vorig jaar die ereronde van zo oud speler ofzo
Contactenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen dat je overal zonder problemen mag rondlopen?
Trouwens het afscheid was van Peter Reekers
Als je niet naar beneden scrollt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Contacten
Site ziet er raar uit, als of die overleden is
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef pfaf het volgende:
Vandaag een flink stuk in de Tubantia over de spagaat met betrekking tot uitbreiding cq nieuwbouw van het stadion...
2e pagina van het (Almelo) regiokaternquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm nog effe lezen, ik had er overheen gelezen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |