Inderdaad, ik snap ook niet zo goed waarom Bosnar in de pikorde onder Rahim staat.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
3-1 voor tegen AA Gent
Eerste doelpunt van Lakic is een feit, en Ricky is terug
Maar Bosnar meteen al uit de basis gelaten nu Rahim weer fit is
Zeker een goed resultaat voor Heracles. AA Gent is een stugge tegenstander voor de Belgische opponenten.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook al is het maar een oefenwedstrijd, toch een heel net resultaat.
Belangrijker is dat we zondag winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zeker een goed resultaat voor Heracles. AA Gent is een stugge tegenstander voor de Belgische opponenten.
Waar is ze nu dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom ik er net achter Hanneke Mensink Heracles heeft verlaten![]()
Jammer dat ze alweer weg is bij Heerenveen
quote:
maar heb de nieuwe man al gesproken, en het kan misschien nogquote:Ex-internationals Nicole Delies en Hanneke Mensink, beiden speelsters van s.c. Heerenveen, zijn in overleg met laatstgenoemde BVO gestopt en keren terug naar hun oude club, hoofdklasser c.v.v. Oranje Nassau.
ImageDe verklaring die SC Heerenveen op haar website geeft luidt als volgt:
”Het spelen op eredivisieniveau in combinatie met werk en privé bleek in de praktijk een te zware belasting. Nicole Delies en Hanneke Mensink hebben daarom besloten afscheid te nemen van Heerenveen”.
bron tekst www.sc-heerenveen.nl
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd mannen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd!
Topdag voor de Griekse goden![]()
@Damzkieee: Woensdag gaat hem niet worden. Hopelijk volgende ronde een mooie loting!
Ik zou Heracles-Feyenoord ook wel leuk vinden, gooien wij ze er wel uitquote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heracles-Ajax zou lekker zijn. Maar goed, moeten wij ook eerst NAC maar ff zien te verslaan
Heracles-kakkies is ook mooi. In de competitie kan ik er niet heen, dus zou het mooi zijn als Heracles ze uit de beker schiet.
Succes, kansloos zijn jullie niet hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Godver, dit komt ons niet goed uit...
Mweh, toch welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Succes, kansloos zijn jullie niet hoor.
Ik hoop het ook, en als Heracles speelt als vandaag dan zijn ze zeker kansloos. Maar onbewust sluipt er toch wat onderschatting in vrees ik en dan kunnen we van iedereen verliezen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mweh, toch wel
topwedstrijd vandaag! Goede nieuwe spelers, het begint ergens op te lijken! Ik wil dat Heracles dit jaar boven Sparta, Excelsior en vooral VVV en De Graafschap eindigt, en dat is nog prima mogelijk! Hopenlijk zetten we de stijgende lijn door
haha, ik ben een optimistisch mens! En als fan mag ik ook best optimistisch zijn, en wat verwachten. Zolang de spelers maar beseffen dat een bekerwedstrijd tegen een van de sterkste clubs uit de eerste divisie geen walk over is. Maar ik denk dat ze dat bij Heracles nog wel weten, het is ook nog weer niet _zo_ lang geleden dat we daar zelf speelden (en in de beker aardig presteerden, ik denk aan 1-0 Ajax thuis in de gloriejaren van het grote Ajax, mijn mooiste, en koudste wedstrijd ooit ^_^)quote:Op zondag 13 januari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en als Heracles speelt als vandaag dan zijn ze zeker kansloos. Maar onbewust sluipt er toch wat onderschatting in vrees ik en dan kunnen we van iedereen verliezen.
Wat zonde dat ze Brood zolang hebben laten zitten, die drive naar voren is echt een verademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |