Daarom precies. We kunnen eigenlijk het risico niet lopen. Maar goed. Als het niet te duur isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat ie wel even zal moeten wennen![]()
Maar t kan ook zijn dat ie er meteen staat, dat weet je toch niet? Niet dat ik t verwacht overigens.
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Blawh het volgende:
...knip...
Of zou dit betekenen dat Klavan nog deze maand vertrekt en dat Jansen dan gehaald is om 2 opties op linksback te houden?
Edit: Damzkie was met net voor.
Hmm. zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?
Er was toch interesse vanuit Feyenoord voor hem?
Dat zou kunnen, Feyenoord heeft een paar keer voor hem op de tribune gezeten en Bosz kent hem natuurlijk goed van zijn Heracles tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van een deal met Feyenoord over Klavan?
Er was toch interesse vanuit Feyenoord voor hem?
En het überhaupt mogelijk maken hem nu al over te nemen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Dat ze dan Jansen als 'buffer' voor ons een halfjaartje sturen, en zo de prijs wat lager krijgen?
Kan ook. Denk niet dat Smit nog graag spelers laat vertrekken in de winterstopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En het überhaupt mogelijk maken hem nu al over te nemen...
Wel als hij er geld voor krijgt. Salarissen moeten ook betaald wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan ook. Denk niet dat Smit nog graag spelers laat vertrekken in de winterstop
Voor kwartfinale beker!?quote:
Ik lees het nu ook. Heerlijk, niet kloppende berichtgeving. Daar kun je van op aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor kwartfinale beker!?
Jansen is trouwens helemaal nog niet rond.
Ja. En als Jansen niet komt dan lig ik daar ook niet wakker van, het lijkt me niet noodzakelijk om hem erbij te hebben.quote:
Begint lekker!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Blawh het volgende:
Lakic vanavond in de basis ipv Igor hoorde ik, eindelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |