Volgende keer verrekijker mee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
welgeteld 18 bij het begin, daarna werd het iets drukker (25 man)
Of hij krijgt zondag een rotschop van R. Maas of M. Loomsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef Dos37 het volgende:
VVV valt of staat bij Ambrabat mocht die nog vertrekken dan zie ik het somber in voor VVV,
Of Bosnar 5 minuten voor tijd laten invallen, die komt toch niet in de 1e 11 voor van Krüzen en Heerkes.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of hij krijgt zondag een rotschop van R. Maas of M. Looms
Zou nog niet eens zo dom zijn, meteen een concurrent minder
Goed plan, zolang hij er dan niet al 2 heeft inliggen natuurlijk ;-)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of Bosnar 5 minuten voor tijd laten invallen, die komt toch niet in de 1e 11 voor van Krüzen en Heerkes.
Nog iemand die daarheen gaat? Vroeg eruit.quote:De supporters die afreizen naar Venlo kunnen genieten van het geluid van de beroemde klapper. Net zoals bij AZ worden ook hier de klappers uitgedeeld. Ook is er nog het optreden van een carnavalsvereniging. De Prins zal de aftrap doen.
De wedstrijd begint in Venlo om 12.30 uur. Scheidsrechter is de heer Vink en hij wordt geassisteerd door de heren Inia en ten Hoove. Deze laatste is een oud lid van AVC Heracles en is daar ook begonnen met zijn loopbaan als scheidsrechter/grensrechter.
Net op tijd los om in Enschede niet met een nulletje of 5 onderuit te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dos37 het volgende:
Hulde zeg, zo win je bijna 2 jaar niet meer uit. En zo met 0-5
Dat zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 15:19 schreef denthemen het volgende:
zakelijk
Wtf?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef Blawh het volgende:
Jan Smit: 'Wie weet wat er nog gaat gebeuren voor 31/01'
Hmm... Misschien zegt ie er vanavond nog wat over. Of anders morgen wel in TCTubantia.quote:
Misschien toch een deal tussen Ajax en Heracles inderdaad. Klavan naar Ajax en wij wat cash + Schilder. Toch zie ik liever Klavan dan Schilder, maar als je Klavan wilt verkopen dan moet het nu of in de zomer gebeuren, anders loopt hij na volgend seizoen voor niets weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm... Misschien zegt ie er vanavond nog wat over. Of anders morgen wel in TCTubantia.
Schilder leek mij het meest relevant, maar dan zal Klavan wel verkocht worden?
Mja, en schilder ervoor terug is niet echt verkeerd natuurlijk. Persoonlijk vind ik Klavan 3x niets voor Ajax, maar goed, ze moeten zelf maar weten wat ze willen kopen. Als kleine club heb je helaas niet zoveel te willen in de voetbalwereld ...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien toch een deal tussen Ajax en Heracles inderdaad. Klavan naar Ajax en wij wat cash + Schilder. Toch zie ik liever Klavan dan Schilder, maar als je Klavan wilt verkopen dan moet het nu of in de zomer gebeuren, anders loopt hij na volgend seizoen voor niets weg.
Klavan was in zijn eerste seizoen echt een openbaring op linksback, hij heeft de potentie zeer zeker, het komt er alleen te vaak nog niet uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, en schilder ervoor terug is niet echt verkeerd natuurlijk. Persoonlijk vind ik Klavan 3x niets voor Ajax, maar goed, ze moeten zelf maar weten wat ze willen kopen. Als kleine club heb je helaas niet zoveel te willen in de voetbalwereld ...
Als Verbeek komt dan komt Garcia Garcia voor 100% zeker niet langer dan een half jaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jan Smit zat vandaag bij Studio Voetbal, samen met oude maat Gert-Jan Verbeek! Van mij mag Verbeek wel terug naar Heracles. In mijn ogen heeft hij destijds de basis gelegd voor de promotie, en dus voor ons tot nu toe succesvolle eredivisie avontuur
Maar dat is wishful thinking ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |