abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55700222
quote:
Een hele goede morgen allemaal.
Er is nog diepe rust in de villa. Het enige dat ik hoor zijn de kerstballen die bij mij inmiddels vanzelf uit de boom vallen en het geritsel van honderden naalden er achteraan, dus heb ik mooi tijd om de boom uit huis te halen. Shadow had, jammer voor mij ook een nachtje vrij en daar zat ik dan met mijn bakkie leut.
Over tot de orde van de dag. Ongetwijfeld zullen we vandaag en de komende dagen nog wel te horen of te lezen krijgen of Mike bijvoorbeeld nog iemand aan de telefoon heeft gekregen, of zijn zus nog geweest is, of Jaap dit keer in het bijzonder genoten heeft van Cora en wat alle bezoekers zo links en rechts te melden hadden.
Er is ons de afgelopen avond en nacht best wat ontgaan vermoed ik zo. En wat zijn de reacties van onze vrienden op de oudjaarsuitzending?

Bron: Nowlive.eu

[COS #119] Alle oudbewoners op de BBQ.....
Een terugblik op vorig jaar 1 jan 2007.

Iedereen een prettig nieuwjaar trouwens.

[ Bericht 6% gewijzigd door F04 op 01-01-2008 13:06:51 ]
pi_55700261
Iedereen een heel gezond en gelukkig 2008

zo en nu gaan ik mn kater verwerken ghehehehe
pi_55700274
Iedereen een gelukkig nieuwjaar.Eindelijk weer thuis,was zo mistig dat we vannacht gewoon met het gezin moesten overnachten bij familie.Hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen.En ik hoop op veel mooie stream momenten met Brian en Amanda die nu eens aan de beurt zijn.
pi_55700442
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_55700460
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Liess het volgende:
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Thxxxxxx en jij ook een heel gelukkig nieuwjaar
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:22:16 #6
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55700534
Een gelukkig nieuwjaar!

Waarin ik blijf hopen op een ' en ze leefden nog lang en gelukkig' einde van de kooi..

Een dronk op waarheid en gerechtigheid..
Maar voor het zover is, veel spannende verwikkelingen, onverwachte wendingen, minder mistig scriptgeruis en vooral en boven alles veel humor en relativering!

Samen met jullie...op alle medecossers!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55700774
Happy newyear allemaal!

Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Veni, vidi, vaginalis (Ik kwam en zag dat het kut was)
pi_55700857
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef DonkereKip het volgende:
Happy newyear allemaal!

Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Dat vraag je je nu pas af?

Zo gaat het toch ieder weekend. Als Palma ze niet wakker maakt slaapt het acteergilde liever een gat in de dag.
Mooi moment voor Febo om het script bij te schaven.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:43:55 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55700891
Mikey ligt in bed, scheten te laten.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 13:46:44 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_55700936
HAPPY NEWYEAR LIEVE FOKKERS

Veel geluk en gezondheid in 2008 . Dat we maar een hoop plezier mogen beleven aan de COSSEN.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55700943
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)

Huub verspreekt zich
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda

Huub verspreekt zich

Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 01-01-2008 14:00:28 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:51:44 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701016
Het is dus afwachten of Huub en Jaap Lieke mogen wegstemmen van achter.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:54:36 #13
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701062
Goeie morgen allemaal (naja middag...)

Iedereen een Heel fijn, gelukkig en gezond 2008 toegewenst!!

En ook de DGK redactie natuurlijk!! ;-)
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 13:56:26 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_55701082
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:

Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:56:47 #15
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55701089
Ook namens mij iedereen nog een heeeeeel gelukkig, liefdevol, gezond en vrolijk nieuwjaar!!! Dat alle dromen in 2008 maar mogen uitkomen en dat het een TOP jaar gaat worden voor iedereen!!

En dat alle geheimen van DGK maar onthult mogen worden...
pi_55701111
Beste wensen iedereen .

DGK_REDACTIE, Amanda en Brian hebben nu wel genoeg vakantie gehad hoor, laat ze maar een keer goed werken voor hun centen.
pi_55701119
Gaaap.
pi_55701123
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Go hard or go home
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:01:08 #19
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701147
quote:

[..]

In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Huub verspreekt zich

Sorry hoor, maar voor degene die denken dat DGK oprecht is verwijs ik die graag naar het sprookjesbos in de Efteling...

Het is geen geheim dat Huub een spel speelt, en daarbij heel ver gaat. Hij roept het zelf ook altijd 'het gaat niet om een zak knikkers'. Daarbij komt dat Huub ook keihard heeft gezegt Lieke te zullen laten vallen als een baksteen als dat ten goede zou komen van z'n spel, en op dat punt zijn we nu gekomen.

En Lieke moet niet moeilijk doen, zij heeft net zo hard geroepen Huub te laten vallen als het haar spel beter zou uit komen. Ook dat moment is aangekomen...

Alles wat je ziet is spel of soap. Niks wat je ziet is werklijkheid.

Beoordeel de spelers dat ook niet op die manier.

Dat is hetzelfde als Joan Collins een bitch noemen omdat ze Alexis heetft gespeelt in Dynasty..
pi_55701153
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:02:31 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_55701173
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.

Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:02:50 #22
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55701181
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Zijn nieuwe baan wordt dus: Pooier....
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:03:50 #23
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701194
quote:
Tja ach...

Je wordt niet gebruikt, je laat je gebruiken...

Amanda krijgt wat ze toebehoort totdat ze hetzelf inziet...
pi_55701210
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:06:13 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_55701240
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
― Mark Twain
pi_55701256
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
Wel fijn. Amanda moet straks de hele familie Kubatz onderhouden.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:08:01 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_55701267
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef noekje het volgende:

[..]

en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
― Mark Twain
pi_55701284
quote:

[..]

Dat noem ik nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55701285
Is er nu helemaal geen oud redactie lid of anderszijds medewerker Kooi die even heerlijk uit de school wil klappen?
Geen voornemen schone lei dit jaar?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:10:51 #30
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701314
quote:
Kenneth vraagt wat HIJ gaat doe na de kooi en hij begint over AMANDA in de playboy!

Wat een giga lul is het toch, kan niet eens iets voor zichzelf bedenken

Een gelukkig en gezond 2008 allemaal!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:13:33 #31
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701375
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Begrijp het drama ook niet?

Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:13:50 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_55701380
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
quote:
Mike draait zich nog maar eens lekker om in zijn boxspring. Het jaar begint voor hem goed! Hij woont momenteel in luxe en als het aan de Miljonairs ligt, krijgt Mike ook na De Gouden Kooi een beter leven. En als klap op de afgestoken vuurpijl is hij binnenkort misschien ook weer herenigd met zijn ouders! Als dit geen goed vooruitzicht is!
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:17:21 #33
128220 Peter6000
pi_55701436
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.
Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
pi_55701440
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
[..]
Misschien komt Henny huisman langs vandaag.Krijgen we de supriseshow
pi_55701457
quote:

[..]

Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.

Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
Go hard or go home
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:20:14 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701482
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.

Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
pi_55701490
quote:

[..]

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Huub verspreekt zich

Bewijst maar weer dat "achter" het spel speelt.
Als het magstemmen Jaap en ik haar er keihard uit, dat het mag gebeuren
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:21:37 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701507
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.

Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
pi_55701528
Goedemorgen beste fokkertjes... ..ik wens jullie allemaal gezondheid, liefde en geluk in overvloed in 2008..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55701533
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Go hard or go home
pi_55701537
quote:

[..]

ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.

Dan is nu ook duidelijk dat de ontslagrondes ook niets voorstellen.
pi_55701562
quote:
echt
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:24:39 #43
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55701568
Ja eh....... ik kan jullie nog geen Gelukkig Nieuw Kaas en Befde Mensen wensen
want het is volgens mijn computer 24 juli 2007
pi_55701575
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waarvan ik gok, bijna elke man leuker zou zijn dan Brian dus groot gelijk wat mij betreft. Ik vind het echt jammer dat zij blijft hangen aan Brian.
Go hard or go home
pi_55701596
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)

Helaas
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:26:06 #46
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701598
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Denk eerder dat Amanda binnen no time weer een relatie heeft
Het kind leeft al vanaf haar 14de in een relatie........

Maaaaaaaarr........zonder Brian was Amanda een stuk leuker!
pi_55701613
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Margo37 het volgende:
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)

Helaas
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:28:15 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_55701633
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.
Die gast heeft vanaf dag 1 niks aan het programma toegevoegd. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat er op dat moment geen geschiktere kandidaten waren om hem te vervangen.
― Mark Twain
pi_55701639
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Het gaat erom dat dus nu echt duidelijk is dat achter bepaalt wie eruit gaat, maar dat snap ik dus ook niet, dat wisten we allang toch......
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55701641

Voor alle COS'sers!
pi_55701660
quote:

[..]

Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.
Op het moment dat hij zijn brief voor gaat lezen aan Lieke en net doet alsof hij alles wat hij daarin schrijft oprecht meent (wat dus niet waar is getuige het filmpje van hierboven) en zij met een gezonde dosis achterdocht daar naar luistert wordt Lieke afgeschilderd als een ijskoningin...
Het enige wat zij doet is dat ze niet meer in zijn mooie praatjes trapt en geef haar daarin eens ongelijk..
Zij weet als geen ander dat zijn verhalen niet kloppen...heel goed dat ze zich niet meer laat ompraten en het heft in eigen handen neemt...
pi_55701671
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.
Die gast heeft vanaf dag 1 niks aan het programma toegevoegd. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat er op dat moment geen geschiktere kandidaten waren om hem te vervangen.
Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?
We weten dat ze soms in het spel moeten blijven en soms mag iemand eruit maar mag je dan ook zeggen, ik hou hem/haar in de hut?
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:31:37 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_55701684
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor alle COS'sers!
Same to you

Eerste tent van 2008 is in de maak bij Brian en Amanda.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:33:49 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_55701718
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?
We weten dat ze soms in het spel moeten blijven en soms mag iemand eruit maar mag je dan ook zeggen, ik hou hem/haar in de hut?
Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".
― Mark Twain
pi_55701722
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.
Op het moment dat hij zijn brief voor gaat lezen aan Lieke en net doet alsof hij alles wat hij daarin schrijft oprecht meent (wat dus niet waar is getuige het filmpje van hierboven) en zij met een gezonde dosis achterdocht daar naar luistert wordt Lieke afgeschilderd als een ijskoningin...
Het enige wat zij doet is dat ze niet meer in zijn mooie praatjes trapt en geef haar daarin eens ongelijk..
Zij weet als geen ander dat zijn verhalen niet kloppen...heel goed dat ze zich niet meer laat ompraten en het heft in eigen handen neemt...
Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:34:18 #56
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701724
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Same to you

Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagen
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:35:03 #57
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55701736
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Same to you

Een variatie op de nieuwjaarsduik?

Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!
be nice or go away
pi_55701749
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagen
Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!
Ik vind het een triest excuus voor een man, die Brian.
Go hard or go home
pi_55701774
quote:

[..]

Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.
Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.

Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
pi_55701777
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!
Ik vind het een triest excuus voor een man, die Brian.
zou Brian ook tevreden zijn als hij zelf 3 keer per jaar klaarkomt?
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:38:39 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_55701801
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
Precies, zo zie ik het dus ook. Volgens mij was Lieke allang vertrokken (lees toneelhaak) als ze deze verhaallijn niet hadden ingezet.
Goed voor de kijkcijfers en de fora schrijven zich een ongeluk over die 2.
― Mark Twain
pi_55701843
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En grote kans dus dat Lieke tegen Huub moet spelen van "achter"
Dat verklaart ook de knipoog van Lieke en de manchetknopen als echt verjaardags kado.
pi_55701857
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".
en achter dat "als het mag"...."maar dat gaat hem toch niet worden"
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:42:25 #64
145755 kahaarin
pi_55701869
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef riri het volgende:

[..]

Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.

Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
Inderdaad, laat hem het spel spelen en zijn ding doen maar niet onder het mom van oprechte gevoelens, je kunt niet zo met mensen blijven spelen, dat komt een keer bij je terug, misschien wel wanneer je het niet verwacht.
Het lijkt elke keer net alsof Lieke de boosdoener is maar het begint er meer en meer op te lijken dat Huub alles wat hij doet en zegt op een weegschaal legt en daardoor iedereen bespeelt, weinig oprechts en eerlijks te ontdekken.
be nice or go away
pi_55701908
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef blomst het volgende:

[..]

ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.

Dan is nu ook duidelijk dat de ontslagrondes ook niets voorstellen.
dat hoorde ik ook.......... Huub vind er een bitch omdat zij hem eruit gestemd heeft... dat heeft tie wel vaker op die toon gezegd hoor ook in haar gezicht

Dus ik zie het probleem niet zo..... het is wel zo dat daarna zijn toon veranderd als hij merkt dat de streams erop staan.... maar hij sprak gewoon ff met zijn broer zijn gevoel uit
pi_55701928
Ik dacht dat Amanda het altijd zonder geluid deed?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:46:44 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55701934
Koelere! Ik zet mijn streams aan, en het eerste wat ik hoor is: "Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhhh, ohhhhhhhhhhh'
Daar gaan mijn oliebollen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 14:47:25 #68
184769 crew  Deisyy
pi_55701947

Voor alle Fokkers en dat we maar weer heel veel plezier zullen hebben in de COS

.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55701948
quote:

[..]

Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:47:30 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701949
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Ze gaat voor de 4de keer komen?
pi_55701955
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef mazaru het volgende:
Koelere! Ik zet mijn streams aan, en het eerste wat ik hoor is: "Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhhh, ohhhhhhhhhhh'
Daar gaan mijn oliebollen
Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:49:24 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_55701973
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 14:51:00 #73
184769 crew  Deisyy
pi_55701992
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
een stille genieter
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:52:31 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55702005
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef neehe het volgende:

[..]

Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.
Daar kun je je bedenkingen bij hebben natuurlijk maar het gaat nu eenmaal niet om een zakje M&M's.
― Mark Twain
pi_55702016
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!
best sneu eigenlijk, en daar lig je dan je pruikje goed te doen.
pi_55702026
quote:

[..]

Motorisch is hij ook geen wereldwonder dus die jongen moet zich behoorlijk concentreren. Zit hij wel in de goede opening, hij mag haar ook weer niet te hard wurgen en dan ook nog eens spanken tussendoor.
Het is al knap dat hij geen burn out heeft.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:53:40 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_55702027
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

een stille genieter
Sex met Brian.......ik moet er zooooooooo niet aan denken.

Edit: @noekje, als ik hem af en toe door het huis zie strompelen zit hij aardig tegen een burn-out aan.
Die gast is niet vooruit te branden zeg.
― Mark Twain
pi_55702061
B&A deden wel een standje wat afwijkt van de standaard standjes zeg maar. Nieuw jaar, nieuwe flavour. Brian lag horizontaal in bed en Amanda gewoon verticaal...Amanda had er zo te horen wel plezier in.
pi_55702098
en het mooie is dat ACHTER de schuld krijgt alles te regisseren maar dat het bewijs onomstotelijk geleverd wordt dat bewoners werkelijk alles doen voor geld......alles....ook relaties faken...sex hebben met elkaar...gevoelens uiten die niet kloppen.
En het mooie is nu juist te zien welke bewoners over grenzen gaan en welke niet....

het mes snijdt aan twee kanten....de programmamakes (pooiers) hebben een mooie show en de bewoners hoereren voor geld...hebben daar alles voor over.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 01-01-2008 15:18:53 ]
pi_55702209
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.
Daar kun je je bedenkingen bij hebben natuurlijk maar het gaat nu eenmaal niet om een zakje M&M's.
ik denk niet dat het script is
Huub kiest er zelf voor om het gesprek met Lieke te hebben....... denk ook wel dat tie het gesprek meent, maar als er tussen hun twee geen verbetering plaatsvind, dat hij haar er dan zeker uit gaat stemmen als het mag van het hokje.
pi_55702212
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

O ja, als het Huubje is dan moet je denken : Dat is Huub niet echt, dat moet hij van de FEBO zeggen.
Als je zo moet gaan zitten kijken dan wordt je daar toch gestoord van ?
Maar je moet dat natuurlijk alleen bij Huub denken, en niet bij de anderen, want die menen wel wat ze zeggen.
Wordt je niet moe om er zo naar te kijken en luisteren ?
Waarom scheld je dan regelmatig op bewoners als het toch een script is ?
Dat moeten ze toch zeggen van de FEBO ?
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:07:19 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_55702258
Slip of the pen van PoekieRoekie in VV?
quote:
Brian en Amanda zijn inmiddels voorzichtig begonnen om het nieuwe jaar in te wijden, maar erg soepel verloopt het allemaal niet. Ze hebben wat moeite om de juiste houding te vinden, maar uiteindelijk begint het dan toch ergens op te lijken. Ach, opstartproblemen hebben we allemaal wel eens! ]Er zullen dan misschien ook weinig mensen op de wereld zijn die het al zo vaak voor de camera hebben moeten doen
― Mark Twain
pi_55702329
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef neehe het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn.
en hij dreigt haar er zelfs mee....
maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:11:20 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_55702337
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef neehe het volgende:

Dat doe ik ook regelmatig, mijn sig zegt genoeg toch? Maar ik ga er wel vanuit dat niet alles wat ze zeggen letterlijk gescript is, dat zou onbegonnen werk zijn, maar ik geloof absoluut in sturing/verhaallijnen en van de ene persoon kan ik het beter hebben dan van de ander. Zo hebben we toch allemaal onze voorkeuren en dat mag gelukkig.
― Mark Twain
pi_55702361
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef Desii het volgende:

[..]

ik denk niet dat het script is
Huub kiest er zelf voor om het gesprek met Lieke te hebben....... denk ook wel dat tie het gesprek meent, maar als er tussen hun twee geen verbetering plaatsvind, dat hij haar er dan zeker uit gaat stemmen als het mag van het hokje.
script niet nee, maar ze worden wel door achter gestuurd en beinvloed.
Ik geloof direkt dat ze achter tegestrijdige verhalen tegen de kooibewoners vertellen.
pi_55702399
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:10 schreef riri het volgende:

[..]

maar zij is daar niet ontvankelijk voor...ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
Ze is een echte einzelgänger die haar eigen weg gaat in de massa...volgens mij kom je op de lange duur daar het verst mee....dus Huub is niet voor niets bang voor haar,hij wil haar niet voor niets bij hem en Jaap....maar het vervelende voor hem is dat hij er echt alles aan heeft gedaan om haar vertrouwen te beschamen...en dat komt niet zomaar weer goed...sterker nog...ik denk dat dat nooit meer goed komt....alleen als hij echt eerlijk is over zijn spel en zijn echte gevoel...pas dan kan er wellicht weer een samenwerking komen zonder relatie,want een relatie hebben zal ze nooit meer willen met hem
Welke Lieke is de echte Lieke???
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:15:40 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55702404
quote:

[..]

Dat vind ik minder vreemd dan een Nadia die zich helemaal liet gaan.
pi_55702414
Waarom bijt Amanda altijd op de lepel als ze die in haar mond steekt?
pi_55702422
quote:

[..]

Dus de ene keer geloof je wel in het script en als het om Lieke gaat niet?

Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:16:46 #90
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55702430
quote:

ook al weet ze dat ze niet sterk staat en eruit gestemd kan worden kiest ze toch die weg..dat noem ik dus echte kracht.
pi_55702456
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:12 schreef blomst het volgende:

[..]

script niet nee, maar ze worden wel door achter gestuurd en beinvloed.
Ik geloof direkt dat ze achter tegestrijdige verhalen tegen de kooibewoners vertellen.
Ja en dat hebben ze inmiddels ( ok, het is wat laat ) ook door. ( Amandel met rijlessen stemming )
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:18:34 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_55702463
Amanda krijgt deze pijnstiller tegen haar keelontsteking, dat slaat toch nergens op of ligt dat aan mij?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Naproxen
― Mark Twain
pi_55702497
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:04 schreef neehe het volgende:

[..]

O ja, als het Huubje is dan moet je denken : Dat is Huub niet echt, dat moet hij van de FEBO zeggen.
Als je zo moet gaan zitten kijken dan wordt je daar toch gestoord van ?
Maar je moet dat natuurlijk alleen bij Huub denken, en niet bij de anderen, want die menen wel wat ze zeggen.
Wordt je niet moe om er zo naar te kijken en luisteren ?
Waarom scheld je dan regelmatig op bewoners als het toch een script is ?
pi_55702539
quote:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens !
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:23:04 #95
145755 kahaarin
pi_55702543
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt deze pijnstiller tegen haar keelontsteking, dat slaat toch nergens op of ligt dat aan mij?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Naproxen
Dit staat er bij de bijwerkingen:
quote:
Ook kunnen maagproblemen optreden en wordt afgeraden het middel in combinatie met alcohol te gebruiken.
Misschien wel omdat ze hierdoor geen alcohol mag drinken?

Een zorg minder voor St. Brian?
be nice or go away
pi_55702564
Krijgen we dit nu weer de hele dag.
Dat gezeur over Huub en lieke.

Hier is speciaal een topic voor gemaakt

[DGK R&P] Tough love bij beide koppels?

Kom op jongens, jullie kunnen het.
pi_55702580
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:15 schreef blomst het volgende:

[..]

Welke Lieke is de echte Lieke???
degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan worden
pi_55702604
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef itsme het volgende:
Krijgen we dit nu weer de hele dag.
Dat gezeur over Huub en lieke.

Hier is speciaal een topic voor gemaakt

[DGK R&P] Tough love bij beide koppels?

Kom op jongens, jullie kunnen het.
Reality is nothing but a collective hunch.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:27:30 #99
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55702628
Febo er wordt weer gefluisterd door die RAT en die silicone slet.
pi_55702641
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef riri het volgende:

[..]

degene die er voor kiest een weg in te slaan waardoor ze eruit gestemd kan worden
Kon toch duidelijk horen dat ze er nog niet uit mag en dat wist Lieke voor de maand december ook al, hoezo eigen kracht?
pi_55702649
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:16 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dus de ene keer geloof je wel in het script en als het om Lieke gaat niet?

omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.
Met opgeheven hoofd de poort uit in plaats van alles te doen voor het grote geld
pi_55702708
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
pi_55702712
Brian: je bent zo "Suckuless"
Amanda: wat is dat?
Brian: lekker...zuigbaar
Amanda: jij ook.

OW MY GOD! Krijgen we nog een ronde?
pi_55702733
GVD niet te verstaan dat gefluister
Dat hier nou niet eens wat van gezegd wordt !
pi_55702742
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef riri het volgende:

[..]

Is dat haar eigen weg? of de weg die "achter" haar heeft opgedragen?
pi_55702756
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:

[..]

Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
Haar eigen woorden waren ik ga nergens
pi_55702782
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Kaleddis het volgende:
GVD niet te verstaan dat gefluister
Dat hier nou niet eens wat van gezegd wordt !
Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.
Anders hoef je ook niet te fluisteren lijkt me.
pi_55702790
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:

[..]

Wist ze dat ??
En hoe weet jij dat ?
Omdat ze dat zelf regelmatig gezegd heeft: "Ik ga nergens Huub en dat weet jij ook" en het laatste filmpje bevestigt dit ook weer waar Huub het heeft over januari, "dat hem dat waarschijnlijk niet gaat worden"
pi_55702819
Zou mooi zijn als in 2008 Brian ook eens zou worden beboet van het vernielen van al het glas, waar hij zeker mee door zal gaan.
pi_55702821
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef neehe het volgende:

[..]

Daarom fluisteren ze ook, zodat niemand kan horen waar ze het over hebben.
Anders hoef je ook niet te fluisteren lijkt me.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:38:11 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55702839
quote:

[..]

Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.
Je ziet haar elke keer iets vreemds doen in stemmingen simpel omdat zij niet kan inspringen op nieuwe ontwikkelingen in de stemming. Dan lopen de stemmingen achteraf niet zoals zij gewild had en dat moet alleen Huub dan bezuren En dat is vreemd als je met 3 mensen een beslissing neemt. Zij neemt dus beslissingen waar ze plots niet meer achterstaat. Nu heeft ze weer zoiets.. keiharde uitspraken dat ze er alles aan zal doen om Huub weg te spelen. Waarom? Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Op dinsdag 1 januari 2008 15:33 schreef blomst het volgende:

[..]

Haar eigen woorden waren ik ga nergens
He he, is dat het bewijs ?
Dat zegt iedereen toch in zo'n geval, of : Dat zullen we nog wel eens zien , (is er ook zo eentje )
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:39:58 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55702863
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:31 schreef T-lex het volgende:
Brian: je bent zo "Suckuless"
Amanda: wat is dat?
Brian: lekker...zuigbaar
Amanda: jij ook.

OW MY GOD! Krijgen we nog een ronde?
Het lijkt er wel op
pi_55702888
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op
Mag ik van T-lex uitleg welk standje?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:41:27 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55702889
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef riri het volgende:

[..]

omdat ze duidelijk heeft gezegd toen de leugen van Huub uitkwam dat ze nooit zover zou gaan dat ze zich zou laten sturen in zaken waardoor ze zichzelf niet meer recht in de spiegel zou kunnen aankijken.
Met opgeheven hoofd de poort uit in plaats van alles te doen voor het grote geld
Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef Marrije het volgende:
Het lijkt er wel op
Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:42:40 #117
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55702915
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb al voor Jaap's definitieve overstap van Dennis naar Huub al gezegd dat Lieke dit zou doen. Huub heeft daarin een grote strateigische fout gemaakt. Lieke is nooit van plan geweest met Huub de finale in te gaan. Lieke vind Huub veel te populair want zij, de enige oprechte, zou die positie moeten hebben. Het is pure afgunst. Er is duidelijk afgesproken: met zijn 3-en naar de finale. Er is schijnt dus diverse malen bevestigd door achter te zijn dat de finale niet door SMS-ers beslist word. Lieke is ook niet in staat om snel te schakelen in het spel. Ook daar kan zij niet tegen.
Je ziet haar elke keer iets vreemds doen in stemmingen simpel omdat zij niet kan inspringen op nieuwe ontwikkelingen in de stemming. Dan lopen de stemmingen achteraf niet zoals zij gewild had en dat moet alleen Huub dan bezuren En dat is vreemd als je met 3 mensen een beslissing neemt. Zij neemt dus beslissingen waar ze plots niet meer achterstaat. Nu heeft ze weer zoiets.. keiharde uitspraken dat ze er alles aan zal doen om Huub weg te spelen. Waarom? Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Lieke zit haar kans... Jaap staat dicht bij haar en er komt ook nog een nieuwe. Nu ziet ze dat ze zich van Huub kan verlossen, zoals voorspelt, maar zegt niet hoe de vork precies in de steel zit.
Hier ben ik het zo mee eensch!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:42:42 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55702916
quote:
Verhaal +
Zij wil Jaap voor zich alleen. Het is dat zij hem te vies en te vet vind maar anders had Jaap haar mogen neuken voor backup. Het is een vies achterbaks wijf met d'r gore roddels en delen van intieme details.
Roevka, I rest my case.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:43:08 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55702928
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Asjeblieft zeg.... Lieke doet alles voor het geld. En dat is haar goed recht. Zij durft alleeen niet uit te spreken hoe het werkelijk zit omdat ze weet dat Nederland haar uit zal kotsen. Lieke is een grote leugen en dat projecteerd zij op Huub. Simpel iemand zwart maken om de aandacht van jezelf af te leiden.
Is het een idee om verder te gaan in het topic dat it's me noemde?
pi_55702948
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is al weer bijna 16:00 en een andere manier om tv te maken kennen die 2 niet, 2008 gaat daar geen verandering in brengen...
Komt dit wel eens op tv eigenlijk ? (kijk geen uitzendingen)
pi_55702954
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef Dark het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo mee eensch!
+1
pi_55702965
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:38 schreef neehe het volgende:

[..]

He he, is dat het bewijs ?
Dat zegt iedereen toch in zo'n geval, of : Dat zullen we nog wel eens zien , (is er ook zo eentje )
Neehe, het is door zowel Jaap, als Huub als Lieke duidelijk uitgesproken dat er in december niemand uit gaat.

ze spraken dan altijd in de term... het gaat hem niet worden
Zowel Lieke als Huub mochten er niet uit in december.
pi_55702971
waarom niet 15.00uur het licht aan
pi_55702977
quote:

[..]
Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
pi_55702981
moeten ze zelfs niet om 3 uur opstaan dit keer??
pi_55702982
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:

[..]

Ruststand...vals alarm.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:46:53 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_55702986
DGK_REDACTIE, hoe laat gaan de lichten aan zodat ik weet wanneer ik weer kan gaan streamen?
― Mark Twain
pi_55702989
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Roevka, I rest my case.
+1

Waarom zijn de lichten nog niet aan Ook nieuw script zeker
pi_55703014
quote:

[..] Het is een vies achterbaks wijf.

I
O, je hebt het over Amandel !
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:51:19 #130
127004 maril
Smeetsfan
pi_55703049
quote:

[..]

Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")

Allemaal een gelukkig en gezond 2008.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55703127
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef 2live het volgende:

[..]

Dan ben je aan het goede adres. T-lex zit er altijd klaar voor en doet altijd leuk verslag.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:56:23 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55703137
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef riri het volgende:

[..]

Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...
Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen
Precies en dat is precies waarom Lieke erg ongeloofwaardig overkomt. Zijn we het toch nog iets van eens.

Ik vind Lieke geestelijk erg sterk. Heeft de terror allemaal goed doorstaan en daarmee zou zij samen met Huub de ultieme backup moeten hebben. Ik begrijp Lieke ook wel Huub geeft haar veel te weinig ruimte en loopt als een hondje achter haar aan maar dit betekend toch niet dat je alles maar opzij moet schuiven? Losmaken van Huub vind ik meer dan okay want die relatie is gewoon ruk. Maar voor Lieke lijkt het alles of niets en dat vind ik zeer raar en zeker niet terecht. Daarom geloof ik haar niet... Het is een Zwarte Weduwe die haar partner na de paring opvreet.

[..]

† In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:56:43 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_55703145
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:49 schreef neehe het volgende:

[..]

O, je hebt het over Amandel !
Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Dat het in de ogen van de Lookies niet klopt staat daar los van.
― Mark Twain
pi_55703151
Heb het vannacht ook al gedaan, maar zal het nog een keer doen voor de middag mensen.. Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 15:58:48 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_55703181
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:51 schreef maril het volgende:

[..]

Ben het met je eens voor de verandering als Huub het spel wil spelen moet hij dat doen , net als Lieke, bovendien heeft Lieke al genoeg gezegd, doe wat je wilt.(ik heb het overigens niet gezien die "verspreking")

Allemaal een gelukkig en gezond 2008.
Same to you Maril.

Ook voor Donnie 29.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:00:10 #137
127004 maril
Smeetsfan
pi_55703201
Ik heb ff een beetje teruggelezen, wie was er voor Amanda?
pi_55703248
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef maril het volgende:
De famile Kubatz
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55703259
quote:
Nadia en daarna Netty
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:04:26 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55703282
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt Amanda van alles en nog wat toedichten maar daar hoort achterbaksheid zeker niet bij. Amanda scheld, schopt, duwt en trekt recht in je gezicht. Dat ze deals maakt met de FEBO en haar dat lukt heeft daar niks mee te maken, die fout ligt wederom bij het hokje en daar maakt ze dankbaar gebruik van en geeft haar eens ongelijk.
Ik vind Amanda een mannelijke Huub. Ook veel sterker dan Brian. Van haar vind ik het jammer dat ze in die relatie met Brian is gerold. Amanda is heerlijk direct maar ook koppig. Vooral in stemmingen heb ik moeite met haar want daarin is het vaak My way or no way.... Een ding is zeker als Amanda zich tegen Brian keert komt Brian er niet meer aan te pas. In woorden en daden.
Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:04:33 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703287
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef blomst het volgende:
waarom niet 15.00uur het licht aan
Dat begrijp ik dus ook niet, omdat B&A ff moeten afmaken waar ze mee bezig zijn?
pi_55703305
HUH....is nou in de halve slaapkamer het licht aan?
Lijkt net of alleen het licht bij Brian en Amanda aan is....bezuiniging zeker...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:05:58 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703311
Ah, het licht is aan
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:07:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_55703336
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:04 schreef T-lex het volgende:

[..]

Nadia, maar die kon maar tot 21:15 ofzo...verder waren er geen vriendinnen die voor daarna hadden willen komen. Dus toen is de moeder van Brian om 23:00 gekomen tot 3:00 (die zou anders uitgenodigd worden met punten door Brian van 23:30 tot 1:30)
En zo houdt Brian weer 300 ceepees extra over in zijn ouwe sok.
― Mark Twain
pi_55703349
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

En zo houdt Brian weer 150 ceepees extra over in zijn ouwe sok.
300cp's...
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:08:27 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_55703354
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef T-lex het volgende:
HUH....is nou in de halve slaapkamer het licht aan?
Lijkt net of alleen het licht bij Brian en Amanda aan is....bezuiniging zeker...
En een SL op de MB, is er een uitzendkracht achter bezig ofzo?
― Mark Twain
pi_55703372
B&A snappen ook niet waarom alleen boven hun bed de lichtbak aan staat.
Brian probeerde nog ff met de lichtschakkelaar naast het bed wat te doen, maar daar reageren alleen de lampen op de nachtkastje op.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:10:08 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_55703381
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:08 schreef T-lex het volgende:

[..]

300cp's...
Je hebt gelijk, ik heb het al aangepast. Valt niet mee om te rekenen op Nieuwjaarsdag.
― Mark Twain
pi_55703407
Ze zijn volgens mij lekker bezig in die tent!

Gelukkig nieuwjaar overigens aan iedereen!
pi_55703434
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zogenaamd vriendin van Lieke zijn, en achter haar rug om zeggen dat je zo'n hekel aan haar heeft is dus niet achterbaks ??
Of is dat ook weer goed te praten met : Ja maar dat is voor het spel ??
pi_55703447
De toekomstige winnaars van de kooi worden even in het licht gezet, op dat wij het niet vergeten.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:14:25 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_55703457
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef neehe het volgende:

[..]

Zogenaamd vriendin van Lieke zijn, en achter haar rug om zeggen dat je zo'n hekel aan haar heeft is dus niet achterbaks ??
Je krijgt het door, houwen zo.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:16:23 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_55703487
Dilana heeft ook een script, iedereen wakker blaffen.
― Mark Twain
pi_55703490
Brian doet ff een booty inspectie en bijt ff in de bil van Amanda.
Ondertussen gaat Dilana blaffen...er loopt volk in het huis.
Brian heeft het er over dat ze waarschijnlijk naar het licht komen kijken.
pi_55703518
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef neehe het volgende:

[..]

nee hoor lekker achterbaks, en Lieke trapt er met open ogen in

Alhoewel Amanda wel heeft gezegd dat ze nu beter met Lieke kan ook al zijn ze tegenstanders in het spel, maar misschien denkt Lieke dat laatste wel te kunnen veranderen, ze wist in het begin ook waar ze met huub mee begon.
Helaas voor Lieke kon ze hem toch niet veranderen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:18:53 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703526
Er staat een mededeling op de plasma maar niemand die het leest?
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 16:19:30 #158
184769 crew  Deisyy
pi_55703531
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je krijgt het door, houwen zo.
Ik vraag me af hoe jij het script van niet-script weet te onderscheiden?
pi_55703540
quote:

[..]

Zoveel haat voelen naar iemand is niet gezond...het vertroebelt je onbevooroordeelde kijk op zaken...Het is niet zo dat iemand alleen maar fout kan doen net als het niet zo is dat iemand alleen maar goed kan doen

*proest*
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55703553
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies en dat is precies waarom Lieke erg ongeloofwaardig overkomt. Zijn we het toch nog iets van eens.

Ik vind Lieke geestelijk erg sterk. Heeft de terror allemaal goed doorstaan en daarmee zou zij samen met Huub de ultieme backup moeten hebben. Ik begrijp Lieke ook wel Huub geeft haar veel te weinig ruimte en loopt als een hondje achter haar aan maar dit betekend toch niet dat je alles maar opzij moet schuiven? Losmaken van Huub vind ik meer dan okay want die relatie is gewoon ruk. Maar voor Lieke lijkt het alles of niets en dat vind ik zeer raar en zeker niet terecht. Daarom geloof ik haar niet... Het is een Zwarte Weduwe die haar partner na de paring opvreet.
ze heeft met al haar exen een goede verstandhouding ....is er geen één van dood
pi_55703555
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef riri het volgende:

[..]

dat huub haar niet goed uit kan staan begrijp ik wel,
ze heeft vanaf dag 1 gezegt dat ze buiten de kooi nooit op hem zou vallen ( )
ze heeft zelf op een gegeven moment toegegeven dat achter haar heeft gepushed
sex met hem te hebben, en zegt natuurlijk zelf dat dat niet de reden was dat ze toen
op die ene dag flink wat sex met hem had.
ze heeft op bijna alles wat hij doet kritiek.
ze is super betweterig, vooral naar hem toe.
ze misgunt hem zijn pleziertjes, 1ste singel, optredens, popipoll plaatsing, zelfs de stemming
toen voor een korte vakantie in, waar was het ook al weer, turkije?

dat zijn de dingen aan lieke waar ik me onwijs veel aan stoor.
ondanks haar goeie kwaliteiten, die ik in het begin zo aan haar waardeerde.

ik weet dat huub haar op zijn manier ook wel waardeerd(e),
maar op het zelfde moment ook een hekel aan haar heeft.
dat heb je wel is met sommige mensen. maar dan weegt het ene wel is zwaarder dan het andere.
ik geloof ook wel in een script van huub naar lieke toe, daar zijn vaak genoeg uitspraken over gedaan.

ps: Gellukig nieuwjaar, en de BESTE wensen, jullie allen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55703562
Ok...dekentje beweegd weer bij B&A. Lijkt op handwerk.

En de verlichting is nu wel helemaal aan...staat ook een boodschap op de plasma..ze zullen er wel uit moeten.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:21:53 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703575
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:17 schreef blomst het volgende:

[..]

1 nee hoor lekker achterbaks, en Lieke trapt er met open ogen in

2 Alhoewel Amanda wel heeft gezegd dat ze nu beter met Lieke kan ook al zijn ze tegenstanders in het spel, maar misschien denkt Lieke dat laatste wel te kunnen veranderen, ze wist in het begin ook waar ze met huub mee begon.
Helaas voor Lieke kon ze hem toch niet veranderen.
1) zo is het maar net alhoewel ik me afvraag in hoeverre Lieke erin trapt
2) Amanda is een meisje-meisje en heeft een meisje nodig om mee te roddelen, kletsen, make uppen etc etc, zodra Selene de gastspeler de poort uitloopt heeft ze dus alleen Lieke om op terug te vallen. Pure nood dat ze beter met Lieke kan.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 16:23:06 #164
184769 crew  Deisyy
pi_55703593
en het bericht op het plasma-scherm is nog steeds niet gelezen
pi_55703614
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
B&A hebben het i.i.g. ff te druk met andere dingen. Nu geen handwerk meer...
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:25:05 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_55703632
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe jij het script van niet-script weet te onderscheiden?
I.p. is er geen onderscheid. De verhaallijnen worden uitgezet door het hokje en de puppets volgen, simpel toch?
Leuk voorbeeld is het omgooien van de tafel door Brian tijdens de rijbewijsstemming. Eerst zorgen dat de hond Dilana veilig bij Mike zit en dan zgn uit zijn plaat gaan. Ik heb me werkelijk kapot gelachen maar het levert wel leuke streams op.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:25:11 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703634
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Zou effectiever zijn als iemand dat ff door de villa brult
pi_55703637
Ben toch benieuwd waarom Amanda gisterenavond tegen Nadia "tot morgen" zei. Krijgen we vanavond een nieuwjaarsborrel met alle oud miljonairs ?
Dat zou ik echt leuk vinden
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 16:27:56 #169
184769 crew  Deisyy
pi_55703675
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

I.p. is er geen onderscheid. De verhaallijnen worden uitgezet door het hokje en de puppets volgen, simpel toch?
Leuk voorbeeld is het omgooien van de tafel door Brian tijdens de rijbewijsstemming. Eerst zorgen dat de hond Dilana veilig bij Mike zit en dan zgn uit zijn plaat gaan. Ik heb me werkelijk kapot gelachen maar het levert wel leuke streams op.
Misschien ben ik naief, maar ik kan me niet voorstellen dat alles met een verhaallijn te maken heeft, dat is niet vol te houden, dus dan blijft toch de vraag wat is echt en wat niet.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:28:04 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_55703679
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:24 schreef T-lex het volgende:

[..]

Misschien staat er op de plasma wel dat ze moeten neuken.....inmiddels geloof ik alles.

This is TV man. Brian neukt met zijn boxer aan.....het moet niet gekker worden.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:29:07 #171
38396 mazaru
pi_55703697
Lieke en Jaap liggen zo ver bijj elkaar vandaan dat ze allebei haast uit bed vallen
pi_55703699
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

1) zo is het maar net alhoewel ik me afvraag in hoeverre Lieke erin trapt
2) Amanda is een meisje-meisje en heeft een meisje nodig om mee te roddelen, kletsen, make uppen etc etc, zodra Selene de gastspeler de poort uitloopt heeft ze dus alleen Lieke om op terug te vallen. Pure nood dat ze beter met Lieke kan.
Amandel viel door de mand met de rijbewijsstemming.
Zogenaamd is ze zo goed, maar toen ze in het spel wat kon geven aan een zwerver, toen dacht ze alleen maar aan zichzelf.
Als Amandel iets niet hoeft te hebben dan pas mag een ander het hebben, als Brian het dan maar is he.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 16:29:49 #173
184769 crew  Deisyy
pi_55703712
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef Kaleddis het volgende:
Ben toch benieuwd waarom Amanda gisterenavond tegen Nadia "tot morgen" zei. Krijgen we vanavond een nieuwjaarsborrel met alle oud miljonairs ?
Dat zou ik echt leuk vinden
Dat lijkt me echt geweldig. Nicolaas
pi_55703729
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:24 schreef T-lex het volgende:

[..]

Wat is dit dan; standje hopeloos?
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:32:46 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_55703759
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien ben ik naief, maar ik kan me niet voorstellen dat alles met een verhaallijn te maken heeft, dat is niet vol te houden, dus dan blijft toch de vraag wat is echt en wat niet.
Een verhaallijn in stand houden is toch niet zo moelijk? Het zijn allemaal komedianten dus kunnen ze daar zelf een invulling aan geven.
Er is één uitzondering en dat is Brian, die moet het doen met behulp van pammetjes.
― Mark Twain
pi_55703761
sjezus, ze mogen daar wel lang uitslapen, zeg.
tis alweer bijna avond...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:34:32 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703798
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:29 schreef neehe het volgende:

[..]

Amandel viel door de mand met de rijbewijsstemming.
Zogenaamd is ze zo goed, maar toen ze in het spel wat kon geven aan een zwerver, toen dacht ze alleen maar aan zichzelf.
Als Amandel iets niet hoeft te hebben dan pas mag een ander het hebben, als Brian het dan maar is he.
Typisch Amanda inederdaad
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:35:33 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703816
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:32 schreef miesy het volgende:
sjezus, ze mogen daar wel lang uitslapen, zeg.
tis alweer bijna avond...
Kijk aan, het licht in de MB is ook net aan
pi_55703843
Mike was al een uurtje uit bed, maar die komt nu pas in beeld.
Zou hij zijn ouders nog gaan bellen?
pi_55703852
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Kijk aan, het licht in de MB is ook net aan
en dan meteen aan het avond eten!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55703887
De speaker wachte dus ff met omroepen tot B&A weer bigsmile boven de dekens kwamen.
Meneer de speakerman had het ff druk met wat anders zeker.
pi_55703895
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:37 schreef miesy het volgende:

[..]

en dan meteen aan het avond eten!
En vroeg naar bed.
pi_55703910
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:40 schreef neehe het volgende:

[..]

En vroeg naar bed.
hehe..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55703943
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:41 schreef miesy het volgende:

[..]

hehe..
Hi Hi.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:44:17 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55703967
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
Mike was al een uurtje uit bed, maar die komt nu pas in beeld.
Zou hij zijn ouders nog gaan bellen?
Moet Mikey vandaag niet weg? Of morgen pas?
pi_55703970
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:44:42 #187
38396 mazaru
pi_55703974
Je ziet Mikey en die hond gewoon iedere dag wat meer opknappen
Het zou toch wel zwaar schandalig zijn als ze straks gewoon als een vuilniszak buiten de poort worden gezet.
pi_55703980
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:42 schreef neehe het volgende:

[..]

Hi Hi.
*gniffel*
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:45:04 #189
127004 maril
Smeetsfan
pi_55703984
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
Brian doet ff een booty inspectie en bijt ff in de bil van Amanda.
Ondertussen gaat Dilana blaffen...er loopt volk in het huis.
Brian heeft het er over dat ze waarschijnlijk naar het licht komen kijken.
geven de kindertjes van god dan zoveel licht?
pi_55703991
B&A in de eene douche...Huub in de andere.
Lieke en Mike in de woonkamer.
Wat een actie ineens op de streams...ze kunnen het achter bijna niet meer bijhouden.
pi_55704014
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:44 schreef miesy het volgende:

[..]

*gniffel*
Kuch kuch.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:46:53 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55704024
In 2000 of 2001 heeft Mikey zijn moeder voor het laatst gesproken op dat nummer.
pi_55704053
Hé Amanda heeft d'r haarstuk af onder de douche...en krijgt nu een hoofdmassage van B.
pi_55704067
Lamet woont nog steeds in delfzijl en ook nog steeds op het adres wat mike net zei.
pi_55704084
Lamet is dus zijn stiefvader als ik het goed begrijp.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:50:26 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_55704087
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef Marrije het volgende:
In 2000 of 2001 heeft Mikey zijn moeder voor het laatst gesproken op dat nummer.
Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.
― Mark Twain
pi_55704121
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
pi_55704148
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij noemt de naam en zegt dat die naam maar 1 keer voorkomt in Delfzijl. Ik heb die naam gecheckt in het telefoonboek en dat klopt idd.
ja klopt. zelf de straatnaam noemde hij en dat klopt ook.
Maar dat zal Achter ook wel allang hebben gecontroleerd
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:55:13 #199
38396 mazaru
pi_55704162
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Hoezo zoekt Mikey nu wel ineens contact met zijn ouders of moeder dan? Beetje raar na 8 jaar toch, ik zie weer een script
Ik denk dat die voor het eerst in 8 jaar weer een beetje nuchter is.
Lijkt me sterk dat dit een script is. Hij wil gewoon weten of zijn ouders nog leven.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:55:16 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_55704164
quote:
Mike is de nieuwe miljonair en gaat samen met Lieke spelen....zoiets?
― Mark Twain
pi_55704173
wat heeft Huub een lelijk overhemd aan.
pi_55704182
quote:
Misschien omdat hij sinds lange tijd oud en nieuw geviert heeft, en er voor hem niemand was ?
Het is nooit te vroeg of te laat om contact op te nemen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:56:34 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55704193
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij heeft net weer gebeld en er wordt niet opgenomen, als het in gesprek was geweest dan had ik gedacht, beequeen, ophangen!!
pi_55704208
HaPpY nEw YeAr1111!!!!!111
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:57:19 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_55704213
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef blomst het volgende:
Net zoiets als Brian van de week, echt zo'n Albert Cuypje.
― Mark Twain
pi_55704215
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mike is de nieuwe miljonair en gaat samen met Lieke spelen....zoiets?
Hahaha jij gaat nog verder, ff een weekje tv maken en op het laatst telefonisch contact of een weerzien met zijn moeder en Mikey is klaar in de kooi
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:57:41 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55704219
quote:
Wat ik ervan zie vind ik het wel mooi.
pi_55704247
Geinig overhemd heeft Huub aan, niks voor hem eigenlijk...eerste keer dat ik hem wat leuks aan zie hebben. Smaken verschillen zo te zien hier boven...
pi_55704249
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:46 schreef neehe het volgende:

[..]

Kuch kuch.
<------ wilt wel is helpen tegen een hoestbui.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55704250
Moet Miky weg?
pi_55704259
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef T-lex het volgende:
Geinig overhemd heeft Huub aan, niks voor hem eigenlijk...eerste keer dat ik hem wat leuks aan zie hebben.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55704275
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
Je ziet Mikey en die hond gewoon iedere dag wat meer opknappen
Het zou toch wel zwaar schandalig zijn als ze straks gewoon als een vuilniszak buiten de poort worden gezet.
Hij zal heus wel een beetje hulp krijgen achter de schermen, gebeurd ook met de 2 paardjes daar (anders waren die allang verhongerd). En hij zal uiteraard een leuk zakcentje krijgen, verschijnen op de streams is immers werk en daar moet je voor betaald worden.
pi_55704280
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Moet Miky weg?
Morgen gaat Lieke hem helpen zoeken naar zijn moeder, dus die blijft nog wel ff denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 17:01:11 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_55704297
Ach gossie.......

― Mark Twain
pi_55704300
quote:
niet als ze niet opnemen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 17:02:26 #216
184769 crew  Deisyy
pi_55704323
Leuk overhemd heeft Huub aan, gaat hij naar een 80'-party?
pi_55704333
Brian staat in z'n naakie...Amanda heeft een badjas aan en een handoek op d'r hoofd en ze staan mekaar te knuffelen...nieuwe manier van je afdrogen?!
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 17:03:13 #218
184769 crew  Deisyy
pi_55704344
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef miesy het volgende:

[..]

niet als ze niet opnemen.
Juist wel, das om de spanning op te bouwen
pi_55704350
Het vinden van je moeder is toch niet zo moeilijk? Bovendien weet hij waar z`n zus zit. Dus das een paar minuten werk. Maar het wordt nu dus een verhaal-lijntje, dat kan je weer over meerdere uitzendingen verspreiden...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:04:07 #220
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_55704362
Iedereen het beste gewenst, natuurlijk.

Moet dat gelebber van die hond zo in die zender? Wat een goor gehoor als je je koptelefoon op hebt zeg...
Prrrrr
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:05:49 #221
38396 mazaru
pi_55704389
Verdorie! Waarom doen ze van de redactie niet een beetje moeite om die ouders te vinden.
Schakel voor mijn part die gozer van Spoorloos in. Maar doe wat
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 17:06:01 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_55704392
Brian en Amanda hebben weer tv gemaakt voor vandaag. 2 keer wippen en samen douchen, daar vul je toch makkelijk een uitzending mee?

En straks zeggen dat ze zo moe zijn omdat ze zoveel tv moet maken........rothobby's toch, neuken en douchen.
― Mark Twain
pi_55704451
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:03 schreef Mika25 het volgende:
Het vinden van je moeder is toch niet zo moeilijk? Bovendien weet hij waar z`n zus zit. Dus das een paar minuten werk. Maar het wordt nu dus een verhaal-lijntje, dat kan je weer over meerdere uitzendingen verspreiden...
Dat bedoel ik dus, zo heeft iedere gastspeler daar een bepaalde verhaallijn om tv te maken, ze zetten er echt niet zomaar ff een zwerver in en eet maar lekker paar weekjes mee.

Alleen van sommige gastspelers snap ik de verhaallijn niet zo (LL)
pi_55704470
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:04 schreef mspoez het volgende:
Iedereen het beste gewenst, natuurlijk.

Moet dat gelebber van die hond zo in die zender? Wat een goor gehoor als je je koptelefoon op hebt zeg...
Doe dan die koptelefoon af, dan is het veel lekkerder.
pi_55704505
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef miesy het volgende:

[..]

<------ wilt wel is helpen tegen een hoestbui.
Ik kan er niet bij, me'n armen zijn te kort.
pi_55704538
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Juist wel, das om de spanning op te bouwen
als dat gebeurt dan is het wel overduidelijk een script,
en lieke die hem daarbij gaat helpen ook.
valt me nog mee dat ze dat brrr en snollie niet laten doen om ze weer mooi op te hemelen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55704575
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:13 schreef miesy het volgende:

[..]

als dat gebeurt dan is het wel overduidelijk een script,
en lieke die hem daarbij gaat helpen ook.
valt me nog mee dat ze dat brrr en snollie niet laten doen om ze weer mooi op te hemelen.
Anders heeft lieke geen verhaallijn. En dat helpen is ook zo'n klets wat kan zij nu doen vanuit DGK.
Lieke belt naar 'achter' of zij het uit kunnen zoeken ws.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:17:22 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55704610
Haha, die Lieke: dat zou eigenlijk niks voor je eigenwaarde moeten betekenen want iedereen kan jou scoren
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:19:03 #229
38396 mazaru
pi_55704646
Brian loopt de keuken in en zegt 'Goedemorgen'
Het is haast weer bedtijd
pi_55704689
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:11 schreef neehe het volgende:

[..]

Ik kan er niet bij, me'n armen zijn te kort.
was ook de bedoeling dat ik dat voor je deed..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:22:00 #231
38396 mazaru
pi_55704707
Je kunt toch makkelijk een adres bij een telefoonnummer zoeken?
pi_55704710
Mike heeeft geen adres???? en zonet noemde hij de straat nog op.
pi_55704718
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Precies. Het verhaal klopt niet helemaal...
pi_55704732
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:20 schreef miesy het volgende:

[..]

was ook de bedoeling dat ik dat voor je deed..
Nou je bent welkom.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:23:46 #235
38396 mazaru
pi_55704735
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Hij weet niet of ze daar nu nog woont.
Maar dat is binnen een minuut op te zoeken via dat telefoonnummer.
pi_55704739
Ik denk alleen niet dat het een goed idee is om Mikey als nieuwe bewoner er in te zetten wat sommige streamers schijnen te willen.
Ten eerste blijf ik erbij dat er geen nieuwe bewoner , miljonair behoort te komen.
Dat domme actje van dennis sloeg nergens op.

ook voor Mikey zou het niet goed zijn om als miljonair in het spel te komen.
Nu geniet hij maar hij is natuurlijk niet voor niets verslaafd.
Als hij in het spel zou mee moeten doen komt er enorm veel stress op hem af. Methadon hielp daar goed tegen, alcohol ook, maar dat is niet goed voor hem natuurlijk.
Denk dat hij rust nodig heeft. Stabiliteit
pi_55704786
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik denk alleen niet dat het een goed idee is om Mikey als nieuwe bewoner er in te zetten wat sommige streamers schijnen te willen.
Ten eerste blijf ik erbij dat er geen nieuwe bewoner , miljonair behoort te komen.

Als hij in het spel zou mee moeten doen komt er enorm veel stress op hem af. Methadon hielp daar goed tegen, alcohol ook, maar dat is niet goed voor hem natuurlijk.
Plus dat veel mensen op hun achterste benen zouden staan als alle ballen op Mikey gaan.
pi_55704810
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij weet niet of ze daar nu nog woont.
Maar dat is binnen een minuut op te zoeken via dat telefoonnummer.
Ja, en is ook gedaan en dat klopt helemaal, en je maakt mij niet wijs dat achter het ook nog niet had gecontroleerd.
pi_55704824
quote:
Ik vind hem wel mooi maar dan alleen bij een superstoere knappe kerel
pi_55704842
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Plus dat veel mensen op hun achterste benen zouden staan als alle ballen op Mikey gaan.
Precies.
Dus zou niet eerlijk zijn. Niet tegenover de 5 bewoners en niet tegenover Mikey.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:30:51 #241
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55704862
Die smerige RAT vraagt waar is de massageolie Jaap zegt boven,RAT, dat moet weer naar boven.
Heeft zeker beneden die siliconesnol,haar troep niet zien liggen,die snol stapt er zo overheen.
pi_55704872
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef neehe het volgende:

[..]

Nou je bent welkom.
....zo, voelt dat al beter?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55704875
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja, en is ook gedaan en dat klopt helemaal, en je maakt mij niet wijs dat achter het ook nog niet had gecontroleerd.
Mikey jij zoekt je moeder ?
Nou ze is hier, snik snik ,mooi tv moment, en Mikey gaat met moeder mee naar huis. Eind goed al goed.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 17:32:28 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_55704898
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:30 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige RAT vraagt waar is de massageolie Jaap zegt boven,RAT, dat moet weer naar boven.
Heeft zeker beneden die siliconesnol,haar troep niet zien liggen,die snol stapt er zo overheen.
Jij begint het nieuwe jaar weer goed, houwen zo en de beste wensen.
― Mark Twain
pi_55704924
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:31 schreef miesy het volgende:

[..]

....zo, voelt dat al beter?
Jaaaaaahhhh lekker.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 17:34:53 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_55704940
Dit overhemd kan toch echt niet bij Huub? Stylist van DGK, doe eens iets beter je best zeg.

― Mark Twain
pi_55704949
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:34 schreef neehe het volgende:

[..]

Jaaaaaahhhh lekker.
mooi!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 17:37:50 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_55705004
Reach for the top, met dank aan Suus.

― Mark Twain
pi_55705014
quote:

mee eens is.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:39:18 #250
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55705036
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij begint het nieuwe jaar weer goed, houwen zo en de beste wensen.
Jij ook
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:40:50 #251
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55705073
Goedemiddag, allemaal een goed en gezond 2008 gewenst en veel COS-plezier
el relajar agradable en fuengirola
pi_55705088
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef miesy het volgende:

[..]

mooi!
O o, Kuch kuch.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:41:38 #253
168951 STAP01
body and brain
pi_55705099
Op de tiensite is wat veranderd. Als je hem opende dan keek je altijd tegen die rotkop van de Rat aan maar nu zie je de kop van Huub!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55705105
Gisteren nog de typering gezien van Jaap bij Guido Wijers?
Stel je een enorm condoom voor gevuld met water en zet er een paar schoenen onder . Dat is Jaap
pi_55705218
quote:

Denk dat als deze optie ooit komt, Mikey en Mikey alleen hierover kan beslissen.
Tis tenslotte een volwassen kerel...toch?
Make my day!
pi_55705241
Wie is Guido Wijers?
Een komieko de komedianto ?
pi_55705269
pi_55705297
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef neehe het volgende:
Wie is Guido Wijers?
Een komieko de komedianto ?
Iemand die te vroeg een nieuwjaarsconference mocht doen.wel potentie.
pi_55705362
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef neehe het volgende:

[..]

O o, Kuch kuch.

*krijgt lamme arm*
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705419
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:53 schreef miesy het volgende:

[..]

*krijgt lamme arm*
En ik een zere rug.
pi_55705518
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:50 schreef kit2u het volgende:

[..]

Ok thank you.
pi_55705532
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:01:54 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55705535
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:50 schreef kit2u het volgende:

[..]

Te laat bedoe je l! Hij is nu op SBS bezig met die conference
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55705540
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef neehe het volgende:

[..]

En ik een zere rug.
maar je hoest niet meer, dus missie geslaagd!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705610
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef miesy het volgende:

[..]

maar je hoest niet meer, dus missie geslaagd!
Ja, volgende keer mag je het weer doen.
En als jij last krijgt dan roep je maar.
Bedankt hoor, en het was nog lekker ook.
pi_55705675
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:07 schreef neehe het volgende:

[..]

Ja, volgende keer mag je het weer doen.
En als jij last krijgt dan roep je maar.
Bedankt hoor, en het was nog lekker ook.
hehe..........
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705689
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef miesy het volgende:

[..]

hehe..........
Hi hi.
pi_55705735
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef neehe het volgende:

[..]

Hi hi.
*draait door*
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705799
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:13 schreef miesy het volgende:

[..]

*draait door*
Okay, ik stop.
pi_55705815
Huub leest de brief voor die hij aan de moeder van Lieke heeft geschreven en die hij van achter retour heeft gekregen....
Huub tegen de moeder over haar ziekte waar ze voor geopereerd moeten worden 7 januari...."Ik weet zeker dat alles goed komt"

Wat als de uitslag heel negatief zal zijn?

Ik vind altijd zo'n verschrikkelijke opmerking...hoe weet zo iemand nou dat alles goed komt?
Helemaal niet dus.....

Jaap meldt nog even aan Huub..."je hebt onveilige seks gehad met Katie..hoe kun je anders in haar gezicht spuiten?"
pi_55705859
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef neehe het volgende:

[..]

Okay, ik stop.
gelukkig.
was al bang dat je weer ging kuchen..

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705863
Huub krijgt een SHE horlogen van Nowlifefans.
pi_55705874
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef riri het volgende:
Huub leest de brief voor die hij aan de moeder van Lieke heeft geschreven en die hij van achter retour heeft gekregen....
Huub tegen de moeder over haar ziekte waar ze voor geopereerd moeten worden 7 januari...."Ik weet zeker dat alles goed komt"

Ik vind altijd zo'n verschrikkelijke opmerking...hoe weet zo iemand nou dat alles goed komt?
Helemaal niet dus.....

Jaap meldt nog even aan Huub..."je hebt onveilige seks gehad met Katie..hoe kun je anders in haar gezicht spuiten?"
Maar verer was het een mooie brief
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 18:22:27 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_55705887
Vanavond Hennie Huisman met de Surpriseshow? VV voert de spanning op.
quote:
16:27 - Lieke is de eerste

Lieke is de eerste Miljonair die de weg naar boven heeft gevonden. De blondine treft in de woonkamer Mike aan. De voormalige zwerver zit wat beteuterd op de bank te kniezen over het feit dat hij zijn ouders nog niet heeft kunnen spreken. De Hilversumse geeft Mike een knuffel en spreekt de verloren zoon moed in. Zou Mike vandaag zijn ouders spreken?
quote:
16:52 - Sherlock Holmes

Mike betwijfelt het of zijn ouders nog in leven zijn. Hij heeft immers nog geen teken van leven van hen gekregen. “Zou je niet liever zeker willen weten of het zo is?”, vraagt Lieke, die vindt dat de zwerver het er niet bij moet laten zitten. “Dan kan je het tenminste plaatsen.” Mike knikt. “Nou dan gaan we er morgen achteraan! We bellen de gemeente en kijken naar hoe en wat!”, besluit Lieke. Zal de speurtocht wat opleveren?
quote:
17:10 - Detective Lieke gaat verder

Na het gesprek met Lieke besluit Mike niet bij de pakken neer te gaan zitten en probeert nogmaals zijn moeder te bellen. “Ze heeft al dertig jaar hetzelfde nummer?”, vraagt Lieke nog even ter bevestiging. “Ja”, zegt Mike bedroefd, omdat zijn moeder niet opnam. “En acht jaar geleden heb je haar voor het laatst gesproken?”, verifieert detective Lieke voor de zekerheid. Knikkend beantwoordt Mike deze vraag. Zal het spreekwoord 'beter laat dan nooit' opgaan voor Mike? En zal hij nog op tijd zijn? We wachten het vol spanning af.
― Mark Twain
pi_55705916
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef riri het volgende:

Helemaal niet dus.....
dat zeggen mensen weleens als een soort van postieve steun.
dus goed bedoelt.
je kan ook alles wat die jongen zegt in het negatieve trekken.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55705926
goeienavond allemaal ...................en ook van mij een gelukkig 2008 ! ! ! !
pi_55705952
Wat een stomme poll op dgk site!

Poll
2008 wordt het jaar van...
Huub & Lieke!18%
Amanda & Brian!51%
Jaap!31%
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 18:27:22 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_55705994
Wat is Brian toch een multi talent, nu ook al bijna volleerd kapper. Wat zal Conyo Bo Mama trots zijn.

― Mark Twain
pi_55705999
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:20 schreef miesy het volgende:

[..]

gelukkig.
was al bang dat je weer ging kuchen..

Neeuhh, je hoeft daar niet bang voor te zijn.
Ik vondt het wel leuk.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:30:44 #280
127004 maril
Smeetsfan
pi_55706053
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Op de tiensite is wat veranderd. Als je hem opende dan keek je altijd tegen die rotkop van de Rat aan maar nu zie je de rotkop van Huub!
pi_55706096
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een multi talent, nu ook al bijna volleerd kapper. Wat zal Conyo Bo Mama trots zijn.

[ afbeelding ]
Heeft Slène heur haarstukjes daar achtergelaten?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55706097
Gelukkig 2008 allemaal

Ik vind de verhaallijn of Mikey's moeder nog leeft ongeevenaard laag, zelfs voor DGK begrippen.
Even Googlen op haar naam en je vindt een overlijdensbericht als ze inderdaad overleden is. De redaktie maakt nu echt misbruik van iemand die dat niet weet. Te misselijk voor woorden om die man in onzekerheid te laten zodat op een dergelijk minderwaardige manier tv gemaakt kan worden
pi_55706118
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:33 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heeft Slène heur haarstukjes daar achtergelaten?
nee, ze heeft drie haarstukken van melissa gekregen, vlak voor het pornofeest.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 18:34:10 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_55706121
Het is toch wat. Brian die een hekel heeft aan alles wat nep is staat de matten van Amanda te kammen. True love.

― Mark Twain
pi_55706122
Ik wens u alle een heel goed, maar vooral gezond 2008 toe. Dat we nog maar heel lang nonsens kunnen schrijven over DGK....goede avond
pi_55706130
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:27 schreef neehe het volgende:

[..]

Neeuhh, je hoeft daar niet bang voor te zijn.
Ik vondt het wel leuk.
ik vond het op een gekke manier ook wel een soort van gezellig.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55706141
Mike heeft volgens mij voor het eerst een gitaar in zijn handen en hij speelt al even 'goed' als Brian
pi_55706163
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:34 schreef blomst het volgende:

[..]

nee, ze heeft drie haarstukken van melissa gekregen, vlak voor het pornofeest.
okee, thanks
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55706175
Huub verteld wat hij gekregen heeft van nowlife, Lieke: hou het lekker bij jezelf????
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 18:40:19 #290
135305 beequeen
Lost.
pi_55706229
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:36 schreef blomst het volgende:
Huub verteld wat hij gekregen heeft van nowlife, Lieke: hou het lekker bij jezelf????
Dat zegt ze zonder zender dus denkt dat niemand haar hoort. Nu staat ze samen met Amanda en Brian te kwijlen boven de kado"s van Huub. Hoezo Huub is nep maar Lieke niet.
― Mark Twain
pi_55706239
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:33 schreef m1sse het volgende:
Gelukkig 2008 allemaal

Ik vind de verhaallijn of Mikey's moeder nog leeft ongeevenaard laag, zelfs voor DGK begrippen.
Even Googlen op haar naam en je vindt een overlijdensbericht als ze inderdaad overleden is. De redaktie maakt nu echt misbruik van iemand die dat niet weet. Te misselijk voor woorden om die man in onzekerheid te laten zodat op een dergelijk minderwaardige manier tv gemaakt kan worden
Als dat echt zo blijkt te zijn is het inderdaad te triest voor woorden
pi_55706252
Een fan heeft Amanda een Otazu armbandje gestuurd
Die dingen zijn rond de 80 pleuro
pi_55706266
quote:
pi_55706273
quote:
die draaft lekker door.
zometeen mag hij hlemaal niets meer in haar bijzijn zeggen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 18:42:40 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_55706280
Desii en Alex, jullie post is ook weer doorgekomen.
― Mark Twain
pi_55706308
pi_55706371
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zegt ze zonder zender dus denkt dat niemand haar hoort. Nu staat ze samen met Amanda en Brian te kwijlen boven de kado"s van Huub. Hoezo Huub is nep maar Lieke niet.
raar wijf.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55706386
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Desii en Alex, jullie post is ook weer doorgekomen.
Zag het ja, had een kaartje gestuurd met een screanshot van de film Crank die ze met kerst hadden gekeken.
pi_55706511
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:34 schreef miesy het volgende:

[..]

ik vond het op een gekke manier ook wel een soort van gezellig.
Ik ook, zat soms hardop te lachen, ik zeg ik derfan.
pi_55706556
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
wat is er met die tieten aan de hand?
ze wijzen naar boven
pi_55706591
Die Huub, die is in de veronderstelling dat als hij uit dit huis is, hij overal alles voor niets kan krijgen. Hij zegt dat hij er wel gebruik van gaat maken. Hij staat er niet bij stil dat het wel eens allemaal heel anders kan uit pakken. In plaats van een ster, overal waar je komt uitgemaakt gaat worden voor neukpatroon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')