abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55701660
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.

Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.
Op het moment dat hij zijn brief voor gaat lezen aan Lieke en net doet alsof hij alles wat hij daarin schrijft oprecht meent (wat dus niet waar is getuige het filmpje van hierboven) en zij met een gezonde dosis achterdocht daar naar luistert wordt Lieke afgeschilderd als een ijskoningin...
Het enige wat zij doet is dat ze niet meer in zijn mooie praatjes trapt en geef haar daarin eens ongelijk..
Zij weet als geen ander dat zijn verhalen niet kloppen...heel goed dat ze zich niet meer laat ompraten en het heft in eigen handen neemt...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55701671
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.
Die gast heeft vanaf dag 1 niks aan het programma toegevoegd. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat er op dat moment geen geschiktere kandidaten waren om hem te vervangen.
Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?
We weten dat ze soms in het spel moeten blijven en soms mag iemand eruit maar mag je dan ook zeggen, ik hou hem/haar in de hut?
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:31:37 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_55701684
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]

Voor alle COS'sers!
Same to you

Eerste tent van 2008 is in de maak bij Brian en Amanda.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:33:49 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_55701718
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar als ze eruit mogen, mag je dan wel zelf beslissen of je ze mag houden?
We weten dat ze soms in het spel moeten blijven en soms mag iemand eruit maar mag je dan ook zeggen, ik hou hem/haar in de hut?
Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".
― Mark Twain
pi_55701722
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is het helemaal niet...hij moet doen wat hij niet laten kan...maar hij hoeft geen mooi weer te gaan spelen en doen alsof hij haar zo bijzonder vindt.
Op het moment dat hij zijn brief voor gaat lezen aan Lieke en net doet alsof hij alles wat hij daarin schrijft oprecht meent (wat dus niet waar is getuige het filmpje van hierboven) en zij met een gezonde dosis achterdocht daar naar luistert wordt Lieke afgeschilderd als een ijskoningin...
Het enige wat zij doet is dat ze niet meer in zijn mooie praatjes trapt en geef haar daarin eens ongelijk..
Zij weet als geen ander dat zijn verhalen niet kloppen...heel goed dat ze zich niet meer laat ompraten en het heft in eigen handen neemt...
Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:34:18 #56
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701724
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Same to you

Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:35:03 #57
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55701736
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Same to you

Een variatie op de nieuwjaarsduik?

Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!
be nice or go away
pi_55701749
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Altijd op hetzelfde tijdstip in het weekend en op uitslaapdagen
Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!
Ik vind het een triest excuus voor een man, die Brian.
Go hard or go home
pi_55701774
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:

[..]

Begrijp het drama ook niet?

Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.
Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.

Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
pi_55701777
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Laatst heeft Brian ook gezegd dat Amanda ex-en had die haar niet lieten komen. Nu is ze 3x gekomen met dank aan Brian en hij voelt zich helemaal the man!
Ik vind het een triest excuus voor een man, die Brian.
zou Brian ook tevreden zijn als hij zelf 3 keer per jaar klaarkomt?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:38:39 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_55701801
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nadat Huub Lieke een bitch noemt verandert het gesprek ineens, die bloemen en brief horen dus bij het script, zo zie ik het...Huub moet achter Lieke blijven aanlopen (verhaallijn)
Precies, zo zie ik het dus ook. Volgens mij was Lieke allang vertrokken (lees toneelhaak) als ze deze verhaallijn niet hadden ingezet.
Goed voor de kijkcijfers en de fora schrijven zich een ongeluk over die 2.
― Mark Twain
pi_55701843
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En grote kans dus dat Lieke tegen Huub moet spelen van "achter"
Dat verklaart ook de knipoog van Lieke en de manchetknopen als echt verjaardags kado.
Goedemorgen :W
pi_55701857
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar duidelijker dat het hokje beslist of er iemand gaat of blijft. Er is wel vaker info gelekt dat dat hele stemmen geen reet voorstelt, allemaal show en dat geloof ik onmiddellijk. Zeker na de woorden van Huub....."als het mag".
en achter dat "als het mag"...."maar dat gaat hem toch niet worden"
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:42:25 #64
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55701869
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:37 schreef riri het volgende:

[..]

Tuurlijk mag hij tegen haar spelen....laat hem ermee beginnen zou ik zeggen.
Daar hoort dus niet die brief en die bloemen bij van gisteravond...hij heeft de streamers en kijkers de hele tijd willen laten geloven dat hij echt om haar geeft....en dat is dus niet zo.

Het is goed dat Lieke niet meer in zijn mooie verpakte woorden trapt...hij is zo onoprecht als maar kan...geen haar beter dan Brian bijvoorbeeld.
En dat is dus hetgene wat hij zo niet wil....dat kijkers hem zien als onoprecht persoon....doordat hij gisteren dacht dat het niet onstream was liet hij zien wat hij werkelijk denkt en vindt...één en al onoprechtheid dus
Inderdaad, laat hem het spel spelen en zijn ding doen maar niet onder het mom van oprechte gevoelens, je kunt niet zo met mensen blijven spelen, dat komt een keer bij je terug, misschien wel wanneer je het niet verwacht.
Het lijkt elke keer net alsof Lieke de boosdoener is maar het begint er meer en meer op te lijken dat Huub alles wat hij doet en zegt op een weegschaal legt en daardoor iedereen bespeelt, weinig oprechts en eerlijks te ontdekken.
be nice or go away
pi_55701908
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef blomst het volgende:

[..]

ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.

Dan is nu ook duidelijk dat de ontslagrondes ook niets voorstellen.
dat hoorde ik ook.......... Huub vind er een bitch omdat zij hem eruit gestemd heeft... dat heeft tie wel vaker op die toon gezegd hoor ook in haar gezicht

Dus ik zie het probleem niet zo..... het is wel zo dat daarna zijn toon veranderd als hij merkt dat de streams erop staan.... maar hij sprak gewoon ff met zijn broer zijn gevoel uit
pi_55701928
Ik dacht dat Amanda het altijd zonder geluid deed?
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:46:44 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55701934
Koelere! Ik zet mijn streams aan, en het eerste wat ik hoor is: "Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhhh, ohhhhhhhhhhh'
Daar gaan mijn oliebollen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 14:47:25 #68
184769 crew  Deisyy
pi_55701947

Voor alle Fokkers en dat we maar weer heel veel plezier zullen hebben in de COS

.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55701948
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:47:30 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701949
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Ze gaat voor de 4de keer komen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55701955
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef mazaru het volgende:
Koelere! Ik zet mijn streams aan, en het eerste wat ik hoor is: "Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhhh, ohhhhhhhhhhh'
Daar gaan mijn oliebollen
Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:49:24 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_55701973
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 14:51:00 #73
184769 crew  Deisyy
pi_55701992
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian iig wel, bij hem heb ik echt nog nooit een kreuntje of wat dan ook gehoord, vreemd toch?
een stille genieter
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:52:31 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55702005
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef neehe het volgende:

[..]

Het verschil is dat Lieke eerlijk tegen Huub heeft gezegt dat ze hem eruit stemt, terwijl Huub zegt dat hij haar er niet uit wil stemmen.
Maar ja, als Huub liegt dan is het voor het spel, en als een ander liegt dan is het een vuile leugenaar ( ster )
Verschil moet er zijn.
Probeer een keer te denken zoals de FEBO denkt, het is een script.....Huub moet dit zeggen, of hij dit nu wil of niet.
Daar kun je je bedenkingen bij hebben natuurlijk maar het gaat nu eenmaal niet om een zakje M&M's.
― Mark Twain
pi_55702016
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Af wat fijn! Kan ze iig één keer voor 2008 noteren!
best sneu eigenlijk, en daar lig je dan je pruikje goed te doen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')