quote:Een hele goede morgen allemaal.
Er is nog diepe rust in de villa. Het enige dat ik hoor zijn de kerstballen die bij mij inmiddels vanzelf uit de boom vallen en het geritsel van honderden naalden er achteraan, dus heb ik mooi tijd om de boom uit huis te halen. Shadow had, jammer voor mij ook een nachtje vrij en daar zat ik dan met mijn bakkie leut.
Over tot de orde van de dag. Ongetwijfeld zullen we vandaag en de komende dagen nog wel te horen of te lezen krijgen of Mike bijvoorbeeld nog iemand aan de telefoon heeft gekregen, of zijn zus nog geweest is, of Jaap dit keer in het bijzonder genoten heeft van Cora en wat alle bezoekers zo links en rechts te melden hadden.
Er is ons de afgelopen avond en nacht best wat ontgaan vermoed ik zo. En wat zijn de reacties van onze vrienden op de oudjaarsuitzending?
Bron: Nowlive.eu
Thxxxxxx en jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Liess het volgende:
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Dat vraag je je nu pas af?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef DonkereKip het volgende:
Happy newyear allemaal!
Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Huub verspreekt zich
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
Sorry hoor, maar voor degene die denken dat DGK oprecht is verwijs ik die graag naar het sprookjesbos in de Efteling...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.
Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda
Huub verspreekt zich
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zijn nieuwe baan wordt dus: Pooier....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Tja ach...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.![]()
Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Wel fijn. Amanda moet straks de hele familie Kubatz onderhouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Dat noem ik nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
Kenneth vraagt wat HIJ gaat doe na de kooi en hij begint over AMANDA in de playboy!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Begrijp het drama ook niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
quote:Mike draait zich nog maar eens lekker om in zijn boxspring. Het jaar begint voor hem goed! Hij woont momenteel in luxe en als het aan de Miljonairs ligt, krijgt Mike ook na De Gouden Kooi een beter leven. En als klap op de afgestoken vuurpijl is hij binnenkort misschien ook weer herenigd met zijn ouders! Als dit geen goed vooruitzicht is!
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp het drama ook niet?
Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
Misschien komt Henny huisman langs vandaag.Krijgen we de supriseshowquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
[..]
Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp het drama ook niet?
Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.
Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
Bewijst maar weer dat "achter" het spel speelt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.
Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda
Huub verspreekt zich
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.
Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
echtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waarvan ik gok, bijna elke man leuker zou zijn dan Brian dus groot gelijk wat mij betreft. Ik vind het echt jammer dat zij blijft hangen aan Brian.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
Denk eerder dat Amanda binnen no time weer een relatie heeftquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Margo37 het volgende:
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)
Helaas
Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Het gaat erom dat dus nu echt duidelijk is dat achter bepaalt wie eruit gaat, maar dat snap ik dus ook niet, dat wisten we allang toch......quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |