abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55700222
quote:
Een hele goede morgen allemaal.
Er is nog diepe rust in de villa. Het enige dat ik hoor zijn de kerstballen die bij mij inmiddels vanzelf uit de boom vallen en het geritsel van honderden naalden er achteraan, dus heb ik mooi tijd om de boom uit huis te halen. Shadow had, jammer voor mij ook een nachtje vrij en daar zat ik dan met mijn bakkie leut.
Over tot de orde van de dag. Ongetwijfeld zullen we vandaag en de komende dagen nog wel te horen of te lezen krijgen of Mike bijvoorbeeld nog iemand aan de telefoon heeft gekregen, of zijn zus nog geweest is, of Jaap dit keer in het bijzonder genoten heeft van Cora en wat alle bezoekers zo links en rechts te melden hadden.
Er is ons de afgelopen avond en nacht best wat ontgaan vermoed ik zo. En wat zijn de reacties van onze vrienden op de oudjaarsuitzending?

Bron: Nowlive.eu

[COS #119] Alle oudbewoners op de BBQ.....
Een terugblik op vorig jaar 1 jan 2007.

Iedereen een prettig nieuwjaar trouwens.

[ Bericht 6% gewijzigd door F04 op 01-01-2008 13:06:51 ]
pi_55700261
Iedereen een heel gezond en gelukkig 2008

zo en nu gaan ik mn kater verwerken ghehehehe
pi_55700274
Iedereen een gelukkig nieuwjaar.Eindelijk weer thuis,was zo mistig dat we vannacht gewoon met het gezin moesten overnachten bij familie.Hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen.En ik hoop op veel mooie stream momenten met Brian en Amanda die nu eens aan de beurt zijn.
pi_55700442
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_55700460
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Liess het volgende:
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Thxxxxxx en jij ook een heel gelukkig nieuwjaar
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:22:16 #6
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55700534
Een gelukkig nieuwjaar!

Waarin ik blijf hopen op een ' en ze leefden nog lang en gelukkig' einde van de kooi..

Een dronk op waarheid en gerechtigheid..
Maar voor het zover is, veel spannende verwikkelingen, onverwachte wendingen, minder mistig scriptgeruis en vooral en boven alles veel humor en relativering!

Samen met jullie...op alle medecossers!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55700774
Happy newyear allemaal!

Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Veni, vidi, vaginalis (Ik kwam en zag dat het kut was)
pi_55700857
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef DonkereKip het volgende:
Happy newyear allemaal!

Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Dat vraag je je nu pas af?

Zo gaat het toch ieder weekend. Als Palma ze niet wakker maakt slaapt het acteergilde liever een gat in de dag.
Mooi moment voor Febo om het script bij te schaven.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:43:55 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55700891
Mikey ligt in bed, scheten te laten.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 13:46:44 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_55700936
HAPPY NEWYEAR LIEVE FOKKERS

Veel geluk en gezondheid in 2008 . Dat we maar een hoop plezier mogen beleven aan de COSSEN.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55700943
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)

Huub verspreekt zich
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda

Huub verspreekt zich

Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 01-01-2008 14:00:28 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:51:44 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701016
Het is dus afwachten of Huub en Jaap Lieke mogen wegstemmen van achter.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:54:36 #13
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701062
Goeie morgen allemaal (naja middag...)

Iedereen een Heel fijn, gelukkig en gezond 2008 toegewenst!!

En ook de DGK redactie natuurlijk!! ;-)
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 13:56:26 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_55701082
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:

Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:56:47 #15
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55701089
Ook namens mij iedereen nog een heeeeeel gelukkig, liefdevol, gezond en vrolijk nieuwjaar!!! Dat alle dromen in 2008 maar mogen uitkomen en dat het een TOP jaar gaat worden voor iedereen!!

En dat alle geheimen van DGK maar onthult mogen worden...
pi_55701111
Beste wensen iedereen .

DGK_REDACTIE, Amanda en Brian hebben nu wel genoeg vakantie gehad hoor, laat ze maar een keer goed werken voor hun centen.
pi_55701119
Gaaap.
pi_55701123
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Go hard or go home
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:01:08 #19
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701147
quote:

[..]

In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Huub verspreekt zich

Sorry hoor, maar voor degene die denken dat DGK oprecht is verwijs ik die graag naar het sprookjesbos in de Efteling...

Het is geen geheim dat Huub een spel speelt, en daarbij heel ver gaat. Hij roept het zelf ook altijd 'het gaat niet om een zak knikkers'. Daarbij komt dat Huub ook keihard heeft gezegt Lieke te zullen laten vallen als een baksteen als dat ten goede zou komen van z'n spel, en op dat punt zijn we nu gekomen.

En Lieke moet niet moeilijk doen, zij heeft net zo hard geroepen Huub te laten vallen als het haar spel beter zou uit komen. Ook dat moment is aangekomen...

Alles wat je ziet is spel of soap. Niks wat je ziet is werklijkheid.

Beoordeel de spelers dat ook niet op die manier.

Dat is hetzelfde als Joan Collins een bitch noemen omdat ze Alexis heetft gespeelt in Dynasty..
pi_55701153
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:02:31 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_55701173
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.

Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Schijnt nogal schokkend te zijn voor sommige mensen, voor mij niet dus.
― Mark Twain
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:02:50 #22
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55701181
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Zijn nieuwe baan wordt dus: Pooier....
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:03:50 #23
130524 Sonique
occasional streamer
pi_55701194
quote:
Tja ach...

Je wordt niet gebruikt, je laat je gebruiken...

Amanda krijgt wat ze toebehoort totdat ze hetzelf inziet...
pi_55701210
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:06:13 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_55701240
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
― Mark Twain
pi_55701256
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook begrepen dat er weer een aantal vuilniszakken vol spullen de villa hebben verlaten onder begeleiding van Conyo bo Mamma en Kenneth. Het was te verwachten.
Wel fijn. Amanda moet straks de hele familie Kubatz onderhouden.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:08:01 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_55701267
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef noekje het volgende:

[..]

en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.
Nu nog denken dat zij samen zouden spelen is wel erg naief. Als Lieke hem eruit speelt dan is dat ook haar goed recht.
Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
― Mark Twain
pi_55701284
quote:

[..]

Dat noem ik nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55701285
Is er nu helemaal geen oud redactie lid of anderszijds medewerker Kooi die even heerlijk uit de school wil klappen?
Geen voornemen schone lei dit jaar?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:10:51 #30
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701314
quote:
Kenneth vraagt wat HIJ gaat doe na de kooi en hij begint over AMANDA in de playboy!

Wat een giga lul is het toch, kan niet eens iets voor zichzelf bedenken

Een gelukkig en gezond 2008 allemaal!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:13:33 #31
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701375
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, op VOL maken ze daar een heel drama van, hopelijk blijft dat hier achterwege.
Begrijp het drama ook niet?

Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:13:50 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_55701380
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
quote:
Mike draait zich nog maar eens lekker om in zijn boxspring. Het jaar begint voor hem goed! Hij woont momenteel in luxe en als het aan de Miljonairs ligt, krijgt Mike ook na De Gouden Kooi een beter leven. En als klap op de afgestoken vuurpijl is hij binnenkort misschien ook weer herenigd met zijn ouders! Als dit geen goed vooruitzicht is!
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:17:21 #33
128220 Peter6000
pi_55701436
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke was toch degene die Huub eruit stemde?.........en dan mag hij niet tegen haar spelen, bizar!
Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.
Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
pi_55701440
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft VV het nu weer over? Mike heeft gisteravond tig keer geprobeerd zijn moeder te bellen, steeds werd er niet opgenomen. Hij weet niet eens of de beste mensen nog leven.
[..]
Misschien komt Henny huisman langs vandaag.Krijgen we de supriseshow
pi_55701457
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dark het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.

Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
Go hard or go home
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:20:14 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701482
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij richt de verontwaardiging zich op het 'mogen'.

Jaap mocht Huub er niet uitstemmen van de FEBO, vorige week.
En nu mogen Jaap en Huub Lieke er blijkbaar binnenkort wel uitstemmen.
pi_55701490
quote:

[..]

Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,voor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...

Huub verspreekt zich

Bewijst maar weer dat "achter" het spel speelt.
Als het magstemmen Jaap en ik haar er keihard uit, dat het mag gebeuren
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:21:37 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55701507
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging en de soap/het spel te serieus nemen.

Even over Amanda want Huub en Lieke zijn niet de enige bewoners in dat hok. Zij zou écht zoveel leuker zijn zonder Brian. Brian remt haar zo af en zij past zich veel te veel aan, aan die cheap ass loser.
Als zij gewoon zichzelf zou zijn zonder Brian dan zou ik haar nog steeds dommig vinden maar wel een leuk spontaan dommig kind.
Zonder Brian zou Amanda echt elke man in de villa bespringen.
pi_55701528
Goedemorgen beste fokkertjes... ..ik wens jullie allemaal gezondheid, liefde en geluk in overvloed in 2008..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55701533
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Go hard or go home
pi_55701537
quote:

[..]

ik hoor als het mag, maar dat zal het wel niet worden.

Dan is nu ook duidelijk dat de ontslagrondes ook niets voorstellen.
pi_55701562
quote:
echt
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:24:39 #43
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55701568
Ja eh....... ik kan jullie nog geen Gelukkig Nieuw Kaas en Befde Mensen wensen
want het is volgens mijn computer 24 juli 2007
pi_55701575
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waarvan ik gok, bijna elke man leuker zou zijn dan Brian dus groot gelijk wat mij betreft. Ik vind het echt jammer dat zij blijft hangen aan Brian.
Go hard or go home
pi_55701596
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)

Helaas
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:26:06 #46
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55701598
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Denk eerder dat Amanda binnen no time weer een relatie heeft
Het kind leeft al vanaf haar 14de in een relatie........

Maaaaaaaarr........zonder Brian was Amanda een stuk leuker!
pi_55701613
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Margo37 het volgende:
Nou Huub zegt dus in het filmpje: "Als het mag.....maar dat gaat hem dus toch niet worden" (Lieke eruit stemmen)

Helaas
Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 14:28:15 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_55701633
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Ik vraag me dan af of ze wel de keuze hebben om iemand in het spel te mogen houden. We weten dat er soms geen spelers uit mogen maar weten we eigenlijk ook of je ze er ook in mag houden?
Dat hebben we kunnen zien bij Dennix, Jaap moest hem overduidelijk in het spel houden, waarom......I dunno.
Die gast heeft vanaf dag 1 niks aan het programma toegevoegd. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat er op dat moment geen geschiktere kandidaten waren om hem te vervangen.
― Mark Twain
pi_55701639
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Nu snap ik de verontwaardiging helemaal niet meer.
Het gaat erom dat dus nu echt duidelijk is dat achter bepaalt wie eruit gaat, maar dat snap ik dus ook niet, dat wisten we allang toch......
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55701641

Voor alle COS'sers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')